Jump to content

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Confirm bossilor.

Am scris eu in trecut cand am avut in test o Tesla S Plaid.

Masina aia e din alt film, ti se face rau, simti cum plamanii sunt apasati, e o senzatie naspa rau...

Daaar, mintea mea tehnica imi spune ca rupi motoarele alea, fiindca asa poate fi si un iPhone 16 Pro care va rula un joc cu multi hz timp de o ora urmand sa se incinga 😄 

Link to comment
Share on other sites

Bai da, masina merge tare , am mers și eu la drive test cu model 3 performance 4x4 ce era aia acolo,  dar pic de emoție nu da ghena aia. M am urcat înapoi în 140 și am zis aia e o sa o iau după ce pun panouri și baterii și rămân cu ala micu care este peste ambele când vorbim de 'emoție'.

Link to comment
Share on other sites

Deobicei lumea merge 90-10% si aici ar trebui sa ai un range de 600km care tot este WOW, dar nu inteleg cum de scot un consum asa mic. Ca ex noul A6 etron are baterie de 100 kWh si are range de 700 km pentru 0-100%.

Ce nu prea imi place e ca au bagat cutii de viteze, sigur o sa fie probleme de la acele cutii in viitor, dar aparent din cauza cutiei pot avea un consum asa mic pe partea de autostrada si oras

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

Nu poti fizic sub un anumit punct sa mai scazi. 

De ex daca mergi incet iarna, trece mai mult timp pt incalzire si ajugi sa consumi mult. Idem vara cu clima. 

Sa mergi fara nimic, de multe ori, nu se poate. 

Iar un drum lung fara stress e un drum unde ajungi la fastcharger cu 20%, nu cu 10%. La drum lung cu ajuns 10% in mai multe serii (sa zicem drum de 1200km) nu se poate. Faci cu nervii. 

Deci oricum am da-o, realist nu se poate. Sigur ai consum minim de un 16-18kWh/100km. Iar mers cu 40km/h nu se pune. 

Link to comment
Share on other sites

Dar la drumuri lungi o incarci pana la 100%, nu?

Si eu tot la un consum de 16-20kWh ma astept iarna, se pare ca cei de la mercedes sunt mult prea optimisti.

Cum A6-ele are 94 kWh net la un consum de 20kWh ar veni 376 km de la 100%-20%, deci tind sa cred ca mereu e bine sa ai o baterie mai mare.

Link to comment
Share on other sites

O incarci eventual pana la 100% cand pleci de acasa. 

La urmatoarea incarcare o incarci pana la un 80-85% dar nu mai mult pt ca dureaza mult. 

De asta si dau multi durata de incarcare 10-90, nu 0 -100 dar oricum pe la 80%pleci. 

Unele statii de pe afara, te si taxeaza pe minut dupa ce treci de 80%. Sau vin pop-up-uri ca ai ajuns la 80% si sa pleci. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Alex3245 said:

 

750 km dintr-o baterie de 85kWh e wow, dar sa vedem daca e si adevarat 😄 

Specificatiile suna bine, dar sa vedem in lumea reala cum se comporta. 

Plus, CLA e o masina mica si probabil in configuratia pe care au aratat-o ei in video, cu 280kw de motor si 85kwh baterie, o sa fie 70-80k euro..

Link to comment
Share on other sites

Ooo da, bateria cat mai mare e un must. Cu cat e mai mare, cu atat e mai putin afectata iarna/vara si mentii range-ul mai aproape de normal. 

Si neaparat pompa de caldura 😍

La motoare as mai face rabat desi un EV azi cu sub 250cp nu are sens. Sau ma rog, e ceva normal. 

Link to comment
Share on other sites

Initial voiam sa merg pe S6 dar cu dotarile pe care le voiam ajungeam la 115k euro si am renuntat la putere 😄. A6-ele de 100kWh 4x4 are doar 462 CP, dar cred ca sunt suficienti.

Am verificat acum, are pompa de caldura:

Pompa de caldura
  • utilizeaza caldura reziduala a componentelor electrice pentru a incalzi in mod eficient habitaclul.
  • cand temperatura exterioara scade sub 20°C si instalatia de climatizare este activa, pompa de caldura ajuta la economisirea de energiei cu un efect pozitiv asupra autonomiei.
Link to comment
Share on other sites

Mi s-a stricat in weekend incarcatorul de acasa.

Au trecut cateva zile in care au trebuit incarcate ambele masini si le-am incarcat cat de cat la 220v.

Este absolut criminal. Mai si e umezeala si frig de mori afara. 

Sa tragi cabluri, zi de zi sau sa fug la statii de incarcare, e NO GO pt EV.

Deci clar cine nu sta la casa si sa poata incarca decent, nu are ce sa caute cu EV. E sport extrem.

P.S. Am gasit care e problema la incarcator si am comandat azi piesa. O voi inlocui pe placa cand ajunge si asta e. Cost, vreo 40ron cu transport cu tot. Dar efectul e crunt   

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.