Jump to content

Maserati Grecale Modena


edit

Recommended Posts

Stiu man. Stiu in ce m-am bagat.

Am facut-o constient pt ca prea mi-a placut cum arata si m-a gadilat si numele Maserati.

 

Miercuri imi livreaza harbul si joi plec la un drum de vreo 370km. Sper sa nu ma lase in drum. Revin cu feedback.

Edited by edit
  • Like 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

On 6/17/2023 at 11:48 AM, Horus said:

probabil glumesti sau nu stii ce avantaje sunt la achizitia intracomunitara , respectiv credit extern fara tva , o formula f des accesata acum si printre cele mai avantajoase , perfect legala . Cel mai probabil masina in cauza  a fost prin vreun showroom , masina de test etc , N variante , nicidecum nemultumirea cuiva 

 

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

A ajuns masina. Am pus 3 poze, desi nu ii fac dreptate, aratand mult mai bine in realitate.

Sr conduce frumos, e super spatioasa exceptand portbagajul (vreo 600 de litri ar fi mers, nu 535) si consuma, nene. De accelerat, trage de rupe.

E destul de zgomotoasa in sensul ca are destul de mult zgomot de fond care intra in habitaclu, la fel ca si la A6, ambele avand geamuri fata cu izolare fonica). Si suspensia parca e destul de zgomotoasa la denivelarile din oras, desi e pe aer...dar in sfarsit, sunt destule articulatii mecanice care sa inceapa a canta.

Nu am inteles cum G30-ul era atat de silentios, singura explicatie pe care o gasesc fiind ca era diesel si izolarea necesara pt motorul diesel a ajutat si in a filtra celelalte zgomote exterioare.

Nu am condus A6 diesel ca sa imi dau seama daca se verifica teoria...stiu ca atunci cand am iesit cu A6-le pe autostrada am ramas un pic socat, desi in aparenta, prin comparatie, G30 e tabla goala.

Anyway, nu am fost mirat, mai ales ca suv-ul are si aerodinamica de dulap.

 

 

received_287765137025276.jpeg

received_140524469048527.jpeg

received_1364273884118673.jpeg

  • Like 5
  • De acord! 3
  • Hot!! 3
Link to comment
Share on other sites

DISCLAIMER,

nu e genul meu sa opresc in mijlocul strazii, mai ales pe pista de biciclete si sa fac poze.

o asteptam pe fiica-mea sa iasa de la gradinita si asa se opreste acolo. avem patalamale la mana de la primarie si de la politia rutiera pt ca soferii care ajung in zona sa ia cei peste 150 de copii, sa opreasca, pt ca efectiv nu este unde.

Link to comment
Share on other sites

Mda, chestia asta cu izolarea fonica ma irita tare de tot. Am fost iesit in seara asta dupa 9.30 cand nu era zgomot de fond in oras

Motorul rontzaie la viteze mici de parca e diesel, desi la turatii isi schimba tonalitatea total si devine basm de misto alaturi de sunetul evacuarii.

Nu imi dau seama daca pt a-l face sa sune bine turat au trebuit sa compromita sunetul la turatii si viteze mici...insa prin oras se aude urat de tot. Bate ca un diesel.

Desi suspensiile sunt pe aer, articulatiile bat ca la un renault megane cu 200.000km si cu articulatiile originale. Bat a penal de ieftin. Am ramas socat camd am trecut ca melcul peste linia de tramvai

Chestiile astea dezamagesc si nu au nicio legatura cu o masina wannabe de lux.

 

La A6 am suspensii sport..articulatiile sunt ca in sicriu de silentioase. Ca si comparatie pe stifness, cand pun la Grecale suspensiile in sport sunt pietre, mult mai dure ca la A6. Practic nu se poate merge prin oras si pe drumuri proasts cu suspensiile in sport. La A6 am si uitat ca am suspensii sport pe ea si ca astfel merge masina non stop.

 

Grecale se conduce bine de tot, adica un X5 super viteaz pe care l-am intalnit prin serpentinele dintre Predeal si Rasnov, l-am calarit ca pe fata de pe centura. Era in fata, se balansa precum gatul unei girafe. Masina era loaded si pe partea mecanica, se vedea in curbe cum vira si spatele.

 

Nu imi dau seama daca pretentiile mele sunt exagerate, probabil ar trebui sa vad cum troncane si celelalte masini din clasa ei si de fapt sa constat ca ar trebui sa fiu mai indulgent. 

 

Ma tot gandesc ca ar fi trebuit sa astept glc coupe 43 amg. Erau tot 4 cilindri si 408cp si din cifre cred ca se msica precum un x4 m40i de 380cp...evident mai bine decat cei 330cp de pe Grecale.

 

 

Edited by edit
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca sunt pretențiile mari, având in vedere marca și cât costa aceasta mașina probabil te așteptai la altceva și probabil eu in locul tău as fi și mai frustrat. 
 

Cred ca Mercedes ar fi fost mai confortabil, însă nu mai contează. 

Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa masina, imi place mult combinatia de culori albastru cu interior bej. Asta e chiar un SUV frumos.

Sistemul de infotainment cum este? Imi imaginez ca e mai rau ca la BMW si chiar Audi.

Evacuarea cum se aude? 

Cum e calitatea interiorului comparativ cu nemtii?

