Jump to content

injector sau altceva


Recommended Posts

Salut,

Fac si eu un prim topic.

Pe scurt m-a lasat un injector departe de casa,  asa ca am sunat la un baiat care avea dezmembrari in zona, baiatul mai stia un baiat. Etc. Oamenii mi-au schimbat injectorul pe marginea drumului unde m-a lasat si am fost foarte incantat. Mi-au pierdut si un surub de la galeria de adimisie (a cazut pe langa motor) dar nu era asta o problema.

Dupa vreo 2 luni masina a inceput sa consume din ce in ce mai mult, de la 5.5 la 8. Injectorul pe care mi l-au schimbat era iesit din parametri, iar.

Ideea e ca in mers e ok, reintra in parametri. Cand stau pe loc, iese din nou, scoate fum alb si tremura.

Intrebarea ar fi?! Injectorul cel nou(second hald) s-a stricat? Fie baietii din graba nu l-au montat bine? (nu ma pricep la mecanica, dar logica imi spune ca daca a mers o perioada, n-ar avea cu msa fie montat gresit).

Multumesc!

Edited by daniel89a
cuvant gresit
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Modelul masinii?

Cand vorbesti de parametri, de unde stii ca e scos din parametri? Verificat pe banc de probe, pe masina de calibrat/verificat injectoare?

Injectorul schimbat )daca a fost refacut si nu era nou) a fost inregistrat in calculatorul masinii. Si unul nou se inregistreaza.

Mersi pt raspuns.

E90. Cele 3 injectoare au valori cuprinse intre 0.5 si 1.5 (pe care le consider eu bune), iar cel pe care il numesc 'iesit din parametri' are 5.4. Injectorul schimbat a fost da, inregistrat in calculatorul masinii.

E verificat cu un tester auto. Cand masina sta pe loc valorile sunt cam asa: a:0.6, b:1.2, c:5.4, d:1.3. In mers in schimb, totul e ok,toate 4 au sensibil aceeasi valoare. Masina nu mai scoate fum, pana si consumul e normal.

Link to comment
Share on other sites

Daca e la 5 si asta o vezi in ISTA injectorul respectiv trebuie inlocuit (conform ISTA) cat mai curand cu altul care, asa cum ai zis au valoari variind acolo la -1,+1 maxim...

Motorul are injectoare solenoid sau piezo. Piezo nu prea se pot "rectifica". Sau se poate dar costa mult.

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, daniel89a said:

Salut,

Fac si eu un prim topic.

Pe scurt m-a lasat un injector departe de casa,  asa ca am sunat la un baiat care avea dezmembrari in zona, baiatul mai stia un baiat. Etc. Oamenii mi-au schimbat injectorul pe marginea drumului unde m-a lasat si am fost foarte incantat. Mi-au pierdut si un surub de la galeria de adimisie (a cazut pe langa motor) dar nu era asta o problema.

Dupa vreo 2 luni masina a inceput sa consume din ce in ce mai mult, de la 5.5 la 8. Injectorul pe care mi l-au schimbat era iesit din parametri, iar.

Ideea e ca in mers e ok, reintra in parametri. Cand stau pe loc, iese din nou, scoate fum alb si tremura.

Intrebarea ar fi?! Injectorul cel nou(second hald) s-a stricat? Fie baietii din graba nu l-au montat bine? (nu ma pricep la mecanica, dar logica imi spune ca daca a mers o perioada, n-ar avea cu msa fie montat gresit).

Multumesc!

Tremuratul e de la injectorul cu valoare 5,4 . Saptamana trecuta m-a rugat un prieten pe e60 sa-i pun tester si avea un injector cu 3.4 si la fel , la relanti tremura masina, intrerupea. Oricum , avand 5.4 e mare, deja cu rosu, trebuie schimbat.. 

Link to comment
Share on other sites

Valorile sunt foarte mari pe toate injectoarele excluzând injectorul 1.

Ista spune valori acceptate +/- 5.

