Jump to content

BMW 316i e90 n43b16a trepidații la relantii


andi19

Recommended Posts

Bună ziua, dețin un BMW e90 316i 122cp din 2009, și am o problema care nu reușesc să îi dau de cap.

Motorul trepidează la relantii și nu trage 100%, scoate fum alb spre albăstrui și miroase foarte tare a benzină nearsa sau posibil sa fie și ulei ars, tobele sunt negre de fum.

La început îmi dădea mai multe erorii: toate sondele defecte, eroare la catalizator, miss fire pe cilindrul 4, presiune de ulei slab și amestec prea sărac.

Am schimbat la ea bobine, bujii, toate sondele lamba inclus aia de Noxe, 2 injectoare la cilindrul 3 și 4, am demontat catalizatorul sa verific să nu fie înfundat, și nu era înfundat.

Cu toate astea, au rămas miss fire la cilindrul 4, catalizator înfundat sau plin cu sulfur, amestec prea sărac, și miss fire la cilindrul 4.

Singura variantă, mă gândesc că poate fii Valva Pcv, care din cate am auzit poate pierde ulei și intra in camera de combustie in cilindrul 4  că e cel mai aproape de valva, și poate de asta am și presiunea mică la ulei, și mă gândesc că eroare la catalizator poate fii că nu citesc bine valorile sondele din cauza la ulei amestecat cu benzină.

Am fost la 3 service din București diferite și toți își au dat cu cate o părere diferită, unu că este catalizatorul, care sa dovedit că nu este înfundat, altul că este de vina injectoarele și trebuie să le schimb pe toate cu altele noi originale (2200 de lei bucata), alții au dat din umeri. 

le am spus sa verifice valva pcv dar îmi au zis că nu se poate verifica, trebuie schimbata și dacă merge bine daca nu aia e...

Voi ce părere aveți ? Este cineva care a avut aceași problema? Și dacă da, cum ați rezolvato?

Link to comment
Share on other sites

Salut Andi,

Treaba nu este chiar simpla, am sa iti las cateva link-uri cu ce am mai sris eu despre motorul din seria N43 , asta este un motor la care nu cred ca gasesti mecanic in Romania sa ii dea de cap.

presiune miica ulei = 30C1 asta este eroarea inlocuieste senzorul de presiune ulei+ electrovana de control presiune ulei la ralanti 90 % sa scapi de problema daca motorul nu are probleme mecanice

Eroare la catalizator? care dintre ele pentru ca 2A26 se refera la catalizatorul de CO2 cel imediat dupa galeria de evacuare unde are si sonde Lambda, sau 30EA / 30E9 care se refrera la catalizatorul de NOx de la mijlocul masinii? sunt doua lucruri total diferite

Masina ta sigur are sistemul de Nox nefunctional adica motorul tau N43 proiectat sa mearga in amestec sarac cu clapeta de acceleratie deschisa la maxim si turatia motorului/acceleratia controlata doar din injectoarele piezzo cu valoare sonda lambda 2-3 ( Stratified charged operation ), merge acum in modul de injectie clasica ca la un Logan mpi ( injectie omogena ) si asta este un mod de avarie / urgenta pentru N43.

Cand motorul merge in Injectie omogena ( avarie/urgenta ) cum ti -am spus , DME adica calculatorul de motor nu va masura corect injectia/injectoarele si de aici absolut toate problemele tale : misfire, amestec sarac .

Nu schimba valva PCV se schimba cu tot cu capacul de culbutori si costa ffff mult , sper ca nu ai pus bujii Bosch se pun doar NGK pe motorul asta

Eu am motorul N43 pe E90 si am avut aceleasi probleme si mereu am sfatuit lumea sa faca o diagnoza remote la baietii astia din Letonia sigur te vor rezolva dar iti trebuie cineva cu diagnoza INPA / ISTA

Mai jos cateva link-uri

https://bimmerprofs.com/online-diagnostics-n43n53/

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.