Jump to content

bmw seria 1 nou ...probleme turbina


Recommended Posts

este posibil ..... am cumparat masina noua si dupa ce am terminat rodajul turbina imi face probleme ... am fost la service si mi-au spus ca are probleme cu partea elecrica de la turbina si trebuie schimbata .... mi s-a spus ca nu dureaza mai mult de 3 zile sa imi vina piesa si sa se rezolve problema si a trecut 1 luna de zile si nimic ..... numai in romania se poate intapla asa ceva ... mai precis Constanta...ce pot sa fac ... astept sugestii .... masina este in garantie .... masina este un bmw 120d -- modelul nou Edited by Cristinelu
Link to comment
Share on other sites

cand am fost la ei si au constatat defectiunea mi-au spus sa las masina acolo ... nu am putut sa o las , nu am cerut nici un act si nici nu mi-a fost dat .... daca nu primesc nimic in urmatoarele zile ... o sa merg pana la opc ... este destul de enervant ... pornesc masina si constat ca turbina nu functioneaza ... trebuie sa opresc .... sa astept o perioada , sa pornesc sa vad daca merge .... daca nu iar sa opresc si tot asa :blink: :)
Link to comment
Share on other sites

te duci inca o data pt constatare.. si pleci de acolo cu foaia in care scrie ce au constatat ei (adica ca nu iti merge turbo). apoi ori trimiti mail la BMW in Germania ori te adresezi OPC.. altceva nu prea vad.. daca stiu altii alte solutii sunt binevenite...
Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu e sa metgi la ei, sa tragi aer adanc in piept, sa te proptesti bine pe picioare si sa incepi sa URLI! Neaparat as face asta in showroom si cand mai sunt clienti de fata.

Nu-i prea frumos, dar din pacate in tara asta de c...t sunt situatii cand doar metoda asta functioneaza. Lucrez in vanzari asa ca stiu cat de mult sperie un vanzator treaba asta. O sa constati mai mult ca sigur o schimbare totala de atitudine. Oricum, nu pleca de acolo fara ceva scris la mana...

Daca nici asa nu functioneaza, inseamna ca nu mai au nici o legatura cu realitatea si trebuie treziti prin reclamatie la BMW AG si/sau OPC.

Oricum, ai un ghinion fantastic. E o problema care cred ca se intampla la una din 100.000 de masini si tocmai la tine...

Am si eu un 120d, asa ca daca mai ai nevoie de alte sfaturi (schimb de experienta) iti stau la dispozitie cu placere.

Succes!

:blink:

Link to comment
Share on other sites

De ce sa urli inainte de a vorbi civilizat ? Nu are sens sa fim absurzi. Fiarele se strica. Se strica chiar daca e un simplu BMW, un avion sau o naveta spatiala.

 

@Cristinelu a zis ca "am fost la ei si au constatat defectiunea mi-au spus sa las masina acolo ... nu am putut sa o las ". Pai ce sa faca importatorul ? Sa comande turbina doar pe vorbe, fara o nota de comanda acceptata si de client ?

 

Cat priveste partea cu OPC-ul nu trebuie priviti ca un panaceu universal. Nu te pot ajuta cu nimic daca nu te ajuti singur intai. Adica sa ai dovada scrisa ca ai solicitat remedierea defectiunii la importator si ei sa nu te-au rezolvat. Doar pe vorbe nu faci nimic.

 

Totodata de la 1 ianuarie 2007 se aplica si in romania legislatia europeana privind vânzarea produselor ºi garanÞiile asociate acestora.

Ciudat, dar aceasta lege este mult mai ingaduitoare fata de legea romaneasca anterioara.

 

"(4) Orice reparare sau Înlocuire a produselor va fi fãcutã În cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilitã de comun acord Între vânzãtor ºi consumator, ºi fãrã nici un inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se În considerare natura produselor ºi scopul pentru care acesta a solicitat produsele."

 

De aici fiecare intelege ce poate. Sau ce-i convine. Daca in contractul de cumparare nu e precizata o durata clara a rezolvarii garantiilor, atunci perioada rezonabila poate insemna aproape orice.

