Jump to content

Consum ulei F10 N57


Recommended Posts

4 hours ago, blowrabbit said:

@branevl
E ok, s-au dus deja. 165k km, 3000km dupa segmentare.

Pfff… imi pare rau. Trebuia sa mergi din start pe varianta de alt motor cum am facut si eu. Din cauza asta ti-am explicat patania mea si a altor persoane. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@WIN60 

Pai.. dupa un drum de 80km mers cu viteza mica pe confort, la destinatie cand am stationat a inceput sa se auda o bataie in motor. Aia a fost... 

Iar cauza - banuiesc ca a fost un cumul de factori de s-a ajuns la asta.. 

Partea ciudata este ca nu abuzez masina ( nu fac plecari de pe loc cu acceleratie mare, merg "sportiv" foarte rar si doar dupa ce se incalzeste uleiul, ulei schimbat la 8-10k km, etc... ). Dar poate uzura era deja de la fostul proprietar.

 

@DJ Allexinno Da, ai dreptate, era cea mai buna decizie.

De curiozitate, ai schimbat ceva pentru a preveni in viitor problema asta? Am inteles ca principala problema nu sunt neaparat cuzinetii si pompa ci arborele cotit..

Edited by blowrabbit
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, blowrabbit said:

@DJ Allexinno Da, ai dreptate, era cea mai buna decizie.

De curiozitate, ai schimbat ceva pentru a preveni in viitor problema asta? Am inteles ca principala problema nu sunt neaparat cuzinetii si pompa ci arborele cotit..

La mine nu a fost pompa de ulei de vina ci blocul motor… din cauza caldurii s-a deformat si atunci a inceput sa bata. Erau exact ca acum zile caniculare, masina de culoare inchisa, facusem transfagarasan si transalpina in aceeasi zi. Pe F10 mi se pare foarte inghesuit motorul… nu ramane loc deloc pe langa el ca sa se disipe caldura. Acelasi motor pe X5 ori X6, 640d, parca e mai liber sa respire… nush.
 

Noul motor a fost de pe un X5 lovit lateral, nici 100k nu avea, 6 service-uri de ulei facute. Deci nu avea mare uzura… chiar si asa, i-am pus distributie noua OE, pompa de ulei noua OE si multe alte chestii facute daca tot motorul era jos… de la tampoane de motor OE, tampoane cutie, uleiuri diferentiale, cutie transfer etc etc

Masina nu mai e la mine de 2 ani, este la un prieten, merge ceas si acum, nu consuma ulei deloc intre schimburi (la mine consuma cu LM). L-am sfatuit sa bage doar ulei Bmw (dupa cum ti-am zis, eu bagasem Liqui Moly 4200 ultimele 2 schimburi) si cam atat.

Edited by DJ Allexinno
  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, imi pare rau pt ce ai patit dar n-am inteles de ce nu s-au schimbat si cuzinetii daca tot s-a desfacut motorul?

Era simplu, se masura si arborele ...si stiai ce ai de facut...de fapt de aici trebuia sa incepi, arbore dat jos si masurat si dupa aceea se luau deciziile.

 

Pacat, asa sunt serviceurile din RO doar sa-ti ia banii....

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, blowrabbit said:

@branevl
E ok, s-au dus deja. 165k km, 3000km dupa segmentare.

Nasol , eu ti am zis :(. Problema este proasta proiectare a blocului de aluminiu, defapt nimeni nu stie sigur problema, poate doar bmw. Stiu multi cu n57 au schimbat pompa de ulei preventiv cu distributia si cuzinetii tot s au dus, nu cred ca pompa de ulei este problema.

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, blowrabbit said:

@WIN60 

Pai.. dupa un drum de 80km mers cu viteza mica pe confort, la destinatie cand am stationat a inceput sa se auda o bataie in motor. Aia a fost... 

Iar cauza - banuiesc ca a fost un cumul de factori de s-a ajuns la asta.. 

Partea ciudata este ca nu abuzez masina ( nu fac plecari de pe loc cu acceleratie mare, merg "sportiv" foarte rar si doar dupa ce se incalzeste uleiul, ulei schimbat la 8-10k km, etc... ). Dar poate uzura era deja de la fostul proprietar.

 

@DJ Allexinno Da, ai dreptate, era cea mai buna decizie.

