Jump to content

Recommended Posts

Daca merg doar adulti, gen cate o familie pe masina, si soferii isi cunosc stilul, eu n-am o problema, ca ne tinem grupul cat de cat compact, dar tot asa max 2-3 masini... daca se merge cu copii, deja fiecare are ritmul lui, opri, etc, si deobicei si noi ne vedem la destinatie, ca nu toti pot tine pasul, ritmul.

Cat despre aglomeratie, ce e mai mult de 3/4 familii, deja mi se pare mult 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Clar cate o masina per familie, nu amestecam. Ne stim de multi ani si ne cunoastem foarte bine toanele, caracterul si obiceiurile. Pe traseu formam grupuri de cate 3-4 masini cum zici si tu… care mergem alert, avem grupul nostru, altii merg incet ca au nevestele rau de masina, alt grup… unii fac opriri mai dese, alt grup si tot asa. 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Alex3245 said:

Restul detaliilor le gasiti in video, precum partea ca nu prea a avut revizii.

Cum sa nu cumperi o masina care nu (prea) a avut revizii?

(..you must be nuts..)

Dar, DE CE a dat afara oameni (concedieri pur si simplu) si probabil chiar a desfiintat divizia de (dezvoltare) superchargere??

Sau DE CE a scazut pretul de achizitie a unor masini Tesla?

..Raspuns la intrebarile astea ai gasit? Pe net sau din intelegerea ta.

Ca ambele REALITATI nu fac decat sa loveasca in piata de SECOND HAND si descurajeaza cumpararea chiar si de masini noi (cand nu ai unde sa le incarci.. ) cand afli ca a dat oameni afara din dezvoltari cheie.. /

adica nu iti trebuie 3 facultati sa iti dai seama ca, ceva nu e bine... nu?

Sau e altfel?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

E altfel si sunt explicatii de ce i-a dat pe aia afara. Si sunt si logice. 

Asta chiar e tare sa decid daca imi iau sau nu masina in functie de ce face CEO-ul cu developerii mai ales cu developerii unor activitati secundare...

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Bala said:

Asta chiar e tare sa decid daca imi iau sau nu masina in functie de ce face CEO-ul cu developerii mai ales cu developerii unor activitati secundare...

Nu, nu are importanta?

Nu traim intr-o lume conectata, din ce in ce mai conectata??

Sunt de complet alta parere, imi pare rau.

Si daca se bese prea des CEO unei companii si stiu pot sa imi fac bagajul..

Din pacate tocmai in lumea asta careia i s-au cam pierdut normele.. o sa devina un haos. (..In America doar banii conteaza, nu ca ai facut promisiuni si nu te-ai tinut de ele. Nu te tii de promisiuni; esti fraier ca l-ai creziit pe ala ce ti-a promis.. asta e America, pe scurt)

(Plecand si de la lipsa standardizarii pe termen lung si extrem de lung, eu nu mi-as lua masina EV in veci. Atat si nimic mai mult)

10 minutes ago, Bala said:

developerii mai ales cu developerii unor activitati secundare...

Dezvoltarea de superchargere e activitate secundara intr-o era in care cu cat incarci mai repede un EV (sau mai multe) e prioritatea numarul unul? 🤯

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, bimmer90f30 said:

Cum sa nu cumperi o masina care nu (prea) a avut revizii?

(..you must be nuts..)

Dar, DE CE a dat afara oameni (concedieri pur si simplu) si probabil chiar a desfiintat divizia de (dezvoltare) superchargere??

Sau DE CE a scazut pretul de achizitie a unor masini Tesla?

..Raspuns la intrebarile astea ai gasit? Pe net sau din intelegerea ta.

Ca ambele REALITATI nu fac decat sa loveasca in piata de SECOND HAND si descurajeaza cumpararea chiar si de masini noi (cand nu ai unde sa le incarci.. ) cand afli ca a dat oameni afara din dezvoltari cheie.. /

adica nu iti trebuie 3 facultati sa iti dai seama ca, ceva nu e bine... nu?

Sau e altfel?

Explica si in video ca masina aia este verificata odata la 6 luni sau la un an de nu stiu ce autoritate si aia ii spun apoi daca schimba ceva sau nu.

