Jump to content

320d F30 - A luat foc in mers!!!


georgepgs1

Recommended Posts

Degeaba daca nu exista o înregistrare ca si cum ar fi fost comandata piesa pe o comanda deschisă pe mașina lui. 
 

Daca pur si simplu au comandat piesa in ideea ca îl suna sa vina sa i deschisă comanda, sa o facă si sa o si inchida, nu o sa fie nici o înregistrare, implicit nici o răspundere. 
 

Procedura era sa mergi la reprezentanta, sa ti facă o comanda, o verificare, după sa ti spuna ca trebuie comanda de piesa si sa ti scrie si sa ti si spuna ca recomandarea producătorului este sa nu mai mergi cu mașina pana nu se rezolva. 
In cazul asta, ar fi trebuit sa tii mașina imobilizata câteva săptămâni pana vine piesa si de aici vine toată problema: 

- ca sa nu mai fie cearta cu clientul ca i se spune ca nu tre sa mai mearga cu mașina pana nu vine piesa si el sa comenteze si etc ca nu are cum sa stea fără mașina, ei comanda piesele pur si simplu fără deschidere de comanda, implicit nu zic nimic ca sa nu si atragă certuri/reclamații. 
 

Speranta lor fiind ca nu se intampla chiar atunci sa ia foc pana așteaptă clientul sa vina piesa. 
 

Poate se poate recupera ceva, însă foarte greu, mulți bani si mult timp pana se rezolva, probabil si câțiva ani.

 

 

Edited by WIN60
  • Like 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am discutat cu cei de la reprezentanta si mi.au spus verbal, daca le duc probe din care reiese ca masina a luat foc din cauza unei probleme din fabrica, voi fi despagubit. Am gasit o firma care poate face expertiza si au mai intalnit situatia mea este vb despre Dekra. In urma expertizei au spus ca de la egr a luat foc masina si astept sa imi dea dosarul cu toate probele sa ma duc la reprezentanta cu el! 

On 15.02.2023 at 2:07, enders said:

Problema a plecat de la EGR. Asa mai fac ele, iau foc, problema des intalnita F-uri. 
Ai avut rechemare in service si nu te-ai prezentat ?

Am avut rechemare, mi.au facut programare cam la 2 saptamani si cand s.a intamplat dezastrul mai erau 3 zile pana la programare! 

On 15.02.2023 at 16:34, mase said:

Ai șanse foarte mari (eventual cu ajutorul unui avocat bun) ca BMW să suporte reparația mașinii.

Cunosc un caz similar.

Salut! Poti sa imi dai te rog mai multe detalii despre cazul similar? Daca e iti las nr de telefon sa vb in privat! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut! eu am avut o problema similara cu un f15 2015 sunt in.proces cu iei BMW ROMANIA BMW GERMANIA (PROFUCATOR) SI SERVCI-UL UNDE AM EXECUTAT REVIZIILE,daca doriti sa discutam pe aceasta tema ma poate contacta la tel (cenzurat)

Da

Edited by Romulus
date personale. daca doriti sa luati legatura cu acest user, va rog, trimiteti PM pentru numarul de mobil in privat.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut! eu am avut o problema similara cu un f15 2015 sunt in.proces cu iei BMW ROMANIA BMW GERMANIA (PROFUCATOR) SI SERVCI-UL UNDE AM EXECUTAT REVIZIILE,daca doriti sa discutam pe aceasta tema ma poate contacta la .r.(cenzurat)

Da

Da

Edited by Romulus
date personale. e ultimul avertisment, trimite mesaj privat.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, georgepgs1 said:

Am discutat cu cei de la reprezentanta si mi.au spus verbal, daca le duc probe din care reiese ca masina a luat foc din cauza unei probleme din fabrica, voi fi despagubit. Am gasit o firma care poate face expertiza si au mai intalnit situatia mea este vb despre Dekra. In urma expertizei au spus ca de la egr a luat foc masina si astept sa imi dea dosarul cu toate probele sa ma duc la reprezentanta cu el! 

Am avut rechemare, mi.au facut programare cam la 2 saptamani si cand s.a intamplat dezastrul mai erau 3 zile pana la programare! 

Salut! Poti sa imi dai te rog mai multe detalii despre cazul similar? Daca e iti las nr de telefon sa vb in privat! 

Ma bucur, e un început bun, sper sa nu stai si tu in proces cu ei… deși cu siguranța BMW nu despăgubește asa de simplu..o sa fie discuții lungi, inclusiv o mare parte de vina care pica pe Dealer si nu pe producător, gen producatorul si a făcut partea, dar cumva Dealerul nu a gestionat si informat corect utilizatorul care are aceasta campanie cu risc de incendiu. 

