Jump to content

Consum ulei


Sorin44

Recommended Posts

9 hours ago, Vasi77 said:

reconditioneaza turbina ta. Vezi ca trebuie sa inlocuiesti pompa de ulei asa se face ,din cauza ei ca nu da presiune de ulei suficienta sau debit,se strica turbo.

Degeaba ai facut tu test de compresie, e zero barat.. Poate la tine mai e segmentii de ungere cocsati(blocati pe piston) si poate si acolo sa iti arda uleiul si iti consuma.

Urmează când vin în țară să recondiționez turbo ....cat despre testul de compresia nu e chiar zero barat....pompa de ulei e relativ nouă 25k km. Mecanicul la care am fost e chiar proprietarul de la care am cumpărat mașina el lucrând la reprezentantă la bmw ...mașina chiar dacă  are deja 300k acum eu cumpărând mașina la 215k ceva de genu ..din punct de vedere tehnic mașina se prezintă bine doar ca clar ca mai pica ceva gen turbo . Oricum ms de răspuns 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, bimmer90f30 said:

Serios? Te inseli nu mult, ci foarte mult.

1, Iti voi explica inca o data, exact ce am incercat sa iti spun inca de prima data, deloc sarcastic, ci logic si de bun-simt.

In momentul cand ai iesit pe autostrada motorul avea atat de mult ulei cat sa nu iti arate in bord. Stii ce inseamna asta? Inseamna aproape 1 litru lipsa cat sa nu te avertizeze ca e lipsa in motor! Dupa ce ai iesit la turele pentru care numai tu stii pentru ce ai iesit, ca nu a avut treaba cu regenerarea (ca asa repeti in continuu) ..dar a avut treaba cu eroarea de filtru.. Asta e chiar noaptea mintii - o spun pentru altii nu ti-e adresata.

Apoi, faptul ca tu ai adaugat 1,2 litri, ce inseamna acest lucru?!! Inseamna ca ai adaugat litrul lipsa + 200ml de ulei, cat au lipsit adica, 200, poate 250-260ml de ulei ca sa te semnalizeze in bord. Deci tu cand ai oprit motorul avea lipsa cat ai pus tu ulterior 1,2 litri.

Nu ma intereseaza ca ai zis ca verifici sa nu la nu's ce interval. Nu asta are relevanta. Are relevanta LOGICA! Intotdeauna.

Iar daca nu ma crezi ca am dreptate in ceea ce priveste masina ta nu a mea.. poti sa raspunzi la una din cele doua intrebari de mai jos?

Sau poate la amandoua:

- Daca motorul avea ulei la maxim inainte de autostrada, ar mai fi aparut eroarea de litru si ceva lipsa? (Iti spun ca e greu sa bati NU ca raspuns, pentru ca atunci nu ai mai fi completat, ca nu aveai motiv)

- Daca motorul avea lipsa peste 1 litru de ulei mai plecai fara sa completezi chiar atunci? Si implicit ai fi spus probabil in topic.. dar nu ai spus ca ai pus INAINTE ci dupa experienta, sau ce ai incercat tu pe autostrada. (Din nou NU pentru ca iti dadeai seama ca nu e bine sa mergi fara ulei suficient in motor si completa-i.)

Acum ai inteles DE CE nu am fost sarcastic ci logic si de bun-simtit. Pentru ca NU AVEAM DE CE sa fiu cum m-ai categorisit.

2, Eu nu am vorbit de regenerare la 4-5000, ci dimpotriva. Si am spus-o stiind prea bine recomandarea BMW pentru regenerare fortata. Asadar sarcasmul pe care tu il invoci e ca si inexistent DACA AI FI STIUT acelasi lucru..

Dar asa, ai considerat ca am ceva cu tine.. ca doar oamenii vad sarcasm sau mai  stiu eu ce si nu vad solutii si idei oferite..

Nu ai dreptate in privintele mentionate mai sus din pacate.

Las-o așa  crede-mă nu am chef să mă cert  u nimeni....să nu crezi că  aș fi chiar afon în ale mecanici...chiar îmi place să lucrez eu însumi la masina aicea fiind servisuri doing your self. De acea iti spun că îmi cunosc mașina destul de bine din punct de vedere tehnic  clar dacă mar fi anunțat înainte de a ieși pe autoband că  am lipsă ulei nu ieșeam....și când spun că  nu am ieșit pentru regenerare o spun în  cunoștință de cauză....mașina când am cumpărat-o avea schimbat filtru particule de cel mult 15k undeva la 200k deci exclus să  fie înfundat filtru e ciudat când spun că  mă anunțat  lipsă ulei doar în momentul când am parcat mașina pentru că  unde parchez eu e drumul în pantă. Toate bune și frumoase e uite că  nu trebuie să merg cu nici o canistra de ulei în portbagaj...cum spunea cineva pe aicea . Îmi cer scuze dacă  te-am jignit ....să  ai o zi făină  

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Sorin44 said:

Urmează când vin în țară să recondiționez turbo ....cat despre testul de compresia nu e chiar zero barat....pompa de ulei e relativ nouă 25k km. Mecanicul la care am fost e chiar proprietarul de la care am cumpărat mașina el lucrând la reprezentantă la bmw ...mașina chiar dacă  are deja 300k acum eu cumpărând mașina la 215k ceva de genu ..din punct de vedere tehnic mașina se prezintă bine doar ca clar ca mai pica ceva gen turbo . Oricum ms de răspuns 

Las-o asa. E regula cand pica turbina se schimba si pompa de ulei si uleiu de motor + filtrul de ulei. Altfel nu primesti garantia de la vanzatorul care iti recomanda turbo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.