Jump to content

semnalizari america f10


bogdangrigorie

Recommended Posts

Se poate dar 99% e ilegal. In Europa lumina galbena trebuie sa aiba semnalizarea.. 

(..Crezi ca te face sofer mai bun ca semnalizezi cu rosu? Aau, ce te faci cu ala de se baga in tine si zice mai apoi ca el nu stie ca rosu semnalizeaza, probabil ai problema la masina. Si ca nu crede ca el a gresit, ca crede ca ai avut indicatorul stins sau defect.. Cui crezi ca o sa ii dea dreptate?)

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

 

In acest video, un american explica foarte pe îndelete de ce crede el, ca sunt idioate semnalizările americane, si extrem de periculoase, provocând mii de accidente.

@bogdangrigorie E si părerea mea. Nu tot ce e american e bun. Oricum e alegerea ta si cred ca ar trebui sa mut discutia filozofica despre semnalizarea americana pe un alt topic, nu aici pe al tău. 

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri si va apreciez parerile. Sunt legale semnalizarile in europa atata timp cat sunt diferite de stopul pe frana si anume o parte se aprinde cand franezi si o parte din stop semnalizeaza fara a incomoda vederea celor 2 functionand fie separat, fie impreuna. Trecand peste asta, stie cineva cum se poate coda din ISTA sau prin alt soft? Cam care ar fi pasii?

Link to comment
Share on other sites

Lucrez in domeniu de mai bine de 10 ani, dezvolt sisteme optice pt vehicule si-ti spun si eu ca sunt 100% ILEGALE in alte zone in care nu se aplica standardul FMVSS108/SAE. Lampile de la exteriorul oricarui vehicul care circula pe drumurile publice, SUNT SISTEME DE SIGURANTA, alaturi de alte sisteme de siguranta de pe vehicul, gen: sistemul de franare, placute, discuri, geamuri, parbrize, centuri de siguranta, etc. Tot acel marcaj care se regaseste pe orice lampa, dovedeste faptul ca lampa a trecut printr-un proces de omologare in prealabil, a fost testata de catre o autoritate reglementata. Mai usor cu genul asta de modificari asupra sistemului de lumini. Depinde viata ta, dar si a altora daca tu modifici culoarea ori intensitatea, distributia luminoasa a oricarei functii de lumina. 

  • Like 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bogdangrigorie said:

Multumesc pentru raspunsuri si va apreciez parerile. Sunt legale semnalizarile in europa atata timp cat sunt diferite de stopul pe frana si anume o parte se aprinde cand franezi si o parte din stop semnalizeaza fara a incomoda vederea celor 2 functionand fie separat, fie impreuna. Trecand peste asta, stie cineva cum se poate coda din ISTA sau prin alt soft? Cam care ar fi pasii?

Nu stiu unde ai aflat tu treaba asta, dar hai sa-ti explic urmatoarele:

1. lumina functiei de STOP trebuie sa fie STEADY si nu flash-ing 

2. tu daca iei din sursele de lumina (LED-uri) aferente functiei(camerei) de STOP, atunci valorile de lumina, valorile LEGALE de lumina cu acel nr redus de LED-uri, nu vor mai fi indeplinite.  Distributia lumioasa aferenta functiei de STOP nu va mai fi indeplinita.

Daca te intereseaza mai multe detalii, ai acces la toate aceste informatii, fara sa mai trebuiasca sa auzi tot felul de prostii de la unu si de la altu. Problema este ca toate aceste standarde sunt f stufoase si necesita timp de studiu. Ca si exemplu iti pot sugera sa citesti R48-le:

 

https://unece.org/transport/documents/2021/05/standards/un-regulation-no-48-rev12-amend8  

 

LE. Ulterior poti sa consulti R7-le in care sunt descrise mai multe functii, printre care si cea de STOP.

 

https://unece.org/fileadmin/DAM/trans/main/wp29/wp29regs/2015/R007r6e.pdf

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Personal, nu mi se pare in regula sa oferim informatii pentru anumite retrofittinguri care pot provoca accidente! Acesta nu e un retrofit ok pentru nimeni, decat daca-si muta masina in America. Cu mare drag ajut pe oricine, dar in situatia asta refuz sa ofer orice tip de informatie.

