Jump to content

Debitmetru anulat


Trifan Timotei

Recommended Posts

5 hours ago, Godini said:

Nu ! Egr ,dpf și maf au fost puse pe mașina la mișto ,că să facă mașina mai grea și să consume mai mult !

E ca la televizor, cu cat scoti mai multe piese merge mai bine si consuma mai putin. Mari prosti si fabricantii astia de masini, se afla in treaba.....

  • De acord! 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ali said:

E ca la televizor, cu cat scoti mai multe piese merge mai bine si consuma mai putin. Mari prosti si fabricantii astia de masini, se afla in treaba.....

Prinde și mai multe programe  ! Da' ,din păcate,nu toți își dau seama de combinație!

De la ruși pleacă totul ,și ploaia tot de la ei vine !

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Fostul proprietar si-a batut joc de masina, iar apoi de tine, daca ti-a vandut asa ceva drept masina functionala:

 

-debitmetru-masoara cantitatea de aer ce intra in motor, pentru a calcula/ajusta cantitatea de motorina injectata, cu scopul de a realiza amestecul optim aer/combustibil; nu imi dau seama cum ar putea fi anulat, dar in mod sigur motorul functioneaza intr-un mod de avarie, consum marit/putere slaba , adica departe de performantele/emisiile normale

-egr- exhaust gas recirculation- identic ca mai sus, in mod clar masina nu va mai respecta normele de emisii, si probabil ca este afectata si functionarea motorului

 

Toate aceste modificari sunt ilegale, si in mod evident la un control corect ITP, masina nu va primi inspectia tehnica, si se va retine talonul pana la remedierea defectiunilor.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Fun fact legat de EGR-  mai am un cotetz 2005 an fabricatie Nissan Patrol 3.0 injectie directa diesel un motor celebru ZD30 , am pus si eu "botul" la treaba asta cu EGR , deci anulat - pus placuta, ce sa vezi masina intra in limp, scos placuta de anulare masina merge bine mersi. Si aici vorbim de un motor rudimentar nu de un M47 care e cu o generatie in fata , acum fiecare face ce crede personal am zis ca la 1/2 ani curat EGR-ul si aia e.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Din punctul meu de vedere, astfel de modificari (egr off, dpf off, etc.) nu ar trebui sa fie facute in niciun fel de circumstanta... nu mai zic de a-ti cumpara o astfel de masina cu modificari de genul... Indiferent de ce motor iti iei (diesel sau benzina), iti asumi de la inceput ca ai diverse consumabile care trebuie schimbate (pe langa cele uzuale). Nu inteleg de ce autoritatile nu fac o actiune la nivel national sa-i ia pe toti cu masini de genul si sa le dea niste amenzi mai scumpe decat pretul unui filtru de particule + talon retinut sa nu mai circule cu masinile pana nu sunt din nou in regula.

 

  • De acord! 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.