Jump to content

Am nevoie de o părere 😅


zoltan Alexandru

Recommended Posts

@zoltan Alexandru

In ceea ce priveste motorizarile, opinia mea este urmatoarea:

  • prima preferinta: 525i cu motor M50B25 (non-vanos) sau M50B25TÜ (Vanos);
  • a doua de preferinta: 535i motor M30B35, sau 540i motor M60B40. Ai grija la 540i, in prezent sunt extrem de scumpe si rare;
  • ultima preferinta: 525i motor M20B25;
  • in fine, nu gresesti cu nimic in ceea ce priveste modele 520i (fie M50, fie M20), 530i (fie M30, fie M60) sau chiar 518i (doar M43), fiabilitatea lor fiind similara. Dar acestea sunt mai mult sau mai putin sub-motorizate; de aceea sunt de dorit cele de mai sus. Paradox: este mai probabil sa gasesti o masina in stare buna avand una dintre aceste motorizari "nedorite", caz in care acea oportunitate devine interesanta.

Consider ca trebuie sa eviti: cutia de viteze automata, tractiunea integrala (525iX), 518i motor M40B18 (probleme de fiabilitate), M5 motor S38B36 sau S38B38 (scumpe la achizitie, deja foarte uzate si extrem de costisitoare la intretinere), precum si orice Diesel (mult prea invechite, submotorizate si cu oarece probleme de fiabilitate). Daca vrei un Touring (break), evita modele cu trapa panoramica. Climatizarea manuala este de preferat celei automate. Scaunele cu reglaj manual sunt de preferat celor electrice.

Cauta un exemplar lipsit de rugina (important: documenteaza-te bine pe Internet ce anume trebuie sa verifici), cu rulaj cat mai mic si cu istoric de service / intretinere cat mai bine documentat.

Apoi bucura-te de masina: E34 este una dintre cele mai fiabile platforme istoria firmei BMW.

  • Like 1
  • Love BMW 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Intamplator ma uit si eu de cateva zile dupa o ghena asemanatoare subscriu la cele spuse mai sus cu mentiunea ca eu m-am oprit la 525 M50 535 M30 , V8 jale fiabilitate destul de mica, diesel la fel 518 - submotorizat , ar mai fi 525i M20 acestea pare ca se gasesc mai greu.  Probleme "comune" rugina praguri si partea de jos a jos a usilor, , portbagaj, dar vorbim de masini care curand se apropie de 30 ani asa ca orice poate pica, aeroterme, chedere alternator , electromotor sistem de racire, motoarele daca nu sunt folosite in regim "de curse" tin mult si bine la M30 trebuie avut grija cu ungerea axei cu came M50 avea si el ceva probleme daca era alergat, M20 la fel in conditii de stres supraincalzea si mai rupea tacheti . Bafta .

PS: pe langa ce dai pe masina sa mai ai macar 1k eur pt "diverse"  

later edit: daca nu ai pretentii "sportive" (adica oricum orice 2tdi modern te va face praf)  520i M50 e o alegere echilibrata taxe mici consum decent am condus una in "tinerete" si mi-a placut mult 🙂 

Edited by alex230ro
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca vrei pentru un proiect.

Personal am avut timp de 6 ani un e34, masina de suflet, o masina extraordinara, niciodata nu m a lasat la greu, o masina care m a multumit de fiecare data si aveam mereu un zambet in coltul gurii cand ma urcam in ea.

Motorizarea avuta a fost M50B20TU 24V cu vanos 150 de caluti.

Cu vremea, mai bine zis amprenta ei, caci nimic pe lumea asta nu tine o vesnicie, au fost pragurile, bandourile, trimurile, bucsile spate (alea cand pleci de pe loc si se aude bum ), timoneria, bobinele(bremi cand se facea calitate …), radiatorul, capac termostat( alea de aluminiu erau cele mai ok), un ambreiaj cu tot cu volanta( dual mass de cloncane ca o moara stricata), cutie am avut Getrag( top era ZF), furtunuri radiator, electrovalva de caldura,  ICV (se curata nu i bai, degete subtiri sa l scoti sa ai), garnitura capac tacheti, vascul (cheie de 32 parca trebuie, daca esti meserias il pui din mers), plus maruntisuri care imi scapa acum.

Am in birou la munca o poza cu e34 le pusa pe perete cu primul ei drum la mare …m a luat melancolia, era in plm masina !!!

De gasit 2.5 este imposibil sau la preturi ce nu se justifica decat daca esti pasionat.

6L e sfant ! E tanc !
 

Nu am mai vazut e34 de foarte multa vreme, in schimb gasesti 6L pe succesorul lui, e39, insa 2.0 sau 3.0 benzinare, am vazut multe.

Acum un e34 fl ar trebui sa aibe cam la 25-30 de ani gen.

Tin minte ca trebuia sa vopsesc usa sofer ,ca nu avusese un taxi loc de ea in parcare, luasem usa din dezmembrari.

In targ in Vitan nu prea reuseau culoarea la fix dupa cod, cine stie erau la vremea aia la moda multe masini gen un albastru cu reflexii  de violet.

Am dus mostra la vopsitor o bucata de tabla din vechea usa. S a chinuit mecanicul sa o taie cu flexul un sfert de ora pana a reusit, asa de groasa era tabla pe e34!

De aia tot zic ca era tanc.
 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.