Jump to content

Recommended Posts

Cybertruck ala nu e asa de mare(lunga) in realitate, dar iti cam trebuie o scara sa te urci in ea.

Dar clar nu e pt Europa si normele de siguranta de aici, te intepi 4doar uitandu-te la colturile alea, si chiar sunt ascutite in realitate.

In rest va mai pun niste "chinezarii".

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Si inca doua.

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am 30 zile la dispozitie un Tesla Model 3 Dual Motor, deci ala cu aproape 500 cai pentru a vedea daca e fezabila inlocuirea actualei Toyota de munci.
 

Confirm, sta foarte prost pe suspensii, zdrangane uneori si are un handling foarte prost.

Accelereaza de nebuna dar asta pana la 100, dupa 120 am senzatia ca nu franeaza, forteaza foarte mult spre exterior si nu imi ofera incredere.

Daca as lua-o? Doar a doua masina, unde prima e premium, si doar pentru oras si stat la casa.

Cand m-am urcat inapoi in 545e, simteam ca am control total pe ea si nu troscanea nimic.

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ciprian01 said:

Am 30 zile la dispozitie un Tesla Model 3 Dual Motor, deci ala cu aproape 500 cai pentru a vedea daca e fezabila inlocuirea actualei Toyota de munci.
 

Confirm, sta foarte prost pe suspensii, zdrangane uneori si are un handling foarte prost.

Accelereaza de nebuna dar asta pana la 100, dupa 120 am senzatia ca nu franeaza, forteaza foarte mult spre exterior si nu imi ofera incredere.

Daca as lua-o? Doar a doua masina, unde prima e premium, si doar pentru oras si stat la casa.

Cand m-am urcat inapoi in 545e, simteam ca am control total pe ea si nu troscanea nimic.

Eu te intreb altceva. Cand esti in sens giratoriu cu model 3, cum semnalizezi? Sau faci cum fac multi posesori de BMW, si nu iti mai bati capul?

Intreb pentru ca pt mine asta este cel mai dizgratios cutting cost, sa nu mai ai deloc bete dupa volan, cand nu esti cu volanul drept iti este aproape imposibil sa semnalizezi.

Edited by Kragod
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sskkaa said:

Zeeker si BYD fac modele misto, cel putin la design.

Am fost acum 3 zile in showroom-ul Zeekr de la Amsterdam. 001 e chiar misto, si daca aveam timp, faceam si un drive test. Am dat si peste un tip care si-a cumparat si zicea ca sunt super atenti la customer support (spre deosebire de tesla). A, si dau 5+5 ani garantie la toata masina (!). Bateria are 8. 

35 minutes ago, Kragod said:

Intreb pentru ca pt mine asta este cel mai dizgratios cutting cost, sa nu mai ai deloc bete dupa volan, cand nu esti cu volanul drept iti este aproape imposibil sa semnalizezi.

De acord. Bine, nici cu celelalte taieri de costuri nu mi-e rusine: senzori de parcare, lidar, schimbator de viteze, si cred ca imi mai scapa cate ceva..

Are Teslabjorn un rant apropos de Tesla pe canal. E foarte cool, se vede si cum ii face phantom braking. Cred ca m-ar face cu nervii..

Edited by mgi
Link to comment
Share on other sites

Da, am modelul 2022 final, am maneta pe dreapta, ca la Mercedes, cum era odata.

Am lidar, am pompa caldura cred, deci semnalizez si fac ca la carte totul 😄 

Enervant mai e:

- trebuie sa apropii cardul sa se deschida, acces confort e mai misto cand te apropii de masina e deschisa;

- panoramica, ma incinge in cap, dar fii-miu pare incantat.

Cu frana nu m-am invatat, franeaza dubios acel one pedal.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Kragod said:

Cybertruck ala nu e asa de mare(lunga) in realitate, dar iti cam trebuie o scara sa te urci in ea.

Nuuuuu... cyber rahat ala e o roaba oribila cumparata de toti cretinii ca altfel nu pot numi pe unul de isi cumpara asa ceva. Le vad zi de zi de mi-e sila de ele ca de dracu in trafic. Si ce e mai dureros e ca masina aia nici nu stie sa conduca singura pentru a compensa anti talentul boului de la volan. 😞 

4 hours ago, Ciprian01 said:

Am 30 zile la dispozitie un Tesla Model 3 Dual Motor, deci ala cu aproape 500 cai pentru a vedea daca e fezabila inlocuirea actualei Toyota de munci.
 

Confirm, sta foarte prost pe suspensii, zdrangane uneori si are un handling foarte prost.

Accelereaza de nebuna dar asta pana la 100, dupa 120 am senzatia ca nu franeaza, forteaza foarte mult spre exterior si nu imi ofera incredere.

Daca as lua-o? Doar a doua masina, unde prima e premium, si doar pentru oras si stat la casa.

Cand m-am urcat inapoi in 545e, simteam ca am control total pe ea si nu troscanea nimic.

Vezi sa nu faci altceva cu Tesla aia... stii vorba romaneasca, cu Tesla. 😄 

Edited by RedCap
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Pai sa mai faca dracului si ceva pentru consumatori nu numai pentru buzunarele lor. Ca ar vrea doua platforme pentru 10 modele diferite,ce sa mai se chinuie atat cu bani bagati in design, hai aceleasi faruri/stopuri la toata gama, etc.

Pana atunci sa dea cu gura de pamant sa isi mai revina un pic. 🙂 

Link to comment
Share on other sites

https://pushevs.com/2024/10/29/dacia-spring-gets-a-generous-price-cut/

Quote

Dacia Spring finally got a generous, but predictable price cut in an European country. Belgium is the first to get it, but other European countries will soon follow.

These are the prices of the different variants in Belgium.

  • ESSENTIAL: 10.590 euros
  • EXPRESSION: 12.290 euros
  • EXTREME: 14.290 euros

These prices already include VAT, and no, there is no government subsidy involved. This means that in Belgium, you can get the fully equipped Dacia Spring EXTREME with the DC charging (500 euros) and front sensors (150 euros) options for 14.940 euros.

Deci iti poti lua un spring la 10k euro acum, sper sa scada preturile la mai toate electricele 😄 

In Belgia spring-ul este mai ieftin fata de spring-ul din Romania care are un eco tichet de 5k euro, nu inteleg cum vine asta 😄 

image.thumb.png.58594927c8926c443ac61214badc2b8e.png

 

Daca ar face-o in Romania 10k apoi aplici rabla si ar fi 6k euro, cred ca s-ar vinde la foc automat

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Alex3245 said:

In Belgia spring-ul este mai ieftin fata de spring-ul din Romania care are un eco tichet de 5k euro, nu inteleg cum vine asta 😄 

Eh, mai taie și ei din profit. 

Acum au scăzut preturile pentru ca încep livrările de Leapmotor t03, care are specificații mult mai bune și cam aceleași preț. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.