Jump to content

Consum ulei


Sorin44

Recommended Posts

Salutare tuturor....vin cu o întrebare vizavi de cea ce am pățit. Să  încep cu începutul, am avut o avertizare filtru particule în mers țin să  spun că mașina trăgea la fel deci nu se manifesta ca și power reduction. Am făcut diagnoza la care a ieșit eroare senzor presiune ,filter particule și sonda lambda. Bun ,șters erorile plecat pe autostradă, mers timp de 30 min (tempomat) viteză 110-120 .La întoarcere ma mâncat în cur și am ieșit de pe autostradă am întrat pe un DN cu gândul să  fac niște reprize de 1,2,3,4, la turație de 4000-4500....cred ca am făcut vreo 10 ture asa ...ieșit pe autoband din nou mers în treapta 4 4500-5000 ture undeva la 9km . În momentul când am ajuns acasă în parcare ma anunțat în idrive nivel scăzut de ulei (minim)...a doua zi am completat în jur de 1,2l ulei...am inspectat compartimentul motor nu se vede nicăieri urme de ulei ,la mutarea mașini sub mașina nu sant urme de ulei . Acum întrebarea mea vine unde a putut să  dispară  1,2l ulei ?,știu ca sună oarecum prostesc întrebarea mea ,dar mar ajuta un răspuns, să  știu pe unde să  mă uit ce să desfac să  văd unde aș  găsi ulei....zilele următoare urmează să desfac intercooler, admisie,....orice răspuns care mar putea ajuta e bine venit ....mulțumesc mașina în cauză  bmw e91 318d 143cp  n47 2007 300k..km

Edited by Sorin44
Link to comment
Share on other sites

1. Pana a completa cu 1,2l de ulei, cu cati km inainte ai verificat ultima data nivelul uleiului in motor si prin ce metoda?

19 minutes ago, Sorin44 said:

La întoarcere ma mâncat [...] când am ajuns acasă în parcare ma anunțat în idrive [...] dar mar ajuta un răspuns[...] orice răspuns care mar [...]

2. Pentru greselile repetate de mai sus, in mod normal, nu ar merita ca cineva sa-si bata capul sa-ti raspunda.

  • De acord! 3
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Cine a spus ca au fost pierduti 1,2 litri de ulei? Ti-a zis si @FiveThreeFive acelasi lucru. 

Poate uleiul inainte de drumul facut era deja la limita de jos dar nu atat cat sa indice in bord. Si in momentul cand i-ai dat forja de care a avut parte.. in 4000-5000 rpm a scazut si mai mult. Nu scrie nicaieri ca se face regenerare la 4000 de ture, na dimpotriva, ULEI SI MOTORINA NEARSA SE DEPOZITEAZA BINE MERCI IN FILTRU la turatii mari ale motorului.

Motorul are joja de ulei?

Mai citeste, informeaZA-TE si o sa inveti cum sa tratezi masina cand se infunda DPFul. Pe acest forum gasesti toate informatiile necesare. Foloseste functia de cautare.

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, FiveThreeFive said:

1. Pana a completa cu 1,2l de ulei, cu cati km inainte ai verificat ultima data nivelul uleiului in motor si prin ce metoda?

2. Pentru greselile repetate de mai sus, in mod normal, nu ar merita ca cineva sa-si bata capul sa-ti raspunda.

Tastatura e pusă în limba germană dar nu are nici o relevanță, dacă mă uit bine ai uitat să  pui Căciulita...dar e irelevant ms de răspuns 

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Cine a spus ca au fost pierduti 1,2 litri de ulei? Ti-a zis si @FiveThreeFive acelasi lucru. 

Poate uleiul inainte de drumul facut era deja la limita de jos dar nu atat cat sa indice in bord. Si in momentul cand i-ai dat forja de care a avut parte.. in 4000-5000 rpm a scazut si mai mult. Nu scrie nicaieri ca se face regenerare la 4000 de ture, na dimpotriva, ULEI SI MOTORINA NEARSA SE DEPOZITEAZA BINE MERCI IN FILTRU la turatii mari ale motorului.

Motorul are joja de ulei?

