Jump to content

Recommended Posts

2 minutes ago, TKD29 said:

Nu e mai scump, depinde si ce diesel, la AC incarc cu 0.51 chf, la DC cu 0.61 +1 chf la 10 minute.

Eu ma raportez la masinile pe care le-am avut , nu discut de moatare de cositoare, 530xD si 640xD , abele moatoare de 3.l

640 imi lua in oras 11-12 l/100, acum fac un calcul la 2 chf litru si zimi care care consuma in oras , iX sa zicem vara 19/20 kWh.

iX 20x0.51 10.2 chf

640  12x2 24 chf

Deci?

pai cu ce putere trage la ac? si la dc?

Link to comment
Share on other sites

Cu 530 scoteam 10l iar in weekend undeva 8-9, cu 640 in weekend 10l si in rest 11-12 foarte rar 13

 

De la AC cu 11 kWh si la DC depinde ce putere are incarcatorul, maxim pot 195 kWh. Dar este doar unul singur la Porche de 300 kWh parca.

Edited by TKD29
Link to comment
Share on other sites

Era sa plec 600 km dus si 600 intors cu un iX xDrive40 si cand am calculat cat as face pe drum... Am spus ca ce bine ca nu s-a intamplat. 

Si asa dupa 600 km prin romania, seara cand am ajuns dupa 11h, mi-am rupt mana de oboseala. As spune eu ca altele erau motivele, dar din pacate nu pot. Pur si simplu am picat in casa mort de oboseala. Cu un iX xDrive40 aveam nevoie de o zi de somn undeva pe drum.

A mai mers cineva recent prin Romania la drumuri lungi sa vada ce se intampla? 1h la iesirea de pe A1 la Bascov. 1h la intrarea pe A1 la Talmaciu. samd.

 

2 minutes ago, TKD29 said:

Cu 530 scoteam 10l iar in weekend undeva 8-9, cu 640 in weekend 10l si in rest 11-12 foarte rar 13

 

De la AC cu 11 kWh si la DC depinde ce putere are incarcatorul, maxim pot 195 kWh. Dar este doar unul singur la Porche de 300 kWh parca.

Pe bune, tie-ti ofer insigna de "sofer WLTP". Tu esti unic. Nu glumesc si nu sunt ironic. Respectele mele! 💯

Link to comment
Share on other sites

UYXjbEP.png

Cine face cu mine acest challenge? Va spun traseul si vedem, daca eu merg cu 530e (are autonomie mica) pe acest traseu in 12h, sunt curios altii cu un EV, in cate zile ajung pe acelasi traseu. 

UNSPREZECE ORE!!!!!!!!!!!

2 minutes ago, TKD29 said:

Hai la mine ca am destule

Elvetia dulce colt de Romanie!

Poza de mai sus este luata din Google Timeline. Deci este locatie si traseu GPS.

 

PZWJbd7.png

 

Asta a fost rezultatul dupa 12h de condus. Si nu, nu aveam cum sa opresc.

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, TKD29 said:

Cu 530 scoteam 10l iar in weekend undeva 8-9, cu 640 in weekend 10l si in rest 11-12 foarte rar 13

 

De la AC cu 11 kWh si la DC depinde ce putere are incarcatorul, maxim pot 195 kWh. Dar este doar unul singur la Porche de 300 kWh parca.

ala de 11 e vax, ala de 300kw cat costa? tot 0.61?

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Romulus said:

Azi m-am incapatanat sa caut incarcatoare care sa mearga.

54paBnl.png

Urez tuturor celor cu un EV in Romania, multa bafta si "succes-uri" multe!

 

Aici ai dreptate, deci ma termina ca trebuie sa imi bag o suta de aplicatii si dupa primesc "main voltage failure". Aici mai este cu lucrat, sa puna acolo un terminal POS si gata.

Revenind la range, prietenul asta al meu are un tesla model S si a zis ca face Iasi - Bucuresti fara sa incarce pe drum si merge cu 120-130 pe dn si 90 prin sate.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, TKD29 said:

Bate asta daca poti , Geneva -Viena cu iX doar autostrada. plus o ora incarcatul.

Tu esti ala de face testele WLTP. Ala de ma gandeam eu ca ar trebui torturat in chinuri groaznice, sa nu ne mai tortureze el in brosuri cu consumuri record. Acum te-am prins!

Soferul WLTP al secolului. Respectele mele @TKD29

3 minutes ago, Romulus said:

GWDGpNv.png

Alt challenge.

700 km aproape 12h. No fucking EV charge.

Vino aici @TKD29 te bate cu ceasul de la gara si o skoda octavia. 🤣 (evident aici glumesc si exagerez)

Sau aici:

UYXjbEP.png

Geneva nu se pune, e pe alta galaxie.

9 minutes ago, Alex3245 said:

Aici ai dreptate, deci ma termina ca trebuie sa imi bag o suta de aplicatii si dupa primesc "main voltage failure". Aici mai este cu lucrat, sa puna acolo un terminal POS si gata.

Jumatate, sunt stricate. Jumatate nu merg. Si inca o jumatate sunt ocupate. Si inca o jumate merg la 1/4 din viteza care ar trebui. Stiu ca sunt prea multe jumatati dar e intentionat.

Multimile se intersecteaza.

 

11 minutes ago, Alex3245 said:

sa puna acolo un terminal POS si gata.

Dream-on baby! Dream-on!

Pe bune ca daca am timp fac badge cu WLTP Driver 2023 si il acord strict lui @TKD29 😄

M-a intrebat cineva cat am consumat in drumurile de mai sus? Nope. Who the fuck cares when it is ICE.