Pretul maisnilor electrice tot o sa scada, pentru ca bateriile si tehnologiile care pana acum erau noi, acum sunt normale. Si tesla au ieftinit modelele anterioare ca se pregatesc de astea noi. 

Pare ca multi dintre acei care au fost concediati au fost chemati inapoi:

https://www.carexpert.com.au/car-news/elon-musk-backtracks-rehires-laid-off-tesla-supercharger-staff

https://www.bloomberg.com/news/articles/2024-05-13/tesla-rehires-some-supercharger-workers-weeks-after-musk-s-culling

Nu stiu care a fost logica, poate sa refaca toata echipa doar cu oameni capabili.

Mereu pe uiti mult pe langa subiect , nu prea aveau treaba concedierile cu masina aia care a ajuns la 690k km 😄.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Dezvoltarea de superchargere e activitate secundara intr-o era in care cu cat incarci mai repede un EV (sau mai multe) e prioritatea numarul unul? 🤯

Scopul superchargerului este sa vanda curent. Bine, si timp. Asta o face bine. Up time e bun, nu se prea strica. Deci job done!

Acum au V3 si un control f bun al accesului si a platii. Pot face in cativa ani V4 cu externi. Platesc firma sa faca upgrade si gata. Punctual, asta e V3, aveti atata timp si adaugati asta, asta asta si ne dati V4. Si va platim x bani. 

E logic si simplu. A dat afara echipa de marketing. Pai ce marketing poti sa-i faci? Ai nevoie sa incarci, incarci. Iti trebuie reclame ca sa incarci la ei cand ai toate preturile si locatiile pe aplicatie sau pe masina. Ce sa faca marketingul?? De ce sa-i platesti?

Eu la multinationala trebuie sa caut oameni pt ca cei care ne-au cumparat aveau multi externi peste tot in lume. Primii care zboara sunt externii. Dar si-au asumat riscul cand au semnat contract pt ca e pe vani mai multi.

Profitam noi mutand activitati in Ro. Asta e viata. 

Si e foarte ok asa pt altfel, protejandu-i pe toti, te trezesti cu tot felul de dinozauri, trantori care nu fac nimic. Ca la stat. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Alex3245 said:

Mereu (t)e uiti mult pe langa subiect , nu prea aveau treaba concedierile cu masina aia care a ajuns la 690k km

Daca zici tu..

Eu zic ca eram pe subiect, adica pe topic.

Sau topicul e despre dragostea ta pentru Tesla? Stiu, am exagerat un pic, dar ca sa fiu pe placul tau, ..as fi cumparat de o mie de ori o Tesla, sa imi satisfac placerea de a conduce o electrica si as fi facut un topic pe "Masina Mea" si i-as invita pe toti sa comenteze.. 😉 bine, mai putin unii.👻

Dar asa, iata tu zici in schimb ca eu sunt pe langa subiect.

Aici vorbim in egala masura, pe drept cuvant despre ambele, sau si mai bine spus, despre cele pe cale de disparitie - ICE, masini cu motoare pe ardere interna.

Nu despre ce multi km are primul model si al doilea model de Tesla... si cum saracul, pardon, norocosul englez incarca gratuit inca pentru ca a prins nu's ce program prin care priimii care iau masini electrice probabil incarca gratis in anumite conditii. Bravo lui si bafta. Acuma, nu's stiu daca mai are acelasi noroc la ce preturi se vehiculeaza pe YT despre incarcarea EVurilor in spatiul public; aproape la fel de scump ca autonomia la ICE.. Pai se merita? (Bine, asta e intrebare pentru englezi nu pentru romani..)

Putem vorbi spre exemplu, dupa peste 90 de pagini despre valoarea de revanzare la data curenta a unui tip de vehicol fata de altul. Cred ca putem vorbim despre asa ceva pe un asemenea topic. Pentru ca nu toti au/avem bani de masini noi.

Succes in achizitia Teslei.

 

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Bala said:

E logic si simplu. A dat afara echipa de marketing. Pai ce marketing poti sa-i faci? Ai nevoie sa incarci, incarci. Iti trebuie reclame ca sa incarci la ei cand ai toate preturile si locatiile pe aplicatie sau pe masina. Ce sa faca marketingul?? De ce sa-i platesti?

