Jump to content

G30 - 530E iPerformance


Pitbul

Recommended Posts

Salutare tuturor

După o perioada de ceva anisori, am revenit la vechea pasiune.

Optiunile mașini se vad in pdf atasat.

Mașina am luat-o la 68.900 km si intr-o luna am facut cam 1.500 km.

Este o masina care uimeste pe zi ce trece, as conduce non stop.

Pana acum mi se pare o masina foarte buna pentru Bucuresti si daca vrei poti sa mergi circa 24 km avand consum 0.

Bine ne-am regasit.

 

BMW 1.jpg

BMW 4.jpg

BMW 5.jpg

BMW 6.jpg

BMW 7.jpg

BMW 2.jpg

BMW 3.jpg

530 e.pdfFetching info...

  • Like 2
  • Love BMW 1
  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

Mie nu imi este clar cum functioneaza hibridele astea plug in.

Sa zicem ca pleci la Constanta cu bateria incarcata si mergi in modul hibrid. Dupa cateva zeci de km bateria se descarca; e drept ca se mai incarca cateva procente pe coasting si la franare. Insa ajungi  la un momend dat pe zero cu bateria si reincarcarea ei in mers sa devina astfel insignifianta si in fond jumatate din drumul dus si tot drumul de intors, sa cari de fapt 100-200kg de balast si de fapt sa ajungi tot acolo cu consumul?

 

ai experimentat extraurban? are vreun sens hibridul in extraurban la drumuri care depasesc 100km?

Link to comment
Share on other sites

Extra urban pe Auto Drive consumul este urmatorul 90-100 km/ h - 5-6 %; 140 km/h - 7-8 %, in oras nu am trecut de 8 % in prima luna (incarcat la priza cam de 10 ori in 1500 km). Asta ce am vazut pe distante scurte.

Pentru mers extra urban treci in AutoDrive si cand te apropi de oras (cam 30 km inainte), treci in Battery Control si cand ai ajuns in oras ai bateria electrica plina.

Vara fac cam 2 drumuri pe luna catre mare, o sa va tin la curent.

Mie-mi place maxim sistemul plug in.

 

Link to comment
Share on other sites

Are 5 ani masina, bateria este de 9kW, la incarcare arata 30 si ceva, dar in mers cam 20-24 km. Noua ar fi cam 48-50 km, conform specificatilor., la un consum de 13-14 kwh/100km, dar eu nu am scos sub 23-24 kwh/100km in Bucuresti. La F30 ai baterie de 7kW, nu e diferenta prea mare.

Seria 5 dupa 2022 are bateria de 12 kW.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu sunt cu dintr-astea. Dai ceva forja extraurban, descarci bateria si apoi ramai cu 184 cp din motorul termic la o masina de peste 2 tone. Nu o sa imi trebuiasca niciodata hibrid desi la noi la firma deja se maraie in acest sens, cumparandu-se doua hibride.

O sa sar direct la electrica si cat mai tarziu(10-15 ani), daca situatia unor masini noi va fi repetitiva.

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

La G30 vad asa:
- modelul iPerformance are baterie de 9.2 kWh si este din 2017-2019
https://www.auto-data.net/en/bmw-5-series-sedan-g30-530e-iperformance-252hp-steptronic-29790

-modelul 530e, simplu din 2019 si 2020 are 12 kWh. Ambele au greutatea de 1770 kg fata de 1530 kg la 520i sau 1540 kg la un 530i

https://www.auto-data.net/en/bmw-5-series-sedan-g30-530e-252hp-steptronic-37655

https://www.auto-data.net/en/bmw-5-series-sedan-g30-530i-252hp-steptronic-26321

diferente mici in performante dar probabil se simte altfel.

Probabil un avantaj sesizabil in oras. Ideal ar fi de vazut care este consumul (cu cat creste) atunci cand iti incarca bateria in mers

Edited by dismalskin
Link to comment
Share on other sites

  On 11/9/2022 at 2:14 PM, edit said:

Eu nu sunt cu dintr-astea. Dai ceva forja extraurban, descarci bateria si apoi ramai cu 184 cp din motorul termic la o masina de peste 2 tone. Nu o sa imi trebuiasca niciodata hibrid desi la noi la firma deja se maraie in acest sens, cumparandu-se doua hibride.

O sa sar direct la electrica si cat mai tarziu(10-15 ani), daca situatia unor masini noi va fi repetitiva.

Expand  

Eu zic sa mergi cu una si sa ai o opinie dupa aia :) Masina nu are doua tone, iar motorul ala electric ajuta la senzatia de la volan. In plus, mai e si chestia consumului. Eu am consum mediu de 3l/100 pe ultimii o mie si ceva de km, facuti in majoritate in oras. Fireste, se adauga si ceva pentru curent, dar e neglijabil.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  On 11/9/2022 at 3:31 PM, zeronoo said:

Foarte buna la consum urban, ca toate hibridele de altfel. Dar la accident se intampla tot felul de lucruri neplacute pe partea de high voltage si costurile de reparatie sunt astronomice. (vezi EME de ex)

Expand  

Da, dar exista casco. In plus, piesele cu cost mare din sistemul electric (inclusiv bateria) se gasesc in dezmembrari daca chiar e nevoie.

Link to comment
Share on other sites

  On 11/9/2022 at 3:25 PM, mgi said:

Eu zic sa mergi cu una si sa ai o opinie dupa aia 🙂 Masina nu are doua tone, iar motorul ala electric ajuta la senzatia de la volan. In plus, mai e si chestia consumului. Eu am consum mediu de 3l/100 pe ultimii o mie si ceva de km, facuti in majoritate in oras. Fireste, se adauga si ceva pentru curent, dar e neglijabil.

Expand  

https://www.bmw.ie/en/all-models/5-series/saloon/2021/bmw-5-series-technical-data.html#tab-4-0

Nu are 2 tone.

Are 1910 fără șofer .lol.

Link to comment
Share on other sites

  On 11/9/2022 at 9:38 AM, Pitbul said:

Extra urban pe Auto Drive consumul este urmatorul 90-100 km/ h - 5-6 %; 140 km/h - 7-8 %, in oras nu am trecut de 8 % in prima luna (incarcat la priza cam de 10 ori in 1500 km

Expand  

Poti sa mergi si DOAR ELECTRIC?

Si daca da, cati km? Adica extra-urban.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  On 11/9/2022 at 4:23 PM, wolf20 said:
Expand  

Oho, e ceva. A mea e semnificativ mai ușoară. 

Oricum, la drum lung nu se simt 200kg în plus la consum. Și in oraș consuma oricum mai puțin, ca o încarci. Și pe partea cealaltă ai cuplul de la motorul electric. Deci nu e atât de relevant. 

Link to comment
Share on other sites

Facem terci aici, un fel de versus.

 

Mgi, nu am condus vreodata o asa solutie tehnica.

Ce se intampla daca plec la drum si dau numai pervers de tot?

Merg in modul hibrid si in 50km descarc si bateria. Cu ce resurse incarc din mers bateria si cat? Probabil realizez o incarcare insignifianta. In realitate, pt restul de 95% ramasi din drum, merg exclusiv cu motorul termic de 184 cp carand peste 2 tone (sofer, pasager, bagaje).

Nu?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca trebuie sa deschideti un nou topic si sa discutati cat doriti pe treaba legata de hibride.

Masina poate merge full electric aproximativ 24 km si nu cu 70 km/h. Ati condus un astfek de hibrid, cei care scrieti asemenea lucruri?

Incercati intai si dupa va dati cu parerea, eu zic ca asa e normal.

 

 

 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.