Jump to content

Intră greu in viteza


Valentin Trifan

Recommended Posts

Va salut. 

Dețin un e90 320 m47 și îmi intră destul de greu in viteza. Are momente când nu mai vrea sa intre in trepta întâi( trebuie sa incerc cam de 5 ori că sa intre) in special dimineață, alteori agata in trepta 2 și mai nou la rece trepidează Pedala de ambreaj foarte tare de aproape îmi moare motorul daca nu o ajut puțin cu accelerarea. Intuiesc că ar trebui schimbat kitul de ambreiaj dar as dori si sfatul celor ce s-au lovit de aceste simptome. Mulțumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Valentin Trifan said:

Va salut. 

Dețin un e90 320 m47 și îmi intră destul de greu in viteza. Are momente când nu mai vrea sa intre in trepta întâi( trebuie sa incerc cam de 5 ori că sa intre) in special dimineață, alteori agata in trepta 2 și mai nou la rece trepidează Pedala de ambreaj foarte tare de aproape îmi moare motorul daca nu o ajut puțin cu accelerarea. Intuiesc că ar trebui schimbat kitul de ambreiaj dar as dori si sfatul celor ce s-au lovit de aceste simptome. Mulțumesc anticipat.

Salut, anticipezi bine, mergi si fa rapid schimbarea pana nu rupi vibrochenul.....se desface, se comanda piesele si se schimba.

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, ingineru' said:

Sa pui o poza cu discul de ambreiaj ca s curios cum arata.

Cat costa kit ul fara volanta ?

Cati km ai in bord ?

Salut. Kitul costa intre 800 și 1400 lei 

Are 306000km in bord

3 hours ago, bimmer90f30 said:

Daca zici ca trepideaza pregateste portofelul si pentru volant nu doar pentru kit.

As verifica daca circuitul ambreiajului nu sunt probleme si cu el; sa nu fie scurgeri de lichid de frana. E foarte fiabil dar se poate si strica.

E nasol daca e volanta.

Oricum trepidația e numai la rece și nu mereu, cate o data

3 hours ago, bimmer90f30 said:

Daca zici ca trepideaza pregateste portofelul si pentru volant nu doar pentru kit.

As verifica daca circuitul ambreiajului nu sunt probleme si cu el; sa nu fie scurgeri de lichid de frana. E foarte fiabil dar se poate si strica.

Ai idee daca cumva schimbarea kitului doar de ambreaj că aduce o îmbunătățire pe partea de intrat în viteza? Adică o sa intre mult mai lin?

Mă gândesc că treba asta sa nu fie și de la timonerie

Link to comment
Share on other sites

Maisnile din 2005-2006 nu prea au problema stiuta la timonerie. Mai mult modelele cu N47..

Trepidatiile incep pentru inceput doar dimineata in treapta 1 apoi daca volantul nu e schimbat (in timp) se vor intampla (trepidatiile) cu fiecare plecare de pe loc. E firesc pentru ca volantul se uzeaza din ce in ce mai mult.

Ne-intratul in viteza se petrece de obicei in cauza "mecanismului" dereglat al ambreiajului sau din cauza kitului de ambreiaj.. (cineva te-a pus sa faci poze. A zis asta pentru ca problema ta nu se intalneste des aici.. fie alte motive..) facut praf.

Nu mai merge cu masina asa si mergi sa o repare!

Da, schimbarea kitului de ambreiaj o sa imbunatateasca schimbarea daca kitul e uzat.

Dar vrei sa mai platesti o data manopera (si posibil kitul daca mecanicul la care mergi nu are scula de resetat placa de presiune) CAND TREBUIE sa schimbi si volantul!? 

Un om intelept le schimba pe amandoua. Mai ales daca mecanicul gaseste volantul uzat.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

On 3/5/2023 at 11:40 AM, bimmer90f30 said:

Maisnile din 2005-2006 nu prea au problema stiuta la timonerie. Mai mult modelele cu N47..

Trepidatiile incep pentru inceput doar dimineata in treapta 1 apoi daca volantul nu e schimbat (in timp) se vor intampla (trepidatiile) cu fiecare plecare de pe loc. E firesc pentru ca volantul se uzeaza din ce in ce mai mult.

Ne-intratul in viteza se petrece de obicei in cauza "mecanismului" dereglat al ambreiajului sau din cauza kitului de ambreiaj.. (cineva te-a pus sa faci poze. A zis asta pentru ca problema ta nu se intalneste des aici.. fie alte motive..) facut praf.

Nu mai merge cu masina asa si mergi sa o repare!

Da, schimbarea kitului de ambreiaj o sa imbunatateasca schimbarea daca kitul e uzat.

Dar vrei sa mai platesti o data manopera (si posibil kitul daca mecanicul la care mergi nu are scula de resetat placa de presiune) CAND TREBUIE sa schimbi si volantul!? 

Un om intelept le schimba pe amandoua. Mai ales daca mecanicul gaseste volantul uzat.

Îți mulțumesc foarte mult că ți-ai luat din timp să îmi scrii. Așa am sa fac

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.