In practica însă , tot ce e trecut de 1 ,nu e bine . Eu as merge chiar mai departe și aș considera valori pozitive normale maxim + 0,2  .

Verifica totuși să nu ai probleme pe traseul de aer . Am pățit la fel când aveam o gaura in admisie și injectoarele au luat-o razna + fum negru + tremurat motor .

Daca nu sunt probleme pe traseul de aer , schimba inelele de etanșare (șaibele) și pune niste ulei TC-W3 in motorina ,poate ai noroc și scapi de problema fara recondiționare .

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, bimmer90f30 said:

De curiozitate cati km avea masina cand a picat injectorul?

~370.000 acum, avand in vedere ca o am de la 60.000 aproape sigur avea injectoarele din fabrica atunci cand a crapat.

20 minutes ago, Godini said:

Valorile sunt foarte mari pe toate injectoarele excluzând injectorul 1.

Ista spune valori acceptate +/- 5.

In practica însă , tot ce e trecut de 1 ,nu e bine . Eu as merge chiar mai departe și aș considera valori pozitive normale maxim + 0,2  .

Verifica totuși să nu ai probleme pe traseul de aer . Am pățit la fel când aveam o gaura in admisie și injectoarele au luat-o razna + fum negru + tremurat motor .

Daca nu sunt probleme pe traseul de aer , schimba inelele de etanșare (șaibele) și pune niste ulei TC-W3 in motorina ,poate ai noroc și scapi de problema fara recondiționare .

 

 

Stai o secunda, ca ce spui tu e interensat. Eu sunt un fel de zero cand vorbim de masini.

Te referi cumva la garniturile de la galeria de adminie? La mine sunt portocalii, si la ultimul schimb de ulei a gasit-o omul care facea schimbul pe scut (cred, pe undeva pe acolo).

Am considerat ca nu e ceva foarte grav, insa totusi, masina a mers normal si cu si fara ala o perioada. Si daca ar fi probleme asa cum zici tu, de ce doar un injector e atat de difrit fata de restul?

"Verifica totuși să nu ai probleme pe traseul de aer . Am pățit la fel când aveam o gaura in admisie și injectoarele au luat-o razna + fum negru + tremurat motor . "

Aici fumul e alb.

TC-W3 in motorina. Cred ca o sa incerc asta.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, daniel89a said:

Te referi cumva la garniturile de la galeria de adminie? La mine sunt portocalii, si la ultimul schimb de ulei a gasit-o omul care facea schimbul pe scut (cred, pe undeva pe acolo).


 

Mă refer la tot traseul de aer ,de la filtru de aer până la galeria de admisie inclusiv .

Bineînțeles că dacă una dintre garnituri nu e pusă la galeria de admisie ,e o problema . Dar trebuie verificat tot traseul de aer :  spărturi ,fisuri ,gauri ,garnituri lipsa  ...etc . 

Nu știu de ce o ia razna doar un injector ,la mine așa a fost și aveam o mare gaura in admisie ,cam cat o monedă de 50 de bani .

Link to comment
Share on other sites

Da, eu am zis la plural, dar unu ar trebui sa-l rectifice.. dar sincer, nu mai stiu cum sunt imperecheate. 

in legatura cu uleiul in 2t , eu am pus o singura data la masina, de la 1.6 un singur injector, mi s-a dus in ~1 . cred ca o sa mai incerc si eu o data. 

Doar ca mi-e teama ca am dpf activ, si sa nu-l infunde, etc. recent am verificat injectoarele si unu il am si eu iar la 1.6 . 

Edited by redog4dy
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, redog4dy said:

dar sincer, nu mai stiu cum sunt imperecheate. 

 

1 cu 3 ,2 cu 4.

Cat despre ulei ,eu personal nu am pus . Însă am un prieten care avea 2 injectoare sărite bine de 1 și le-a adus la 0.xx după ce a pus ulei in motorina .

Are DPF-ul activ ,nu a avut probleme cu el .

Link to comment
Share on other sites

Dac tot vorbiti de ulei 2T, nu as pune acest ulei DECAT daca stii sigur ca se califica Jaso FD pentru motoare cu filtru DPF.

