Jump to content

Bmw x6 2010 bi-turbo


Recommended Posts

Bună ziua! Am cumpărat un BMW x6 2010 bi-turbo 306 cai acum o lună și acum mi-a fost strict

Sa explic cum sa stricat,am observat dupa ce am cumparat-o ca nu are foarte mult antigel in vas,am completat si am pus capacul înapoi(nu stiu sigur daca am pus bine sau am infiletat dar nu suficient)si am mers asa, după câteva zile ma după o eroare scădere performantă și după câteva secunde a dispărut, m-am uitat și am verificat ce am oprit și nu era nimic (specific nu am dat foarte multă importantă și am mers în continuare dacă am văzut ca nu e) . nici o problema),dupa aceea am vazut ca imi sarise capacul de la antigel cand mi-a aparut imediat sau eroare ca nu mai am apa,nu am condus asa pentru ca am completat,dar fara sa aerisesc. ) după ceva timp a apărut iar și a dispărut (am zis ca sigur face un scurt undeva) urma sa o verific în week-end.Inainte sa o verific a trebuit sa fac un drum de vreo 500 km aproape si am plecat asa (crezand ca e doar un scurt la un fir) dupa vreo 100 km mi-a aparut din nou aceea eroare si nu mai tragea (maxim si foarte bine). greu atingea 70 km/h)  am oprit motorul crezand ca o sa dispara eroarea si o sa-mi dea voie sa merg mai departe,a dispărut și am mai mers 1 km și din nou aceeași problemă,am continuat așa pentru ca trebuie să ajungă la destinație,după câțiva km a . început sa scoată fum,am oprit si mi-a aprins un martor cu presiune prea mare la ulei,am stat putin pe loc,m-am interesat ce as putea sa fac si nu am aflat foarte multe,am continuat asa si restul drumului vreo. . . . .380 km,cu erori si fara sa traga,a inceput sa scoata niste zgomote ciudate(asa ca un zbârnâit in zona motorului) si m-am uitat si am continuat asa,am ajuns la destinatie si am gasit un furtun de la ceva(nu). ). ). ). ). stiu). exact de la ce) crapat si parea ars.Multi au zis ca sunt turbinele si asa ca am dus-o la un mecanic,

Sa mai confruntat cineva cu asa ceva sau stie cineva ce ar putea fi defect?

Edited by bmw.e71.2010
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, e ft rau ca ai mers cu masina cu multe erori si cu presiune prea mare la ulei. Trebuie pusa pe elevator si desfacut sub ea si vazut de unde s-a rupt furtunul. Pune furtune noi, originale cu O-ringuri noi daca de acolo e problema. Diagnoza ISTA neaparat. Cati km reali are masina? A fost "chilipir'? Mi-e ca ai cumparat un cazan si ala de ti-a vandut-o stia ce marfa are....

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, six in line said:

Salut, e ft rau ca ai mers cu masina cu multe erori si cu presiune prea mare la ulei. Trebuie pusa pe elevator si desfacut sub ea si vazut de unde s-a rupt furtunul. Pune furtune noi, originale cu O-ringuri noi daca de acolo e problema. Diagnoza ISTA neaparat. Cati km reali are masina? A fost "chilipir'? Mi-e ca ai cumparat un cazan si ala de ti-a vandut-o stia ce marfa are....

245.500 km are masina,nu stiu daca sunt reali sau nu,si am cumpărat-o de la cineva din Germania,un turc care a reparat-o anul trecut la un service polonez din Germania și a zis ca a schimbat turbinele si sunt noi,dar am aflat acum dupa ce am sunat la service ca sunt recondiționate,deci se poate sa fi fost dinainte ceva stricat la ea și a facut-o ca sa o vândă,nu?

8 minutes ago, paul_e88 said:

Nu stiu de ce nu ai mai mers asa in continuare. Masina parea ca ar mai merge.

Mulțumesc frumos pentru răspuns,am specificat ca trebuia,dacă nu știi te rog sa nu bagi în seama anunțul.... 

Link to comment
Share on other sites

E ft posibil sa fie facuta strict pt vanzare....pana nu o pui pe elevator sa identifici concret problema, stai degeaba pe forum. E bine ca turbinele au fost reconditionate, nimic rau in asta, Problema ta e de ce papa antigel si de ce ai presiune prea mare la ulei. Faptul ca ai mers 380 de km cu presiune prea mare la ulei poate sa cauzeze daune iremediabile la motor....