Link to comment
Share on other sites

On 2/15/2023 at 1:56 AM, georgepgs1 said:

Salut! Mai este cineva pe grup caruia ia luat foc masina? 

in cazul meu un 320d 2017.12 a luat foc pe autostrada si acum as vrea sa vad de unde a plecat problema si cine trebuie sa plateasca pentru fapta intamplata, masina nu avea nici o eroare in bord, serviceuri la zi, fara improvizatii. Pana au venit pompierii a ars in totalitate si nu aveam casco.

20230213_190204.jpg

20230213_184928.jpg

20230213_190228.jpg

20230213_184626.jpg

Salut! Sunt in aceiasi situatie, asta este tel.(cenzurat).eu i-am dat in judecata

Edited by Romulus
date personale
Link to comment
Share on other sites

On 2/15/2023 at 3:07 AM, enders said:

Problema a plecat de la EGR. Asa mai fac ele, iau foc, problema des intalnita F-uri. 
Ai avut rechemare in service si nu te-ai prezentat ?

Salut! Eu sunt in proces cu BMW producator Germania, BMW GRUP ROMANIA si servici-ul unde am facut reviziile, daca vrei si esti intrresat, cu cati suntem mai multi cu atat mai bine.

2 hours ago, Romulus said:

@F15 ultima oara te avertizez sa nu mai postezi numere de telefon pe forum. Trimite mesaj privat daca contine date private.

Ok dcuze!

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, mase said:

Ce legătură are servisul unde faci reviziile cu faptul ca ți-a luat foc mașina?

Are doar in cazul in care sercice-ul unde a mers pentru revizie este REPREZENTANTA BMW si avand acces la baza de date cu recall-uri nu au catadixit sa informeze  si repare gratuit masina clientului tocmai datorita recall-ului atat de important!

Pe de alta parte daca iti ia foc masina si nu ai fost la recall, BMW nu e responsabil cand tu vrei bani de la RCA... pt ca au recall pe masina ta..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Poveste colaterala. In 2021 eram in Vacanta in Croatia cand am primit alerta de nivel coborat antigel. Masina fusese la revizie la Bavaria cu 1 luna inainte..Sun la Bavaria, imi raspunde cineva dupa niste minute, ma identifica, imi zice ca sa completez si sa monitorizez ca poate e de la mers tare pe autostrada etc. Vin spre casa mai completez pe drum...ca poate a scazut de la caldura si mers tare pe autostrada...si intre timp primesc notificare pe masina de schimbare placute spate. Trimit o cerere si la Cobalcescu...imi f aproape de birou, ca sa nu bat drumul pana in Nord. Surpriza...

Oferta de placute vine si cu mesajul ”De asemenea, masina dumneavoastra are o rechemare pentru racitorul de gaze. Acesta se verifica si daca este necesar se inlocuieste.”....Ajung la ei, verifica si imi spun sec sa las masina acolo pentru ca exista riscul de incendiu...ma pun si sa semnez ca am inteles riscul...

Una peste alta, cred ca si service-ul are un rol important...Recall-ul era de niste luni, dar tre sa iti pese de client ca sa il informezi proactiv 😞

  • Like 1
  • De acord! 1
  • Pufai. 1
Link to comment
Share on other sites

Bmw te informeaza pe mai multe cai. 
 

1. Prin connected drive daca ai serviciile active.

 
2. Prin scrisoare primita acasa, asta DOAR daca ai fost la reprezentanta si ai trecut masina pe numele tau, in cazul in care masina ai cumparat-o second. De multe ori scrisorile se trimit la primul proprietar acasa, pentru ca noul proprietar nu a inregistrat masina.

3. Pe mail sau telefonic (ff rar), deasemenea doar daca ai inregistrat masina pe numele tau in baza lor de date.

Link to comment
Share on other sites

Oricum ai da-o, in situatia asta pe cei de la Bavaria i-a durut la banana de client. El spune ca a fost cu masina in service, deci trebuiau sa-i spuna pe loc de recall. Plus ca l-au lasat sa plece cu placutele aproape de limita..

Link to comment
Share on other sites

Eu la F30-ul cumparata de la Bavaria, am avut 3 rechemari pentru EGR/racitor de gaze (de doua ori schimbat si o data doar verificare) si n-am primit nicio informare: nici pe mail, nici pe telefon, nici pe Connected Drive (si aveam serviciile active, nici prin mesaj, nici prin porumbel voiajor).