TC-W3 nu am gasit nicaieri ce echivalent JASO este. Poate spune cineva.

TC-W3 o clasificare americana dar care nu vrea sa faca nici o corelare cu clasificarea JASO. 

https://www.ulei-ravenol.piese-autonext.ro/ulei-motor-ravenol-scooter-2t-full-sintetic-jaso-fd-1l

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, bimmer90f30 said:

Daca nu scrie pe spate, eticheta, cauta la fabricant pe site. Sunt (cam) obligati sa spuna, daca sunt seriosi.

Caracteristici ulei amestec Husqvarna LS+

 

Ulei pentru motoare Husqvarna în 2 Timpi. Un ulei semisintetic cu degajare redusă de fum, care asigură protecție antigripare excelentă, împotriva gripării pistoanelor din cauza amestecului sărat și a calaminei. Pachetul de aditivi conținut, este unul dintre cele mai bune de pe piață, iar uleiul asigură emisii reduse de fum. În conformitate cu cerințele JASO FD/ISO EGD și testul de snowmobile Rotax 253.

 

Sa inteleg ca e ok? 

daca poti sa-mi dai private msg, sa nu facem alt topic aici .. 

Edited by redog4dy
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, redog4dy said:

În conformitate cu cerințele JASO FD/ISO EGD și testul de snowmobile Rotax 253.

Yeap, dai inainte ca nu gresesti.

Nu o sa fie depuneri in filtru. Cel putin nu prea multe sau nu asa multe fata de cat ar lasa celelalte: FB, FC.. Si nu o zic eu, o zic altii mai meseriasi ca mine.

Eu folosesc categoria FD la un X1 2017 de vreo 10k km. Nici o problema. Si face si distante scurte..

 

Pentru cine mai intra aici pun un link spre o discutie mai ampla despre uleiul 2T:

Discutia desigur poate continua acolo, ideal.

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Baieti, am schimbat injectorul cu probleme. Toate 4 sunt impecabile.

Doar ca acum am o problema de 10 ori mai urata decat cea initiala. Ca asta e cand duci masina la cretini. Iar cand stai intr-un oras mic, doar asa ceva exista.

In momentul in care masina sta pe loc se aude un tacanit usor. Atunci cand o accelerez, zgomotul de la tacanit e atat de intens incat e foarte greu de suportat.

Mecanicii:
- tachetii

- lant, intinzator lant (si ce o mai fi pe acolo ca n-am priceput exact)

- multe lucruri precum "schimba si tu uleiul la timp!" etc.

Masina nu facea niciun fel de zgomot atunci cand am dus-o. Cum s-a dus distributia in alea 2-3 ore cat au lucrat ei la ea?

Am stat langa ei, au pornit-o de mai multe ori cu 3 injectoare, fara galeria de admisie pusa, fara mufe si multe altele pe motiv: 'la cald iese injectorul mai usor'.

Are cineva vreo idee despre ce s-o fi intamplat cu adevarat? 😕

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, alex230ro said:

Sigur sunt injectoarele puse bine? 

Doar la un injector au lucrat. E injector nou. Codat ok.

Aa da, au spus si asta. cel mai probabil sa scape de mine si sa plec acasa: "daca e de la injector, in timp nu o sa se mai auda"

48 minutes ago, mgi said:

Și un injector poate sa tacane 

Stiu asta, dar la 3 nu s-a umblat si nu tacaneau inainte. Iar cel schimbat e nou.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, daniel89a said:

Stiu asta, dar la 3 nu s-a umblat si nu tacaneau inainte. Iar cel schimbat e nou.

Mergi la ei sa iti puna injectorul vechi inapoi drept incercare si solutie.

Zgomotul ar trebui sa dispara daca e de la injectorul nou. 

Daca nu dispare mecanicii la care ai fost ar trebui sa caute cauza.. daca sunt seriosi. Si sa nu mai inventeze motive,mai schimba uleiul, etc..

  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.