Jump to content

Eroare 449a, BMW 120d, m47, 163 cp


Recommended Posts

Va salut! Am acest cod de eroare 449A DDE: charge air pressure actuator. Turbina am recondiționat-o de la a la z acum doua zile, având inițial aceeași eroare. Mașina trage, nu scoate fum etc. Este vorba de o turbina Garrett. A mai întâlnit cineva problema aceasta? Mulțumesc anticipat pt răspunsuri!

IMG-20230210-WA0001.jpg

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Ali said:

Salut, daca actuatorul este ok verifica conexiunea electrica pana la DDE, probabil ceva intrerupt sau contacte oxidate.

Salut și mulțumesc pt răspuns! Am fost astăzi la un electrician și exact asta mi-a spus, posibil problema și ECU. Dar cablajul o să îl verifice prima data.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut aceasi eroare o am si eu, problema este ca, nu cumva ai pus alta turbina Garrett in loc de Mitsubishi? Eu am avut Mitsubishi si am pus Garrett pe E90 si imi da aceasi eroare, singura varianta este sa scriu un soft de alpina D3 ca doar pe alpina d3 s-a spus turbina Garrett.

Edited by Al3csandru
Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Al3csandru said:

la Garret nu cred ca trebuie firul  de la pinul 3.

Si DDE-ul o sa trimita EXACT aceiasi parametri pe mai putine fire spre un Garret decat spre un Mitsubishi!?

Ma indoiesc ca e atat de simplu.

Probabil tre' sa ii pui si DDE de Alpine D3.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Al3csandru said:

atat timp cat pe schema electrica apare la pinul 37 doar pentru turbo mitsubishi iar pe pin assignment la pinul 37 apare not used ce sa cred?

Not used pe care DDE? Acela care are Mitsubishi sau care are Garrett?

Ca nealocarea pinului 37 la DDEul Alpinei are sens ..

 

11 minutes ago, Al3csandru said:

Cam asta spune pe ISTA/D.

turbo.jpg

Ai raspunsul acum si in ISTA..

Link to comment
Share on other sites

Pe newtis ecu normal de BMW apare pin assignment pin 37 - not used, iar pe scheme apare ca se folosește doar la Mitsubishi. Nu găsesc wiring pentru alpina d3. Eu schimbasem turbina de Mitsubishi pentru ca știam ca este problematica, și am luat Garrett și am dat din lac in put. Mașina merge in parametri , trage perfect numai ca îmi sta in par eroarea aia 449A. Ce soluție propui, având in vedere ca acesta turbina s-a montat atât pe BMW e87/e90 cât și pe alpina? Crezi ca diferă ecu dde atât timp cat pe site-uri de afara flash-uiesc dde cu soft de alpina?

Edited by Al3csandru
Link to comment
Share on other sites

Eu in 250k km cu aceiasi masina am schimbat doar o data turbina Mitsubishi la un E90 pe care inca il am. Iar cand am schimbat turbina am facut-o doar pentru ca actuatorul acesteia bazaia cand statea pa intra in sleep.. , deja de 4-5 ani de cand o aveam. 

Am schimbat cu alta reconstruita sibrecalibrata pe banc cu garantie 2 ani si fara limita de km in acei doi ani.

Asta cred ca e cel mai simplu. De motor nu trag mai mult de 1500-2000rpm pana la regim. Si asa masina are acum f. aproape 500k km fara sa i se duca turbina pentru ca era Mitsubishi..

Ia ce consideri util. Eu chiar am incredere in Mitsubishi, foarte probabil si pentru ca am tratat decent masina..

Edited by bimmer90f30
  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

Problema la mine este ca de la cine am cumparat-o nu a avut grija de mașina și a mers cu DPF înfundat. Și s-a dus turbina, am schimbat-o și de atunci ( aproximativ 7 ani)  merg cu turbina de la Garrett și nu am probleme sa nu tragă dar îmi sta pe creier problema cu acel cod de eroare și sincer nimeni nu știe de ce apare. Toată lumea a spus ca e de vina actuatorul dar a fost conectat direct pe turbo echipamentul de calibrare pentru actuator electronic și este in parametri. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ani sau cand ai descoperit eroarea aceea ti-ai pus aceiasi intrebare in legatura cu firele mai putine?

Pe de alta parte, realizezi ca problema ta e o problema de nisa; raspunsul nu prea poate veni fie de la unul care sta toata ziua buna ziua cu nasul bagat in caroseria unui bmw, fie e vreun inginer proiectant la bmw.. si atunci are raspusul pe tava.. sau teava..

Poti si tu, cu, ceva experienta in electronica poti sa faci rost de un actuator si sa il desfaci, desenezi schema zonei unde vine firul la Mitsubishi.. si la fel, vezi cam unde se duce si ce se intampl cu semnalul pe placa DDE-ului. Si uite asa ai intelege mai multe.

In rest eroarea tot o sa apara cat timp firul lipseste..

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ani abia intra in acest capitol cu BMW nu știam ce și cum, de atunci pana acum am învățat singur cu ce se mănâncă pana am ajuns sa îmi fac singur retrofituri , sincer atât timp când mașina merge in parametri , eroarea rămâne doar o chestiune de “pitic” pe crier. Încerc sa o rezolv dacă se poate, dacă nu voi schimba turbina cu una MHI.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.