Jump to content

BMW-uri hibride - ce sunt, cu ce se mananca si cum merg


mgi

Recommended Posts

Imi da cu virgula sau nu am inteles eu exact .

2 hours ago, tzucul said:

Ca idee aceasi masina dar doar pe benzina 4.0i are un consum mediu general de 14%.Cu siguranta pot scoate un mediu si de 6%  daca merg civilizat.

dar mai intreb odata - mers pe autostrada - cat consuma?  🙂   

asa din 2000 km din care 1000 pe autostrada - restul de 1000 electric am consum 8.3% inteleg ca

2000 km la consum de 8.3% = aprox 166 litri dar tu de fapt ai folosit motorul termic pentru 1000 km din acesti 2000 asa ca as lua cei 166 litri ca fiind folositi pt a face 1000 km pe autostrada si ar rezulta un consum de 16.6% mers 150-180 . Mai departe habar nu am cat consuma un 4.0 benzina stiu ca un 3.0 diesel 160 cai care misca intamplator tot 2.5 tone a avut un consum de 12.5 mers pe autostrada cam 600 km viteze 130-140 . Ideea e ca da in conditii de mers sa zicem un 50% - 50% urban consumul e decent .

Link to comment
Share on other sites

Totusi e diferenta de 7k intre 330e si 320i.

eu merg predominant pe autostrada, probabil 80% din km masinii sunt pe autostrada. 
 

consum mediu la 320i e in jur de 8-8.5% ,banuiesc ca la un 330e ar fi in just de 6%.

la diferenta asta trebuie sa faci peste 200k km doar sa fii pe 0, mi se pare enorm.

Dar ma batea gandul la 330e si inca ma bate, dar nu se justifica

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, mgi said:

Ce relevanta are? Nu merge nimeni doar pe autostrada. Conteaza consumul mediu rezultat din cum e folosita masina pe termen lung..

Pai si eu ce am zis? 50 % urban 50% extraurban pare a fi "minimul, evident daca mergi mai mult in oras nici nu se mai pune problema e ideala .

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Viper05 said:

Totusi e diferenta de 7k intre 330e si 320i.

eu merg predominant pe autostrada, probabil 80% din km masinii sunt pe autostrada. 
 

consum mediu la 320i e in jur de 8-8.5% ,banuiesc ca la un 330e ar fi in just de 6%.

la diferenta asta trebuie sa faci peste 200k km doar sa fii pe 0, mi se pare enorm.

Dar ma batea gandul la 330e si inca ma bate, dar nu se justifica

In acei 7k diferenta ai 108 CP si 120 nm in plus, doar nu ne raportam doar la consum cand cumparam o masina.

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Viper05 said:

Totusi e diferenta de 7k intre 330e si 320i.

eu merg predominant pe autostrada, probabil 80% din km masinii sunt pe autostrada. 
 

Pentru 80% autostrada n-are absolut niciun sens sa iti iei hibrid. 

  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Alex3245 said:

In acei 7k diferenta ai 108 CP si 120 nm in plus, doar nu ne raportam doar la consum cand cumparam o masina.

Corect, problema e ca nu ii ai tot timpul. Nu stiu care e diferenta de pret intre 330i si 330e , unde locuiesc eu 330i nu mai este la vanzare 🤦‍♂️ 

44 minutes ago, mgi said:

Pentru 80% autostrada n-are absolut niciun sens sa iti iei hibrid. 

Corect, dar nici pentru 50-50 nu cred ca merita hibridul

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Viper05 said:

Corect, problema e ca nu ii ai tot timpul. Nu stiu care e diferenta de pret intre 330i si 330e , unde locuiesc eu 330i nu mai este la vanzare 🤦‍♂️ 

Corect, dar nici pentru 50-50 nu cred ca merita hibridul

M-am uitat acum pe un configurator:

330i - De la 48.017 €

330e - De la 54.026 €

Deci daca scazi rabla plus sunt cam egale, aici clar merita sa iti iei 330i-ul.

Link to comment
Share on other sites

13.400 euro au platit in plus prostii de la mine de la firma pt 3 Mercedesuri hibride fata de echivalentele lor ca putere doar din termic, masini care insumate toate 3 in 4 ani vor face pe la 180.000km

 

Au mai platit 35.000 euro pe panouri si mai trebuie si incarcatoarele pt masini inca 5000.

E drept ca panourile mai furnizeaza curent si pt consumul din firma, insa masinile si incarcatoarele aduc cost nenecesar de 18.400 euro, bani care nu se vor recupera niciodata.

Mai este un 225xe tourer luat sh, mai incarca si ala. Va mai face 50.000km

 

Le-am tot spus, explicat, nu am avut cu cine.