Link to comment
Share on other sites

@Cristinelu a zis ca "am fost la ei si au constatat defectiunea mi-au spus sa las masina acolo ... nu am putut sa o las ". Pai ce sa faca importatorul ? Sa comande turbina doar pe vorbe, fara o nota de comanda acceptata si de client ?

-------

Ti se pare normal sa iti iei masina si dupa 2 saptamani sa o lasi la ei in service .... si crezi ca daca o lasam se rezolva mai repede .... poate nu ai inteles bine ... au bagat masina pe tester si au constatat defectiunea ... masina a stat juma de zi la ei ...

Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord ca e frustrant sa se strice masina.

Nu stiu exact cum ati stabilit sa procedati. Eu le-as fi zis sa comande piesele si sa ma anunte cand sa aduc masina sa le schimbe. 3 zile mi se pare un termen mai mult decat rezonabil.

 

Daca le-ai comandat si nu ti-au sosit nici dupa 1 luna nu e in regula. Eu nu as fi asteptat insa atata. Dupa trecerea celor 3 zile promise i-as fi sunat zilnic sa le cer explicatii pentru intarziere si sa le cer sa-mi dea un termen ferm.

 

Pe de alta parte daca ti-au zis ca piesele pot veni in 3 zile, insa tu ai zis ca-ti trebuie masina si ai plecat de acolo fara sa stabiliti nimic ferm, atunci service-ul nu mai are nici o vina.

Link to comment
Share on other sites

Fara acte, pierzi timp si nervi.

Stai linistit in privinta legilor europene, esti acoperit.

 

"(4) Orice reparare sau Înlocuire a produselor va fi fãcutã În cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilitã de comun acord Între vânzãtor ºi consumator, ºi fãrã nici un inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se În considerare natura produselor ºi scopul pentru care acesta a solicitat produsele."

261868[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Problema deriva exact din ce ai boldat tu. Spre deosebire de vechea legislatie care impunea un termen de maxim 10 zile pentru remedierea garantiilor, actuala legislatie lasa loc interpretatarilor.

Nefiind precizate nicaieri niste intervale maxime in functie de natura produselor partea cu "fãrã nici un inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se În considerare natura produselor ºi scopul pentru care acesta a solicitat produsele" nu are nici o valoare.

Link to comment
Share on other sites

Nu mi-o luati in nume de rau pentru partea cu urlatul, dar eu am luat ca singura optiune (a mea) de calcul varianta in care s-a comandat piesa si nu a venit nici dupa o luna. Sigur ca vorbitul civilizat rezolva multe, dar din pacate la noi o sa descoperi ca de multe ori daca vorbesti civilizat esti luat de fraier si lucrurile stagneaza...
Link to comment
Share on other sites

Pe de alta parte, in vest cand ti se intampla o treaba din asta isi cer aia scuze 2 zile, primesti o masina de schimb si practic te-ar pupa si-n ... numai sa fii in continuare multumit, nu atat de marca, ci de ce aduce dupa ea - servicii.

Off-topic: am un prieten in Portugalia, sunt la el acuma si tocmai a primit o scrisoare in posta de la compania de intretinere a ascensoarelor pentru ca acum 2 saptamani a ramas blocat in lift. Scuze, alea-alea. Sa ramai masca, nu alta! Asta tot la capitolul servicii...

Link to comment
Share on other sites

este posibil ..... am cumparat masina noua si dupa ce am terminat rodajul turbina imi face probleme ... am fost la service si mi-au spus ca are probleme cu partea elecrica de la turbina si trebuie schimbata .... mi s-a spus ca nu dureaza mai mult de 3 zile sa imi vina piesa si sa se rezolve problema si a trecut 1 luna de zile si nimic ..... numai in romania se poate intapla asa ceva ... mai precis Constanta...ce pot sa fac ... astept sugestii .... masina este in garantie .... masina este un bmw 120d -- modelul nou

261620[/snapback]

 

Eu nu inteleg, ai platit avansul pentru piesa si nu a venit nici dupa o luna?

