Jump to content

Probleme pornire E60 2.0TDI M47 163CP , PORNIRE START/STOP


Recommended Posts

Salut, acum o saptamana am incercat sa pornesc bmw ul cu cheia dar mereu cand apas pe start se auzea doar un clic si atat. Mi-am dat seama ca e electromotorul, am mai dat in el cu un levier pana a pornit masina, am mai si tras-o pe asfalt sa porneasca pana mi-a venit piesa de schimb. Ieri i-am montat piesa pe ea, electromotorul e verificat insa nu mai porneste. Apas pe cheie, se invarte motorul dar nu porneste.. baietii de la service nu stiu ce are. Mi-au aparut ceva erori in bord, una din ele zicea ca e blocat volanul si a intrat intr-un fel de mod de siguranta si nu porneste, in fine. Am desfacut furtunele de la rampa sa vad daca arunca motorina insa nu arunca, parca nu are presiune. am verificat sigurantele din portbagaj si de sub torpedo dar functioneaza mare parte. Intrebarea mea e.. sa se fi stricat pompa de inalta presiune sau o fi vreun senzor dus sau poate un releu stricat? efectiv mecanicii astia nu stiu ce are si eu stau cu masina in fata serviceului lor si ma duc toata ziua pe acolo sa ii mai dau curent si sa incerc sa o mai pornesc, pls help!!!

Link to comment
Share on other sites

Am pus testerul pe ea, tot ce mi au zis băieții e că nu e presiune in rampă.. am comandat deja pompa de înaltă presiune.. pot fi și alte cauze? Am dus-o la un așa zis electrician care a zis că pe parte electrica nu are nimic.. in timp ce mecanicii mi au zis că pe parte mecanica nu are nimic și pe parte electrica, de aia va și întreb pe voi dacă ați avut vreun problema asta.. Stau cu mașina de o săptămână în fața serviciului și testez siguranțe și scot și bag furtune și aia nici măcar nu te baga in seamă și nu e din cauza banilor.. oamenii nu știu 

Ce am încercat până acum: să scot minusul de pe baterie cu senzor cu tot și să pornesc.. nu a mers, verificat siguranțe de la baterie și sub bord, a apărut eroarea pe volan cu o cheie, prima data a fost galben pe urmă roșu.. am învârtit de volan fara cheie și după aia am băgat cheia și a dispărut eroarea.. am desfăcut o conductă de la injector și am văzut că nu dă motorina mai deloc..

Link to comment
Share on other sites

La motorul ala ma indoiesc ca pompa de inalte te-a lasat..

Cat despre volanul cu lacat, probabil pe acolo e problema. Dar acum zici ca a disparut.

Fa rost sau mergi la cineva care are ISTA sa citeasca toate erorile memorate si sa le stearga.

Motorina nu "da" tocmai din cauza ca masina din anume motive a intrat in modul protectie pentru ca nu a recunoscut cheia sau sunt alte erori legate de antifurt, de acolo a a aparut volanul cu lacat in bord. Volan rosu este situatia prin care fara stergerea erorilor motorul nu va mai porni decat dupa ce este remediata problema recunosterii cheii descrisa mai jos. Care, crede-ma e scumpa.. numarul de aparitii a volanului rosu este contorizata, Adica este numarata, adunata.. In lipsa/ignorarea stergerii erorilor urmatorul pas este inzavorare permanenta! Pentru ca sistemul de blocare fiind relativ fragil ei considera ca acesta are un defect permanent, din punct de vederea MECANIC, in fapt. (I realitate e altceva, relativ complicat.. de explicat aici)

 Este o problema relativ cunoscuta modelulul cu motor M47 cand volanul ramane blocat si nu se deblocheza nici daca este folosita cheia originala. Problema poate reapare cand nu te astepti cand incerci sa pornesti motorul, nu in timpul functionarii. Problema este specfica dezavorarii volanului.  de pe coloana volanului se defecteaza. 

Si baga de seama ca daca se apuca de schimbat pompa la M47 mecanicului ii trebuie un suport special montat motorului ca sa sustina pinionul pompei, altfel ii va fi imposibil sa monteze alta pompa sau pe cea veche.

Sper ca mecanicul tau e suficient de informat, altfel o sa trebuiasca sa desfaca foarte multe.. 🤦‍♀️ ca sa ajunga la lant si pinon si e multa multa munca.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Mecanicii au schimbat distribuția, pompa și rampa comuna cu tot cu senzori. Tot nu pornește.. ei cred că e calculatorul ecu de vina. La introducerea mufei electrice in pompa de injecție, presiunea in rampă de injecție scade la 50 bari, când scoate mufa din pompa de înaltă , pompa face presiune.. in cazul asta ce ar putea fi defect?

Asta după ce au schimbat piesele ( distribuție, pompa și rampa cu tot cu senzori)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.