  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

O atitudine corecta as spune, dar pana la urma, toti i-am atras atentia... Probabil nu va intelege pana nu o va face oricum, si desi nu sunt de acord, sigur se va gasi cineva care sa ii faca ce doreste contra unei sume de bani. Nici macar nu pricep de ce pare asa de apetisanta ideea, dar nu judec pe nimeni.

Respect refuzul oricui in acest sens, sa nu faca modificari ilegale. Oricum nici nu as vrea sa stiu ce s-ar intampla in cazul unui accident cu victime. E oarecum ca si cum ca medic oftalmolog, ai da permis cuiva care e inapt sa conduca.

 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, RaYn3 said:

Nu stiu unde ai aflat tu treaba asta, dar hai sa-ti explic urmatoarele:

1. lumina functiei de STOP trebuie sa fie STEADY si nu flash-ing 

2. tu daca iei din sursele de lumina (LED-uri) aferente functiei(camerei) de STOP, atunci valorile de lumina, valorile LEGALE de lumina cu acel nr redus de LED-uri, nu vor mai fi indeplinite.  Distributia lumioasa aferenta functiei de STOP nu va mai fi indeplinita.

Daca te intereseaza mai multe detalii, ai acces la toate aceste informatii, fara sa mai trebuiasca sa auzi tot felul de prostii de la unu si de la altu. Problema este ca toate aceste standarde sunt f stufoase si necesita timp de studiu. Ca si exemplu iti pot sugera sa citesti R48-le:

 

https://unece.org/transport/documents/2021/05/standards/un-regulation-no-48-rev12-amend8  

 

LE. Ulterior poti sa consulti R7-le in care sunt descrise mai multe functii, printre care si cea de STOP.

 

https://unece.org/fileadmin/DAM/trans/main/wp29/wp29regs/2015/R007r6e.pdf

Sper sa nu fiu mult offtopic, la punctul 1, ce parere ai de force break (clipirea de cateva ori la frana puternica, apoi stau aprinse stopurile) ? 
De fapt daca stiti..  este legal? 

Am vazut la multe masini de fabrica avand optiunea asta. 

Edited by redog4dy
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, redog4dy said:

Sper sa nu fiu mult offtopic, la punctul 1, ce parere ai de force break (clipirea de cateva ori la frana puternica, apoi stau aprinse stopurile) ? 
De fapt daca stiti..  este legal? 

Am vazut la multe masini de fabrica avand optiunea asta. 

Posibil ca producatorii sa abordeze a doua categorie, "S2 Variable" pt functiile de STOP, desi cea mai intalnita este S1. Totusi, intre cele doua categorii exista doar o diferenta de maxim acceptat intre S1 si S2, 260cd pt S1 si 730cd pt S2. Minim in HV0 pt ambele categorii este de 60cd.  De obicei, sunt anumiti OEMi care-si doresc sa aibe doua niveluri de intenistate: unul mai putin intens pt noapte si altul mai intens pt zi a.i. sa fie si mai vizibila lampa/functia. Oricum trebuie sistem CAN pt lumini a.i. sa poti face lucrul asta si mai mult ca sigur asta obtin din coding ulterior. Ele raman tot steady burning, cel putin pe rosu, dar schimband intensitatea, posibil sa ai impresia ca este o secventa flash. Sincer, n-am prea vazut in trafic genul asta de functii de STOP, in schimb in caz de hazard iminent, am observat ca la unii se activeaza luminile de avarii. Altfel, nu n-am intalnit nici o astfel de cerinta din partea vreunui client in cadrul proiectelor in care am fost implicat pana in prezent. 

1 hour ago, bogdangrigorie said:

Am prieteni cu mașini de America, audi S3, audi S4, BMW M4, care au făcut RAR-ul fără sa schimbe semnalizările din roșu in galben sau sa modifice ceva și in continuare merg pe strada fără probleme. Și nu, n-au dat șpagă pe la RAR sau chestii de genul.

Asta pt ca autoritatile noastre nu-si fac treaba cum trebuie, pt ca stim cu totii ca traim in Romania, o tara destul de corupta. De aia...

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.