Jump to content

Erori dpf contrapresiune


Recommended Posts

Salutare, cei care ați mai avut problemele de mai jos, vă rog să-mi spuneți dacă ați scăpat, cu egr nou și senzor dpf contrapresiune.. 

până acum ceva timp, o lună, două îmi apărea doar a doua eroare și a treia. 

Eu azi , după un drum de București iar s-a aprins pedestrian de la gropi. . Și am văzut ceva în plus față de ce aveam obișnuit. 

IMG-20221122-WA0032.jpg

Poza este informativă, ăsta este senzorul de contrapresiune? Ca locație în partea dreaptă a motorului? (Sau cum ridici capota, în stânga)

Screenshot_20221122_210825_Chrome.jpg

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, wolf20 said:

Atat are masina,350k km?

Da, 353.xxx km 

In legatura cu DPF caput, de ce sa fie caput ? 

Ca viata imi arata ~ 180.xxx km ramasi (nu stiu cat de relevant este, dar sigur nu este la limita de jos, am vazut dpf si la viata ~30.xxx km ... 

Regenerarea si-o face, nu am probleme, acum nu stiu cat e de normal, dar la drum intins la ~ 200-300 km isi face fara probleme(asta am observat eu de cand pun testerul pe ea, mers mixt, oras/afara) .. saptamana trecuta am pus 150 ml de ulei in 2 T  nu stiu cat de mult influenteaza, dar din cand in cand imi aparea eroarea 245700 . 

Am un prieten ce a avut F10, 2014 , la dpf ii arata mai putin ca la mine durata, ~140.xxx km , si la fel, si la el se aprindea din cand in cand eroarea 245700 . 

Am comandat astazi senzorul ala de plastic, si o sa urmaresc dupa. Sper sa se rezolve putin . 

Ma apuc imediat de citit acolo, numai ca e mult de citit 😄 

Edited by redog4dy
Link to comment
Share on other sites

Presupun că am început bine, să schimb senzorul? 

34 minutes ago, Godini said:

Nu e relevant cat îți arată la durata ,ca Nr de km . Aia se poate reseta și o ia de la 250k iarăși ,chiar daca nu ai schimbat DPF-ul .

Poate sa fie și topit ,ți-l resetez și arată că e nou ,dar el e praf !

si daca e topit/resetat, etc.. de exemplu am vazut cateodata si 20-30 g .. scoot mass 

de ce imi citeste funinginea, si dupa resetare se duce in 2,3 g .. etc ?

Edited by redog4dy
Link to comment
Share on other sites

E Soot MASS si Ash MASS.

 

Soot MASS se poate arde la regenerări, in timp ce ash MASS se aduna pana când se colmatează de tot. 
 

Recomand senzor presiune diferențială doar pe original , vezi sa nu mai fie si altul cu probleme, sunt vreo 2-3 senzori pe dpf in afara de acesta de presiune diferențială. 
 

Vad ca ai probleme si cu Egr, trebuie si acela schimbat ca altfel nu funcționează regenerarea. 
 

Dupa ce schimbi toate aceste piese trebuie 2-3 regenerări pornite cu Ista si făcute in mers. 
 

Chiar si cu toate astea, filtrul s ar putea sa fie colmatat de tot, topita ceramica din el, in cazul acesta trebuie alt dpf. 

  • Like 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Soot mass, scuze 🙂

Ash mass cum pot sa vad ?  Merci 

Incep cu senzorul asta, pe oem l-am luat. EGR nu e mereu eroarea .. dar o sa-l schimb si pe ala. Astept sa vad ce indica revenirea in service cu stop, poate o fi pe el? 

In iunie mi-a fost schimbat racitor egr. 

Link to comment
Share on other sites

Dar se poate vedea sigur si ash mass? Daca e asa, pun diseara iar pe masina si ma uit pe acolo, ar trebui sa-i dau de cap, nu ?  🙄

Am căutat puțin pe net . . Nu văd ash mass pe nicăieri cu ista, doar cu carly? Mă poate ajuta cineva daca pot să văd pe ista.. și cum? 😅

Edited by redog4dy
Link to comment
Share on other sites

Momentan nu am de gand sa schimb dpf.. sau sa-l anulez.