Link to comment
Share on other sites

masina are garantie 3 ani sau o limita de km ... nu am platit nici un avans ... banca a dat toti banii ... eu platesc rate la banca .... in seara asta am obs ... ca a inceput sa faca si in mers ... sa cada turbina ... pana acum era faza doar la pornit .... cand intra intra cand nu stateam cu ea oprita putin si incercam iar .... acum imi cade si in mers ... :) bine ca nu am de facut vre-un drum mai lung sa pice in depasiri ... cred ca este minunat ... degeaba zici bmw cand adaugi si service in romania ... este posibil sa vina stricata din fabrica :blink: .... mi-a scazut si limita km de revizie la 19 000 ... am 5000 facuti acum .... era la 30 000 revizia 6000 de km asa repede sa scada .... daca mai scad mult cred ca peste 3 luni ma duc la prima revizie :) ma gandesc sa nu fie si de la problema asta .... care stie care e faza cu compiuterul de bor .... cum iti ajusteaza perioada de revizie ?
Link to comment
Share on other sites

masina are garantie 3 ani sau o limita de km ... nu am platit nici un avans ... banca a dat toti banii ...

262042[/snapback]

 

Scuze,nu am fost atent, masina este in garantie.

Deci ai fost acolo si au spus ca trebuie piesa X, a trecut o luna de atunci ,ai sunat sa vezi care este situatia ,de ce nu a venit piesa?

Link to comment
Share on other sites

sicer nici nu prea ma intereseaza de ce nu a venit piesa ... e clar ca trebuia sa vina .... si pe jos daca mergea piesa din germania tot ajungea

262073[/snapback]

Ce incercam cu totii sa aflam este daca ai comandat ferm piesa si s-au angajat la o data de livrare (in scris). Ai o programare pentru interventia in garantie? O constatare a defectiunii? Ceva scris?

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este sa te duci iar si sa discuti ceva mai concret cu ei despre problema respectiva... dupa ce se face constatarea, trebuie sa se faca o comanda ferma pt. piesa... NU este obligatoriu ca ei sa faca caomanda de o piesa dupa ce fac constatarea, poate tu nu ai fost destul de hoatrat... le-ai spus ca vrei sa schimbi piesa sau nu? Poate ei au inteles ca daca nu poti sa lasi masina in service nu vrei sa schimbi piesa... eu am schimbat turbina la ei si dupa 6 luni a picat am schimbat-o iar in urma garantiei fara nici o problema...
Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut destule conflicte cu cei de la AB, dar s-au rezolvat toate pana in final... (o singura data in urma ridicarii tonului)... In ultimul timp am observat o reala inmbunatatire a serviciilor, ultima data, chiar saptamana trecuta am fost pt. o constatare "tot in garantie"... am lasta masina la ei o zi, dar rezultatul a fost mai mult decat cel asteptat... verificare (gratis), update de soft (gratis), comanda unei role de la compresorul AC (gratis), cafea (gratis) :blink: ... piesa ajunge cam in 7 zile (ma anunta cel de la service cand soseste), montajul piesei (gratis)...
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca lumea intreba daca in luna asta de cand ai fost cu masina ai sunat si tu macar odata pe saptamana sa vezi daca piesa vine. Daca a ramas ca 'va mai caut eu peste o luna' atunci nici nu ma mir ca nu avenit piesa. Si eu ma pot plange de 'specialistii" din service dar piesele au venit intotdeauna la timp.
Link to comment
Share on other sites

Nefiind precizate nicaieri niste intervale maxime in functie de natura produselor partea cu "fãrã nici un inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se În considerare natura produselor ºi scopul pentru care acesta a solicitat produsele" nu are nici o valoare.

261960[/snapback]

 

Care este produsul in cazul nostru?

In ce scop este folosit produsul in cauza?

Tinand cont de scopul achizitionarii produsului, exista un inconvenient semnificativ pentru consumator?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.