Mai citeste, informeaZA-TE si o sa inveti cum sa tratezi masina cand se infunda DPFul. Pe acest forum gasesti toate informatiile necesare. Foloseste functia de cautare.

Cred  că ai citit printre rânduri, nu am scris nici unde că am iesit pe autostradă pentru regenerare....atâta timp cât încă am eroare 004D00 pe senzorul de presiune. Uleiul îl verific o dată la 2 săptămâni la joja . Pe viitor dacă cineva pune o întrebare și  ești total pe lângă  subiect mai bine nu răspunde  lasă pe alți care vor să ajute și  cât de cât sunt și pot da un răspuns vizavi de subiectul care se discuta. Să ai o zi făină 

Link to comment
Share on other sites

Motorul N47 varianta 1.8D de 143 de cai parca era cunoscut cu probleme la segmentii din motor. Nu o mai tine turata la 4-5000 ca o omori. Are si ea ceva ani. Acum ca uleiul e la nivel, mai fa o diagnoza cu ISTA si vezi sonzorii aia de reapar la erori. Daca reapar, schimba-i! Degeaba stergi eroarea daca nu schimbi piesa care cauzeaza eroarea. 

  • Thanks 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, six in line said:

Motorul N47 varianta 1.8D de 143 de cai parca era cunoscut cu probleme la segmentii din motor. Nu o mai tine turata la 4-5000 ca o omori. Are si ea ceva ani. Acum ca uleiul e la nivel, mai fa o diagnoza cu ISTA si vezi sonzorii aia de reapar la erori. Daca reapar, schimba-i! Degeaba stergi eroarea daca nu schimbi piesa care cauzeaza eroarea. 

Mulțumesc de răspuns 

...e ciudat ca după ce am șters  erorile, eroarea filtru particule nu a mai apărut singura eroare pe care o am acum e 004D00 legat de senzorul de presiune  filtru particule...am comandat senzorul pe original, am să văd după ce îl voi schimba dacă mai persistă eroarea 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Sorin44 said:

Pe viitor dacă cineva pune o întrebare și  ești total pe lângă  subiect mai bine nu răspunde  lasă pe alți care vor să ajute și  cât de cât sunt și pot da un răspuns vizavi de subiectul care se discuta.

Am inteles.

Te-ai bucurat prea mult de atentia mea. Esti pe lista ignoratilor cand o sa ai probleme. Pe alte subiecte si probleme ramane de vazut.

Edited by bimmer90f30
  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, bimmer90f30 said:

Am inteles.

Te-ai bucurat prea mult de atentia mea. Esti pe lista ignoratilor cand o sa ai probleme. Pe alte subiecte si probleme 

Nu nu știu de ce îți răspund....punema în ce listă vrei tu ,sarcastic aș putea să fiu și eu în răspunsuri dar cât de cât  încerc să nu bag toți idi.....în seamă 

1 hour ago, mgi said:

N47 n-are limitarea la 4800 rpm? Cum ai mers tu cu 5000? Și de ce ai vrea să-ți bati joc de motor în halul asta? 

Nu are limita la 4800....și când spun asta mă refer strict la mașina mea 

Mașina e 318d N47 143cp 2007 motorizare 2.0l.....nu e motorul de 1.8l,...cat despre verificarea uleiului o fac la joja cel puțin o dată la 2 săptămâni. De când am cumpărat mașină nu am avut probleme cu consumul de ulei maxim completat între schimburi 500ml (8000km)după cum am spus urmează în weekend să deschid admisia ,intercooler, și să arunc o privire și pe la tubulatura debitmetru să  văd unde găsesc ulei mai mult .....

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Sorin44 said:

.punema în ce listă vrei tu ,sarcastic aș putea să fiu și eu în răspunsuri dar cât de cât  încerc să nu bag toți idi.....în seamă 

Las-o asa ca ma tem ca ajungem la alte lucruri si o sa trebuiasca sa intervina moderatorul.

Stii ce inseamna sarcastic?

Unde e sarcasmul cand te-am invitat, ti-am recomandat sa citesti, sa cauti pe forum!?

Unde e sarcasmul cand tu nu stii ce ai spus IN TOPIC:

"Am făcut diagnoza la care a ieșit eroare senzor presiune ,filter particule și sonda lambda. "

Ce o insemna eroare filter particule??

