Jump to content

Recommended Posts

19 minutes ago, bimmer90f30 said:

Eu am zis ca iti ridic mingea la fileu cand te-am.intrebat ce am intrebat. Nu ca o dai iar in balarii cand ai zis "Serios?" (Astea-s raspunsuri? )

Eu am un diesel filtrat, unul nefiltrat si o benzina si te asigur pe tine si toti care vor sa inteleag ca benzina e cea cu mirosul mai intepator.

Ai inteles sau spun altfel?

 

Eu zic sa imi explici din nou in stilul tau caracteristic. Daca nu faci si un film sa il incarci pe YouTube cum stai cu gura la evacuarea diesel-ului tot degeaba. 😄 

Link to comment
Share on other sites

    Problema cu poluarea masinilor pleaca de la coruptia din statiile ITP.  Pt ca daca s-ar face testele pe bune, jumatate din parcul auto nu ar mai circula. Cu oamenii nu ai cum sa faci educatie in sensul asta, este foarte greu, taierea DPF si mai stiu eu ce improvizatii e un fel de mandrie nationala la noi( „las ca stiu eu..”, „merge si asa...” etc). Dar cu institutiile care verifica se poate face ordine.

        

  • Like 1
  • De acord! 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Bala said:

Este irelevant care e intepator sau nu. Tot gaze sunt. Gaze care iti fac rau pe termen lung. 

"Abia astept" sa se faca frig ca sa fie miros de diesel puturos in trafic. Plus reaparitia olimpicilor care lasa cazanul pornit in fata magazinelor sau in fata gradinitei. Este vis.  

Eu am vreo 2 de astia care stau in parcarea supraterana, in fiecare dimineata isi asteapta sotiile in masina cu motorul pornit vreo 10-15 minute.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Cosminbad said:

    Problema cu poluarea masinilor pleaca de la coruptia din statiile ITP.  [...]  Cu oamenii nu ai cum sa faci educatie in sensul asta [...] 

Aceasta este una dintre problemele care se pot rezolva "a doua zi", singurul lucru necesar fiind vointa politica. Este suficienta adoptarea unei legi care sa prevada o amenda de (spre exemplu) 1.500€ pentru fiecare masina depistata la ITP cu DPF sau EGR dezactivate in mod voit, din care 25% sa revina unitatii ITP , plus inca 25% mecanicului care a depistat neregula. 
Peste noapte, nimeni nu isi va mai permite spaga necesara.

  • Like 1
  • De acord! 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, dar nimeni nu vrea sa faca lucrul asta. Toti care ajung in pozitia de a putea lua decizia asta sunt lipsiti de c*e si singura lor preocupare e sa se lipeasca cu adeziv de scaun/post. Deci orice ar putea deranja alegatorii nu e bun.

Asta e si cauza principala a traficului infect in Bucuresti. Daca un primar si-ar pune in agenda la modul serios reducerea numarului de masini de pe strazi, ar fi foarte usor de implementat.

Link to comment
Share on other sites

Ar fi fain sa implementeze noi reguli la ITP. 

Tin minte ca acum cateva luni mi-au blocat la ITP enyaq-ul. 

Am stat acolo sa astept sa vina de la RAR. Au venit 2 si tot butonau la ea. Au mai tinut-o jumate de ora. Ce au verificat nu am idee. 

Nu m-am prins niciodata cum fac cu acele supracontrolae. La ce ajuta.  

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, Bala said:

Nu m-am prins niciodata cum fac cu acele supracontrolae. La ce ajuta.  

In principiu, sunt ca sa verifice statiile ca nu dau ok-ul unor masini proaste. Dar in practica au zero valoare. Toate statiile ITP de pe sector sunt intr-un grup de whatsapp. Cand unul stie ca are o masina manarita, asteapta sa spuna celelalte statii ca le-au blocat inspectorii. Cand toti inspectorii sunt ocupati, baga repede ceilalti masinile nashpa. Cand inspectorii nu sunt ocupati, cei care au, baga masini "bune" - cum a fost a ta, de exemplu.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Eu știu că sunt aleator alese de sistem,sau dacă sunt probleme cu seriile,nu stă nimeni sa controleze cine intră sau cine iese de la itp.

Mi au zis acum ceva ani tot niște tipi de la RAR,mi au blocat un e90 cu seria motor trecută greșit. 