De curiozitate, ai schimbat ceva pentru a preveni in viitor problema asta? Am inteles ca principala problema nu sunt neaparat cuzinetii si pompa ci arborele cotit..

Îmi pare rău.. nu știe nimeni sigur de ce crapă, însă clar sunt probleme la bloc, arbore și probabil și pe parte de ungere cauzate de supraîncălzire. 
 

Tin minte acum ceva timp când am fost cu un prieten la vreo 600 km sa luam un 750D 2014 parca. Avea vreo 130.000 km și avea motorul schimbat de vreo 2 ori complet, de vreo 2 ori doar Short Block și încă de vreo 2 ori demontat pentru alte probleme la distribuție și etc, toate astea im garanție. Ne a fost frica sa l luam sincer, pentru ca ceva nu era bine. 
 

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Am vorbit cu cineva care lucreaaza la un service bmw, el zice ca problema cuzinerilor la n57 este de la bloc.

Mi a zis ca intre n57 si noul b57 sunt niste diferente mari. 1 blocul in partea de jos are niste ramforsari la b57 dintr un capat la altul pe cand la n57 nu sunt pe toata lungimea blocului. 2 la b57  fata de n57 pe partea cu turbina/ turbinele protectile termice sunt mult mai bine facute si mai mari ca sa nu se deformeze blocul de la caldura si alte modificari care nu se vad.

La multi de le pica n57 rpd gen pana in 200 de mii o cauza care a grabit la distrugea motorului este ca fostii proprietari mai ales cei de afara schimba uleiul cu intarzieri mari gen 35-40 de mii, nici macar la 30 de mii nu schimba uleiul, daca verificati multe masini de afara o sa vedeti ca multe au schimburile intarziate ff mult si fiind si un motor sensibil incepe sa manance ulei in prima faza, dupa cuzinetii se duc.

 

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, branevl said:

 

La b57 e consumabila galeria la 130 de mii am schimbat o eu, pierde ulei intre galerie si motorasul de invarte clapetele interioare, in plus daca faci si uptate de soft se aprinde martorul de motor cu defect pe galerie.

Link to comment
Share on other sites

Mie designul de la E71 încă mi se pare frumos, pe orice culoare, de la E71 a început sa apăra primul GLE și primele modele de genul, cu spatele ăla. 
 

Daca as prinde unul întreținut și sigur,  probabil as vrea sa l iau. 
 

la N47 F URI, nu e consumabila galeria, se schimba clapetele și gata.. nu ai treaba cu ea, probabil au zis ca nu ies in câștig dacă merg pe varianta asta și la următoarele modele.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Update: Am gasit un motor in Cluj cu ~60k km la 6000e. L-am pus pe masina si merge impecabil. Vanzatorul foarte onest si profesionist,cum rar găsești in Romania 🙂.

Odata cu noul motor am scos softul masinii si l-am lasat stock. 

De acum inainte - ulei 10k ( fac doar drumuri externe), ulei in cutie si in 80-100k ma gandesc sa ii schimb si pompa de ulei preventiv.

Cam asta a fost experienta mea cu N57 stage 1 + mers in oras + ulei la 30k de la fostul proprietar..

  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

Asta e ca si cu drobul de sare,,, tocmai am venit din concediu 2500km cu N57 si soft, i am dat blana pe unde s a putut, am recondiționat turbina si nu imi placea cum suna,,, am zis ori crapa ori nu.. toate cad mai devreme sau mai tarziu, incluziv M57,,, asa ca, sa ne bucuram de ele si cu Dumnezeu înainte... Ca înainte era mai bine...!! 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, lospa alin said:

Nu am facut un soft agresiv, are 270cai, sper sa nu am probleme, desi daca te apuci de citit, îti vine sa vinzi masina... 🙂

Inseamna ca ai motorul de 245hp, nu cel de 258/313. La acesta e problematica pompa de inalte, nu prea pica asa usor cuzinetii.

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, DJ Allexinno said:

Inseamna ca ai motorul de 245hp, nu cel de 258/313. La acesta e problematica pompa de inalte, nu prea pica asa usor cuzinetii.

Masina este 525, initial avea 204hp, cand am facut distributia am schimbat si pompa de ulei, acuma.. cum o fi... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.