..Sau ai iesit pe autostrada in acele ture ca sa vezi daca uleiul scade!? Aico e o doza de sarcasm cerut..

Colegule, toate trei erori inseamna PROBLEME CU REGENERAREA! Dar stai ca am uitat  sunt pe langa subiect. (sa vedem cine ma contrazice)

Iti zic eu ca pe topicul tau ai total ignore. Pentru ca jignesti, nu scrii corect, nu scrii ..sa iti amintesti .. ce zici.

Iar eu sunt sarcastic, da?

Multumesc.

 

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

316d si 318d sunt cunoscute ca mananca ulei dupa ceva km. Si de obicei o fac la turatii mari! Iti mananca si la mers normal numai ca nu asa mult.

De asemenea regenerarea nu se face la mers sportiv, deci nu ai ajutat cu nimic.

Daca ai ajuns sa ai eroare pe filtru de particule deja e prea tarziu pentru regenerare, cauta sa il cureti undeva.

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, bimmer90f30 said:

Las-o asa ca ma tem ca ajungem la alte lucruri si o sa trebuiasca sa intervina moderatorul.

Stii ce inseamna sarcastic?

Unde e sarcasmul cand te-am invitat, ti-am recomandat sa citesti, sa cauti pe forum!?

Unde e sarcasmul cand tu nu stii ce ai spus IN TOPIC:

"Am făcut diagnoza la care a ieșit eroare senzor presiune ,filter particule și sonda lambda. "

Ce o insemna eroare filter particule??

..Sau ai iesit pe autostrada in acele ture ca sa vezi daca uleiul scade!? Aico e o doza de sarcasm cerut..

Colegule, toate trei erori inseamna PROBLEME CU REGENERAREA! Dar stai ca am uitat  sunt pe langa subiect. (sa vedem cine ma contrazice)

Iti zic eu ca pe topicul tau ai total ignore. Pentru ca jignesti, nu scrii corect, nu scrii ..sa iti amintesti .. ce zici.

Iar eu sunt sarcastic, da?

Multumesc.

 

Hai că o las așa....cat despre tine când îți spun că ești sarcastic (ironic e același lucru mai ia un dicționar în mână)în răspunsuri o spun pentru că asta vad eu din ce scrii. Arată-mi unde în postul meu am scris ceva de regenerare?2. Să-ți arat cât de sarcastic (ironic)poți fii în răspunsurile din topicul acesta ?...ma întrebi cine mia spus mie că 1.2l s-au evaporat când eu spun că am completat a doua zi cu 1,2l ulei. 3.ce te interesează pe tine cum îmi conduc eu mașina? Am pus o întrebare și în același timp aștept dacă cineva e cât de cât pe subiect să-mi răspundă ,dar nu IRONIC ....e foarte simplu nu cunoști răspunsul la întrebarea mea stai în banca ta treci peste topicul meu.....dar când văd că  sunt câte unii pe acest forum doar de a da niște răspunsuri sarcastice (ironice) ma apuca dracii. Sper că m-am făcut înțeles ironicule. Data viitoare nu mai citi printre rânduri ....și cască ochii mai bine când citești ceva.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tavicu said:

316d si 318d sunt cunoscute ca mananca ulei dupa ceva km. Si de obicei o fac la turatii mari! Iti mananca si la mers normal numai ca nu asa mult.

De asemenea regenerarea nu se face la mers sportiv, deci nu ai ajutat cu nimic.

Daca ai ajuns sa ai eroare pe filtru de particule deja e prea tarziu pentru regenerare, cauta sa il cureti undeva.

