Jump to content

aerisire sistem DSC


raidaru

Recommended Posts

Salutare, o intrebare pentru cei care au utilizat aceasta functie din tester, am observat ca pe puntea fata pedala de frana merge pana jos si scoate lichid cu presiune pe la aerisitor dar la puntea spate pedala nu coboara pana jos si nu impinge lichid spre etrieri🤔 La fel e si la voi? 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, raidaru said:

Salutare, o intrebare pentru cei care au utilizat aceasta functie din tester, am observat ca pe puntea fata pedala de frana merge pana jos si scoate lichid cu presiune pe la aerisitor dar la puntea spate pedala nu coboara pana jos si nu impinge lichid spre etrieri🤔 La fel e si la voi? 

Spune mai intai ce incerci sa faci, despre ce masina este vorba.

Sistemul DSC nu se poate aerisi. Este un sistem de control al tractiunii preluand din sarcina soferului de a preveni derapaj in situatii in care se baga soferul, cand inca se mai poate ceva.

Asadar, ce incerci sau ce problema ai la sistemul de franare?

Daca nu te pricepi la franele masinii mai bine mergi la mecanic.

  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, bimmer90f30 said:

Spune mai intai ce incerci sa faci, despre ce masina este vorba.

Sistemul DSC nu se poate aerisi. Este un sistem de control al tractiunii preluand din sarcina soferului de a preveni derapaj in situatii in care se baga soferul, cand inca se mai poate ceva.

Asadar, ce incerci sau ce problema ai la sistemul de franare?

Daca nu te pricepi la franele masinii mai bine mergi la mecanic.

Bmw e64 650 Lci. Am postat pe e60 pt ca e acelasi sistem iar pe seria 6 nu e nimeni pe forum. Pedala de frana este moale, masina a stat vreun an si m-am trezit fara frane. Am schimbat lichidul de frana si am aerisit cu un power bleeder dar degeaba. Apoi am folosit functia DSC brake bleed din tester dar tot degeaba, observand cele postate mai sus. Nu am gasit mecanic care sa aiba experienta cu acest model, la dinaia de duzina am mai fost si mi-au stricat masina mai rau.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, bimmer90f30 said:

Ai aerisit pompa manual?

Ai experienta in aerisit sistemul de franare?

Cum procedai de obicei, poti sa explici aici?

Nu am aerisit pompa manual. La aceasta masina nu am mai aerisit franele niciodata, deci nu exista un "obicei". M-ar interesa raspunsuri obiective la intrebarea topicului,merci.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, raidaru said:

M-ar interesa raspunsuri obiective la intrebarea topicului,merci.

Eu te-am intrebat daca ai mai aerisit frana/franele la o masina..

Obiectiv te si intreb. Sa vad ce stii si de unde sa incep.. sau unde sa te corectez... daca e cazul.

Dar e mult de corectat pentru ca se pare ca nu ai experienta reusita sa stii sa controlezi lichidul de frana prin sistem, de unde sa incepi, in ce ordine.

Cel mai bine pentru tine ar fi sa cauti un meserias pe care sa il intrebi din start daca a mai aerisit frane si mai ales de la zero, de la pompa.

 

 

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, bimmer90f30 said:

Obiectiv te si intreb. Sa vad ce stii si de unde sa incep.. sau unde sa te corectez... daca e cazul.

Dar e mult de corectat pentru ca se pare ca nu ai experienta reusita sa stii sa controlezi lichidul de frana prin sistem, de unde sa incepi, in ce ordine.

Cel mai bine pentru tine ar fi sa cauti un meserias pe care sa il intrebi din start daca a mai aerisit frane si mai ales de la zero, de la pompa.

 

 

Bro, spui multe dar in esenta nimic. Ai folosit functia respectiva pe vreun model bmw? Se duce pedala pana jos si pe spate ca si pe fata? Atat ma intereseaza, ce atatea polemici. Intre timp mi-a raspuns un tip cu e60 pe youtube si mi-a spus ca la el merge pedala pana jos si cand aeriseste spatele, deci la mine este o problema.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, raidaru said:

Se duce pedala pana jos si pe spate ca si pe fata? Atat ma intereseaza, ce atatea polemici. Intre timp mi-a raspuns un tip cu e60 pe youtube si mi-a spus ca la el merge pedala pana jos si cand aeriseste spatele, deci la mine este o problema.

Complet gresit.

