Jump to content

BMW X3 (G01) M40d Sonnenstein-metallic


sskkaa

Recommended Posts

26 minutes ago, edit said:

mai fa tu comicarii din astea, ca sa vezi ce ti le aduc aminte cand o sa te lase in drum ::))))

ai casco pregatit pt eventualitatea in care racitorul iti face o gluma frumoasa?

este si casco, si egr/racitor schimbat pe campanie... este si lichid de parbriz full de full 😄 

Link to comment
Share on other sites

On 6/26/2024 at 4:24 PM, sskkaa said:

verificat sistem climatizare ( ca tot vine vara ), completare freon ( lipseau cam 150ml dupa 4ani jumate aprox ) si igienizare clima

Primesti vreun mesaj in bord daca este nevoie de completat freon?

Trebuie sa fac și eu o igienizare a instalatiei de clima și nu stiu daca trebuie cautat un service care sa verifice și dacă este nevoie de completare freon.

Link to comment
Share on other sites

Nu primesti niciun mesaj in bord. Dar odata la cativa ani consider ca e ok sa faci o verificare a sistemului, igienizare, completare cu freon ( daca e cazul ). Cred ca sunt destule service-uri si in afara reprezentantei care stiu sa faca o verificare instalatie de climatizare, si sa umple cu freon daca e cazul. Doar verificarea cred ca e vreo 150-200lei, iar daca e necesar si completare freon, o mai fi si ala ceva, in functie de cat se completeaza.

Link to comment
Share on other sites

Ok, merci.

Am intrebat la reprezentanta daca fac igienizare si verificare a instalatiei de climatizare, pentru ca a apărut un miros urat la pornire, dar au spus ca nu fac asa ceva, mi se pare cam ciudat. O sa merg la un service in afara retelei BMW.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, goangaus said:

Ok, merci.

Am intrebat la reprezentanta daca fac igienizare si verificare a instalatiei de climatizare, pentru ca a apărut un miros urat la pornire, dar au spus ca nu fac asa ceva, mi se pare cam ciudat. O sa merg la un service in afara 

Dupa drumuri mai lungi, inainte sa ajungi la destinatie, opreste AC cu cateva minute inainte sa opresti masina si lasa doar ventilatia sa mearga; o sa se usuce tubulatura si scapi de condens/miros urat din cauza bacteriilor care se formeaza/dezvolta in mediu umed. Mergi la Omv si baga o igienizare cu freon cat mai curand si eventual, schimba filtru de habitaclu.

Link to comment
Share on other sites

On 7/17/2024 at 6:50 PM, valim said:

Si eu am primit acest mesaj cu sina de andocare din portbagaj. Am sunat la reprezentanta si mi-au spus ca suruburile nu sunt pe stoc, au fost comandate, peste 3 saptamani vor ajunge. Mare parte X3 e afectat de aceasta problema. Si-or fi prins cateva persoane unghile la aceasta sina si au facut reclamatie.

Editare ulterioara:

Pe site la bmw dupa VIN-ul meu am acest cod de rechemare: 0051960500

In masina si pe telefon am doar mesaj cu sina de andocare.
@sskkaa poti verifica si tu pe site la bmw daca ai acelasi cod de rechemare?

Se pare ca la un impact mai serios exista riscul de desprindere al acelei sine din portbagaj, fapt ce poate cauza răni fatale, ar fi indicat sa se remedieze cât mai repede.

July 24 (Reuters) - BMW (BMWG.DE), opens new tab is recalling 291,112 vehicles in the U.S. as their interior cargo rails could detach during a rear crash, increasing the risk of injury, the U.S. National Highway Traffic Safety Administration said on Wednesday.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Avand o urgenta in Bucuresti, si cum am aflat cu 2 zile inainte doar, zbor dus/retur in aceeasi zi nu mai erau bilete ( multumesc monopol Tarom, sa va dau la (m)UE! ) a trebuit sa mi sui curu in masina.

Am plecat miercuri noaptea la ora 02:00, si totul a fost de vis pana la Boita ( 2h45 pana la Sibiu ) dupa care a urmat miracolul, nemaintalnitul, nemaifacutul, intrarea pe Valea Oltului ( m-am grabit sa nu ma prinda "inchisoarea" 06-22 ) iar de la Boita la Pitesti, a fost Brancusi insusi, cu coloana lui, a infinitului adica, sir continuu de masini/camioane/ozn-uri si ce mai vreti voi pe toti cei aprox 130km, pe ambele sensuri... nu are rost sa explic ca n-am facut nicio depasire si viteza medie de deplasare era intre 50 si 60kmh...

Pitesti Bucuresti - trafic destul de ok, nu exagerat de aglomerat, dar se circula atat de prost incat am mers cu fluxul. Cei mai jmekeri, Mertzane de AG, DB, OT... numa 260kmh ar fi mers, si cred ca si-au crapat ledurile si xenoanele de la atatea flashuri ( nu mie, dar am observat pe parcurs ). Culmea, niciun bombardier cu beanveu!!! Am ramas placut surprins.

Intrarea in Bucuresti blocata, ciculatie la greu, si inca 1h30 de chin pana la destinatie.

