Jump to content

n47d20d / n47d20c - schimbare motor, 525d , 2.0 biturbo


Recommended Posts

Salut, 

Va rog daca aveti idee, si ma puteti sfatui. 

Am o durere mare , psihic si in buzunar.. 

Incepem asa, masina s-a limitat pe la 80, nu mai tragea.. dpf jos, soft(masina tot nu trage). 

Reconditionat turbine + distributie noua, am vazut ca motorul a fost schimbat, nu era al masinii. Pe bord ~360 000 km, motorul schimbat, nimic de zis, doar ca pe la surubele a fost batut cu dalta, cele pe la turbine. Daca nu dadeam motorul jos pentru distributie, nu aveam nici o sansa sa dau jos turbinele.

Cand mi-a montat turbinele + distributia, motorul pe pozitie, a vazut la epurator, un banut de 10 bani bloca furtunul care acolo ies toate gazele, sa nu piarda ulei, teoretic acum , toata compresia se facea in motor, gazele inapoi . 

Pus turbinele/distributie noua, 10 minute de mers, presiunea mica la ulei.. ce sa vezi, pompa de fapt a fost de vina, cuzinetii sunt zgariati/atinsi, la fel si arborele. . m-am hotarat sa iau alt motor(avand in vedere ca motorul nu e al masinii + banuiesc ca din doua motoare, au facut un motor strict de vanzare(cat tine, tine, stiu aici am fost intepat cu masina) , acum sunt inca in cautare, ce parere aveti de motoarele cu ~250 000 km, sau cu 200 000 km? Ca sa fim corecti, greu sa gasim motor la 50 000km(aici doar unu am gasit, cere 3200 eur, ma sare) , dar media este undeva la 2000 eur, nu stiu daca sunt reali sau nu , km pe la 150 000km (asa zic unii, altii zic real 300 000 km) . 

Am gasit un motor in zona, cere 7000 lei , masina undeva la ~250 000 km .. daca il pun si ii fac distributia, respectiv verificam cuzinetii / arborele + pompa de ulei, as avea de ce sa am emotii? 

Multumesc de raspunsuri . 

 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, cauta motor in Ghermanistan dar te sare de 2000 euro insa are km certificati. Cele de la noi mai toate au peste 300 000 de km.  Uite aici motoare cu 88K km in bord, certificati. https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/-motor-bmw-alpina-123d-125d-125i-204ps-211ps-218ps-224ps-238ps-1er-e87-e88-f20-f21-e82-n47d20c-n47d20d-n47d20b-b47d20b-n52b30a-n20b20a-b48b20b-150kw-155kw-160kw-165kw-175kw-83-761km-komplett-bj2012-fu/2189593458-223-7905 

Da-mi mesaj privat daca ai nevoie de ajutor, eu vb germana si am si firma de transport sa-l aducem acasa daca ai nevoie, nu te costa nimic 😉

  • Like 1
  • Thanks 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

update: am vazut filtrul de ulei de langa mine, are pilitura in el, fina, dar are.. alte cautari acum .. 

Multumesc mult de ajutor @six in line, stiu, km sunt foarte ok, dar foarte scump(3800 Eur) cel de care am eu nevoie.. 

Cred ca asta o sa fie o solutie, sa iau de afara, mai astept putin, mai pun 3-4000 lei peste si poate am noroc de vreun motor bun altfel bag masina la dezmembrat. 

Edited by redog4dy
Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, alex230ro said:

biturbo N47? si la astea pica pompa de ulei??!

probabil e la fel ca 313 cp, biturbo 3.0 

doar ca , la mine a fost manarit motorul, pentru vanzare probabil, altfel nu-mi explic, de ce acum pe masina e motor de e90, 2011(biturbo) , banut de 10 bani bloca gazele.. 

@WIN60 codul motor este n47d20d (care vad ca este destul de rar). atasat poza din realoem. Nu stiu cum se zice exact, biturbo/twin turbo.. cert este ca sunt doua turbine, una mica/una mare. 

Untitled.png

Edited by redog4dy
Link to comment
Share on other sites

N47 bi turbo nu era decât pe alpina D3 si pe ala 123d , eu parca asa știu. 
 

In rest N47 este Twin turbo sau simplu. 
 

Am inteles, eram curios pentru ca bi turbo N47 sunt rare spre foarte rare. 
 

