Jump to content

BMW X3 (G01) M40d Sonnenstein-metallic


sskkaa

Recommended Posts

1 hour ago, edit said:

dupa cum zicem, la 150.000 sau 10 ani, prima atinsa, o masina trebuie maritata musai.

dupa aceste limite, isi propune sa te lase in drum, cauta platforma, cauta sa te frustreze cu erori. evident, se poate intampla ocazional si inainte, insa e mai probabil dupa limitele enuntate.

la 10 ani, chiar daca masina are 100.000km, totul este imbatranit pe ea, cu potential de a ceda neanuntat.

de asta, 150k sau 10 ani este limita superioara dpmdv

Cunosc pe cineva aici in Buc care aduce multe G30, G05 etc cu B57, 3.0, 4.0 toate peste 500k km, le serviseaza si le “ajusteaza” putin si apoi le vinde… n-au nici pe dracu’ motoarele… le schimba garnitura capac culbutori la majoritatea si le-am vazut desfacute… distributia e ok, nu au pilitura, uzura etc. Si nu stiu cat de bine si des au fost servisate. Si eu cred ca tin fara probleme 250-300k

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

On 10/2/2024 at 5:06 PM, bimmer90f30 said:

Iar in bord a draqu' mesaj nu reusesti sa scapi de mesaj pe oricate butoane ai apasa. Alta chestie nesimtita...

Exista setare sa se dezactiveze mesajul din bord: CC_MELDUNG_0299 to nicht_aktiv. Detalii aici: https://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1739664&page=2

Testat de mine și funcționează perfect…

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Daca tot produce motorina la fiecare km rulat, am zis sa o mangai putin la orgoliu si, totodata prin faptul ca atunci cand ( mergeam prin Germania pe autostrazi fara limita de viteza!!! ) acul depasea 260kmh, ramanea blocat, i-am oferit un bord nou cu 330kmh maxim sa nu se mai simta prost...

image.thumb.jpeg.c297d2a6d871966dd99194c96628746d.jpeg

 

Totodata, a mai aparut o problema. S-a gatat bateria e la cheie si a necesitat inlocuire. CR2032. A tinut cam 1 an jumate.

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Myx said:

misto bordul , acum trebuie testat 😄

Anul viitor poate... cand punem anvelope noi de vara 🤣 astea s gata de pensionat si in curand trec la cele de iarna care din pacate au doar indice de viteza V ( 240kmh ) 🤣🤷‍♂️😁

28 minutes ago, Mircea-Si said:

Care-i treaba cu ceasurile? Codare ceva?

Da, ceva codare. Nu stiu detalii, vazut, placut, setat ( nu de mine, ci de un baiat de nota 10 de la service )

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, sskkaa said:

Daca tot produce motorina la fiecare km rulat, am zis sa o mangai putin la orgoliu si, totodata prin faptul ca atunci cand ( mergeam prin Germania pe autostrazi fara limita de viteza!!! ) acul depasea 260kmh, ramanea blocat, i-am oferit un bord nou cu 330kmh maxim sa nu se mai simta prost...

image.thumb.jpeg.c297d2a6d871966dd99194c96628746d.jpeg

 

 

misto.

eu nu am mers vreodata cu mai mult de 238kmh in bord si asta a fost cu 520xd-ul.

sunt f suparat pe tema asta.

sunt filmulete pe net cu A6 ca al meu, de 265cp unde oamenii ajung la 266kmh. am trecut si eu vara asta prin Germania si nu am avut curajul sa trec de 220kmh pt ca anvelopele sunt in sezonul 4, atunci aveau peste 45.000km rulati iar 2 dintre ele aveau petice.

cred ca tot prin zona a 238kmh am ajuns maxim cu A6 cand masina era noua. cu grecale la 236kmh.

la A6 afisajul este pana la 300kmh iar la grecale pana la 270kmh

Link to comment
Share on other sites

Dragi pretini si tovarasi, textul de mai sus se vrea un pamflet of cors... si trebuie tratat ca atare.

Prin RO, foarte rar sar de 180, pentru ca tin la carnet, si dupaia la viata mea 😄 

Dar anul viitor, cu anvelope noi de vara, odata tot testez un top speed, daca voi prinde conditiile adecvate.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, sskkaa said:

Da, ceva codare. Nu stiu detalii, vazut, placut, setat ( nu de mine, ci de un baiat de nota 10 de la service )

Eu stiu ca pot face asta foarte simplu din bimmercode fara prea multe dureri de cap. 🙂 

12 hours ago, valim said:

Doamne fereste de asa viteze, luati avionul daca va grabiti asa tare, veti fi mult mai in siguranta.

Sa fim seriosi totusi. 🙂 

10 hours ago, Mircea-Si said:

@valim totul e in scop stintiific.

Cum altfel? 😄 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am fost la inceputul lunii octombrie in reprezentanta de mi-au schimbat suruburile de la sina din portbagaj. Mesajul din masina si cele doua mesaje de pe telefon cu aceasta rechemare nu vroiau sa dipara sub nicio forma pana azi cand am sunat la reprezentanta sa-i intreb cat mai dureaza.
Mi-au spus sa stau linistit ca mai dureaza cel putin 3-4 luni pana la stergerea mesajelor pentru ca nici aceste suruburi schimbate nu sunt bune si trebuie reinlocuite dar nu sunt pe stoc si atata timp va dura pana le vor primi.
Am intrat pe site la bmw sa verific daca am rechemare, si da am cu numarul 0051070600

Mama lor de injineri. Or fi indieni ?
 

