Jump to content

Recommended Posts

22 minutes ago, PzKpfW said:

Asta nu este adevarat. Au dat cateva la Pepsi si cateva la nu stiu cine, nu se livreaza la nimeni. Iar cu Cybertruck? Hai sa vedem. Termenul este noiembrie 30, dar vor livra tot asa 20 bucati si apoi pauza 2 ani.

 

Vezi cum functioneaza propaganda cultului Frusk? Nimeni nu a primit vreun Semi, nu exista nici un review, si cele cateva care se plimba pe sosele, mai mult sunt duse incoace incolo stricate de cate un truck diesel.

Nimic din ce-a promis nu s-a intamplat. In 2019 trebuia sa fie pe luna oameni. Dar nu incep si cu SpaceX ca lesinam aici de minciuni.

Link to comment
Share on other sites

Adevărat, este producție și producție de volum. Am vrut să spun doar că nu au rămas la statdiul de vapourware. Așa cum sunt deocamdată Roadster sau Model 2 de exemplu.

11 minutes ago, Romulus said:

vor livra tot asa 20 bucati si apoi pauza 2 ani.

Mi se pare normal. Este un produs în mare parte nou. Primii utilizatori sunt tot timpul cobai. La fel a fost și cu Model S. Bineînțeles, puțini își amintesc, nu era fenomen Tesla pe atunci: scoseseră doar un model până în acel punct, și ăla fabricat în proporție de 50% de către Lotus. Toate modelele lansate ulterior (Model X, 3 și Y) sunt practic pe aceaași platformă, ceea ce le-a permis să le scoată pe bandă.

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

Pentru mine ASTA este definitia de vapourware. Ce productie? Manufactura sub sopron a 20 de bucati o numeste cineva productie? Ai vazut vreun pret? Vreun review? A pus cineva de la vreo publicatie mana pe vreunul sau macar sa se plimbe cu cineva?

 

Nu exista nici macar specificatiile clare, decat minciunile de la lansare, amendate grav la "delivery event".

Practic Tesla Semi nu exista. Sunt cateva prototipuri care nu pot fi vazute, pipaite sau mirosite. Nu exista nimic inca, doar "eventuri" cu un bou dansand aiurea.

Nici macar nu e sigur ca va putea in final sa scoata un vehicul comercial care sa se vanda si altora in afara indobitocitilor din cultul lui.

Quote

Tesla Semi is an electric truck that is designed to be more powerful, efficient, and fully electric than traditional diesel trucks. According to the official Tesla website, the production version of the Tesla Semi was unveiled in December 2022, and the first units were delivered to customers ³⁴. However, according to a recent article on Electrek, Tesla's CEO Elon Musk gave an update on Tesla's plan to bring Tesla Semi to volume production, and it looks like it won't happen for another year ³. Therefore, it is unclear whether the Tesla Semi is currently available for purchase. I suggest you check with Tesla's official website or contact their customer support for more information..

Source: Conversation with Bing, 11/16/2023
(1) Elon Musk updates Tesla Semi production | Electrek. https://electrek.co/2023/06/14/elon-musk-updates-tesla-semi-production/.
(2) Tesla Semi: All you need to know about the new electric truck. https://www.thenationalnews.com/business/technology/2022/12/05/tesla-semi-all-you-need-to-know-about-the-new-electric-truck/.
(3) Semi | Tesla. https://www.tesla.com/semi.
(4) A closer look at Tesla’s latest semi electric truck prototype. https://electrek.co/2021/02/05/tesla-semi-new-electric-truck-prototype-closer-look/.
(5) en.wikipedia.org. https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Semi.

Ce naiba inseamna "delivery event" cand nu se produce inca, si mai dureaza 2 ani?

Production si delivery inseamna macar cateva sute, cu review-uri, specs, preturi, etc. Si apoi volume production. Ce are el? Zero? Povesti de adormit indobitocitii cultului si rezervari pe bani grei. As spune ca e definitia con-artist.

8 minutes ago, PzKpfW said:

Mi se pare normal. Este un produs în mare parte nou. Primii utilizatori sunt tot timpul cobai.

