Jump to content

Achizitionare si retrofit camere 360 (3D Surround View) G30 540i xDrive LCI


Eco89909192

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Trebuie sa ai si Parking Assistant Professional parca si cu tot ce e legat de acela. Altfel nici nu poti sa iti faci retrofitul. La a mea e mai ciudat, ca am toate pachetele care ar fi trebuit sa contina si Surround View, precum Innovation Package, Tech Package si Business Package, dar na, decizia BMW sa nu puna pe anumite piete la 540i LCI M-Sport dotari care ar fi trebuit sa le aiba, cu acea criza de cipuri din pandemie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Posted (edited)

Intr-un final, am reusit sa am facut si retrofitul de camere 360. Mai urmeaza sa aflu toate part numbers pentru retrofitul la portbagajul cu inchidere electrica si ma apuc si de acela.

IMG-5806.jpgIMG-5804.jpg

Edited by Eco89909192
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

On 7/10/2024 at 8:31 PM, Romulus said:

Cat te-a costat kitul si cat a costat instalarea? Ce a presupus?

Da-ne si tu ceva detalii.

 

Ca sa incept cu kitul, l-am comandat de la Emtronika si a continut ce se vede mai jos (toate piese originale BMW, noi si cablurile custom, fiindca e aproape imposibil sa dai de harness-urile originale 😞 ), minus grila, care a fost comandata separat + suportul de modul (la G30 LCI, modulul ICAM2 e montat in partea stanga fata, langa sofer, si vine pe un suport dedicat (Bracket, Control Unit, part number OEM: 66539352754). Costul a tot a fost 1200 Euro + TVA, la care se adauga si costul manoperei si schimbatul tijelor pentru motorasele de la oglinde, de la suporti capsati la suporti cu filet (100Euro in total ambii), in total ajungand cam la 2000E toata nebunia  🙂 

On 4/13/2024 at 2:51 PM, Eco89909192 said:

Ca update, au ajuns piesele pentru retrofitul camerelor 360.

IMG-4579.jpgIMG-4581.jpgIMG-4582.jpgIMG-4580.jpgIMG-4583.jpgIMG-4584.jpgIMG-4646.jpg

Urmeaza ca zilele viitoare sa infoliez grila negru lucios si sa programez masina la retrofit.

Continunad, retrofitul a fost facut la Optimal Auto Arad de catre Sorin (probabil cei din jurul Aradului il cunoasteti), si pot zice ca e un om de nota 11, mi-a trimis update cu tot ce se intampla, cum merge retrofitul, ce "batai de cap" a intampinat si cum le rezolva. Ca munca, trebuie data jos bara din fata complet si o aripa, pentra a trage cablajul frumos prin canalele existente ale masinii pentru camera din fata, date jos oglinzile si fetele de usi din fata, pentru cablarea la camerele din oglinzi (la kitul de la Emtronika se schimba doar capacele de jos a oglinzii, ceea ce necesita scoaterea motoraselor de pe capacele vechi si montarea lor capacele noi cu gaurile si suportii de sustinere pentru camere, care a fost si cel mai greu de facut din cauza sistemului de capsare a arcurilor motoraselor). Dupa ce cablarea a fost facuta si camerele (camera marșarier a fost cel mai usor de montant, necesand doar inlocuirea camerei din suportul de la porbagaj) au fost montate la locul lor, a urmat codarea in VO, recalibrarea camerelor si montarea tuturor ornamentelor si ce mai era la loc. A durat cam 3 zile lucratoare totul (inclusiv asteptarea suportilor filetanti pentru arcurile din oglinzi) si sunt multumit, nu mai ma cert cu bordurile in locurile unde parchez cu fata, si pot zice ca e un upgrade foarte util pentru o astfel de masina.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

deci estimativ 500 E manopera , in Bucuresti te taxau mai mult sigur 😄 Asa am ajuns si eu sa retapitez masina pe la Pitesti iar in Bucuresti costuri duble . Lucrare impecabila evident . 

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Felicitari pentru retrofit!
Si eu am un G30 540i xdrive (non LCI) si vad ca avem cam aceleasi nebunii in cap.

Din ce am (tot) citit de MPPSK nu merita, deci sa nu-ti para rau.

Frumos ar fi sa mergi pe o evacuare ce are valvetronic in ea, sa poti sa ai silent pe comfort si loud pe sport (cu control direct din butoanele masinii de comfort/sport). Daca tot faci asta, merge si un downpipe cu catalizator sport, ca sa poti adaugi si pops and bangs si stage 1, atentie, ambele doar pe modul sport. E fain la modele astea mai noi ca ai harti complet diferite pe cele 2 moduri.

Pe langa remus mai au si cei de la fi exhaust si cei de la armytrix.

Tot stau pe tusa din cauza costului ridicat dar pana la urma cred ca o fac.
Daca o sa fac pasul, o sa fiu atent cum functioneaza valvele. La cei de la Fi Exhaust din ce imi dau seama cand sunt deschise face efectiv bypass la toba finala 🤣

exhaust-valve-open-closed.webp
 

 

Spune-mi putin de 360 - eu il am din fabrica dar iau in calcul sa-i pun sotiei pe G20 (non LCI) - sunt fix aceleasi piese cu cele pe care ti le-ai pus tu?

 

Ce parere ai de el, acum ca l-ai pus? Am vazut ca lumea in general spune ca nu merita, dar eu personal n-o sa-mi mai iau masina fara sistemul asta (sau o iau si ii fac retrofit)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.