Jump to content

BMW X3 (G01) M40d Sonnenstein-metallic


sskkaa

Recommended Posts

Sunt obsedat, dar nu s nebun 🤣🤣🤣

De auzit se aude f subtil, de la 0 la 10 cam de 2, 3 sa zic asa, trebuie sa te chunui sa auzi dar de auzit se aude 100%...

99% pare a fi de la turbina mica pentru ca se aude doar la ture mai mici, si doar in sarcina...

Vedem ce "zice" baietii...

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

S-a curatat injectorul de adblue, ar fi avut ceva depuneri.

Turbina s-a verificat cu camera, ca n-am avut timp de demontat, dat jos etc, pare in regula, si momentan nu se vad probleme/daune. Au confirmat si eu ca fluiera foarte putin, dar din punctul lor de vedere nu e o problema care sa ma preocupe acum, sau urgent. Am ramas ca mai vedem cum se manifesta zgomotele pe o perioada scurta de timp si vedem atunci ce facem.

Masina functioneaza impecabil, in rest.

image.thumb.jpeg.80867f12f1c3002d2d2732a93a234927.jpeg

image.thumb.jpeg.6747c3ae0903443cb7ac316dd43f63b3.jpeg

Am si un filmulet cu turbina , dar e prea mare si nu stiu cum sa-l incarc.

Edited by sskkaa
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

10.03.2023 - 52.245km - constatare generala la achizite, diagnoza, resoftare si update de soft motor/cutie/infotainment, update de harti, etc - BMW GROUP WEST ORADEA

10.03.2023 - 52.273km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV

28.03.2023 - achizitie jante+anvelope 20" incl montaj + reglaj directie, unghi fuga, etc - BMW GROUP WEST ORADEA

23.05.2023 - 59.900km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV

29.05.2023 - 59.920km - schimb placute frana fata + diagnoza ventilator scaun dreapta fata - BMW GROUP WEST ORADEA

28.07.2023 - 68.080km - inlocuit EGR/Recitor pe campanie - gratuit + gresat usi + constatare mecanica pentru pompa de apa/accesorii - BMW GROUP WEST ORADEA

18.08.2023 - 70.741km - revizie ulei BMW + filtre + inlocuire pompa apa + antigel + simering palier fata + schimb ulei cutie transfer - BMW GROUP WEST ORADEA

13.09.2023 - 72.000km - Stage 1 la A TEAM PERFORMANCE

04.12.2023 - 80.250km - revizie ulei BMW + filtre + schimb uleiuri diferentiale fata + spate - BMW GROUP WEST ORADEA

06.03.2024 - 90.324km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV

25.04.2024 - 98.772km - schimb placute frana spate ( nu cred ca au mai fost schimbate vreodata ), verificat sistem climatizare ( ca tot vine vara ), completare freon ( lipseau cam 150ml dupa 4ani jumate aprox ) si igienizare clima, care a inclus obligat si schimbarea filtrului de aer - BMW GROUP WEST ORADEA

10.05.2024 - 101.546km - revizie ulei BMW + filtre, inlocuire lichid frana ( era "scadent" in August oricum ) si schimb ulei cutie ZF8HP, si ceva conducta de alimentare carburant ( apro 200lei + TVA) - toate astea pentru suma de 5000lei + TVA - BMW GROUP WEST ORADEA

26.06.2024 - 110.186km - revizie ulei BMW + filtre - ANDRION SERV

06.09.2024 - 121.537km - revizie ulei BMW + filtre - BMW GROUP WEST ORADEA - din pacate suruburile pentru sinele din portbagaj aferente rechemarii nu au ajuns, dar m-au asigurat ca nu este o problema in acest sens. Oricum nu eram stresat. Am mai solicitat o constatarea mecanica generala la masina. M-au asigurat ca totul este ok, inclusiv turbina mica, ca nu este nicio problema si totul functioneaza in parametrii. La urmatoarea vizita ar trebui schimbate ceva protectii amortizoare ( parca pe fata au zis... ) si 2 bucsi... astept oferta. Discurile sunt cam uzate, iar la urmatorul schimb de placute se vor inlocui si astea. Nu mai apar schimbate deci vreo 130-140k km au tinut f bine... total nota de plata - 2051 lei cu tva ( daca nu era constatarea totalul pentru revizie ( ulei + toate filtrele ) era vreo 1720lei... wow! )