Hai că îmi fac timp și pentru tine....Spune-mi te rog frumos unde am menționat eu în topic ceva de regenerare?....ai impresia că nu știu că, atâta timp cât ai eroare filtru particule (senzor presiune)nu se face regenerare?....pe bune ?întrebarea mea e strict legată de cantitatea de ulei care sa evaporat din motor și nimic mai mult, că am expus șirul de evenimente începând de la eroare filtru particule, și până la problema cu uleiul mă gândesc că e bine de știut cine știe poate se leagă. Întrebarea mea e strict de evaporarea cantități de ulei din motor ....poate cineva sa mai lovit de aceiași problemă..asta este când conduci mai sportiv și vrei să scoți toți draci din motor,riști să bagi și mâna mai adânc în buzunar. După toate astea am refăcut nivelul de ulei 1.2l am aruncat un ochi la compartimentul motor ,nu se vede nicăieri urme de ulei ,motorul sună  rotund,singura eroare care revine  și persistă  e ce-a legată de senzor presiune filtru particule 004D00. Cât despre ieșitul pe autoband am făcut-o strict pentru a vedea dacă mai apare eroare filtru particule.

Link to comment
Share on other sites

Hai ca esti frustrat maxim! Du-te frate tare (bine, nu o sa ajungi prea departe ca ramai fara ulei)

Lumea incearca sa te ajute si tu esti flegmatic. Iti papa uleiu, il baga in camera de ardere si il arde, dasta nu il vezi nicaieri. Sunt trecut prin asta, schimbat o groaza la masina si nu s-a rezolvat. Singura rezolvare este segmentarea si nici aia nu ai garantia ca se va rezolva 100%. Are 300k km motoru ala (zi mersi ca asta e singura problema), ia o canistra de ulei in portbagaj si aia e. Eu am mers asa timp de 3-4 ani fara probleme, acum masina este la altcineva si merge si el fara probleme. Mai cere ulei din cand in cand, tragi pe dreapta, dai de baut la motor si continui drumu. Nu e ca si cand o sa mergi cu 4000-5000 de ture in fiecare zi timp de ore intregi incat sa zici ca bagi 1l la 10km ...

Edited by Tavicu
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Tavicu said:

Hai ca esti frustrat maxim! Du-te frate tare (bine, nu o sa ajungi prea departe ca ramai fara ulei)

Lumea incearca sa te ajute si tu esti flegmatic. Iti papa uleiu, il baga in camera de ardere si il arde, dasta nu il vezi nicaieri. Sunt trecut prin asta, schimbat o groaza la masina si nu s-a rezolvat. Singura rezolvare este segmentarea si nici aia nu ai garantia ca se va rezolva 100%. Are 300k km motoru ala (zi mersi ca asta e singura problema), ia o canistra de ulei in portbagaj si aia e. Eu am mers asa timp de 3-4 ani fara probleme, acum masina este la altcineva si merge si el fara probleme. Mai cere ulei din cand in cand, tragi pe dreapta, dai de baut la motor si continui drumu. Nu e ca si cand o sa mergi cu 4000-5000 de ture in fiecare zi timp de ore intregi incat sa zici ca bagi 1l la 10km ...

Frustrat și flegmatic?....păi ți-am pus o singură întrebare legat de unde până unde ai citit tu de regenerare în postarea mea. Hai dă-mi un răspuns. Cataloghezi o persoană ca fiind frustrat sau flegmatic punând o intrebare?ai impreia că sant frustrat?măcar știi ce semnificație are cuvântul? te întreb despre un singur lucru legat de ulei dar tu îi dai mai departe cu regenerării....lumea încearcă să mă ajute?pe bune cu răspunsuri ironice gen că  vreau să-mi iau zborul cu motorul sau de unde știu eu ca sau evaporat 1.2l ulei ,când am scris negru pe alb cantitatea de ulei cu care am completat adică  chiar pe uni îi deranjează când le atragi atentia că deviază de la subiect....păi nu sunt nici flegmatic și nici frustrat frate . Cat despre subiect strict subiect legat de ulei nu cred ca sant segmenți vorbim de o cantitate destul de mare de ulei consumat în  decurs de o ora ar fi trebuit să  se vadă fum după  mine în mers eșapamentul e curată lacrimă tind să cred că o parte din ulei a fost ars după cum spui tu dar o cantitate de ulei a ajuns în admisie și intercooler. Poate că și turbo da semne de oboseala...în weekend am să  deschid intercooler, admisie să văd peste ce dau. Și încă o dată nu te supăra dar nu am nimic cu nimeni, doar că  nu îmi plac persoanele care dau răspunsuri ironice.