În 2006 am luat mașina de la bavaria,la RAR au greșit o cifră, și la primul itp în 2008,au văzut greșeala și au blocat o pe canal la service🙂

Link to comment
Share on other sites

R.A.R,o instituție de tot rahatul,itp ul la cotețe pe neveu,e plin pe străzi de fumigene,eu i-aș arde pe nimurucii de la stațiile itp,care îs numai pe căpătuială ,oprit cazane in trafic,văzut cine i-a dat itp și suspendat inspectoru un an de zile,să vezi cum nu mai dau .În altă ordine,mie ,cu mașina ok,euro 6,nu vrei să îmi treci roți mai mari de 16 că vezi doamne se modifică noxele și poluez.Da cum rasa mătii,dacă plătesc omologare,vreo 900 ron poți trece alte roți,atunci nu mai cresc noxele,sau cum?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Am avut 325xi, 2002, cumparat in 2020, vandut anul trecut, noiembrie 2023.

Prima experienta: oprit in trafic, verificat tot, mai putin noxele. L-am intrebat: noxele nu le verificati? Pai de ce sa pierdem timpul, masina are teava curata, ne mai pricepem si noi, care e cazan si care nu.

A doua la ITP: aveti faruri bixenon neomologate pentru masina dv. Ce vorbesti copile, citeste si vezi. Aveti si jantele netrecute in carte (style 135 / 18, M). Pfff am innebunit, iote al naiba copil, cauta nod in papura. Zic: in rest, totul ok? Da

A treia la RAR: dupa n intrebari la Craiova, dupa scris la Bucuresti, primit dupa 29 zile raspuns, iar RAR Craiova, programare, discutii cu 3 inspectori (nici unul nu pricepea ce trebuie facut si anume cum sa treaca jantele in carte, noaptea mintii) vine unul la mine, ma intreaba ce vreau, se face ca gandeste un pic se duce in birou si, dupa 10 secunde iese si-mi zice: nu se pot trece, nu sunt omologate pentru autoturismul dv.

A patra la Bavaria Craiova: buna ziua, am si eu nevoie de o hartie in care sa treceti ... Sigur ca da, luati loc dureaza 3 minute, gata, poftiti hartia cu toate jantele omologate, nu doar style 135, multumesc, hai ca am o sticla de vin bun, vino la masina.

In conditiile in care, cel putin in Craiova, circula o vorba: treci ITP-ul si fara motor pe masina!

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Oare sa razi sau sa plangi cand auzi povestile astea de la RAR?

Imi aduc aminte pe vremuri ca se practica metoda de luat emisiile altei masini nu de la cazanul de la care trebuia de fapt. 😄 

Link to comment
Share on other sites

Da, asa e.

In 2009 am cumparat un matiz, ieftin, aveam nevoie pentru o perioada de timp.

Al dreaku samsar (nu ma pricepeam) a bagat el ceva prin motor si, vreo 200 km, a mers bine.

Lucram in Dr. Tr. Severin si m-am dus cu el acolo sa-i fac ITP-ul (incepuse deja sa scoata fum).

Am vorbit cu cineva, ... Ma duc, de la Craiova, direct la ITP. I-am zis cine sunt, i-am zis ca scoate fum la greu, nu a priceput. A bagat analizorul pe teava si dai pedala. In 10 secunde s-a umplut hala de fum. Da-o dreaku de masina afara ca m-a umplut de fum. Pai io ce ti-am zis.

Ok, dupa 15 minute a bagat loganul lui si am obtinut itp-ul.

La cateva zile i-am facut motorul, complet la un meserias, 3 ore, 125 euro, tzipla, nu mai papa gram de ulei, dupa. Cand mi-a zis ca ma costa 125 euro si in 3 ore sa vin sa-l iau am crezut ca ma ia la misto. Masini adevarate, :).

Link to comment
Share on other sites

Hai cam am condus-o si pe asta vreo 2 zile. La viteze mari nu simti deloc, e aspirator de permise.

M-am jucat si cu usa care se deschide singura, e amuzant. 🙂

Range surprinzator de bun, dar evident c la viteze mari se duce cam repejor bateria.

459941840_3662385564023941_4370270040958570314_n.jpg

459941846_1045567870133564_5903788455161997242_n.jpg

460961982_1530435031687994_7920557948323784732_n.jpg

462535642_8697924936918465_4899975058933976290_n.jpg

Edited by Kragod
Link to comment
Share on other sites

O sa-mi fac poze in spate, stau si de 2-3 ori, si ma numesc smecher 😄 

Acum l-a luat grijile, isi cumpara statie de incarcat, a facut trecerea de la M4 Cabrio, 577 cai vs 510 cat avea M-ul. 

Masinile si femeile nu se comenteaza!

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.