Perfect valida si reala situatia... Dar Tesla e deja un monstru de companie de care doar triburile Bonga-Bonga nu au auzit de ea. 

Si ca atare.un partz de suparare a lui Elon are alte reverberatii fata de o companie care daca dispare ca nu are cine sa ii creasca reputatia, nu face valuri cand se scufunda..

Dar ce stiu eu? Ma intereseaza alte partz-uri si alte cauze, mai aproape de inima tuturor.. /sau probabil doar a mea.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Daca zici tu..

Eu zic ca eram pe subiect, adica pe topic.

Sau topicul e despre dragostea ta pentru Tesla? Stiu, am exagerat un pic, dar ca sa fiu pe placul tau, ..as fi cumparat de o mie de ori o Tesla, sa imi satisfac placerea de a conduce o electrica si as fi facut un topic pe "Masina Mea" si i-as invita pe toti sa comenteze.. 😉 bine, mai putin unii.👻

Dar asa, iata tu zici in schimb ca eu sunt pe langa subiect.

Aici vorbim in egala masura, pe drept cuvant despre ambele, sau si mai bine spus, despre cele pe cale de disparitie - ICE, masini cu motoare pe ardere interna.

Nu despre ce multi km are primul model si al doilea model de Tesla... si cum saracul, pardon, norocosul englez incarca gratuit inca pentru ca a prins nu's ce program prin care priimii care iau masini electrice probabil incarca gratis in anumite conditii. Bravo lui si bafta. Acuma, nu's stiu daca mai are acelasi noroc la ce preturi se vehiculeaza pe YT despre incarcarea EVurilor in spatiul public; aproape la fel de scump ca autonomia la ICE.. Pai se merita? (Bine, asta e intrebare pentru englezi nu pentru romani..)

Putem vorbi spre exemplu, dupa peste 90 de pagini despre valoarea de revanzare la data curenta a unui tip de vehicol fata de altul. Cred ca putem vorbim despre asa ceva pe un asemenea topic. Pentru ca nu toti au/avem bani de masini noi.

Succes in achizitia Teslei.

 

Am inteles, nu vrei sa intelegi si ideile altora sau alte pareri, trebuie sa fie totul pro ICE si electricele sunt niste jucarii care iau foc, se depreciaza rapid, merg doar 150 de km, nu ai unde sa le incarci, le schimbi bateriile la 150k km si il faci pe Musk bogat. Daca vreodata o sa fiu presat de buget in alegerea masinii, o sa merg pe tesla. 

 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Alex3245 said:

Am inteles, nu vrei sa intelegi si ideile altora sau alte pareri, trebuie sa fie totul pro ICE si electricele sunt niste jucarii care iau foc, se depreciaza rapid, merg doar 150 de km, nu ai unde sa le incarci, le schimbi bateriile la 150k km si il faci pe Musk bogat. Daca vreodata o sa fiu presat de buget in alegerea masinii, o sa merg pe tesla. 

 

Vezi tu, o iei si tu personal cum oarecum am luat-o si eu oarecum cand mi-ai zis ca sunt pe langa subiect..

Da, sa fim de acord intr-o privinta, electricile nu au ajuns la maturitate si ca atare sunt ca niste jucarii.

As intreba, ..transporta ele produse grele aproape in orice conditii (ca motorina poti sa aduci si cu elicopterul pentru o masina ICE ramasa in pana pe teren accidentat sau o zona desertica! Un generator si motorina sa, mai greu.. si in plus cere timp pana se incarca.. bateria; deci e cam o jucarie care e si fragila... ca poti sa faci o baterie, intern - strasnica, dar o data lovita (daca sti ce in inseamna, lovind-o, probabil stai ingrojorat..) nu mai e chiar atat de bine. Plus ca trebuie sa fie cat mai usoara.. pentru autonomie..

Pana acum, faptul ca stiai ca ai atat carburant in rezervor stiai si cat de departe ajungi, daca apar alte probleme, raman foarte specifice motorului ICE.. care.o data intretinut bine, sanse foarte mici sa se strice fara sa te astepti.. ca sa nu ajungi la destinatie. 