Pedala se duce pana jos doar cand dai drumul la aerisitor si iese lichid de frana!! Altfel nu se duce pana jos in nici o situatie! 

Omule, nu vreau sa ajungem sa ne certam.. 

Intelege ca nu pui intrebarile corecte.

Pui intrebari prea generale.

Daca ai timp cauta in postatile mele din trecut si in una din ele am explicat exact cum se ariseste, cum aerisesc eu frane la 3 masini. Zero probleme. Te atentionez ca nu am aerisit pompa in nici unul din topice aici. 

Eu nu am timp sa mai explic o data pasii..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, bimmer90f30 said:

Complet gresit.

Pedala se duce pana jos doar cand dai drumul la aerisitor si iese lichid de frana!! Altfel nu se duce pana jos in nici o situatie! 

Omule, nu vreau sa ajungem sa ne certam.. 

Intelege ca nu pui intrebarile corecte.

Pui intrebari prea generale.

Daca ai timp cauta in postatile mele din trecut si in una din ele am explicat exact cum se ariseste, cum aerisesc eu frane la 3 masini. Zero probleme. Te atentionez ca nu am aerisit pompa in nici unul din topice aici. 

Eu nu am timp sa mai explic o data pasii..

Daca spun ca am urmat o procedura de aerisire facuta chiar de cei de la bmw, nu cred ca spune nicaeri sa apesi frana de nebun cu aerisitorul inchis si sa astepti sa iasa lichid! cu surubul deschis, in timp ce curge prin el lichid de frana fiindca am power bleederu montat cu 20 psi pe el, tot nu se duce pedala jos! Asta e problema!

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, raidaru said:

Daca spun ca am urmat o procedura de aerisire facuta chiar de cei de la bmw, nu cred ca spune nicaeri sa apesi frana de nebun cu aerisitorul inchis si sa astepti sa iasa lichid! cu surubul deschis, in timp ce curge prin el lichid de frana fiindca am power bleederu montat cu 20 psi pe el, tot nu se duce pedala jos! Asta e problema!

Salut,

daca ai urmat intocmai procedura din diagnoza si nu se duce pedala pana jos atunci e clar ca undeva e o problema pe traseul acelei roti. Atentie la presiunea din bleeder, ramai la 10 psi sa nu deteriorezi pompa de frana. Ai motoras electric pe frana de mana? Daca da, studiaza procedura de aerisire pe newtis, e posibil sa trebuiasca sa schimbi pozitia etrierului pentru a elibera aerul captiv....

Spor.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Ali said:

Daca da, studiaza procedura de aerisire pe newtis, e posibil sa trebuiasca sa schimbi pozitia etrierului pentru a elibera aerul captiv....

Eu am una din masini cu frana electrica pe spate de aceea sunt indirect interesat de subiectul deschis.

Nu stiu la ce te referi cand zici sa schimbe pozitia etrierului. Etrierul e tot ansamblul de franare al unei roti; pozitia lui nu poate fi schimbata. Cel putin eu nu am mai auzit asa ceva.

Apoi, ma gandesc ca frana electrica pe spate practic este un sistem de franare peste altul existent, adica asupra placutelor se actioneaza prin frana de picior si ulterior prin frana electrica cand e necesar. Deci si daca, si aproape sigur e asa,  CAND frana electrica este "desfacuta/retrasa" prin retragerea mecanismului, prin motorasul dedicat, ASUPRA pplacutei se poate aplica franarea hidraulica, cu piciorul.. oricand fara ca una sa afecteze pe cealalta.

Parctic frana electrica este ca o frana de mana actionata prin cablu, dar electrica de data asta; nimic altceva diferit decat prin mecanismul de actionare, care cum am zis au acelasi obiect - placutele de frana.

Daca ai tu alte informatii, cunostinte despre functionare te rog sa revii.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Ali said:

Studiaza procedura de aerisire si vei intelege, la fel cum vei intelege si ca sistemul DSC se aeriseste.

 

Ali, eu te-am intrebat la obiect cum schimbi pozitia etrierului. Asta vreau sa imi explici asa cum ai studiat sau inteles tu procedura de aerisire.

Vreau sa inteleg de la tine. 

Daca nu..

Link to comment
Share on other sites

Just now, bimmer90f30 said:

Ali, eu te-am intrebat la obiect cum schimbi pozitia etrierului. Asta vreau sa imi explici asa cum ai studiat sau inteles tu procedura de aerisire.

Vreau sa inteleg de la tine. 

Daca nu..

