Jump to content

E91 320d M47 , imi da in nas la 300rpm ( NU Limpmode)


Recommended Posts

Salut! Revin cu o problema.. al meu e91 trage bine pana la 3000rpm, de la 3000 imi da niste suturi si urca foarte greu ( nu intra in limpmode). Daca o iau asa mai "lung" si nu ii dau talpa trece de 3000, dar na merge mai greoi. Pe diagnoza am 3ff0 pe care nu il da tot timpul. Masina a avut dpf anulat cu soft , tragea bine deci nu e de la dpf, intre timp am facut si un egr off ( pus tabla la iesirea din galeria de evacuare, scos racitorul de gaze, la egr nu i am facut nimic , a ramas acolo doar i-am scos vacumul si blocat furtunul ) s a facut si soft egr off , intre timp am incercat si cu softul vechi si cu cel nou tot asa face. Erori , doar 3ff0 care apare uneori ( fara martor sau limpmode ) . Am scos mufa de la debitmetru masina merge la fel si cu el conectat si cu el deconectat, singura diferenta este ca a aparut check-ul cu el scos...dar masina tot merge in suturi la 3000 la accelerare mai agresiva

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ciprian1701 said:

Salut! Revin cu o problema.. al meu e91 trage bine pana la 3000rpm, de la 3000 imi da niste suturi si urca foarte greu ( nu intra in limpmode). Daca o iau asa mai "lung" si nu ii dau talpa trece de 3000, dar na merge mai greoi. Pe diagnoza am 3ff0 pe care nu il da tot timpul. Masina a avut dpf anulat cu soft , tragea bine deci nu e de la dpf, intre timp am facut si un egr off ( pus tabla la iesirea din galeria de evacuare, scos racitorul de gaze, la egr nu i am facut nimic , a ramas acolo doar i-am scos vacumul si blocat furtunul ) s a facut si soft egr off , intre timp am incercat si cu softul vechi si cu cel nou tot asa face. Erori , doar 3ff0 care apare uneori ( fara martor sau limpmode ) . Am scos mufa de la debitmetru masina merge la fel si cu el conectat si cu el deconectat, singura diferenta este ca a aparut check-ul cu el scos...dar masina tot merge in suturi la 3000 la accelerare mai agresiva

Salut,

Cred ca trebuie sa scoti si pistoanele, se incurca in ele de atatea modificari.

  • De acord! 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Normal e sa o repari corespunzator.. pune-i dpf (nou), egr enabled, debitmetrul conectat, softul original si vezi apoi daca mai face. Cu atatea modificari necorespunzatoare (si ilegale), nu poti sa te astepti sa ai o masina care sa mearga bine.

Link to comment
Share on other sites

Dpf-ul a fost anulat deja cand am luat masina.. mergea ok. Din punct de vedere tehnic masina a trecut itp-ul fara "spăgi", si cu noxele in parametrii pentru euro4, cu toate modificarile "ilegale". Chiar RAR m a oprit in trafic si toate au fost ok. Trecand peste astea ,  masina mergea bine cu modificarile "ilegale" , eu le am enuntat mai sus pentru cei care doresc sa ma ajute, sa aiba un scurt istoric. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.