Deci, sunt mult aspecte in viata noastra cu, care ne-am obisnuit si oarecum logice. Cu masinile electrice eu sunt sigur ca multe se pot schimba in bine dar altele nu o sa placa deloc! Si sunt destule; invizibile in ziua de azi (si) pentru ca inca avem ICE..

Dar mai bine sa urmarim.impreuna istoria motoarelor diesel cum au procedat guverne din Europa vizavi de promovarea diesel care acum e precum ciuma, ceea ce e cam incorect, din nou.. (dar asta e treaba, astia sunt cei care ne conduc..)

 

(Macar postarea asta e mai pe topic.. ) 😉

Poate imi explica cineva mie inteligent.. in ale Planetei 30% vs. 70%? eu nu cred ca salvam planeta cu 30%..  bine candva erau niste data de 5% la nivel planetar.. dar asta e, analizam ce avem la indemana. Deci poluam un pic mai mult de un sfert..

Dar putem salva niste oameni ce traiesc in orase langa drumuri ce polueaza, in orase, promovand educatia sau relocandu-i... ca, cei educati sigur stiu sigur ce sa faca.. si asa salva oameni; imi cer scuze pentru gandirea asa simplista.

Sa zic tot eu, de fapt noi , astia de avem bani putere si influienta intoxicam planeta de mult prin cloud seeding si protejarea anumitor zone prin "parfumarea" norilor cu chimicale sa respingem razele Soarelui ca asa tre' sa fie, unii sa decida pentru altii.. asta nu e stire, e practica curenta in Anglia:

Direct de la Institutul de Meteorologie englez.

Exemplele de deasupra nu sunt conspiratii, le face Omul, aia de au putere si influienta, de multi ani.

Dar stim noi ce efect au aceste manipulari ale vremii??? Nope. Natura isi vede de treaba ei manipulata cum e. 

Asa ca nu ma mai mira nimic..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ramane asa pana data viitoare.

Sa nu ziceti ca nu va vorbesc despre viitor:

https://leasing.com/car-leasing-news/automotive-timeline-of-the-future/

(..probabil Tesla si-a bagat codita in articolul distribuit de deasupra 🙂)

E si 2065 mentionat.

😅

Nu zic daca oamenii mai muncesc mergand la lucru sa creasca nivelul unui cont personal alocat...

O sa fim mai grasi? Foarte, foarte, foarte probabil.

Unii dintre voi veti avea 60 de ani, altii 80, 85 si peste; nu veti mai avea nevoie sa conduceti asa ca sa nu ne mai .. pe noi. Noi vom relata cum a fost candva, mult diferit.

Cu, cei de 50 si sub nu's ce o sa ne facem. 😅😅😅

👌🏻👌🏻👌🏻 intre timp eu o sa imi traiesc placerea de a-mi conduce vehicolul dupa bunul plac si potrivit legilor prezente! 👌🏻👌🏻👌🏻

Unii nu o sa mai aiba.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu prea vad asa un success asta cu interzicerea masinilor, eu le-as lasa sa se construiasca pana vor dar as impune taxe ca in danemarca, franta si alte tari care taxeaza masinile pe CO2.

In danemarca cineva cu un M3 competition platea 280% VAT, adica daca tot vor oamenii masini care baga CO2 precum o fabrica dc sa nu-i taxam.

Spre exemplu in Olanda asta e un m3 cs:

image.thumb.png.fee0f4b10566e7b1298eefd751673057.png

Doar taxa este 45k euro.

Asta mi se pare cea mai buna alegere.

 

Si astia care zic ca incalzirea globala nu e adevarat, timp de o saptamana sau 2 in fiecare seara am avut furtuni prin zona.

Și o poză cu ceva gheață dintr o localitate din IS:

IMG_7928.thumb.jpeg.cc11bf7c954b68b62f6518e4908870d4.jpeg

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

Sunt aberante acele taxe. 

As pune impozit in functie de CO2 dar ca sa fie rezonabil si sa atrga atentia asupra CO2-ului. Asta pt ca pt multi CO2 nu conteaza. 