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bmw.e71.2010 said:

[1] 245.500 km are masina

[2] nu stiu daca sunt reali sau nu

[3] am cumpărat-o de la un turc

[4] a reparat-o anul trecut la un service polonez din Germania

@bmw.e71.2010 imi pare foarte rau ca trebuie sa spun asta, dar cand ai cumparat masina te-ai lovit, in mod constient, de 4 semnale clare de alarma, care zbierau catre tine ca ceva nu este in regula. Se pare insa ca nevoia ta de a cumpara un chilipir E71 X6 bi-turbo a fost mai presus de toate aceste semnale de alarma. Este improbabil sa afli pe forum solutia problemelelor pe care le intampini acum la masina si pe care le-ai prezentat mai sus. Trebuie sa mergi la un service competent si sa iti asumi cheltuiala aferenta.

  • De acord! 7
Link to comment
Share on other sites

Mda, din pacate majoritatea umbla dupa chilipiruri, "oferte", acesta fiind rezultatul in cele mai multe cazuri. Nu stiu cand se vor lecui majoritatea ca ieftin si bun nu prea exista, e o utopie. Turc, service polonez, bi-turbo, ce vrei mai mult? Doar un mecanic/service iti poate spune exact ce are si ce trebuie sa faci. Nu vreau sa cobesc, dar probabil motorul ala e kaput. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, FiveThreeFive said:

@bmw.e71.2010 imi pare foarte rau ca trebuie sa spun asta, dar cand ai cumparat masina te-ai lovit, in mod constient, de 4 semnale clare de alarma, care zbierau catre tine ca ceva nu este in regula. Se pare insa ca nevoia ta de a cumpara un chilipir E71 X6 bi-turbo a fost mai presus de toate aceste semnale de alarma. Este improbabil sa afli pe forum solutia problemelelor pe care le intampini acum la masina si pe care le-ai prezentat mai sus. Trebuie sa mergi la un service competent si sa iti asumi cheltuiala aferenta.

Da,din păcate nu am realizat atunci,acum realizez,asta este,nu am umblat sa cumpăr un chilipir,ba chiar am cautat sa nu fie ieftina ca s-ar putea sa fie teapa...mulțumesc!

4 hours ago, six in line said:

E ft posibil sa fie facuta strict pt vanzare....pana nu o pui pe elevator sa identifici concret problema, stai degeaba pe forum. E bine ca turbinele au fost reconditionate, nimic rau in asta, Problema ta e de ce papa antigel si de ce ai presiune prea mare la ulei. Faptul ca ai mers 380 de km cu presiune prea mare la ulei poate sa cauzeze daune iremediabile la motor....

Am înțeles,mulțumesc frumos!

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, bmw.e71.2010 said:

245.500 km are masina,nu stiu daca sunt reali sau nu,si am cumpărat-o de la cineva din Germania,un turc care a reparat-o anul trecut la un service polonez din Germania și a zis ca a schimbat turbinele si sunt noi,dar am aflat acum dupa ce am sunat la service ca sunt recondiționate,deci se poate sa fi fost dinainte ceva stricat la ea și a facut-o ca sa o vândă,nu?

Mulțumesc frumos pentru răspuns,am specificat ca trebuia,dacă nu știi te rog sa nu bagi în seama anunțul.... 

Ce anume sa nu bag in seama? Ai scris o poveste intreaga pe un forum public cu o masina chinuta de care nu ti-a pasat din primele momente in care striga la tine ca nu e ok.

Si la fiecare semnal pe care ti l-a dat masina pe parcurs, si au fost destule, ca parea ca nu se mai termina povestea, tu i-ai dat inainte.

E vorba ca la sfarsitul zilei, oamenii carora le pasa de masina proprie si incearca sa o vanda pe piata asta din Romania la un moment dat - si cred ca sunt cativa pe forum, au competitie serioasa. Tu ai luat-o ieftinache din Germania, dar ideea ramane.

Pentru ca tot apar masini de genul asta, cautate de oameni in goana dupa chilipiruri, pentru care ideea de a intretine o masina de genu asta se rezuma la povestea ta.

Si dup-aia cauta solutii de pe o zi pe alta pe forumuri. Si a treia zi o vezi la vanzare.


