Jump to content

Recommended Posts

On 10/8/2024 at 4:22 PM, sskkaa said:

Bine ca l au dat afara de bossu de boss mare boss design ca sunt oribile ultimele tigai... 7, xm, 5...

Cand pui un S klass langa un 7... zici ca e Rembrant langa o voma.

stii ce e funny? daca cauti de forum vreo 15-20 de ani in spate vei gasi aceleasi discutii , dar fix, doar ca sunt cu referire la e60,e90 si e65. ce este si mai funny este ca astazi cand toate astea costa cateva mii de euro in cel mai bun caz de si le permite toata lumea , apar topice gen “ultimul bmw adevarat” cu referire la e-urile de mai sus. Nu mai sunt nici vome nici nimic, sunt o capodopera nu alta.

 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Mie mi au placut toate la vremea aia, in afara de seria 7 E65.

E90 a fost cel mai fain si de succes seria 3 parca.

E60, a fost el ciudat dar dpmdv arata bine si atunci nu doar acum.

In schimb E65 il asociez exact cu seria 7 actuala, grotesc si oribil. la si XM, si multe altele din gama actuala.

Link to comment
Share on other sites

BMW delivers over 100,000 electric cars in Q3

Quote

It is the second consecutive quarter in which the BMW Group has achieved six-digit BEV deliveries. The Munich-based company already delivered 107,933 all-electric vehicles in Q2/2024, slightly more than from the beginning of July to the end of September. However, after record figures at the end of 2023 and in Q2/2024, the 103,440 BEVs still represent the third-best quarterly result in terms of electric deliveries for the BMW Group.

While BEV deliveries increased by the aforementioned 10.1 per cent year-on-year, the increase for the BMW Group’s ‘electrified’ vehicles (BEV and PHEV) was only 0.1 per cent. Of the 140,065 ‘electrified’ vehicles, plug-in hybrids accounted for 36,625 units. The trend is similar for the current year. In the first three quarters, the BMW Group increased BEV deliveries by 19.1 per cent to 294,054 vehicles. At 6.2 per cent (to 409,122 units), ‘electrified’ vehicles have grown significantly less – meaning plug-in hybrids have lost around 17 per cent. Of the 294,054 electric cars sold this year, 266,151 bore the BMW logo (+22.6 per cent).

image.thumb.png.203ce7e2ab00dd38df2f820c619d3325.png

 

O duce chiar bine BMW pe electrice, are mai multe vanzari pe electrice fata de acelasi quartere pe anul trecut

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, sskkaa said:

 

In schimb E65 il asociez exact cu seria 7 actuala, grotesc si oribil. la si XM, si multe altele din gama actuala.

nu ma intelege gresit, nici mie nu-mi place nici actuala serie 7 nici XM , dar daca mi-as permite probabil mi-as cumpara una

Link to comment
Share on other sites

ai sa constati ca mentalitatea omului care chiar isi permite o achizitie la 100k   fara stres e complet diferita , cel mai probabil n-ai cumpara una pt ca ai avea alte optiuni, mai ales ca de fapt nu iti place .😃 

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

Partea buna e ca pare sa fie in armonie cu natura, daca o vad vacile sigur musca din ea; pe de alta parte, sa nu uitam ca aici pe forum utilizatorii au o varsta, au mai detinut automobile; va invit sa aratati imaginea respectiva unor tineri de 16-18 ani, o sa vedeti ca reactiile sunt total diferite.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu stiu cati dintre voi stati in oras aglomerat (Bucuresti, Cluj, Constanta) si aveti casa/curte sau 2,3 locuri de parcare.

Dar mie imi pare ideal varianta de ICE/Hybrid ca masina de moft/drumuri lungi si un shopping cart electric pentru oras.

Problema e draciile de SUV si crossover de 4 tone....

Spre exemplu mie imi place mult design-ul Ionic 5 de mai sus, cand vezi in realitate cat de multa e, imi pare ca devine cam inutila, greu de ales ca optiune de masina secundara/de oras.