Link to comment
Share on other sites

@valim da f ieftin a fost, nu ma asteptam 🤣 nu m am uitat decat la.total dar cred ca au dat ceva discount mai serios tura asta 😁🤘

@Myx nu prea ma inteleg, se vede utilizarea, maine plec in concediu cu avionul si las masina la firma sa vina ceva baiat sa i faca un detailing... sper sa se vada diferenta... imediat are 5 ani si n a fost curatata niciodata... nu e jale dar se vede ca zona folosita de sofer e clar mai murdara... ma gandesc cu groaza cum ar fi fost cu pielea aia alba 🤣🤣🤣

Link to comment
Share on other sites

am avut eu la 6 nu mai reuseam sa o curat o vopseam la aerograf la 4-6 luni de asta eram curios cum e la tine , cu stupoare aflasem ca tetierele la 6 erau din alt material si nici macar piele , se crapasera cand stateau curbate , am reusit sa le refac tot la aerograf dar penibil oricum 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cam am fost plecat in concediu masina a ramas la birou si a venit un baiat sa-i faca un detailing interior. nu am dorit perfectiune, m-a intersat doar sa curete bine pielea si cam atat... dar s-a ocupat mai bine decat credeam, interoriul fiind aproape ca nou vorba aia, pielea curata bine, diferenta a fost wow... parca nu era masina mea 😄 cost 350lei si o bere.

Totodata dupa ce m-am intors din concediu o mica eroare la diferentialul spate nu-mi dadea pace.

Doar o singura data am avut avertizare in bord ( fara martori aprinsi sau ceva )

image.thumb.jpeg.91fcb9a4a6b1a2f92650d46fdda1c4d8.jpeg

Nu am avut vreo limitare sau ceva, masina s-a comportat ok.

Zilele urmatoare am mai tot avut erori cand scanam cu OBDEleven, dar fara nicio alta notificare sau ceva...

Control Unit: Regulated Differential Lock
CAFD: CAFD-00003B78-007.000.003
SGBD name: GSD_F90
Protocol: CAN:UDS
Serial number: 1910500271
Faults:
   482B9E - Control unit: Microprocessor malfunction
   482B8D - Servomotor, actuation: Short circuit to ground (engine positive terminal or engine negative terminal)

image.thumb.jpeg.66f1295f67e01f5af5b5e1320c25c59b.jpegimage.thumb.jpeg.e6f6b2865806437c7203ff995a0ebfbf.jpeg

Avand in vedere ca se incapatana sa apare dupa stergere, la fiecare scanare am fost la "baieti", si s-au curatat in prima faza ceva mufe/conexiuni de la cablu de la diferential.

Momentan totul e ok, de cateva zile nu a mai reaparut eroarea. Vedem si tinem sub control. Daca va fi cazul, voi inlocui cablul ala.

Totodata, dupa bataia de cap de anul trecut cu senzorul de la rezervorul de lichid de parbriz, l-am inlocuit preventiv, sa nu ma prinda iarna iar cu nervi ca rezervorul e plin si imi tot da erori ca e gol. Vedem si asta cat tine.

In rest... blanao.

Dupa revizie, ulei proaspat, parca nici turbina nu mi se mai pare ca face zgomot... naiba stie 😄 

Link to comment
Share on other sites

Am avut masini pana spre 8 ani aprox, unele spre 200k km, softate toate, si nu a picat nimic pe niciuna... toate intretinute corespunzator, cu revizii la 10k si mentenanta aferenta de preventie. 

