Jump to content

This Girl is on Fire.. BMW e84


Recommended Posts

Buna ziua!

 
Vin catre dumneavoastra cu urmatoarele intrebari la urmatoarea situatie.
 
Detin un BMW X1 E84 2.5D cumparat de catre mine personal din Germania, masina a fost fabricata pe
26 - 09 - 2013
Serie VIN: WBAVM71060VY62009
 
In data de 09-09-2022 autoturismul a luat foc in mers din senin, ce e drept, niste semne prealabile au fost, in decurs de un an am conpletat de vreo 2 3 ori antigel si tot in decursul ultimului an am patit sa mi se ingatuie sa mearga in suturi si sa moara motorul din mers, pe testere nici un fel de eroare toate parerile tuturor persoanelor mecanici sau nu se indreptau catre (senzor vibrochen,senzor pozitie ax came) fiind o problema care aparea destul de rar nu am luat in seama, mai ales ca dupa ce se oprea, dadeam imediat “cheie” pornea si mergea fara probleme inca cateva luni,
 
toate pana cand in ziua respectiva au inceput din nou “balbaielile” dar de data aceasta cu fum si foc, incendiul a izbucnit din compartimentul motor zona din spatele motorului, spatele galeriei de admisie, spre habitaclu, a fost stins cu extinctorul din dotare si dupa cateva minute de spaima fiind la cateva sute de metri de casa am pornit, a pornit mai greut dar am ajuns cu ea pe roti, si de atunci sta oprita cu borna luata in parcare..

intrebarea mea e urmatoarea: interesandu-ma mai in detaliu am aflat ca si alti colegi la diferite modele au avut celebra problema cu egr-ul si racitorul care baga vapori de antigel pe admisie si se aprinde dar ce ar fi de facut in situatia data, pagubele nu par mari la motor arzand decat un burete din protectiea insonorizanta, 
 
am dat un Mail si catre BMW si le-am explicat problema insa prinzand weekend-ul la mijloc, astept un raspuns
rechemare pe seria VIN am verificat si nu avea..
 
acum, alti colegi care au patit asa ceva si au remediat/ reparat aceasta problema, mai au incredere in masini? Mai exista posibilitatea ca dupa rezolvarea problemei sa patesc asta? 
pe mine unu m-a speriat rau si sunt intr-o dilema daca sa o mai tin sau sa scap de ea (reparata)
as inclina spre prima varianta avand in vedere ca numai eu stiu cum o intretin si cati bani am bagat in ea in decursul celor aproape 2 ani de cand o am..
 
va multumesc frumos
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, RoșuGabbi said:

 acum, alti colegi care au patit asa ceva si au remediat/ reparat aceasta problema, mai au incredere in masini? Mai exista posibilitatea ca dupa rezolvarea problemei sa patesc asta? 

Daca nu exista program de rechemare pe modelul rau foarte probabil trebuie sa o repari din fonduri proprii.

Apoi, daca iti place masina aceea ai putea sa o pastrezi pentru ca stii ce "buba" are. Daca se repeta fenomenul, EGRul e foarte probabil de vina..

Daca nu iti mai da sentiment de incredere masina, vinde-o si cu asta basta.

BMW oricum a inceput, ca si alte marci nemtesti sa faca masini mai proaste calitativ, fiabilitatea nu mai este aceiasi cu a modele anilor 2000, hai sa zicem 2005 si inainte de 2000..

Cerintele socio-prietenesti cu mediul din partea statului, au produs si ele o influienta..

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Dacă pui 200 ml pe lună e ceva în neregulă, el a mers 1 an cu completări. 

Antigelul ala n are voie sa dispară așa aiurea.

Nici nu e de mirare ca a luat foc. 

 

Eu verific masina o data pe săptămână,de regulă duminica,la o bere.

Niveluri ulei,antigel,lichid frână,presiune roti  

Mai mult de juma de oră nu durează, dar na....

Edited by wolf20
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Schimbi pe banii tai EGR-ul, galeria si racitorul de gaze si mergi cu ea. Nu vad de ce ai avea emotii sau neincredere. Ai avut noroc, putea sa arda toata. Iar pe viitor incearca sa mergi la niste mecanici specializati pe BMW, chiar reprezentanta. E veche si cunoscuta problema cu antigelul lipsa din cauza racitorului de gaze, la reprezentanta in mod normal ar fi detectat-o.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, wolf20 said:

Dacă pui 200 ml pe lună e ceva în neregulă, el a mers 1 an cu completări. 

