Jump to content

BMW iX xDrive50


TKD29

Recommended Posts

Normal, in afara ca trebuie sa fi cu ochii pe baterie din cand in cand nu regret nimic.

Este mare, spatioasa, o shaorma cu de toate 😄

Am citit un articol ca cei de la BMW au dezvoltat o noua baterie mai buna, mai usora si autonomie de 800 km care v-a fi pusa pe noile modele electrice din 2025, pica numai bine ca mi se termina leasingul si o voi schimba atunci cu noul model, daca o sa-mi placa evident.

Link to comment
Share on other sites

On 11/6/2023 at 7:03 PM, TKD29 said:

Am citit un articol ca cei de la BMW au dezvoltat o noua baterie mai buna, mai usora si autonomie de 800 km care v-a fi pusa pe noile modele electrice din 2025, pica numai bine ca mi se termina leasingul si o voi schimba atunci cu noul model, daca o sa-mi placa evident.

Da, numai sa pastreze si dimensiunea mecanica a bateriei la fel. Ca mai sunt unii care obtin densitate mai buna a bateriei dar scot modele cu mai putine module pe motiv de cost/greutate. 

Si pe mine ma bate gandul la un I5/I4 pt noua generatie. Clar ceva electric dar nu mai vreu SUV. Vreau forma de limuzina. Ceva in care sa am pozitia mai joasa. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, TKD29 said:

Eu m-am saturat de pozitii joase la masina, la 1.85 cat am e prea incomod. Cred ca inaltimea de la iX e ideala pentru mine.

Sa stii ca si eu cam ajung la concluzia asta, si macar pentru oras imi doresc o pozitie mai inalta, din care sa cobor si sa urc mai usor. Dar pentru drumuri lungi, nu vreau sa mut cu dulapul aerul si imi place ca acolo sa fiu jos desi nu imi place sa cobor si sa urc.

Link to comment
Share on other sites

Daca as folosi-o doar in scop personal nu m-ar deranja pozitia joasa, sa ma urca si sa ma dau de cateva ori pe zi, dar cum conduc toata ziua si ma dau de zeci de ori din ea deja devine incomoda. Fostul G30 avea suspansii sport era o placere sa ma dau jos, cand am luat G32 am crezut ca l-am prins pe Dumnezeu de un picior. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, TKD29 said:

Daca as folosi-o doar in scop personal nu m-ar deranja pozitia joasa, sa ma urca si sa ma dau de cateva ori pe zi, dar cum conduc toata ziua si ma dau de zeci de ori din ea deja devine incomoda. Fostul G30 avea suspansii sport era o placere sa ma dau jos, cand am luat G32 am crezut ca l-am prins pe Dumnezeu de un picior. 

Eu sunt curios in ce domeniu muncesti de trebuie sa te dai jos si sa urci in masina asa des dintr-un iX xDrive50.

E o intrebare mai personala.

😇

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
2 minutes ago, TKD29 said:

Consumul,  20.4 kWh 🙂  la timp nu am prea ce sa scot ca a fost cam aglomerat pe autostrada.

Sa stii ca benzinarii nu prea au idee daca asta e mult, putin, bun sau rau.

De altfel, nici hibrizii nu stiu prea bine. Eu n-am idee cat curent imi consuma. As putea sa impart.

Link to comment
Share on other sites

Toti lauda Tesla ca este foarte eficienta, si compara model 3 cu iX, dar uita sa spuna un lucru, M3 nu are nici 2 tone si are cx de 0.20 parca, pe cand iX are 2.7 tone si cx 0.25 . si Tesla are un consum pe autostrada aproape la fel ca iX 19vs20 kWh.

Link to comment
Share on other sites

Consumul la un EV bun e:

vara: 16-18kWh/100km pe DN mers legal, 25-30kWh/100km pe autostrada legal. Apoi creste exponential ajungand la 165km/h si la 35-40kWh. In panica, cand nu stii daca mai ajungi, cu max 50km/h poti scoate si 11-12kWh/100km.

iarna: incepe frigul sa se simta la sub15 grade ajungand sa creasca consumul si cu 40-50% la zero grade pt drumuri scurte. La drum intins, la aceleasi viteze ai cam 20-30% consum mai mare la zero grade. Iarna, cheia este pompa de caldura + preconditionare.

EV OK au Tesla, BMW, Hyundai si mai noile EQE.

Jaguar i-pace, EQC, consuma f mult. Peste 22-24 orice ai face.

Dar tot mai multe se duc spre consumul de "EV bun" pe masura ce adopta toti combinatii gen motor de un tip pe fata si alt tip pe spate, pompa de caldura etc  

P.S. Si I3 le-a iesit f eficient desi era o cutie. Si asta in urma cu ani de zile in urma.

Am vazut ca vor sa scoata un M3 electric in cativa ani. O sa fie interesant.

Sa ai un consum in bani de 10-15ron/100km in oras si 800+ cp...

Link to comment
Share on other sites

Depinde despre ce masini vorbim. Cand faci astfel de calcule trebuie facute intre masini din aceeasi clasa. Nu ai cum sa compari Model 3 cu iX, comparatia se face cu Model X. Nu are cum iX sa scoata un cosum similiar cu Model 3 cand masina este cu aproape o tona mai grea. Si totusi iX se apropie de de Model 3 la consum pe autostrada sau iarna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.