Nu mi fac griji nici de asta, deabia a iesit din rodaj la peste 120k km 😄 

B57 asta cica ar fi mult mai bun decat N57, cu eternele probleme de cuzineti, si arbori rupti, samd...

Pana la urma unele piese sunt consumabile, daca se stica, se inlocuiesc.

* in plus, si daca as zice ca as vrea sa o schimb, ceva cu ce sa merite schimbata, un M40i de ex, mai nou, km putini dotari cel putini similare, sunt 45-50k eur fara TVA, prea scumpe, nu merita.

Edited by sskkaa
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De ceva vreme tot aveam erori cu Emergency call system not available. Emergency Battery, change interval reached... dar le-am dat pace/ignore. Dar azi deja am primit avertizare in bord si mesaj, la care nu i-am mai putut da skip.

image.thumb.jpeg.ea95e3f8bcfae885f17866948135e218.jpeg

image.thumb.jpeg.a4c4ceebddb1370422950500d194b345.jpeg

A trebuit schimbat acumulatorul  Telematics ( 269lei + TVA ) si manopera ( 310 lei + TVA ). Eu imi imaginam ca e vreo baterie de ceas gen, sa zic un 200-250 lei total, cu manopera cu tot, nu aprox 700 lei 😄 

Pentru tura urmatoare avem de schimbat ceva bucsi/brate fata si ceva protectii amortizoare

image.png.5f7a7e3cad5e2bdb90923c324efd41ee.png

On 9/24/2024 at 11:58 AM, valim said:

Au inceput sa apara pe stoc la reprezentantele BMW suruburile de ancorare sina portbagaj. M-au sunat azi dimineata pentru programare in service si inlocuire suruburi.

M-au anuntat si pe mine azi ca sunt comandate suruburile si vor fi pe stoc la urmatoarea vizita.

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, sskkaa said:

A trebuit schimbat acumulatorul  Telematics ( 269lei + TVA ) si manopera ( 310 lei + TVA ). Eu imi imaginam ca e vreo baterie de ceas gen, sa zic un 200-250 lei total, cu manopera cu tot, nu aprox 700 lei 😄 

Ehe, mai face si bmw un ban ca's saraci.

Te-a costat manopera mai scump ca bateria care nici ea nu e ieftina; ca e ..special facuta pentru bmw, ..sa ti-o vanda (..aproape) doar ei!

Si asta nu'i tot; ai naibii, au pus bateria intr-un loc greu accesibil... deloc rau intentionat.. noo

La fiecare 5 ani pregateste-te pentru aceiasi experienta..

De unde stiu? si eu am cumparat bateria la aceiasi bani.

Iar in bord a draqu' mesaj nu reusesti sa scapi de mesaj pe oricate butoane ai apasa. Alta chestie nesimtita...

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Niste bucsi/brate prima data la 130k km e mult? 😄

La Passat schimbam deja a 3 a sau a 4-a oara bucsi, bielete, si altele...

Voi va asteptati ca in 150/200k km la o masina sa nu schimbi nimic in afara de ulei+filtre, si placute? 😄 NU se mai fac mercedesuri cobra demult...

Mie mi se par marunte cheltuielile.

2 minutes ago, bimmer90f30 said:

Ehe, mai face si bmw un ban ca's saraci.

Te-a costat manopera mai scump ca bateria care nici ea nu e ieftina; ca e special facuta pentru bmw, sa ti-o vanda doar ei... Asta pentru ca ai naibii au pus bateria intr-un loc greu acesibil... deloc rau intentionat..

La fiecare 5 ani pregateste-te pentru aceiasi experienta..

De unde stiu, ca si eu am cumparat bateria la aceiasi bani.

Odata la 5 ani astia 700lei nu s o tragedie. Peste 5 ani sincer, nu cred ca va mai fi masina la mine 😄

Link to comment
Share on other sites

Iti aratam eu cum sa o schimbi, 280 lei de pe Bavauto si aia era. E unul pe youtube care m-a scutit de cheltuiala la fostul G30 :))

E naspa ca tre sa tragi de clipsurile de sub luminile spate.