Link to comment
Share on other sites

Ce gluma buna. Asta jigneste pe toata lumea si e flegmatic dar esti cu ochii pe mine ca i-am spus adevaru fara sa folosesc cuvinte jignitoare.

Dar daca asta este genul de utilizatori pe care ii doresti e forum atunci fie! Seara buna.

Edited by Tavicu
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Romulus said:

@Tavicu poate nu am vazut eu jigniri, da-mi un quote sa vad si eu. Sigur mai gresesc si eu.

Pai nu are de unde pentru că  nu am jignit pe nimeni.chiar sant curios să văd pe cine am jignit....

7 hours ago, Tavicu said:

Ce gluma buna. Asta jigneste pe toata lumea si e flegmatic dar esti cu ochii pe mine ca i-am spus adevaru fara sa folosesc cuvinte jignitoare.

Dar daca asta este genul de utilizatori pe care ii doresti e forum atunci fie! Seara buna.

Fără să  folosești cuvinte jignitoare? Faci o persoana frustrat,și flegmatic.....vad că  ocolești să-mi răspunzi vizavi de regenerare. Abia aștept să  văd ce cuvinte jignitoare am folosit și  pe cine am jignit....asta vizavi de întrebarea lui Romulus 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Sorin44 said:

.chiar sUnt curios să văd pe cine am jignit

Poti sa imi arati unde am fost sarcastic? Asa m-ai descris in topicul acesta si tin neaparat sa imi arati unde am fost SARCASTIC. 

Eu o iau ca pe o jignire. FAPTUL ca fac efort sa iti explic cu cum stau lucrurile in mare din punctul mwu de vedere desgur, vizavi de problema pe care o ai la masina, iar tu ma categorisesti fara sa iti fi cerut acest lucru ramane jignire.

Pe subiectul deschis nu iti mai raspund tocmai pentru felul cum m-ai categorisit mai sus. Asta ti-ai dorit, asta s-a intamplat.

Doar vehementa e deranjanta acum, si de aceea doresc sa aflu cum de se manifesta..

 

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, bimmer90f30 said:

Poti sa imi arati unde am fost sarcastic? Asa m-ai descris in topicul acesta si tin neaparat sa imi arati unde am fost SARCASTIC. 

Eu o iau ca pe o jignire. FAPTUL ca fac efort sa iti explic cu cum stau lucrurile in mare din punctul mwu de vedere desgur, vizavi de problema pe care o ai la masina, iar tu ma categorisesti fara sa iti fi cerut acest lucru ramane jignire.

Pe subiectul deschis nu iti mai raspund tocmai pentru felul cum m-ai categorisit mai sus. Asta ti-ai dorit, asta s-a intamplat.

Doar vehementa e deranjanta acum, si de aceea doresc sa aflu cum de se manifesta..

 

Sarcastic în răspuns ai fost vizavi de cine a spus că sau pierdut 1.2l ulei când eu scriu negru pe alb că  am completat a doua zi cantitatea de ulei. 2. Vorbești de regenerare la 4000-5000 de ture când eu nu am scris nimic în topic de regenerare și aicea nu ești singurul ,mai este cineva care îi tot dă  cu regenerare cu toate că  am specificat că  am ieșit pe autostradă  strict să  văd dacă  mai apare eroarea de filtru particule, am mai scris la cineva că atâta timp cât persistă eroarea pe senzorul de presiune al filtrului de particule nu are loc nici o regenerare, asta mă  deranjează la uni oamenii care pun cuvinte în gura aiurea ,dacă  urmareai mai jos am răspuns și vizavi de nivelul la ulei. Una peste alta nu am nimic cu nimeni sa deviat prea mult de la subiect cu toate că  atât cât întru aici pe forum foarte rar dacă pot să ajut și cunosc cât de cât problema în sine o fac strict pe subiect și  niciodată nu scriu ceva ce nu are legătură cu problema în sine doar de dragul de a mă afla în treabă...și  aicea nu e vorba de tine. Anyway..să  ai o zi făină și  drumuri bune.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu un update....astăzi am reușit și  am deschis admisie, intercooler am făcut și un test de compresie care a ieșit bine verificat și turbina care are joc mare axial. Cea mai mare cantitate de ulei am găsit-o în intercooler m-am așteptat să găsesc ulei și  prin porturile de la admisie dar nu a fost cazul. Curățat  tot, montat la loc pus și tester șterse erori ce și-a luat mașina la scoaterea unor mufe persistă doar eroarea 004D00 senzor presiune......aștept să-mi vină și senzorul pe original din păcate cei de la leebmann mi-au încurcat comanda trimițând senzorul de temperatură (filtru particule). Una peste alta motorul e încă  în mințile lui urmează  când vin în țară să  recondiționez turbina . Aceaste fiind spuse rog un moderator să închidă  topicul.

