Jump to content

Motor Fault - Reduced Power


Recommended Posts

Buna ziua.

Am un E90 318i din 2009 luna 11.

De ceva timp imi da in bord eroarea "Motor Fault - Reduced power".

M-am luat dupa unele serviceuri la care am fost.
Am schimbat urmatoarele: Distributia, bujiile, sonda lambda, galeria de admisie.

Am inteles ca au facut si ceva la injectoare cu ultra sunete.

E adevarat ca masina nu mai tremura la relanti..dar tot imi apare eroarea respectiva..si motorul trage mai slab.

Am observat ca si cand o pornesc o ia mai greu..suna mai ciudat.

Am bagat o groaza de bani in masina si n-as mai face asta daca nu s-ar rezolva problema.

Ati intalnit oare asa ceva?Care ar fi rezolvarea.

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, six in line said:

Dar inainte sa bagi 10 000 ron in ea, nu i-ai facut o diagnoza cu ISTA? Fara soft dedicat e greu de zis de la ce nu ai putere. Poate fi un senzor sau vreun furtun care nu e etans. Poate sa fie eroare la pompa de benzina, etc. 

Au facut baietii.

Le dadea amestecul.Am tot schimbat pe rand si tot nu s-a rezolvat.

Apropo.Masina are 130k la bord...

1 minute ago, wind-3er said:

senzorul nox in ce stadiu e ?

ce benzina bagi ? si de unde ?

De cand am masina de 4 ani bag doar de la PETROM benzina premium.NIciodata nu am bagat benzina normala

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, wind-3er said:

cum zice si @six in line...ISTA...("Motor Fault - Reduced power" e generic/vag)

arunca o privire :

https://bmautomotivesolutions.co.uk/2020/05/07/bmw-petrol-n43-engine-failures-how-to-prevent/

https://bimmerprofs.com/

Da.Multumesc de link.Anual am schimbat ueiul.Cu exact acel ulei de care scrie pe site...

Chiar nu s-a intalnit nimeni cu prb asta oare?

Sunt disperat.Nu mai stiu ce sa fac.Va dati seama ca toate piesele enumerate mai sus nu le-am schimbat dupa cum m-a taiat capul.

Asta au zis mecanicii ca trebuie.Si tot degeaba.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Alexy said:

Va dati seama ca toate piesele enumerate mai sus nu le-am schimbat dupa cum m-a taiat capul.

Asta au zis mecanicii ca trebuie. Si tot degeaba.

nu intelege gresit...o persoana ca tine, ...poate fi o mina de aur pt 1-2-3 mecanici...sper ca intelegi ....

la ce mecanici / service-uri ai fost ?!

(sunt motoare predispuse la anumite stricaciuni...unele le-ai remediat cum zici si tu...dar de senzorul NOX nu spui nimic.- o mica mare problema la motorul tau)

 

Link to comment
Share on other sites

Nu spun nimic pentru ca habar nu am de el ceva.Nu mi-au zis nimic de asa ceva.

Au schimbat sonda..galeria..de senzor nox nu s-a zis nimic, desi a aparut si el in eroare pe diagnoza.

Banuiesc ca au sarit peste el considerand ca e ok de schimbat ce au schimbat.

Nu ma intelege gresit, eu sunt PARALEL cu mecanica, etc.Pentru ca nu am mai avut probmele.Dar imi este aberant sa bag atatia bani in masina si tot sa nu se rezolve.

Link to comment
Share on other sites

Salut Alexy,

Cel mai probabil ai motor N43 fie de 143 Cp fie de 170 Cp , N43 de 143 Cp am si eu pe fix aceeasi masina din acelasi an , te rog mult pune aici toate codurile de eroare pe care le are inregistrate masina acum, din pacate pentru motorul N43 nu cred ca vei gasi mecanic sa ii dea de cap si tot ce vei face este sa bagi mii de Euro in ea si tot sa nu mearga.

Bmw AG a proiectat motorul asta sa mearga in 3 moduri de injectie diferite  astfel

1- Injectie omogena adica fix ca un Logan Mpi de 1.6 , in acest mod de lucru masina merge cu un raport stoichimetrict perfect 14,7 parti aer : 1 parte benzina si vei avea valorile sondelor Lambda 0,98-1,02 maxim. In acest mod de lucru tu comanzi acceleratia motorului prin clapeta de acceleratie si ai vaccum in admisie, deci masina merge ca orice masina cu injectie Indirecta.

2- Lean homogenuos este un mod de injectie de transfer intre primul si al 3 -lea

3- Stratified charge operation - Aici este magia la N43 , ca sa mearga in acest mod si sa ai parte de toata puterrea motorului si de raspiunsul instant la acceleratie si consum de diesel ( nu glumesc ) motorul tau nu trebuie sa aiba nici o eroare pe sistemul de NOx adica mai precis pe tot sistemul de evacuare gaze: senzor Nox, cataizator CO2 , sonde Lambda,catalizator NOx , orice astfel de eroare va forta DME sa opreasca Stratified charge operation si sa treaca pe modul de avarie adica pe Injectie Omogena.

In modul de lucru Stratified charge operation  turatia motorului se realizeaza doar din injectoarele Piezzo si vei avea clapeta de accelearatie deschisa la maximi=> nu ai vaccum in admisie ( de asta ai si pompa de vaccum ) i-a sa intrebi mecanici ce ti-au lucrat daca au auzit de asa ceva sau doar sa ii intrebi de ce masina ta cu motor pe benzina are pompa de vaccum? iti dau scris ca habar nu au.

De asta spun ca nu gasesti mecanici pentru N43

Injectoarele piezzo nu se curata , mai rau se vor distruge 

Au calat corect motorul cand au pus distribuita ? se caleaza la axele cu came , la Vanosi la vibrochen, si cel mai important la pompa de ulei pentru ca are arbori de contra balans, esti convins ca au facut toate astea corect?

Sigur nu ai nici o eroare de pozitie a axelor cu came dupa montajul distributie? 

E musai ISTA sau chiar INPA ( da mai multe date dar e mai dificil de inteles ) 

Daca nu ne arati erorile nu te pot ajuta sincer, imi pare rau dar nu de la benzina cu mult sulf ai tu probleme 

Ti-am raspuns si in privat

Bafta

  • Love BMW 1
  • Thanks 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.