 

Pentru restul, care stau o ora sa parcheze decent seara, electrica nu o vad inca de luat in considerare. Nu intr-un oras ca Bucurestiul.

Referitor la design, cum am mai spus, piata din China cred ca influenteaza 60-70% din deciziile de design. E (era?) o piata mult prea mare comparativ cu EU si US. Si nu mai conteaza prestigiul marcii si alte alea, sunt "toxice", trebuie incluziune, asa vinzi in ziua de azi, si asta e telul principal, sa vinzi no matter what.

Mai adaug si faptul ca se vrea ca masina sa devina un serviciu nu un produs. E mai banos asa, cei care sunteti la curent cu industria gaming, acolo toata lumea vrea live service, asumandusi pierderi de 400 mil doar sa incerce ca poate, poate.

Asa ca integrarea asta de iti pune si scrumiera intr-un ecran, e un proces intermediar, scopul final, dai cu cardul ai incalzire, dai cu cardul, se deschide geamul, sa il inchizi costa cu 10% mai mult ca e frig.

 

P.S e opinie de forum, a se trata ca atare 🙂

Edited by bogdanx
Link to comment
Share on other sites

Pai clar daca iei modelul "saas" iesi bine pe auto. Daaar cum faci?Hmm desi , o "idee" ar fi sa faci ceva ofera cu masina "life time" doar ca la masini lumea vrea butoane noi , faruri noi ,alt design ar trebui cumva sa proiectezi o masina modulara 100% la care sa zicem ca utilizatorul vrea sa fie SUV la anul, iar tu ca si producator sa poti "transforma" masina dupa dorinta lui, vise , poate peste niste zeci de ani careva o sa citeasca prostia asta si o sa zica ba da ala nu a fost nebun :)))  , oricum clar nu are sens.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Pentru cei suparati ca cei cu EV primesc ceva subventii.

 

Top EU countries spend $45 billion subsidizing fossil-fuel company cars, study says

Quote

Oct 21 (Reuters) - The EU's five biggest members spend 42 billion euros ($45.60 billion) annually subsidizing fossil-fuel company cars, according to a study commissioned by environmental group Transport & Environment (T&E), which called for more subsidies for EVs instead.

Company cars make up around 60% of new car sales in Europe.

Italy provides 16 billion euros in subsidies for fossil-fuel company cars, followed by Germany, which provides 13.7 billion euros, the study by consultancy Environmental Resources Management (ERM), released on Monday, showed.

France and Poland provided 6.4 billion euros and 6.1 billion euros annually respectively.

Companies offer cars as perks for employees, often with significant benefit-in-kind subsidies including offsetting consumer taxes and fuel usage benefits.

Around 15 billion euros across the four countries goes to subsidizing SUVs, the study found. Company car drivers receive an average annual tax benefit of 6,800 euros, ranging up to 21,600 euros for high-polluting larger models.

 

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum am mai spus, VW sunt prostii satului. Dupa ce i-au prins pe ei cu cioara vopsita, BMW, Audi, Mercedes si Porsche si-au retras subit motorizarile diesel de pe piata Americana. Acum VW e tot in gaura nu ca nu or fi fost oricum de dinainte de Dieselgate.

"Acesta este planul”: Volkswagen vrea să închidă cel puțin trei uzine din Germania și să dea afară zeci de mii de angajați - HotNews.ro

Link to comment
Share on other sites

Alea din 2021 sunt mai sus ca sunt enyaq si ID3/ID4. Am nimerit la fix 😅

 

Apropos de baterii... Dupa ce a incercat o cunostiinta sa ma ajute cu un VCDS cu licenta etc. mi-am cumparat de pe emag ceva adaptor care merge la telefon si cu el am gasit celula problema. 

La mine e dusa celula cu nr. 56... Toate celalalte pana la 96 (parca) sunt in stare excelenta. Tensiuni si capacitati excelente. Dar e suficienta o celula si se duce toata bateria.

Mai putin si atinge pragul de garantie. 

Se va inlocui un modul. Fiecare modul are 12 celule. Aparent modulul cu nr. 5 (celula 56) e problema.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.