Pot sa spui cine sunt acei utilizatori? Ca truck pictat cu Pepsi pot detine si eu. A vorbit cineva cu un "cumparator"? L-a vazut cineva?

Link to comment
Share on other sites

@Romulus radem , glumim nu il suportam pe Musk dar cifrele sunt cifre :

https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla,_Inc.

Production output
  • Increase 1,369,611 vehicles (2022)

 

 vs BMW

Production output
  • Decrease 2,382,305 cars (2022)

 

cumva au ajuns la 1,3 mil vehicule ceea ce nu e rau deloc avand in vedere ca vorbim de vehicule electrice

Cum a zis si colegul nu cumpar Tesla nu pot spune ca imi place dar ceva fac bine totusi. 

Altfel Musk e prototipul "afaceristului american "  mult show exageraza cu multe tocmai pentru a-si face publicitate

edit: hmm pare ca total productie a sarit de 4 mil in 2023  https://insideevs.com/news/655631/tesla-4000000th-vehicle-produced/

Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, alex230ro said:

Cum a zis si colegul nu cumpat Tesla nu pot spune ca imi place dar ceva fac bine totusi. 

Nici eu nu am spus ca nu fac ceva bine. Cele care sunt acum, se vand bine si clientii sunt aproape multumiti, deci e super. Daca poate rezista si cu profitul facut, bravo lui, doar noi toti cumparatorii avem de castigat.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Romulus said:

Pentru mine ASTA este definitia de vapourware. Ce productie? Manufactura sub sopron a 20 de bucati o numeste cineva productie? Ai vazut vreun pret? Vreun review? A pus cineva de la vreo publicatie mana pe vreunul sau macar sa se plimbe cu cineva?

Este clar că ce face Tesla cu cei de la Pepsi este un proiect-pilot și că așa practic testează încă Semi-ul. Dar par destul de mulțumiți deocamdată - deși este foarte posibil să le fi primit la prețuri derizorii sau chiar gratis pentru expunere și testare. Electrificarea transportului greu este oricum un lucru bun și pe care l-au mai încercat și alții.

55 minutes ago, Romulus said:

Nici pentru Honda nu am nici un respect, imi pare rau.

Păcat. Nu fac mașini rele 🙂 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, PzKpfW said:

Este clar că ce face Tesla cu cei de la Pepsi este un proiect-pilot și că așa practic testează încă Semi-ul. Dar par destul de mulțumiți deocamdată - deși este foarte posibil să le fi primit la prețuri derizorii sau chiar gratis pentru expunere și testare. Electrificarea transportului greu este oricum un lucru bun și pe care l-au mai încercat și alții.

Corect, doar ca asta nu inseamna ca se livreaza sau ca este in productie. Nu exista decat cateva care dupa cum am spus, sunt mai mult carate pe o platforma diesel.

watch-tesla-semi-breaks-down-in-the-midd

14 minutes ago, PzKpfW said:

Păcat. Nu fac mașini rele 🙂 

Daca spuneai motoare, aproape ca eram de acord.

Link to comment
Share on other sites

Just now, PzKpfW said:

Au avut modele interesante de-a lungul timpului, și multe dintre ele distractive: CR-X, S2000, Prelude, Type-R, NSX, etc. Tocmai, la motoare nu au prea excelat pe partea asta; știu să facă motoare fiabile și performante, dar mici și de turație. 

Mie nu imi plac. Am chiar vrut sa cumpar un Honda Accord prin 2004, nou. Si dupa ce am facut test drive si m-am jucat putin cu el, imi placeau anumite chestii si altele deloc. Si m-am ales cu un E60 jahreswagen 530i. Si cred ca am facut cea mai buna alegere. Erau acolo si Opel Vectra si Toyota Avensis si mai erau si altele. In Accord m-am simtit extrem de rau in masina. Infotainmentul era din alt film de comedie, nu din cel cu masina. 

Am detinut un Mistubishi Outlander pentru ca mergeam mult pe campuri la acele momente si un X5 configurat, m-a facut sa cred ca fie nu vreau asa de mult sa merg pe campuri, fie nu vreau sa dau asa mult pe o masina. Nu erau atunci X3, cred ca abia aparuse X6.