Prima oara am fost eu sa reclam ca mi-a pierdut aproape tot antigelul, a doua a fost la o revizie si a treia oara, cand am vandut masina, la verificare.

Deci nu mi-as pune baza in asta, cel putin nu in Romania

Link to comment
Share on other sites

Din pacate asta e atitudinea generala a tuturor dealerilor de masini noi din romania, esti bun doar cand cumperi dar cand e vorba de asumarea responsabilitatilor avem o problema. Ce sa mai zic de cei care cumpara sh-uri obosite, paria societatii, sarakii, nu-si bate nimeni capul cu ei. Sunt mai sus destule relatari care sa confirme.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru cei care mi-au urmarit patania cu dosarul Euroins, stiu ca eu am avut masina 3 luni si o saptamana in service la BMW Cobalcescu. In timpul in care masina a stat la ei, a aparut o rechemare pentru EGR. Eu am stiut de ea pentru ca am primit mesaj in aplicatie si masina in bord. Am luat masina de la ei si abia la inceputul lunii trecute, amintindu-mi eu de rechemare, am fost sa fac dosarul si verificarea (adica la aproape 4 luni dupa ce am luat-o de la ei din service).

Ideea de baza, au avut masina la ei, mesaj in bord, comanda de piese multe, au folosit VIN-ul de N ori, etc. Nimeni, nici macar o secunda, nu a fost interesat ca am rechemare, tot eu a trebuit sa ii atentionez si contactez...

Link to comment
Share on other sites

la Audi sunt mai atenti.

am si eu un recall pe o chestie reclamata de multi clienti.

 

Mai precis, sonda de combustibil citeste gresit cantitatea, in sensul ca iti arata jumatate de rezervor si de fapt mai ai un sfert si mii de oamenii worldwide au facut pana prostului.

Eu nu am problema asta cu sonda, dar cu toate astea am primit mesaj de recall in bord.

Porsche Roamania a trimis hartie recomandata prin curier rapid, a trimis mail si a si sunat sa ma anunte sa vin sa imi verifice masina ca poate raman in pana aiurea. Stiam ca nu e cazul la mine si ajunsesera sa ma exaspereze. Am revizie peste o luna si o sa ma duc atunci si cu recall-ul asta.

 

la o masina cu risc de luat foc mi se pare de o ignoranta nesimtita, mi se pare la nivel de jeg.

 

 

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

@BMS921 E important de stiut care din cele 2 tipuri de campanie ai avut, una este de tip informare, adica reprezentanta nu initiaza nici o actiune, doar  daca se plange clientul, si cealalta campanie la case se schimba direct fara alte intrebari. 

 

Uite exemplu de la mine, eu am deschisa campania asta de informare permanent, care apare doar la ei in sistem, nu pe site-urile de interogare : 

Open
1INFO011056
Service Action in Case of CustomerComplaint (SACC): Topic "Exhaust-Gas Recirculation Cooler Bx7"
Local campaign number:-

 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, mase said:

Ce legătură are servisul unde faci reviziile cu faptul ca ți-a luat foc mașina?

Cand incepi un proces, trebuiesc eliminate toate suspiciunile, eu am foarte multe probe impotriva celor de la BMW, din cauza asta trebuiesc chemati toti in instanta. Procesul nu este de despagubire.  ci de o expertiza judiciara pentru a se stabili cauza exacta a incendiului altfel te lupti degeaba in instanta. Sunt multe aspecte de discutat din caza asta mar bucura daca am merge mai multi impotriva lor.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, bimmer90f30 said:

Are doar in cazul in care sercice-ul unde a mers pentru revizie este REPREZENTANTA BMW si avand acces la baza de date cu recall-uri nu au catadixit sa informeze  si repare gratuit masina clientului tocmai datorita recall-ului atat de important!

Pe de alta parte daca iti ia foc masina si nu ai fost la recall, BMW nu e responsabil cand tu vrei bani de la RCA... pt ca au recall pe masina ta..

Cu mult respect fata de dumneavoastra si angajati dumneavoastra, sunteti o echipa extraordinara!!!! NU dumneavostra sau srvice-ul unde se executa intretinerea masini este de vina atata timp cat este service-ul autorizat RAR. Dar cand te lupti cu monstri  ca cei de la BMW si nu numai  trebuiesc eliminate toate ipotezele pentru a domnstra cauza pe care o sustii! Eu in acest proces nu sutin decat sa se pronunte instanta de a efectua o expertiza judiciara cu experti judiciari autorizati. Va salut si va respect pe dumneavoastra si echipa dumnevoastra, sunteti profesionisti si autorizati RAR, indrum pe posesori de BMW cu toata incredera la acest service!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.