De ce nu te duci intr-un service sa vada concret niste mecanici care ar putea fi problema?

Un forum nu iti poate da solutii, chiar si daca ar fi un caz aparent simplu, nu e niciodata sigur. Tot la un mecanic ajungi. Si cazul tau nu pare simplu.

Imi pare rau ca dintr-un forum de oameni care vin aici datorita brandului sau unei oarecare pasiuni comune, ajunge usor-usor suport tehnic gratuit pentru tot felul de noi-proprietari, fara nici o contributie semnificativa la ce se intampla aici, cu zero postari, care cauta solutii pentru tot felul de probleme datorate nepasarii sau cumpararii unor masini tavalite.

Edited by paul_e88
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Eu ma intreb cum ai putut cumpara o masina veche de 13 ani, reparata pe genunchi, cu motor recunoscut pentru probleme sale si cu km incerti.

Costurile reparatiei, cred ca pot ajunge usor la costul achizitiei, de curiozitate, daca vrei sa ne spui, bineinteles, cat a costat masina?

Link to comment
Share on other sites

@bmw.e71.2010 sa intelegi bine, dar, bine de tot.

Cand un motor te avertizeaza ca nu mai are antigel, ulei de vreun fel, lichid la directie sau lichid de frana, este ca o chestiune foarte foarte FOOARTE IMPORTANTA de rezolvat, gasit cauza, pus intrebari SI AFLAT RASPUNS CAT MAI CURAND, PANA LA REZOLVAREA PROBLEMEI.

Asta inseamna sa iti TRATEZI MASINA PE CARE O CONDUCI CU RESPECT; de indata ce apar probleme importante de rezolvat le rezolvi!

Daca tu ti-a permis sa mergi SUTE, auzi sute de kilometri numai pentru ca nu ai gasit un raspuns pe net... asta e cam de rasul curcii.

Eu personal apreciez pozitiv increderea si speranta si chiar sinceritatea cu care ai scris, dar masina si mai ales MOTORUL ACELA NU MERGE CU ASA CEVA...

Deci, orice masina vei conduce in viitor ORICARE VEHICOL CU ARDEREA INTERNA... tu, ca sofer TREBUIE sa tii cont de ce am scris in primele randuri. E o obligatie, fara umbra de indoiala!

 

Nu am scris asta din pasiunea celor peste 6000 de postari pe acest forum, mai toate despre probleme pe la motor, mecanice si electrice.. ci din cauza ca am observat ca altcineva nu a inteles niste chestii de baza cand conduce un vehicol..

Am scris ce am scris SI PENTRU ACEIA care intra aici crezand cu  nonsalanta ca daca ai un BMW ai cumparat ceva ce se repara singur, sau mai stiu eu..

Sau ca n'are nimic, merge s'asa.. Complet gresit, mai ales la masinile nemtesti!

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Shep86 said:

daca va face atata rau, atunci ignorati si lasati pe altii care vor sa raspunda fara sa denigreze atata. 

Denigreze zici? (Poti sa ma raportezi sa stii..) ce am denigrat? Lipsa de educatie auto si responsabilitate fata de propria masina!? Eu nu cred ca e denigrare ci critica si aducere aminte cat mai limpede si brutal (ca lucrul sa fie tinut minte) de cei care vor sa retina (inteleaga) ceva util, benefic.

Eu iti raspund mai jos de ce trebuie reactionat SANATOS!

..In loc sa ma corectezi pentru o greseala infima prin COMPARATIE cu, ce sustin sus si tare, poate, ..poate gasesti tu RASPUNSUL PERFECT la asa topic..

Ce zici, incerci o solutie pe problema colegului? Sa fie una cat mai ieftina (sau macar mai inteleapta) ideala.. asa ca sa nu mai apara asa topice.. pe UN FORUM DESPRE VEHICULE BMW. Sunt sigur ca e nerabdator sa afle lucrurile care conteaza!

Sau discutam despre altceva decat despre masini aici pe forum?

 

...Sau poate nu e destul de oribila ideea ca o masina ca a lui sa intre in posesia altui sofer, (fara ca acesta sa stie ca motorul in cauza nu mai e ce a fost o data..) care ar vrea asa masina, dar care a devenit doar o bomba cu, ceas.. sau nu s-a observat asta din reactiile celorlalti..?

 

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.