Am fost multumit de Outlander, oarecum... Il aveam in acelasi timp cu 650i. Motor, sa zicem jumatate din cel al 650i, ca era de 2,4l benzina, cutie automata, iar 650i, nu era de 4,9l dar sa zicem ca asta se vroia dupa 645i. Jumatate si puterea si cuplul.

Consumau absolut la fel. cam 12 l/100 km in medie. Nu am iertat de atunci nici Mitsubishi. Era un motor de pe la Isuzu daca nu ma insel, antic. De prin anii 80. Si ei il vindeau de bun. Nu spun ca 170 cp nu erau ok, dar cutia era proasta rau. Si mi-a si salvat viata intr-un accident urat.

Si tot nu vreau sa aud nici de mistubishi. Deci cu japonezele, eu nu le respect. Au alta filozofie care mie nu imi place. 

Si la Tokyo pe strazi, la putere erau tot BMW-urile si Mercedesurile cu volan chiar pe stanga. Nu Toyote si Honde si Mistubishiuri.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, alex230ro said:

Dar tot ai ceva cu Tesla

Nu e vorba de avut ceva impotriva Tesla. E vorba de politica extraordinar de agresiva! Recent Elon Musk s-a dat la la insasi batrana Toyota care in 2010 l-a ajutat sa iasa din falimentul care ii era sortit..

la minutul 45 o face cu gura lui.

Merita urmarit tot fara indoiala. E, cred, cel mai lipsit de ura clip; balansat si in context!

Idiotul de Musk  nu a realizat niciodata ca tesla e concurentul unora marci cu traditie poate de sute de ani! Cat de cretin sa fii sa spui ce spune el, ca nimeni nu stie despre constructia de masini cat stie el. Dar uitati-va dragilor ce  masini sub-mediocre face..

 @alex230ro 😉  vezi ca in clipul de deasupra zice ceva si de productia lui Elon Musk in comparatie cu, ceilalti. Lucrurile pe piata de masini nu stau cum zice "guru" de 2$ americani, sau cum arata cifrele prezentate cu aplob doar fata de bmw..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Cifrele le-am prezentat eu , chill repet oamenii fac ceva bine acolo lasa-l pe "nebun" e un fel de Trump 🙂 , una peste alta socant sau nu ca si capitalizare erau la un moment dat cat "restu" adunati .

Co tot se vorbeste de Cybershit https://www.automarket.ro/stiri/tesla-cybertruck-interdictie-de-revanzare-a-masinii-in-primul-an-de-la-115841.html

tare strategie 🙂 

Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Romulus said:

L-am urmarit pe yt cand a facut unboxing la rahatul respectiv.

Mie mi se pare ca pentru pretul unei biciclete a facut o afacere foarte buna.

4 minutes ago, alex230ro said:

Old news, au scos intre timp clauza respectiva

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Romulus said:

Si eu cred ca tesla face ceva bine, dovada ca vinde model 3 in draci. 

Vinde in draci pentru ca (si-)a creat infrastructura dedicata Tesla. Stiu cativa care au declarat ca sincer au luat Tesla cel mai mult pentru ca are infrastructura. Lucru care, pentru mine e O SUCIRE A MAINII LA SPATE prin care el isi poate permite sa puna ce, calitate vreau muschiul lui, constructiv .. pentru ca eu voi cumpara masina lui pentru ca are infrastuctura si pot merge cu masina..

Si asta cu infrastructura, mi se pare ca a fost fortat sa o faca disponibila si altor marci (in ultimul timp) pentru ca daca era dupa el aproape sigur si-ar fi dorit ca doar el si masinile facute de el sa poata folosi infrastructura.. (il vad in stare).

Asta nu face decat sa imi convinga suspiciunea:

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Pai si nu e bine ca are infrastructura? Cumva a inteles ca o persoana sceptica ar spune dar unde incarc eu Tesla si el a venit anticipand aceasta cerere, ba mai mult cei care au cumparat prin 2017 2018 parca au primit incarcare gratis "pe viata"  . Plus facand infrastructura cumva a obligat si pe alti producatori sa face ceva in sensul asta .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.