Link to comment
Share on other sites

B48 nu face deloc asa, la relanti nici nu il auzi.

E foarte faina masina si dotata, sa te bucuri de ea!

Un vecin are acelasi model, motor, etc, clantzane la rece si e destul de zgomotoasa dar la drum lung te unge la suflet.
Dintre cele enumerate, Mercedesul e mai fin, dar nu m-as stresa 😄 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Ciprian01 said:

B48 nu face deloc asa, la relanti nici nu il auzi.

Exact asta voiam sa spun si eu. Pe 235i GC, nici nu il auzi la turatii joase sau relanti, zici ca e electric. Si 235i GC n-are cea mai buna insonorizare si mai are si geamuri frameless

Link to comment
Share on other sites

Rontzaitul motorului la viteze si turatii mici l-am constientizat pe deplin aseara, desi observasem si inainte, insa era ziua, cu zgomot de fond si nu parea atat de grav.

Suspensia desi o observasem cum troncane inca din Bucuresti sapt trecuta, am observat-o duminica in afara Bucurestiului...ma bagase waze-ul pe un drum pietruit, mergeam cu 10-15kmh si efectiv m-a luat depresia cand auzeam. La fel si aseara cu rontaitul motorului.

 

Insa cand o calci, motorul si evacuarea suna intr-un mare fel si ma ung pe suflet. Si  la pornirea motorului evacuarea face intr-un mare fel.

@tzucul, in carte toate masinile sunt usoare..sunt sigur ca are 2 tone in realitate. O sa o urc pe cantar.

Dar da, o cobor din perne, ii intaresc suspensia (ziceam ca iti rupe spatele) si merge intr-un mare fel. Ca dimensiuni, e cea mai mare masina din clasa ei..e mai mare chiar decat un X5 E70. Adica x5-ul e mai lung cu 10mm insa cu 46mm mai putin lat.

Fata de ultima generatie de x3 are 14cm lungime si 10 cm latime extra.

 

@raduron10,  avem in familie un G05 cu optionale de 45.000 euro pe ea, tot ce a fost mai scump la finisaje si chiar proprietarul spunea aseara ca G05 nu e la acelasi nivel dpdv al calitatii interiorului. Si eu nu am bifat absolut nimic extra la finisaje. Asta se oferea standard.

Ma irita la comenzi faptul ca poti apasa accidental butoane. La A6 am tot touch, insa trebuie sa apesi consistent si vibreaza usor cand iti ia comanda...iti da senzatie de buton fizic. La Grecale si o firmitura daca iti cade pe display, iti ia comanda. Am pornit accidental incalzirea in scaune etc. Nu imi dau eama cum e mai bine..la A6 trebuie sa te concentrezi un pic ca sa ii dai o comanda si sa apesi sanatos. Sa apesi ceva din greseala e exclus. La Grecale faci totul mai rapid, insa apare situatia comenzilor date gresit. Cred ca ar fi fost perfect o imbinare dintre cele 2. Nici disperarea nemtilor de a nu apasa gresit un buton nu e buna.

Insa sunt multumit cum se opereaza,..totul se face rapid, si f intuitiv dupa ce te obisnuiesti cu masina. Plus ca efectiv nu exista limite in informatiile pe care le poti accesa in bord. Orice tip de parametru al masinii/powertrainului la care nu te-ai gandit ca exista, il poti accesa, mult peste A6 si G30.

Sistemul de operare al masinii este Android. Eu am telefon Samsung. M-am urcat prima data in masina, mi-a aparut un popup precum ca a fost identificat telefonul, am dat de 2 ori next si gata, totul ca la carte. 

Imi mai place ca atunci cand treci in modul sport, luminile interioare se fac rosii, cand ajungi la turatie mare, bordul se inroseste, clipeste de cateva ori si schimba treapta.

 

@Ciprian01, glc 300 coupe ca sa il aduc la acelasi nivel de echipare era cu 6000 euro mai ieftin, insa aveam 72 cp si 50NM  in minus, fara LSD, fara spatiul interior, fara multe chestii care te gadila si nu imi dadea aceeasi senzatie placuta. Clar, urma a se dovedi mai fiabil. Probabil GLC 43 amg era peste 5000 in plus fata de cat am platit eu.

 

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Interesant ce spui in legatura cu calitatea interiorului fata de G05, daca e superior chiar ma surprinde, stiu ca despre Ghibli toti radeau ca e plastic ieftin la pret premium. Poate asta e in legatura si cu faptul ca Alfa Romeo au crescut si ei destul in ceea ce priveste calitatea interioarelor comparativ cu modelele vechi. 

Link to comment
Share on other sites

Valoarea reziduala nu prea ma intereseaza pt ca vreau sa o tin cat mai mult timp..10-12 ani pt ca va face km ff putini, iar devalorizarea oricarei masini e mare. 12k-15k-18k e acelasi lucru.

Planul este sa o inlocuiesc cu alta masina cu combustie la termenul limita, in 2035. Asta daca vom trai si vom fi sanatosi.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

e un model nou , provabil va avea multe rechemari pt update de soft si diverse , in timp se vor schimba una alta si probabil te vei mai obisnui cu ea , Maserati e un brand sportiv nu cred ca au avut vreo prioritate in comfort am vazut si eu cateva prin oras , arata bine  

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.