Jump to content

Recommended Posts

1 hour ago, Alex3245 said:

Ce mare este masina asta:

 

Din cate ziceau unii, e mai mica decat un Ford F150 electric. Doar ca pare masiva din cauza de forma.

37 minutes ago, Romulus said:

Pare mai plasticoasa decat un pet de 2L returnabil.

Asta e ceva normal pentru un 'truck', ca se presupune ca e masina de lucru. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, mgi said:

Asta e ceva normal pentru un 'truck', ca se presupune ca e masina de lucru. 

Cred că va fi mai mult "social statement" decât "unealtă de lucru". Nu este eficientă cu spațiul, este scumpă iar panourile exterioare vor fi foarte scumpe de înlocuit în caz de lovituri.

Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare ca masina are un usecase, daca ai aparate care au nevoie de curent iti bagi prelungitorul in priza din spate si iti folosesti aparatura. Si ca masina de electricieni sau instalatori eu zic ca e ok. In rest nu prea ii vad utilitatea doar puterea lui in sine, cred ca are vreo 1400 nm.

Si asta cu prizele cred ca e ok si cand ramai fara curent iti alimentezi casa, ca tot a fost ceva pe la stiri ca au rupt romanii magazinele de bricolaj pentru generatoare.

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

Uitati si un video pentru casting-ul din aluminiu, stiu ca erau ceva discutii cum ca ar fi mai nesigure decat actuala structura a masinilor.

Chiar daca in teorie duritatea materialului e mai slaba, protectia este mai sporita din cauza ca este facut deodata.

Deci acesta turnare dintr-o bucata din aluminiu este mult mai buna, mai ales la impact fata de lipirea mai multor elemente chiar daca sunt din otel.

Link to comment
Share on other sites

Tesla's Cybertruck is a dystopian, masturbatory fantasy (engadget.com)

Quote

It’s been four years since Tesla first announced the Cybertruck, a hideously ugly electric pickup truck that didn’t seem to actually improve on EVs or pickups in any meaningful way. Instead, the 6,600-pound mass of “stainless super steel” seems to be more the culmination of one man's bizarre fantasy, and that man just so happened to own an entire company he could leverage to birth that fantasy, with all its sharp angles and unnecessary lighting bars, into reality.

 

Link to comment
Share on other sites

Părerea despre cum arată o mașină e foarte subiectivă.

Pentru mine cybertruck e urat, dar mai sunt multe mașini urate pentru mine, spre exemplu nu îmi place deloc seria 7 cum arată dar îmi place seria 8. Sunt unii cărora le place cum arată și un touran. 
Trebuie să apară modele noi, concepte noi, altfel am rămâne mereu la aceleași forme, partea cu stainless steel e ok ca nu se mai zgârie mașina sar pietre nu se mai ciobește vopseaua, îți dă unul cu portiera în mașină nu pățești nimic, îți dă unul un ciocan la fel.

Pe piața europeană sigur nu o să aibe success, la americani cred ca da.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Musk este vizionar și ambițios. Câteodată prea mult. Iar metodele lui de marketing sunt cel puțin... dubioase.

Până la urmă asta este și Cybertruck - o pancartă publicitară pe roți. Tesla nu va face bani în mod direct cu acest model, tot cu Model 3/X/Y (și eventual viitorul Model 2) vor face profit.

2 minutes ago, Alex3245 said:

la americani cred ca da.

Faptul că se va vinde mai bine în US este clar. De succes în absolut nu sunt deloc convins. Problema este că în afară de design și eventual performanțe (care pentru utilizatorii de camionete nu sunt atât de importante și care pe Cybertruck vin cu un preț exorbitant) nu are nimic peste concurență. Din contră, Ford F-150 Lightning sau Rivian R1T sunt superioare în multe privințe - practicalitate, versatilitate, preț, etc.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa mareasca vanzarile la sfarsit de an ca sa ramana pe crestere. A facut asa si anul trecut si face si discount-uri la sfarsit de trimestru, pentru acelasi motiv. Acum la bursa e pe scadere si daca termina anul fara cresterea previzionata, o sa scada in continuare. 

Link to comment
Share on other sites

https://www.actualidadmotor.com/en/alemania-tesla-cybertruck-insegura-para-europa/

According to Stefan Teller, an expert from the TUV (German MOT), the Cybertruck needs “strong modifications to its basic structure”, since “the occupants feel safe but they are not”. In addition, "the bumper and hood must be able to absorb energy to protect pedestrians."

Edited by Itarachiu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.