Twin turbo sunt mai dese pentru ca sunt puse pe E90 si F uri. 

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, RaYn3 said:

25d-ul pus de la finele lui 2011 pe F10 cel putin

si am auzit mai devreme unu cu dezmembrarile, aduc acum un 525d 2010, cu motor de 2.0 .. 

Ii zic, daca e 2010 , 525d, motorul e de 3000.. nu domne, e 2000, eu nu stiu ce aduc? astia ai mei mananca masinile pe de rost... 😡

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, WIN60 said:

Orice bi turbo pus pe N47 E90 poate fi doar acest motor care este luat de pe E87! 

Nu te contrazic, asta inseamna ca e acelasi motor ? Inseamna ca mi-a schimbat mecanicul motorul? :)) 

Scrie : E90, N47 2011

Atunci mai e varianta care, este n47d20c, cea cu surub pentru a doua turbina. 

WhatsApp Image 2023-04-04 at 17.15.59.jpeg

WhatsApp Image 2023-04-04 at 17.17.22.jpeg

Link to comment
Share on other sites

E90-ul s-a produs pana in 2011, acum nu stiu daca au existat versiuni de 325d cu motorul N47 de 218CP. Anterior la verisunile de 25d exista motorul de 3.0 N57, detunat la 204CP. Mai sapa si incearca sa aflii.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, redog4dy said:

Nu te contrazic, asta inseamna ca e acelasi motor ? Inseamna ca mi-a schimbat mecanicul motorul? :)) 

Scrie : E90, N47 2011

Atunci mai e varianta care, este n47d20c, cea cu surub pentru a doua turbina. 

WhatsApp Image 2023-04-04 at 17.15.59.jpeg

WhatsApp Image 2023-04-04 at 17.17.22.jpeg

Pai stai putin ca aia e poza cu codul de capac. Vezi ca scrie pe blocul motor ce versiune e :))) Nu te mai lua dupa capac… probabil l-a schimbat fostul proprietar/samsar si a pus si banutz in el sa fie cu noroc, sa nu se strice…

 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Da, la asta nu m-am gândit că putea să schimbe capacul.. 

Nu era samsar, proprietar din 2016, de când a venit mașina în țară, omul a venit cu ultimul GLC când am luat-o, la firmă la el ne-am găsit..  om înstărit. 

Dar dacă un proprietar face mizerii din astea, nu vreau să mă gândesc la un samsar.. 

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, redog4dy said:

Da, la asta nu m-am gândit că putea să schimbe capacul.. 

Nu era samsar, proprietar din 2016, de când a venit mașina în țară, omul a venit cu ultimul GLC când am luat-o, la firmă la el ne-am găsit..  om înstărit. 

Dar dacă un proprietar face mizerii din astea, nu vreau să mă gândesc la un samsar.. 

A pus capac din dezmembrari ca sa stranga bani de Glc :))) Uom serios, instarit, propretar :))))

Serios acum, vezi ca trebuie sa fie stantat pe motor ce versiune ai. 

Edited by DJ Allexinno
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Am gasit o oferta, destul de tentanta, dar nu stiu ce sa zic, ce parere aveti? 

Motor - 2000 Eur, distributie noua + pompa de ulei , ~ 70 000 km (asa zice el) .. trebuie sa-i cumpar eu termoflot(care cred ca e undeva la 700 lei) . 

Montaj la el , undeva la 400 Eur - garantie 6 luni .. 

Sa ma bag, sa nu ma bag.. nu stiu , dar parca suna prea bine, ca sa fie adevarat. 

 

// @ADRIAN HD asta am intrebat si eu, daca are caroseria, sa verific masina.. 

Este posibil ca la modelul asta, 525d 2 turbine, sa fie mai problematic din cauza softului ? Tot stau si ma gandesc acum, eu nu am apucat sa merg cu masina ca nu tragea, dar vreau sa ma duc la prietenul asta care mi-a facut soft, sa fie doar dpf off. Eu i-am zis atunci, daca tot facem, sa punem si ~30 hp, dpf off, egr off.. nu stiu cum sa procedez acum, pentru ca, vreau softul masinii, dar nu-mi permit momentan de dpf + motor in momentul de fata. dar macar sa vad ca merge motorul/masina.. si ulterior ii pun si dpf inapoi. 

Edited by redog4dy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.