Antigelul ala n are voie sa dispară așa aiurea.

Nici nu e de mirare ca a luat foc. 

 

Eu verific masina o data pe săptămână,de regulă duminica,la o bere.

Niveluri ulei,antigel,lichid frână,presiune roti  

Mai mult de juma de oră nu durează, dar na....

Eu am citit asa : "in decurs de un an am conpletat de vreo 2 3 ori antigel"

Ma rog fiecare face ce cum stie. 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, wolf20 said:

Da, și de restul a mers sub nivel că n a văzut. 

Ce inseamna sub nivel?

Daca te referi ca am mers cu eroare in bord “coolant level too low” te inseli, s-a intamplat sa mi se aprinda de 2 ori si cand am verificat plutitorul era spre minim,imediat  am si completat.

Dupa ultima revizie in care s-a schimbat si distributie si toate fluidele inclusiv antigelul, am mers vreo 2 luni pana sa se intample incidentul, si nu zilnic, mai am o masina! Deci a fost “menajata” sa zic asa.. timp in care niciodata nu s-a aprins martorul de lichid de racire, am vazut ca ajuns iar la minim dupa ce am patit incidentul!

Pe de alta parte, sunt pe forum din 2015 BMW am de mai multi ani, modele diferite, am fost si sunt fan al marcii si nu am avut “cazane” de masini!

Doar ca in cazul de fata nu prea inteleg de ce dau 14 15k pe o masina si sunt nevoit sa stau sa o verific ca pe “zambetu lu Iliescu” saptamanal… 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Colegul e mai riguros sa zicem sau pasionat de verifica saptamanal.

Parerea mea e ca  tu nu prea ai procedat corect, din nestiinta sau alte motive.

Daca zici ca esti de ceva ani pe forum, macar titlurile de le citeai si tot te informai fara vrei.

Bine ca nu a fost mai rau.

Sub nivel insemna sub semnul de minim

Edited by ingineru'
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, RoșuGabbi said:

Ce inseamna sub nivel?

Daca te referi ca am mers cu eroare in bord “coolant level too low” te inseli, s-a intamplat sa mi se aprinda de 2 ori si cand am verificat plutitorul era spre minim,imediat  am si completat.

Dupa ultima revizie in care s-a schimbat si distributie si toate fluidele inclusiv antigelul, am mers vreo 2 luni pana sa se intample incidentul, si nu zilnic, mai am o masina! Deci a fost “menajata” sa zic asa.. timp in care niciodata nu s-a aprins martorul de lichid de racire, am vazut ca ajuns iar la minim dupa ce am patit incidentul!

Pe de alta parte, sunt pe forum din 2015 BMW am de mai multi ani, modele diferite, am fost si sunt fan al marcii si nu am avut “cazane” de masini!

Doar ca in cazul de fata nu prea inteleg de ce dau 14 15k pe o masina si sunt nevoit sa stau sa o verific ca pe “zambetu lu Iliescu” saptamanal… 

La 200 ml nu se aprinde nimic.

Se aprinde când este sub minim,ceea ce este foarte grav .

Și 5mm dacă scade sub max.,trebuie imediat verificat de ce,nu sa tot completezi până iei foc, mai ales ca problema este arhicunoscuta.

44 minutes ago, RoșuGabbi said:

 

Doar ca in cazul de fata nu prea inteleg de ce dau 14 15k pe o masina si sunt nevoit sa stau sa o verific ca pe “zambetu lu Iliescu” saptamanal… 

 

Ok,spor la reparat atunci.

Edited by wolf20
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, RoșuGabbi said:

(...)

s-a intamplat sa mi se aprinda de 2 ori si cand am verificat plutitorul era spre minim,imediat  am si completat.

Ala era momentul in care daca ai completat deja de la minim, sa zicem a 2-a oara.. iti puneai intrebarea serioasa, unde se tot duce antigelul...?? Am zis a doua oara nu din citat ci la modul general SI PENTRU ALTII care citesc sa se informeze despre situatia ta si BMW in general sa zicem.. ce mai fac ei cu ultimile masini ce ies pe poarta fabricii.. lor.