O sa o schimbi anual, ai sa vezi 😄 

Link to comment
Share on other sites

Poti sa o schimbi si anual. Citeste mai jos.

Ce ai zis mi-ai amintit ce am intrebat personal dealerul:

"Eu: Si bateria asta daca e reincarcabila de ce e descarcata si trebuie schimbata!?

Dealer-ul: Pai faceti distante si scurte bateria principala nu se incarca suficient. Si numai dupa ce bateria masinii se incarca, se incarca si bateria SOS." Adica EXACT invers fata de cum ar fi firesc!

Sa nu aveti impresia ca le bag de la mine.

Noaptea mintii si a relelor intentii!

Asa ca ai sanse sa o schimbi si anual!

 

Nu la toate modelel e pusa accesibil. Nici in TIS nu stii sigur pe unde e.. As putea paria ca la Xuri e pusa desupra plafonului in zona receptorului GPS.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ciprian01 said:

Iti aratam eu cum sa o schimbi, 280 lei de pe Bavauto si aia era. E unul pe youtube care m-a scutit de cheltuiala la fostul G30 :))

E naspa ca tre sa tragi de clipsurile de sub luminile spate.

O sa o schimbi anual, ai sa vezi 😄 

Pai masina e din August 2019, si are acum 124k km....eu zic ca a tinut ok 5 ani si atatia km... e o baterie pana la urma, nu e life time 🤣

 

2 hours ago, Mircea-Si said:

@sskkaa in istoricul masinii mele am avut si eu o eroare similara pe diferential spate, daca imi aduc bine aminte nemtalaii au schimbat tot pe garantie.

Da stiu, am vazut. Eu n am avut probleme inca. Dupa curatare mufe, contacte, totul functioneaza fara probleme. Vedem ce si cum daca mai apare ceva...

Link to comment
Share on other sites

dupa cum zicem, la 150.000 sau 10 ani, prima atinsa, o masina trebuie maritata musai.

dupa aceste limite, isi propune sa te lase in drum, cauta platforma, cauta sa te frustreze cu erori. evident, se poate intampla ocazional si inainte, insa e mai probabil dupa limitele enuntate.

la 10 ani, chiar daca masina are 100.000km, totul este imbatranit pe ea, cu potential de a ceda neanuntat.

de asta, 150k sau 10 ani este limita superioara dpmdv

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, edit said:

dupa cum zicem, la 150.000 sau 10 ani, prima atinsa, o masina trebuie maritata musai.

dupa aceste limite, isi propune sa te lase in drum, cauta platforma, cauta sa te frustreze cu erori. evident, se poate intampla ocazional si inainte, insa e mai probabil dupa limitele enuntate.

la 10 ani, chiar daca masina are 100.000km, totul este imbatranit pe ea, cu potential de a ceda neanuntat.

de asta, 150k sau 10 ani este limita superioara dpmdv

Esti prea pesimit fratello 😄 Daca sunt intretinute corect, n-au nici pe dracu 200-250k km... ca mai trebuie sa schimbi una alta? Sunt consumabile... toate masinile le-am tinut in intervalul asta de aprox 200k si nu m-a lasat niciuna in drum niciodata. Sunt inca masini care duc 300-400k km, dar trebuie sa le intretii corect, nu cu revizii la 30k km si daca trebuie schimbat ceva, lasa ca mai merge un pic... cand ai o masina de genul iti asumi si costurile de intretinere/mentenanta.

9 hours ago, Myx said:

 noi suntem oldschool aici , generatia e46 e60 , la 200k era inca tanara si 10 ani de utilizare nu speriau pe nimeni 😄

Nici pe mine nu ma sperie sa inceapa km cu 2 si sa aibe 6 cifre... nu apuca la mine 10 ani ca ajung la aproape juma de milion de km 😄 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.