Daca ai de ex 136g CO2 , sa platesti 200ron, Ai 180, sa platesti 300RON etc. 

Asa fiecare cetatean s-ar uita la ce scoate masina lui. Ar fi macar constient ca CO2-ul difera de la an la an si de la generatie la generatie. 

Dar sa pui o taxa de 50k eur, mi se pare aiurea 

Link to comment
Share on other sites

chiar nu poti sa crezi ca grindina eeste efectul incalzirii globale ...general vorbind e ca si cum ai crezut faza cu vaccinul vietii . Stai linistit ca mi-au povestit bunicii mei de grindini cu gheata cat oul de rata , fenomenele astea au fost mereu in dinamica atmosferica  si de cand sunt eu pe pamantul asta anm a mai raportat grindini de gen , cand alegi sa crezi tu ceva devii putin focus pe subiect , pana la obsesie nu mai e mult 🙂 , adevarul e ca nici gripa nu aveam inainte de virusul nebun si nici tratament nu era 😄. Asta cu taxele pe co2 sunt fix pix pt bogatul pe care il doare in cur cat tre sa dea sa mearga el cu avionul rivat care l-a luat din scutiri de taxe and shit . Tot saracia e afectata si se agita cum sa faca sa dea mai putin , pe o geaca pe o apa , o vacanta etc . Chiar nu vad cu ce ajuta pe cineva ca taxa la un M3csl e 45k   euro .Papa si guvernul o paine pe o taxa impusa ,inventata .

Edited by Myx
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sskkaa said:

Stirea e veche; de ieri stiu. 😉

Daca trecem cu totii la Euro 6 o sa fie ok si mediu. Nu mai trebuie sa sapam ca nebunii dupa resursele Pamantului. 

Unii zic ca nu exista cupru pentru cata electricitate trebuie transportata de ici-colo..

https://spectrumnews1.com/ca/la-west/environment/2024/05/20/copper-supply-insufficient-for-global-ev-transition-by-2035#:~:text=The copper supply won't,need to come into operation.

https://fortune.com/2024/05/30/electric-vehicles-ev-transition-copper-mining-shortage-research-minerals-metals/

https://www.sciencedaily.com/releases/2024/05/240515164309.htm#:~:text=Summary%3A,according to a new study.

(In schimb exista varianta "15 minutes cities".. adica 🤩enclave.. 🤩 (suna frumos?)

Sau or fi alte tari mai bogate?

Sa cautam!? 😄

Nu alea unde sunt razboaie..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

https://insideevs.com/news/723025/europe-impose-tariffs-chinese-ev-import/

 

That brings up an interesting point of this tariff policy: the EU even investigated and targeted its own automakers who also build cars in China and sell them in Europe, like BMW. Both the Bavarian automaker and Tesla are considered "cooperating companies" thus far, so they'll only face 21% potential tariffs for now. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, bimmer90f30 said:

 

Unii zic ca nu exista cupru pentru cata electricitate trebuie transportata de ici-colo..

 

pai mai nou, de cativa ani( destul de multi) cablurile de electricitate, high voltage si low voltage nu mai sunt din cupru.

pe de alta parte unii zic ca pamantul e plat, depinde pe cine vrei sa crezi

Link to comment
Share on other sites

Observ ca nu doar eu sunt pe marginea gaurii.. altii sunt pierduti complet.

Sa continui pe aceiasi idee aberanta din.postul de deasupra, probabil cel putin 28 de milioane de vizitatori lunari ai site-ului fortune.com cred acelasi lucru..

https://www.semrush.com/website/fortune.com/overview/

Sau poate sciencedaily.com  astia au doar 4 milioane de lunatici pe luna...

https://www.semrush.com/website/sciencedaily.com/overview/

🤯🤯🤯🤯

Noaptea mintii - numai sa comentam ca sa comentam comentarii..

Link to comment
Share on other sites

exact Domnu bimmer, uneori cand vezi chestiile astea si ce cabluri intra in pamant parca iti vine sa crezi ce vezi nu ce scrie un site.

si am vazut/supravegheat multi km, si nici macar unul nu a fost din cupru. acuma ma duc inapoi sa verific poate au pus astia cablurile gresit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.