Jump to content

E46 320d 150hp nu pornește!


Recommended Posts

Salut! Am o problema cu un e46 320d 150hp,mai exact nu pornește. Dupa niste verificari am vazut ca presiunea in rampa era foarte mica (10 bari),am pus alta pompa (aceasta baga 500-600 bari) insa nici un gând...ideea e ca nici erori nu are...am scos injectoarele si conectate la alimentare si conducte pufaie de 2-3 ori,si aia e...are 2 rânduri de injectoare, cu ambele face la fel.

Am verificat si compresia,3 cilindri au 15 bari,1 are 20...e putin...dar totuși  pornea pana sa umble la injectoare. Menționez ca noile injectoare au fost scrise in ecu

Daca a mai patit cineva..

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca pierzi presiunea ori pe returul vreunui injector,ori pompa nu baga suficient.Tot asa de bine,daca este sistem common rail poate ca electrovalva de debit/presiune ramine deschisa,poate fi cea dupa rampa,ori cea din pompa.Sincer sa fiu,cum nu repar masini,doar sisteme de injectie,imi este greu sa dau vreun sfat,mai concret,poate ca nici nu este o problema de injectie,numai ca zici ca nu iti da erori la diagnoza,chestie care mi se pare ciudata,masinile moderne dau erori chiar sia atunci cind nu au probleme deosebite,iar a ta nu porneste.

Referindu-ma strict la injectie,trebuie sa te asiguri ca iti ajunge motorina din rezervor la pompa de inalta presiune,apoi ca iese cu presiune din pompa,iar la final ca niciunul dintre injectoare nu era returul deschis.Daca nu ai sculele necesare este destul de greu sa faci toate testele.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, alfa-omega said:

Probabil ca pierzi presiunea ori pe returul vreunui injector,ori pompa nu baga suficient.Tot asa de bine,daca este sistem common rail poate ca electrovalva de debit/presiune ramine deschisa,poate fi cea dupa rampa,ori cea din pompa.Sincer sa fiu,cum nu repar masini,doar sisteme de injectie,imi este greu sa dau vreun sfat,mai concret,poate ca nici nu este o problema de injectie,numai ca zici ca nu iti da erori la diagnoza,chestie care mi se pare ciudata,masinile moderne dau erori chiar sia atunci cind nu au probleme deosebite,iar a ta nu porneste.

Referindu-ma strict la injectie,trebuie sa te asiguri ca iti ajunge motorina din rezervor la pompa de inalta presiune,apoi ca iese cu presiune din pompa,iar la final ca niciunul dintre injectoare nu era returul deschis.Daca nu ai sculele necesare este destul de greu sa faci toate testele.

Am rezolvat,am schimbat motorul pentru ca asta avea compresie mie,si am descoperit ca au fost inversate firele la injectoare din mufa ecu,ai dreq tâmpiți 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.