Am luat senzorul(maine cred ca o sa-mi vina) , si urmaresc iar, sa vad daca mai apare sau nu, poate dau de cineva si cu carly sa citeasca si ash mass. Inteleg ca nu e relevant, dar ca idee. 

Si EGR este prioritar? L-as comanda acum , ca sa-l schimb o data cu senzorul la filtru.

Merci de raspuns WIN60! 

 

Din poza asta, ce trebuie sa comand, daca ai idee, primul cod, sau al doilea? 

11717810871

11719886714

 

Am atins limita de comentarii / zi, o sa dau mesaj privat.. daca nu te deranjeaza. 

12314.png

Edited by redog4dy
edit poza egr / cod
Link to comment
Share on other sites

Lasa mi seria de șasiu te rog in privat. 
Da este prioritar sa l schimbi, neaparat ! 

Îți scriu aici pentru ca nu sunt sigur si poate mai confirma cineva. 

Eu zic ca 11717810871 este varianta noua si buna de supapa egr. 
 

Codul 11719886714 este posibil sa reprezinta o varianta de supapa egr reconditionata cu piesa veche la schimb. 
pentru ca se numește exchange egr valve. 
 

Edit: verifica jocul axului de la turbina si spune mi ce fel de joc are sau daca are. 

Edited by WIN60
  • Thanks 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

vezi ce zice bimmer90f30. Dpf se poate da la curatat sunt firme bune ptr asa ceva,il duci dat jos de pe masina sau il trimiti prin curier

ptr supapa egr vezi ce iti va scrie bimmer90f30

Edited by Vasi77
  • De acord! 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu mai deschid un topic nou, arunc si eu o intrebare despre subiect.

Mie Carly imi arata presiunea diferentiala mare, adica peste 1000 mbar. Masina nu da erori, am gasit chestia asta doar la o scanare de rutina. 

Dar am verificat cu motorul oprit si imi arata presiunea atmosferica, adica 1050 (cca) mbar. Dupa ce pornesc motorul, variaza presiunea in functie de turatie. Deci pare ca si cum ceva functioneaza, dar nu se scade presiunea atmosferica din ecuatie. 

E o eroare de senzor, sau o eroare de citire in Carly? Estimez ca filtrul nu e atat de infundat, ca n-ar mai merge masina deloc :)

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, redog4dy said:

Nu văd ash mass pe nicăieri cu ista, doar cu carly? Mă poate ajuta cineva daca pot să văd pe ista.. și cum?

Nu exista sa se poate afla cantitatea cenusii din DPF prin vreun software. Totul este apreciat (ESTIMAT) prin diferenta de presiune din filtru in combinatie cu "viata" filtrului pe masina/ numarde km, astea doua sunt bagate intr-un algoritm si asa se face o estimare.

Si mai mult, as putea spune cu, certitudine ca am urmarit la un B47 cum simpla crestere in ture a motorului pe autostrada CRESTE cantitatea de noxe depozitate. De indata ce se merge "normal" pe la 2000 rpm cantitatea se diminueaza. Totul se intampla prin schimbarea diferentei de presiune din filtru care este permanent monitorizata.

 

9 minutes ago, mgi said:

Dupa ce pornesc motorul, variaza presiunea in functie de turatie.

Cred ca ai primit raspunsul imediat sub intrebarea ta. Confirm ca asta am vazut si eu vizavi de presiune atmosferica. E firesc ca totul sa se calculeze si in functie de presiunea atmosferica pentru ca si arderea, sau amestecul mai bine zis este calculat in functie de presiunea atmosferica. aceasta influienteaza calitatea aprinderii, in functie de cat de dens sau rarefiat e oxigenul in atmosfera..

desigur rapoartele se schimba cand o anume presiune trebuie urmarita cand motorul scoate gaze arse, nearse.. o alta diferenta de presiune (din filtru) trebuie urmarita..

 

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.