Jump to content

Eroare PDC


Recommended Posts

Salutare, 

Recent am scos bara spate de la un x1 e84 pentru a vopsi elementul de protecție argintiu, iar pentru asta am fost nevoit sa deconecteze senzorii de parcare.

Astăzi la reconectare după ce am pornit mașina și am vrut sa ii verific, timp de câteva secunde au funcționat iar după mi-a apărut eroarea referitoare la PDC și faptul ca ar trebui sa merg în reprezentanta.

As aprecia orice sugestie cu privire la asta și metode de a rezolva problema.

De asemenea deși am rezervorul cu lichid de parbriz plin, am avertizarea cum ca nu am suficient lichid. Aveți idee cum sa scap de asta ?

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gabriel1277 said:

Salutare, 

Recent am scos bara spate de la un x1 e84 pentru a vopsi elementul de protecție argintiu, iar pentru asta am fost nevoit sa deconecteze senzorii de parcare.

Astăzi la reconectare după ce am pornit mașina și am vrut sa ii verific, timp de câteva secunde au funcționat iar după mi-a apărut eroarea referitoare la PDC și faptul ca ar trebui sa merg în reprezentanta.

As aprecia orice sugestie cu privire la asta și metode de a rezolva problema.

De asemenea deși am rezervorul cu lichid de parbriz plin, am avertizarea cum ca nu am suficient lichid. Aveți idee cum sa scap de asta ?

Multumesc anticipat.

Pentru senzorii de parcare, probabil unul dintre ei nu a fost conectat cum trebuie.. si din ce imi amintesc la X1 (si-au ca  batut joc... pentru ca nu au mai pus scut de noroi pe spate si tot praful si toata apa e colectata si de cablurile de la PDC.. 🤬) asa ca pentru a verifica daca au prizele complet atasate senzorilor este suficient sa te bagi sub masina (incerca sa o urci cu doua roti pe o bordura sa ai mai mult spatiu; cauta si tu un loc linistit sa nuloveasca careva masina...) si foarte probabil o sa poti vedea mufele si senzorii. Verifica fiecare senzor si poate scapi cu atat, mufa neconectata. Verifica si starea cablurilor atat cat vezi.. daca au fost lovite prinse, jumulite..

 

In ce priveste martorul de lichid de stergatoare indicand gol cand de fapt e plin, probabil s-a stricat senzorul din rezervorul de lichid de parbriz. La BMW este bagat (rezervorul) sub una din aripi din fata; probabil pe partea OPUSA directiei in care sta orientat motorul cu fulia sa (probabil masina are motor transversal..). Trebuie data jos protectia aripii. Nu e o treaba prea simpla petru ca probabil masina are acele pacatoase nituri din plastic care o data scoase trebuie inlocuite cu altele noi.

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.