Pai ai doua solutii, ori intorci masina cu totul in pozitia dorita ori desfaci cele 2 suruburi care il fixeaza de port etrier si il intorci in pozitia dorita.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Ali said:

Pai ai doua solutii, ori intorci masina cu totul in pozitia dorita ori desfaci cele 2 suruburi care il fixeaza de port etrier si il intorci in pozitia dorita.

Deci etrierul este prins in doua suruburi de fuzeta, acestea se pot doar slabi si strange etrierul in acelasi loc..

De ce (cum) sa intorc masina in pozitia dorita? este optiunea a doua... atat, doar atat?

Si asta scrie in TIS zici? 

Caut mai tarziu si aflam impreuna.

 

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, bimmer90f30 said:

Deci etrierul este prins in doua suruburi de fuzeta, acestea se pot doar slabi si strange etrierul in acelasi loc..

De ce (cum) sa intorc masina in pozitia dorita? este optiunea a doua... atat, doar atat?

Si asta scrie in TIS zici? 

 

 

Etrierul este prins pe port etrier iar acesta din urma de fuzeta.

Cu o macara, daca alegi aceasta optiune.

Scrie negru pe alb.

Link to comment
Share on other sites

 

"Bleed the rear axle brake circuit.

Connect bleeder hose with collecting tray to bleeder valve on rear right brake caliper.

Open vent valve.

Run brake bleeding procedure using the diagnosis and information system with the vent valve open.

After completing routine, press brake pedal 5 times to floor; clear and bubble-free brake fluid must flow out. (Atentie ca aici vor sa spuna doar un lucru si doar un lucru componenta a unui proces, dar care are o anume specificitate pentru mecanic, nu pentru amatori)

Close vent valve.

Repeat procedure at rear left."

Asta scrie in TIS.

Unde scrie de macara?

Unde scrie de intors masina?

Sau de desfacut suruburile etrierului?

Frate... stii vorba aia, data taceai filosof ramaneai.. fara ofensa, cu sistemul de franare nu e bine sa procedezi decat dupa litera cartii; daca ai cartea.

 
Edited by bimmer90f30
  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, bimmer90f30 said:

"

Bleed the rear axle brake circuit.

Connect bleeder hose with collecting tray to bleeder valve on rear right brake caliper.

Open vent valve.

Run brake bleeding procedure using the diagnosis and information system with the vent valve open.

After completing routine, press brake pedal 5 times to floor; clear and bubble-free brake fluid must flow out.

Close vent valve.

Repeat procedure at rear left."

Asta scrie in TIS.

Unde scrie de macara?

Unde scrie de intors masina?

Sau de desfacut suruburile etrierului?

Frate...

 

Chestia cu macaraua era o gluma, chiar asa de greu e?

Studiaza la Electromechanical parking brake, additional brake bleeding routine.

Nu e cazul la.masina lui, deci are o problema de circuit infundat.....

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Ali said:

Chestia cu macaraua era o gluma, chiar asa de greu e?

Studiaza la Electromechanical parking brake, additional brake bleeding routine.

Nu e cazul la.masina lui, deci are o problema de circuit infundat.....

Nu e infundat nimic. Are aer pe instalatie si trebuie sa mearga la unul care se pricepe sa aeriseasca de la pompa inclusiv si toate circuitele! De aceea are pedala de frana ca o perna de aer cand o apasa. Pentru ca aerul prins in instalatie se comprima! Si trebuie scos neaparat.

Aerisirea cu ISTA e frectie..

 

Cat despre glume, prea subtile.. pentru un sistem de franare. 

Vai mama lor masini neintretinute..

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Ali said:

Chestia cu macaraua era o gluma, chiar asa de greu e?

Studiaza la Electromechanical parking brake, additional brake bleeding routine.

Nu e cazul la.masina lui, deci are o problema de circuit infundat.....

ce ma intriga e faptul ca pe puntea fata pedala merge pana jos cand deschid aerisitorul la vreuna din roti iar pe spate nu! aerisitoarele sau conductele pana in spate nu sunt infundate fiindca iasa lichidul de frana cand le deschid si am power bleederu montat, atat ca pedala nu coboara pana jos ca pe fata . App de presiunea din power bleeder, scrie sa nu depaseasca 2 bari, ceea ce e vreo 30 psi, deci 15-20 psi eu zic ca e ok.Practic power bleederu impinge lichid si spre puntea spate dar cilindrul nu! crazy $hit🙄

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.