Link to comment
Share on other sites

reconditioneaza turbina ta. Vezi ca trebuie sa inlocuiesti pompa de ulei asa se face ,din cauza ei ca nu da presiune de ulei suficienta sau debit,se strica turbo.

Degeaba ai facut tu test de compresie, e zero barat.. Poate la tine mai e segmentii de ungere cocsati(blocati pe piston) si poate si acolo sa iti arda uleiul si iti consuma.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Sorin44 said:

Sarcastic în răspuns ai fost vizavi de cine a spus că sau pierdut 1.2l ulei când eu scriu negru pe alb că  am completat a doua zi cantitatea de ulei. 2. Vorbești de regenerare la 4000-5000 de ture când eu nu am scris nimic în topic de regenerare și aicea nu ești singurul ,

Serios? Te inseli nu mult, ci foarte mult.

1, Iti voi explica inca o data, exact ce am incercat sa iti spun inca de prima data, deloc sarcastic, ci logic si de bun-simt.

In momentul cand ai iesit pe autostrada motorul avea atat de mult ulei cat sa nu iti arate in bord. Stii ce inseamna asta? Inseamna aproape 1 litru lipsa cat sa nu te avertizeze ca e lipsa in motor! Dupa ce ai iesit la turele pentru care numai tu stii pentru ce ai iesit, ca nu a avut treaba cu regenerarea (ca asa repeti in continuu) ..dar a avut treaba cu eroarea de filtru.. Asta e chiar noaptea mintii - o spun pentru altii nu ti-e adresata.

Apoi, faptul ca tu ai adaugat 1,2 litri, ce inseamna acest lucru?!! Inseamna ca ai adaugat litrul lipsa + 200ml de ulei, cat au lipsit adica, 200, poate 250-260ml de ulei ca sa te semnalizeze in bord. Deci tu cand ai oprit motorul avea lipsa cat ai pus tu ulterior 1,2 litri.

Nu ma intereseaza ca ai zis ca verifici sa nu la nu's ce interval. Nu asta are relevanta. Are relevanta LOGICA! Intotdeauna.

Iar daca nu ma crezi ca am dreptate in ceea ce priveste masina ta nu a mea.. poti sa raspunzi la una din cele doua intrebari de mai jos?

Sau poate la amandoua:

- Daca motorul avea ulei la maxim inainte de autostrada, ar mai fi aparut eroarea de litru si ceva lipsa? (Iti spun ca e greu sa bati NU ca raspuns, pentru ca atunci nu ai mai fi completat, ca nu aveai motiv)

- Daca motorul avea lipsa peste 1 litru de ulei mai plecai fara sa completezi chiar atunci? Si implicit ai fi spus probabil in topic.. dar nu ai spus ca ai pus INAINTE ci dupa experienta, sau ce ai incercat tu pe autostrada. (Din nou NU pentru ca iti dadeai seama ca nu e bine sa mergi fara ulei suficient in motor si completa-i.)

Acum ai inteles DE CE nu am fost sarcastic ci logic si de bun-simtit. Pentru ca NU AVEAM DE CE sa fiu cum m-ai categorisit.

2, Eu nu am vorbit de regenerare la 4-5000, ci dimpotriva. Si am spus-o stiind prea bine recomandarea BMW pentru regenerare fortata. Asadar sarcasmul pe care tu il invoci e ca si inexistent DACA AI FI STIUT acelasi lucru..

Dar asa, ai considerat ca am ceva cu tine.. ca doar oamenii vad sarcasm sau mai  stiu eu ce si nu vad solutii si idei oferite..

Nu ai dreptate in privintele mentionate mai sus din pacate.

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.