Este anormal sa scada antigelul prea mult in timp relativ scurt, dupa drumuri relativ scurte.

De evaporat stand Nici Nu Se Pune Problema!

Exista intotdeauna un motiv iar acesta trebuie cautat tocmai pentru ca nu trebuie sa scada!

Eu la vechitura mea, ma uit la jumatate de an si la an probabil completez ceva.. Si fac cam 24-30k km pe an...

Edit: 

Eu as cere sa fie reeditat titlul topicului din simpatic cum pare a se vrea, nu este, si pentru multi altii poate fi dea dreptul periculoasa, pentru ca TOATA MASINA POATE LUA FOC! Si nu e de gluma.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

On 9/12/2022 at 6:08 PM, bimmer90f30 said:

Ala era momentul in care daca ai completat deja de la minim, sa zicem a 2-a oara.. iti puneai intrebarea serioasa, unde se tot duce antigelul...?? Am zis a doua oara nu din citat ci la modul general SI PENTRU ALTII care citesc sa se informeze despre situatia ta si BMW in general sa zicem.. ce mai fac ei cu ultimile masini ce ies pe poarta fabricii.. lor.

Este anormal sa scada antigelul prea mult in timp relativ scurt, dupa drumuri relativ scurte.

De evaporat stand Nici Nu Se Pune Problema!

Exista intotdeauna un motiv iar acesta trebuie cautat tocmai pentru ca nu trebuie sa scada!

Eu la vechitura mea, ma uit la jumatate de an si la an probabil completez ceva.. Si fac cam 24-30k km pe an...

Edit: 

Eu as cere sa fie reeditat titlul topicului din simpatic cum pare a se vrea, nu este, si pentru multi altii poate fi dea dreptul periculoasa, pentru ca TOATA MASINA POATE LUA FOC! Si nu e de gluma.

Te salut !
 

Problema e chiar serioasa si ce e cel mai dureros e ca probabil in situatia mea, necunostinta de cauza si balbaiala a mecanicilor…sunt foarte multi, vad zilnic pustani cu fel si fel de BMW-uri mai “noi” in special F10 F30, ce trag pe ele fara a avea habar de ce se poate intampla

In cazul meu m-am interesat la BMW, si neavand rechemare in service pentru “problema” mi s-a zis ca nu ma pot ajuta cu nimic.

Eu ma asteptam inca de la inceput sa o fac pe banii mei dar am zis sa incerc sa explic problema, oricum n-am cerut sa mi-o repare ei mie asa din senin ca vezi doamne cine sunt eu, ci macar o constatare din partea lor avand in vedere ca la ei e cunoscuta problema, macar atat, sa imi zica ce e de schimbat si cum si sa ma asigure ca alea sunt defectele sa nu mai fiu nevoit sa bajbai eu inca o data, eu locuind in oras fara reprezentanta BMW si masina nefiind deplasabila.

ceea ce e penibil din partea lor, e ca se ascund in spatele “nu ai rechemare” atat timp cat ei stiu ca problema e de la ei, cu ce ma incalzeste pe mine ca imi zic ei ca nu am rechemare ?!

Pentru ca o si zic intr-un mod de parca piesele astea de pe masinile fara rechemare nu ar trebuie sa aiba probleme pentru ca n-au nevoie de a fi schimbate,

Atunci sa explice domnii de la BMW cum se ajunge ca masini fara rechemare sa aiba identic exact si la fel acceasi problema cu alea care au rechemare,

Nu pot sa inteleg criteriul lor de selectie pentru cele care au si cele care n-au rechemare ca se pare ca aproximativ toate sunt in aceeasi oala! Si cei care nu au inca probleme nu inseamna ca nu pot avea pe viitor, fie ca au recall fie ca nu.

E trist sa ajungi sa ai probleme din astea si nu ma refer la niste prostii de piese care se cumpara se inlocuiesc si gata,  ci la faptul ca iti e pusa viata in pericol in modul asta din cauza unei masini care pana la urma are 8 ani nu 30… asta e!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.