Jump to content

OARE CE SA IMI IAU


immune

Recommended Posts

Pe mine era suparat ca i-am amintit ca zicea ca vrea 320d E90 si acum 3 sapt zicea ca romanii nu stiu sa aprecieze un benzinar ca lumea si cumpara tractoare ca sunt zgarciti :blink:

262613[/snapback]

 

Eu zic sa o dai mai subtire pe aici, ca maine cand citeste se suie pe 325i (intai cere voie la mamica si binenteles bani de benzina si un sandwich la pachet), si vine peste tine sa iti dea la ceafa, asta dupa ce iti face un pomelnic spumos pe PM.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Voi agita din nou apele cu ce am sa scriu, iar pt redcap soarele va rasari... :blink: am cumparat masina (530d steptronic) la 170 mii km eu personal din germania, dupa 10 mii km mi-a picat cutia din motive necunoscute. am mers din nou in germania si am platit 2850 euro (cu reduceri si scutiri de TVA) pe o cutie noua de la BMW, si totul e OK. (la noi e 5000 euro)

Chiar dupa experienta asta, nu mi-as mai cumpara vreodata manuala la un e39. Poate la o manuala nu se duce cutia,dar volanta,discul,placa vor da semne de oboseala. Iar grupul si flansa de la cardan cu siguranta vor ceda mai repede in timp.

Edited by bedwap
Link to comment
Share on other sites

a dat ceva semne. a inceput intre 80-120 km/h,cred ca in viteza 4, sa imi oscileze turometrul,de fapt oscila cutia intre treapta 4 si 5,daca o acceleram lin (intre 2200-2700 rpm). dadea sa schimbe treapta superioara,dupa o secunda revenea la inferioara,si toata miscarea asta era insotita de mici intreruperi,cauzate de schimbarea vitezelor in cutie, si era f. enervant. daca o foloseam in regim sport si ii dadeam gaz,nu se simtea nimic,schimba normal.

si spre final a inceput sa schimbe brutal toate vitezele,se simtea diferenta. dupa vreo ora de condus prin bucuresti in regim destul de dur,a inceput sa patineze. s-a aprins in bord "Transmission Failure Programm" si facea si un zgomot ciudat.

am incercat sa ajung cu ea la Iasi. mergea 1-2 km,dupa care incepea sa patineze. opream motorul,porneam din nou si mai mergea 1-2 km. am mers asa pana la iesirea din afumati pana am gasit pe un nene dispus sa ma tracteze,si cam asta a fost.

Link to comment
Share on other sites

si spre final a inceput sa schimbe brutal toate vitezele,se simtea diferenta. dupa vreo ora de condus prin bucuresti in regim destul de dur,a inceput sa patineze. s-a aprins in bord "Transmission Failure Programm" si facea si un zgomot ciudat.

am incercat sa ajung cu ea la Iasi. mergea 1-2 km,dupa care incepea sa patineze. opream motorul,porneam din nou si mai mergea 1-2 km.

 

Cred ca te scoteai mai ieftin daca schimbai doar blocul de valve...oricum e bine ca acuma ai cutie noua...iar la 2800E ...eu zic ca e bine.

De obicei nu cedeaza partea mecanica a cutiei : ambreiaje, pinioane etc...ci cea hidraulica/electronica.

 

Immune: sa ai parte de noua mashinutza...si mai ales sa ai incredere in ea...

 

Nu pot spune cu mana pe inima ca Steptronicul tau nu v-a avea probleme deloc...pt ca sincer nu am idee nici cum a fost condusa masina si ncii cum o o conduci tu.

Insa daca o folosesti la liniute si cerculete ... cu alte cuvinte iti bati joc de ea...atunci cu siguranta vei avea probleme...

:blink:

Eu zic sa stai linistit si sa te bucuri de ea...sa conduci exact cum simti tu ca trebuie condus un BMW si sa nu iti mai faci griji de cutie ca sincer nu cred ca ai de ce! Sti zicala" de ce ti-e frica de aia nu scapi" !

 

 

E bine ca masina daca are peste 140.000-150.000km sa ii schimbi uleiul si filtrul la cutie..ca sa fi si mai linistit :)

Link to comment
Share on other sites

mi-e frica ... nu stiu daca e corect spus ca mi-e frica , dar ca orice om banuiesc , cand trece pt prima data de la manual la automata ... cand stie legendele despre automate , si ca nu se repara etc etc , incepe sa-si puna probleme... dar am masina de 1 saptamana si pe zi ce trece am mai multa incredere in ea ... din ce in ce mai multa lume spune ca am facut o alegere corecta , iar toate astea ma fac sa cred ca am in ce sa am incredere si ca nu voi avea probleme.
Link to comment
Share on other sites

De obicei nu cedeaza partea mecanica a cutiei : ambreiaje, pinioane etc...ci cea hidraulica/electronica.

 

264809[/snapback]

 

Si eu ma gandeam ca cedeaza mai repede convertizorul si/sau se ard ambreiajele :)

Bine ca stiu acum,daca patineaza cutia schimb blocul de valve :blink:

Link to comment
Share on other sites

hmm, oare nu cumva ai incercat sa dai scartz, tinand piciorul pe frana?  :blink:

265789[/snapback]

are dreptate ciupanezu,nu se strica de la asa ceva. am un prieten cu un 530d steptronic si ii da scartz frecvent,oricand prinde ocazia,si cutia nu are nimic. la mine asa a fost sa fie.

Link to comment
Share on other sites

exista 3 tipuri de remapare (chip tuning): normal

safe

sport

(care in general se face prin dezlipirea chipului original si remaparea lui cu alti pareametri).

 

atata timp car remapare e facuta de cineva care se pricepe f bine nu iti afecteaza in nici un fel masina, poate pe sport sa se duca mai rpd turbina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.