Jump to content

BMW-uri hibride - ce sunt, cu ce se mananca si cum merg


mgi

Recommended Posts

pai am mufa type 2 dar statiile de incarcare nu au asa ceva....ma rog la alea la care m-am oprit eu.Cablu type 2 am si pe cele 2 chargere ala cu care a venit din fabrica si flexible chargerul care e tot original bmw dar nu functioneaza.

Link to comment
Share on other sites

Am vrut sa merg de curiozitate mai mult.De incarcat o incarc cand stau la birou dar mi se pare ca dureaza cam mult cu incarcatorul cu care a venit masina respectiv 220v.Mai am un bmw flexible charger care e si monofazic si trifazic deci teoretic ar trebuii sa incarce mai repede dar cand il cuplez imi spune ca main power too low si nu merge.

Link to comment
Share on other sites

330e încarcă cu maximum 16A la 220v, monofazat. Deci vreo 3.5 kW. 

Dacă folosești un prelungitor sau ai instalația electrica proasta e posibil sa apară mesajul ala. Încearcă sa pui la 10A încărcarea și vezi dacă pornește

 

Link to comment
Share on other sites

Daca cu chargerul de 220v se incarca in 6-7 ore cu cel trifazic se incarca cam in 4-5 ore depinde de cat e de descarcata bateria deci e un plus.Eu am setat sa incarce bateria pana la 90% pentru ca am inteles ca asta ar prelungi viata bateriei.

Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

Ajunge din ce stiu la peste 1k eur. In mod normal ar trebui sa o protejeze din sw si sa  obtii un lifetime decent dar cum lifetime-ul e pe la 150k km... depinde cat vrei sa o pastrezi.

La enyaq a venit update de sw si dupa ce o pun manual ca vreau 100%, la urmatoarea incarcare sare inapoi la max 80%. Pot dezactiva functia asta insa cum am range suficient, o las asa.

Oricum am nevoie de 100% de 2,3 ori pe an cand plec de acasa si nu mai vreau sa opresc sa incarc pe undeva.

 

 

Link to comment
Share on other sites

@Alex3245 Ce inseamna "nu e asa scump sa o schimbi" ? 

Bmw F30Lci 330e High Voltage Battery:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=8E13-USA-06-2017-F30N-BMW-330e&diagId=61_5012

Reper 1 - > https://www.bavauto.ro/61278612161

Reper 2 -> https://www.bavauto.ro/61278612163

Conf RealOem sunt necesare 2x reper 1 si 3x reper 2.

Poate sunt variante reconditionate mai decente ca pret.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, v@sy said:

@Alex3245 Ce inseamna "nu e asa scump sa o schimbi" ? 

Bmw F30Lci 330e High Voltage Battery:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=8E13-USA-06-2017-F30N-BMW-330e&diagId=61_5012

Reper 1 - > https://www.bavauto.ro/61278612161

Reper 2 -> https://www.bavauto.ro/61278612163

Conf RealOem sunt necesare 2x reper 1 si 3x reper 2.

Poate sunt variante reconditionate mai decente ca pret.

Stiu ca il intrebasem pe cel de reprezentata odata si mi-a spus ca daca schimb toate modulele m-ar ajunge undeva pe la 3000 eur si m-am culcat eu pe o ureche ca asa este.

2 hours ago, Bala said:

Ajunge din ce stiu la peste 1k eur. In mod normal ar trebui sa o protejeze din sw si sa  obtii un lifetime decent dar cum lifetime-ul e pe la 150k km... depinde cat vrei sa o pastrezi.

La enyaq a venit update de sw si dupa ce o pun manual ca vreau 100%, la urmatoarea incarcare sare inapoi la max 80%. Pot dezactiva functia asta insa cum am range suficient, o las asa.

Oricum am nevoie de 100% de 2,3 ori pe an cand plec de acasa si nu mai vreau sa opresc sa incarc pe undeva.

 

 

Eu o incarc la 100% ca na e PHEV, daca as lasa-o la 80% are vreo 10km in minus cred.

Cand o duc 100% fac vreo 50-60km.

Ma gandesc ca nu se duce bateria in 2,3 ani daca o incarc la 100%, nu ?

Eu momentan am doar 15k km

19 minutes ago, v@sy said:

Acumulatorii imbatranesc in timp, asa ca uzura lor va fi asemanatoare. Cand e nevoie de schimbat acumulatorii, reiese o suma consistenta.

 

Pai cred ca au si o garantie de cativa ani, nu mai stiu exact. Dar parca era mai mare decat garantia normala de 3 ani

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dupa aprox 2000km din care 1000km facuti pe autostrada pe benzina cu viteze de 150-180km/h si aprox 900km facuti pe electric in oras consumul e de 8.3% la masina din dotare.Daca as merge mai civilizat probabil as avea un 7% cea ce zic eu e bine la o masina de 2,5 tone.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, tzucul said:

Cu siguranta pot scoate un mediu si de 6%  daca merg civilizat.

In germania este imposibil.Pe circa 4000km am scos o medie de 6.8 cu tractor diesel de 2 litri.
chiar si cu portiuni de limitare 80 cu lucrari,tot nu se compenseaza,la 160-180 cred ca am avut media de 10%😀

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, bimmer90f30 said:

Deci practic un hibrid pe benzina consuma cat masinile mai vechi pe benzina. Beneficiu fiind ca fac mai putina poluare in oras.

Probabil acelasi lucru e de asteptat si din partea versiunilor de hibride pe motorina..

Erau masini pe benzina care consumau 7-8% ?

Fiecare masina pe benzina care am avut eu pana acum avea consumul mereu peste 9%.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Deci practic un hibrid pe benzina consuma cat masinile mai vechi pe benzina. Beneficiu fiind ca fac mai putina poluare in oras.

Probabil acelasi lucru e de asteptat si din partea versiunilor de hibride pe motorina..

@tzucul are X5, nu 330, e oarecum diferit. Nu stiu ce X5 vechi pe benzina avea consumul asta, si acelasi numar de CP..

Mai ales ca pe autostrada are o aerodinamica de caramida, deci consumul sare mult la vitezaz

Edited by mgi
  • Thanks 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.