Peste 18 luni imi comand si eu harb, deja prostimea a sarit cu gura pe mine. Nu renunt in veci la 100l din portbagaj si sa adaug 300kg pe masina de pot sa se roage ei de mine in genunchi.

Edited by edit
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, edit said:

13.400 euro au platit in plus prostii de la mine de la firma pt 3 Mercedesuri hibride fata de echivalentele lor ca putere doar din termic, masini care insumate toate 3 in 4 ani vor face pe la 180.000km

 

Au mai platit 35.000 euro pe panouri si mai trebuie si incarcatoarele pt masini inca 5000.

E drept ca panourile mai furnizeaza curent si pt consumul din firma, insa masinile si incarcatoarele aduc cost nenecesar de 18.400 euro, bani care nu se vor recupera niciodata.

Mai este un 225xe tourer luat sh, mai incarca si ala. Va mai face 50.000km

 

Le-am tot spus, explicat, nu am avut cu cine.

Peste 18 luni imi comand si eu harb, deja prostimea a sarit cu gura pe mine. Nu renunt in veci la 100l din portbagaj si sa adaug 300kg pe masina de pot sa se roage ei de mine in genunchi.

La firme nu se poate opta pentru rabla plus?

Stiu ca firmele au nu stiu ce programe si daca iti iei masini electrice, panouri si de astea primesti bani nerambursabili.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Viper05 said:

Corect, problema e ca nu ii ai tot timpul. Nu stiu care e diferenta de pret intre 330i si 330e , unde locuiesc eu 330i nu mai este la vanzare 🤦‍♂️ 

Corect, dar nici pentru 50-50 nu cred ca merita hibridul

eu zic ca merita sa ai 400 cai,benzinar de 3 litrii,8.3% consum mediu si aproape 0 impozit.Cum am zis daca as merge 130-140km/h probabil consumul mediu ar fi si mai mic.La mers constant pe tempomat 140km/h arata cam 10-11l.

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, tzucul said:

eu zic ca merita sa ai 400 cai,benzinar de 3 litrii,8.3% consum mediu si aproape 0 impozit.Cum am zis daca as merge 130-140km/h probabil consumul mediu ar fi si mai mic.La mers constant pe tempomat 140km/h arata cam 10-11l.

Despre ce masina vorbim aici? 

2 hours ago, mgi said:

Am mai zis chestia asta: eu cand am luat masina (330e) era la acelasi pret ca un 320d cu dotari similare (SH, cu putini km). A fost un no-brainer 🙂

Asa da, normal ca e no brainer, dar cand te uiti la preturile de masini noi parca nu “se merita”

Link to comment
Share on other sites

Motorul pe benzina este B58 care e pe M340i,540i,740i,etc dar detunat la 290-300 cai parca plus motorul electric care impreuna au 400 cai.Am inteles ca printr-un simplu soft ansablul ajunge la 500 cai (vezi X5 facelift 50e care are 500 cai acum plus bateria mai mare deci range mai bun).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am mers in modul sport individual,setare care nu opreste motorul termic (suspensia,cutia si directia setata pe confort ) si in modul hibrid.Practic am mers doar pe benzina pe drumurile nationale iar la urcare-coborare si unde s-a circulat sub 50km/h am mers pe hibrid deci electric

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De curand am fost nevoit sa inchiriez o masina, intr-o calatorie in strainatate. Desi am rezervat un model "popular", din motive de disponibilitate firma de inchirieri mi-a oferit la acelasi cost un G20 330e non-LCI. Nu am refuzat. Am plecat cu bateria complet descarcata si nu am cuplat masina niciodata la priza. Am parcurs cca. 400 Km, din care cca. 80 Km in oras iar restul de 320 Km pe autostrada. Apoi, dintr-un motiv obiectiv (poveste lunga, irelevanta pentru acest topic), firma de inchirieri mi-a schimbat masina cu un alt G20, de data aceasta 330i LCI. Cu ea am parcurs cca. 2.000 Km, din care cca. 200 Km in oras iar restul pe autostrada. Pentru ca a fost o ocazie unica de a experimenta, cu ambele modele am mers numai in regim "Eco Pro" si respectand strict limitele de viteza.

Practica a confirmat ceea ce era de asteptat. Atat timp cat nu este utilizata preponderent in oras, varianta Hybrid nu ofera absolut niciun avantaj palpabil. Cu ambele am realizat un consum undeva in jurul a 6.2 l/100Km (+/- nesemnificativ). Modelul 330e Hybrid este mai greu si are spatiu mai mic in portbagaj, iar modelul 330i este, in general, o idee mai placut la condus.

Comentariu colateral: tabloul de bord de la varianta LCI, care este un mare monitor LCD, este - dupa gustul meu - un gigantic pas inapoi.

  • Like 1
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.