🤣🤣🤣'Sigur marca asta bmw o fi proiectata de nemti? 

Edited by valim
  • Haha 1
  • Facepalm 2
Link to comment
Share on other sites

Vineri am trecut la senilele de iarna.

Dupa 2 sezoane si 60.000km, pana la urma Pirelli Pzero PZ4 runflat si * BMW si-au facut destul de bine datoria. Au fost peste asteptari in majoritatea cazurilor, singura frica fiind pe ploaie nasoala, cand parca simteam ca se pot descurca mai bine.

Pe final de viata am avut ceva emotii mai spre limita pe ud/umed, dar pe uscat inca tineau bine asfaltul, chiar surprinzator de bine. Fata s-a mancat mai mult/repede decat spatele, si s-au uzat mai mult pe exterior... deh, greutate mare pe fata, si chinuiala sa o tina ca pe sine pe curbe. Sincer, cele de pe spate cred ca mai mergeau un 10k km, dar la primvara voi incerca oricum un set nou de Michelin Latitude Sport 3, conform specificatiilor BMW, RFT si * BMW.

In rest, mergem inainte, pentru ca inainte era mai bine 😄 

Close to 130k km, si inca se misca antigelu prin instalatie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

te-au tinut bine de tot anvelopele.

cel mai mult am mers 65.000 cu niste Primacy 3 pe g30. tandari erau la final.

Pe A6, voi incheia sezonul la 51.000km cu Turanza T005. mai merg un sezon, pana ajung la un maxim de 65.000 si astea, insa masina nu va mai fi la mine 🙂

Daca nu impartea datoria cu Grecale, ajungeam la 60.000km cu Turanza pe A6 si trebuiau aruncate. asa, sa le arun ce proprietarul urmator.

Link to comment
Share on other sites

Pirelli sunt renumite ca tin mult, chiar daca nu isi pastreaza 100% performantele pe finalul vietii (dar daca pneuri isi pastreaza ?!). 

  Eu la X3-ul G01 nou, am ales pt sezonul de iarna Michelin Alpin 5 Suv cu * (pt garantie mai mult, ca nu imi plac runflats de nicio culoare). Astept sa vad cum se comporta pe zapada. Pt vara am Pirelli Cinturato P7 FARA runflat, asa au venit din fabrica.

    Pana acum pe celelalte autoturisme am avut doar Nokian de iarna si nu am avut niciodata probleme. Pe F25 am in continuare Nokian, a doua iarna.  In general nu tin mai mult de 3 sezoane cauciucurile, se cam aduna si km si imbatraneste si materialul.

Link to comment
Share on other sites

In cei 24 de ani de carnet doar o experienta veche am avut cu Pirelli, acum f multi ani, P6000 parca, si aia sub mediocra, si de atunci am fugit de marca asta.

Dar la BMW se pare ca, in varianta jantelor pe 20", pe X3 G01, anvelopele care sa respecte RFT si * BMW sunt f putine, iar alea de iarna sunt doar o singura varianta, tot Pirelli, Winter Sottozero 3. Iarna am mers mai temperat ( nu neaparat zapada/gheata, cat si temperaturi mai scazute ) si nu am multe de reprosat, sau laudat. Nu am avut emotii pana acuma, si au vazut si zapada, gheata la munte.

@Cosminbad Michelin Alpin sau Pilot Alpin, ca nu e aceeasi anvelopa 😄 banuiesc totusi ca Pilot Alpin 5, care sunt anvelope foarte bune de iarna!

Link to comment
Share on other sites

Pilot Alpin (prea lunga denumirea  ...). Alpin parca erau allseason. Pilot alpin 5 Suv. Eu sunt cu jantele pe 19 - in combinatie cu suspensia M sport (neadaptiva) si scaunele M sport (cele cu tetiere integrate) e ce trebuie, cred ca pe 20 confortul era mult afectat

Link to comment
Share on other sites

Nu neaparat, eu m-am obisnuit, nu am nicio pb cu RFT pe 20. Pe 21 intr-adevar mi s-a parut overkil, iar inca un set pe 19 doar pe iarna nu as mai fi luat, prea multi bani aruncati... In plus 20 cu RFT ajuta mult la dinamica. Bine, eu nici nu prea am contact cu drumuri mai proaste, asa ca n-am simtit mult diferenta 😄 

Link to comment
Share on other sites

Asta e a 8-a iarna cu Pilot Alpin. Si pe G30 si pe A6 si pe Maserati dintr-astea am luat mereu si o sa iau la toamna viitoare si pt G60.

Pt vara, tinand cont ca nu tin masinile mult, merg cu ce vine masina din fabrica, de regula o anvelopa de volum, touring.

Doar la Grecale am prins Potenza Sport, de care sunt super multumit.

La G60 planul este sa vand anvelopele cu care vine masina si sa pun Pilot Sport inca de la 0 km, in dimensiunea pe care eu consider ca ar fi trebuit sa o aiba aceasta masina, alta decat ce a considerat BMW 🙂

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.