Pe la 15.30 am reusit sa ies totusi din Bucuresti, dupa alta 1h30 din zona Primariei Sectorului 3 pana pe A1 ( si asta banuiesc in conditiile unui trafic mai lejer de vara, cu vacante si concedii... ma gandesc cu groaza cum ar arata o zi normala!!! 😄😄😄 )

Cum Valea Oltului era inchisa, Valea Prahovei arata 5 ore pana la Brasov, pe DN1A cam ocoleam, varianta castigatoare data de Waze a fost Transfagarasanul... trafic destul de ok, nu foarte aglomerat, mereu cat o vaca/bou care se tara cu 20-30kmh ora pe curbele de dupa barajul Vidraru, si tineau cate 10-15 masini dupa ei, din inconstienta sau din durere n organele reproducatoare... drumul cam spart in general, nu cu gropi multe, dar plombat prost in multe locuri, denivelat, putine zone cu asfalt nou ok.

Totodata plin de ursi, pana la barajul Vidraru am vazut 6 ( din care 2 pui ) toti lejeri, flexati, steau in drum si analizau traficul... iar dupa Vidrarul am mai vazut inca 4 buc... WTF?!?

Am ramas surprins de cati turisti straini erau pe TF, si prin turisti nu ma refer la compatriotii nostrii Engleji, Etalieni, Espagnioli sau Niemtzalai. Multi unguri, slovaci, polonezi, cat si plin de ucrainieni.

Trafic decent pana spre casa, dupa aprox 22 ore treaz, si aprox 1250km intr-o zi gen, medie de 80kmh ( cu tot cu Bucuresti si Transfagarasan unde s-a mers lejer, iar in Bucuresti s-a cam stat 😄 ) iar consumul a fost de 8.2 la final, cu tot cu violul dat pe putinele autostrazi din minunata noastra tarisoara.

Overall, sunt extrem de multumit de masina, si clar a ajutat la tura asta de 24h LeMans Romanian Edition gen.

Good job BMW, great car!

  • Like 1
  • Love BMW 3
  • Thanks 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu am facut un drum de 500km, dar 4km din ei i-am facut in 4 ore. Saracul calculator de bord nu a stiut sa calculeze consumul la cei 500km facuti avand in vedere ca n-am oprit motorul deloc nici in cei 4 km. Probabil 15-18% consum. Traim in Romanica, noi sa fim sanatosi.

Link to comment
Share on other sites

Nasol @valim

Intrebare pentru profesionisti... daca doresc sa inchid masina cu motorul pornit, da doua claxoane la maxim de mi sparge timpanul... cum as putea socoate avertizarea sonora a celor 2 claxoane? Am tot cautat prin meniu la inchideri/usi etc dar n-am gasit nimic...

Ms in avans!

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sskkaa said:

Nasol @valim

Intrebare pentru profesionisti... daca doresc sa inchid masina cu motorul pornit, da doua claxoane la maxim de mi sparge timpanul... cum as putea socoate avertizarea sonora a celor 2 claxoane? Am tot cautat prin meniu la inchideri/usi etc dar n-am gasit nimic...

Ms in avans!

La mine (F36) nu aveam nimic in meniu. A trebuit sa codez. Ai Bimmercode? Poti face cu acela

Link to comment
Share on other sites

Ai 2 variante:

  • codezi cu bimmercode image.png.97436a817dd703780f21999070a5f4bf.png
  • ori pui cheia in exteriorul parbrizului, in zona cu VIN si incerci sa inchizi masina 

 

Am impresia ca este o masura de siguranta ca sa nu inchizi masina cu motorul functionand in garaj si de aceea nu se poate dezactiva din iDrive ...

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

eu am deactivate cu bimmercode. Doar ca acum, daca pleci in graba nu mai ești sigur ca s-a încuiat :).

m-am obisnuit sa verific butonasul ăla de lângă geam daca s-a lăsat in jos. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

azi dimineata ca tot omul, verifici din cand in cand DPF-ul, urma o regenerare, ocolit un pic, regenerarea facuta ca la carte, de la 37g la 8 soot, temperaturi ok, presiuni ok ( din ce mi-am dat eu seama ) retur catre birou, iar cand omul n-are de lucru isi face, vorba ai din batrani, zic ia sa fac eu o scanare cu obd11, si pac...

Control Unit: Engine
CAFD: CAFD-000029B7-000.022.084
SGBD name: D83BX7C0
Protocol: CAN:UDS
Serial number: 0030219838
Faults:
   2BB100 - Diesel particulate filter: Efficiency too low
   282A00 - Nitrogen oxide catalytic converter, efficiency: Oxygen sensor signals implausible

avertizari sau erori in bord nu am/nu am avut, deci daca nu scanam habar n-aveam ca exista vreo problema. erorile sunt pasive, deci nu permanente, dar totusi...

nu mi-am dat seama totusi daca erorile sunt de acum, sau sunt mai vechi, pentru ca nu apare km la care au aparut...

ah, si parca turbina mica pare ca incepe sa fluiere putin 😄 , sau sunt eu prea obsedat de orice zgomot care nu e la locul lui?!?

am dus-o direct la service si vedem...

Edited by sskkaa
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.