Jump to content

oglinda pentru interior antiorbire

wmbrxy

Recommended Posts

Salutare tuturor! am un bmw seria 5 e60, 525d cu oglinda antiorbire in interior, dar care nu este conectata. Daca ma poate ajuta un coleg cu o schema electrica din care sa imi dau sema pe unde ar trebui sa leg firele respective, as fi recunoscator. Mentionez ca masina este fabricatie luna 11 an 2005. Multumesc!

Sa ma iertati, ca sunt incepator, daca s-a mai discutat povestea asta.

Salut. Masa este aceeasi si in portbagaj si in bord si in compartimentul motor. Deci nu ai ce masa sa cauti in portbagaj. Cel mai apropiat loc este panoul de sigurante -adica in torpedou.

Ce ai citit la un moment dat probabil se refera la un fir care se leaga de lampa de mers cu sptele. In momentul in care pui masina in "R" oglinda isi modifica luminozitatea chiar daca ai lumina puternica in spate.

• Thanks 1

Firele pentru oglinda sunt cele 3 de mai sus, cu pinii aferenti. Restul firelor sunt pentru alte functii.

PIN1 - PIN65 (LM) - modul lumini

PIN3 - [PIN28/Connector X11012] / FUSE F89 - in portbagaj (siguranta de 5A)

PIN10 - GND - oriunde gasesti masa.

Daca nu ai avut optiunea, trebuie sa tragi toate firele.

• Thanks 1

Va salut din nou. Așa cum am promis, am aruncat un ochi în portbagaj la pinul 28 din conectorul X11012 și am observat ca deja exista un fir acolo. Întrebarea mea este dacă de acel fir îl leg pe cel pe care vreau sa îl trag la oglindă. Eu ma așteptam să găsesc loc liber🤫

77839727_Schemaoglinda.thumb.jpg.86c27607fa3d5e35f9877701282deb66.jpg

1 hour ago, wmbrxy said:

Va salut din nou. Așa cum am promis, am aruncat un ochi în portbagaj la pinul 28 din conectorul X11012 și am observat ca deja exista un fir acolo. Întrebarea mea este dacă de acel fir îl leg pe cel pe care vreau sa îl trag la oglindă. Eu ma așteptam să găsesc loc liber🤫