 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Alex3245 said:

Aici ai dreptate, deci ma termina ca trebuie sa imi bag o suta de aplicatii si dupa primesc "main voltage failure". Aici mai este cu lucrat, sa puna acolo un terminal POS si gata.

Revenind la range, prietenul asta al meu are un tesla model S si a zis ca face Iasi - Bucuresti fara sa incarce pe drum si merge cu 120-130 pe dn si 90 prin sate.

Merge sa faci Iasi-Bucuresti fara sa incarci, dupa cum zice asta cu iX mai raman si cu 20% baterie

Screenshot 2023-11-13 at 22-32-24 EV Range and Smart Route Planner.png

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, TKD29 said:

Merge sa faci Iasi-Bucuresti fara sa incarci, dupa cum zice asta cu iX mai raman si cu 20% baterie

Dar stii ca viata bate filmul? Cand ai facut ultima oara acest drum? Ca pe hartie acasa in fotoliul totul este foarte roz la calcule.

https://youtube.com/clip/Ugkx46utTyeaq8KWcup1NRnbKI5VlaZyZz6d?si=vLFUKaCLDGicGoLX

Dedicatie pentru soferii EV. Iei masina de 200.000 euro sa mergi ca si cu Dacia Lastun.

 

7 minutes ago, TKD29 said:

Merge sa faci Iasi-Bucuresti fara sa incarci, dupa cum zice asta cu iX mai raman si cu 20% baterie

Fara muzica, fara incalzire in scaune, vara la 26 grade afara, nu tu A/C, cu rotile umflate sa puste, cu capace de roti aerodinamice, fara ecranele pornite, fara sa incarci telefoane (poate cu hamsteri), fara sa crapi geamul deloc, fara sa nici respiri. Si daca stranuti, iei piciorul de pe acceleratie sa nu ai surprize. Fix ca la WLTP.

 

Eu daca pornesc A/C si incalzirea in scaune, cu muzica cum merg eu, am 50% din range electric. Si da, nu sunt pe umflarea rotilor recomandata pentru mers ECO ca tin la plombe si rinichi.

7 minutes ago, Romulus said:

Fara muzica, fara incalzire in scaune, vara la 26 grade afara, nu tu A/C, cu rotile umflate sa puste, cu capace de roti aerodinamice, fara ecranele pornite, fara sa incarci telefoane (poate cu hamsteri), fara sa crapi geamul deloc, fara sa nici respiri.

Si vopseaua exterioara ca si la planoare. Lustruita cu profil aerodinamic.

 

Link to comment
Share on other sites

Stii ce e culmea? Nu am zburat electric, dar am zburat 6:21 h fara motor. Decolat in remorcaj de avion, declansat la 220m, urcat la 2.100m si stat pe sus 6 ore si 21 minute pana am aterizat. Insigna C de argint la planorism. Stiu ce inseamna sa conservi fiecare dram de energie posibila si imposibila. La planorism e ca un sah cu cerurile. La condus pe soselele romanesti e ca table cu iadul.

sase sase, poarta-n casa. Inchide boss aerul, ca ne mananca bacteria.

Link to comment
Share on other sites

Acum fiecare conduce cum vrea 🙂 , doar ca eu conduc  ca mine, vara in oras pana la 24 grade,am gemul deschis, ce depastetse tem aia AC setat la 19-20 grade. Pe autostrada nici nu are rost sa discutam, AC non stop, altfel mori.

Acum am temp setata la 20 grade, nu merge cu geamul deschis ca ploua si sunt 10 grade..asa brr.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Romulus said:

Stii ce e culmea? Nu am zburat electric, dar am zburat 6:21 h fara motor. Decolat in remorcaj de avion, declansat la 220m, urcat la 2.100m si stat pe sus 6 ore si 21 minute pana am aterizat. Insigna C de argint la planorism. Stiu ce inseamna sa conservi fiecare dram de energie posibila si imposibila. La planorism e ca un sah cu cerurile. La condus pe soselele romanesti e ca table cu iadul.

sase sase, poarta-n casa. Inchide boss aerul, ca ne mananca bacteria.

Aia ne trebuie noua. Masini fara motor, ca planoarele.

Link to comment
Share on other sites

De ce nu as sta cu gemul deschis? Nu il tin deschis ca sa nu pornesc clima, imi place mie sa conduc cu el deschis , in oras evident, pe autostrada nu se poate. Il inchid doar daca temperatura de afara este prea ridicata sau e prea frig ca sa pot tine geamul deschis.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, TKD29 said:

De ce nu as sta cu gemul deschis? Nu il tin deschis ca sa nu pornesc clima, imi place mie sa conduc cu el deschis , in oras evident, pe autostrada nu se poate. Il inchid doar daca temperatura de afara este prea ridicata sau e prea frig ca sa pot tine geamul deschis.

Pentru zgomot la rulare si la vant.

Link to comment
Share on other sites

Fara suparare dar mi se pare ca a devenit un concurs (cine scoate autonomie mai mare) printre posesorii de electrice de la noi. Sincer nu pot sa pricep cum poti sa renunti la confort (platit cu varf si indesat...) pentru niste cifre de povestit la bere. In final cine se foloseste de cine/ce? Tu de masina sau masina de tine? Chiar am vazut multe electrice cu geamul coborat in vara asta...si erau 36 de grade deci e un oarecare trend...Se termina bateria...o incarci asta e, mai des sau mai rar...dar sa renunti la confortul propriu pentru niste cifre...chiar nu pricep.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.