Jump to content

Service recomandat dauna Casco


claudiu1892

Recommended Posts

Revin cu update-uri.

Am luat masina pe 30 mai.

S-a schimbat caseta de directie (se poate observa chiar fara sa dai scutul jos), bara fata, janta dreapta fata, aripa dreapta fata si farul. 

Reparatia a iesit ok (as zice nota 8/9 pentru vopsitorie, intrucat se pot observa 2/3 imperfectiuni).

Problema e alta, la cateva zile dupa ce am luat masina, mi-a aparut eroarea “Driving Assistance restricted temporarily”, si face referire la radarul din partea de jos a barii. Am crezut ca e din cauza murdariei. L-am sters, a disparut eroarea, insa in ultimele 3 zile este permanenta, deci clar e ceva in neregula cu acel senzor/radar.
Am dat jos si suportul de numar, crezand ca il obstructioneaza cumva, dar fara rezultat.

Deci ori a fost remontat gresit atunci cand a fost schimbata bara, ori a fost stricat, ori e o problema de calibrare/soft ceva.

Am revenit catre Cobalcescu si o sa merg joi sa vada care e problema. La o simpla cautare pe net, am aflat ca acel senzor costa vreo 4000eur :)). Deci e interesant ce se va intampla in urmatoarele zile. Eu am de gand sa fac si plangere catre BMW si ANPC, si asigurator daca nu rezolva problema

 

IMG_2896.jpeg

Edited by claudiu1892
Link to comment
Share on other sites

Aceeași problema a avut-o un prieten cu un F15 după demontare/remontare bara. In cazul lui, ii montaseră radarul că să prindă bulgarii, orientat în bălării. A trebuit montat corect și calibrat și acum e ok. A fost la Bavaria tot show-ul asta, nu la Cobalcescu.

Că idee, mie cei de la Cobalcescu mi-au pus bariera antivapori din portiera spate, lipita în câteva puncte și m-am trezit cu apa in mașină la spălătorie...

Deci o mai dau de gard...

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, BMS921 said:

Aceeași problema a avut-o un prieten cu un F15 după demontare/remontare bara. In cazul lui, ii montaseră radarul că să prindă bulgarii, orientat în bălării. A trebuit montat corect și calibrat și acum e ok. A fost la Bavaria tot show-ul asta, nu la Cobalcescu.

Că idee, mie cei de la Cobalcescu mi-au pus bariera antivapori din portiera spate, lipita în câteva puncte și m-am trezit cu apa in mașină la spălătorie...

Deci o mai dau de gard...

Am mai patit-o cu ei, dupa cum iti ziceam. Se pare ca nu ma invat minte, aia e...

Link to comment
Share on other sites

Salut, senzorul de ACC uneori se decalibreaza si trebuie pus pe stand ADAS la reprezentanta si se recalibreaza. Am patit asta la F15 dupa o usoara deplasare. Inainte sa faci plangere la ANPC, mergi cu ea la BMW si vezi daca se rezolva. Pe mine m-a costat 800 ron acum 1 an daca-mi aduc bine aminte. Spor la reparatii si anunta-te cum ai rezolvat 🙂

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, six in line said:

Salut, senzorul de ACC uneori se decalibreaza si trebuie pus pe stand ADAS la reprezentanta si se recalibreaza. Am patit asta la F15 dupa o usoara deplasare. Inainte sa faci plangere la ANPC, mergi cu ea la BMW si vezi daca se rezolva. Pe mine m-a costat 800 ron acum 1 an daca-mi aduc bine aminte. Spor la reparatii si anunta-te cum ai rezolvat 🙂

Merci, inainte sa fac orice fel de plangere, o merg maine la ei.

Am discutat cu seful de service si mi-a promis ca se rezolva. Au incasat 55.000 lei de la Allianz pentru dosarul cu pricina, asteptarea era ca totul sa fie totul ok si sa nu mai fie nevoie sa fac drumuri suplimentare catre ei. Eu unul nu sunt dispus sa le platesc nimic in plus pentru a-l recalibra, sincer.

Edited by claudiu1892
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, six in line said:

In mod normal cred ca o sa ti-l recalibreze ei, or fi uitat sau au zis ca merge si asa......

Cu siguranta au zi ca merge si asa. Am omis sa spun, dar imi pusesera gresit si un senzor de parcare - era bagat inauntru in bara. Am observat asta dupa ce am ajuns cu masina acasa in parcare, si a trebuit sa merg inapoi sa-l rezolve. A durat 10min.

IMG_2526.jpeg

Edited by claudiu1892
Link to comment
Share on other sites

Revin, astazi am mers la Cobalcescu, unde am facut in test de drum cu un tehnician/inginer. Omul foarte politicos si comunicativ, mi-a zis ca vor verifica senzorul si il vor recalibra astazi.

Problema e alta, la testul de drum, a mai depistat si un rulment de la roata care ar fi pe duca. Cel mai probabil ca urmare a loviturii in roata. 

Asadar am lasat masina acolo pentru reconstatare si redeschiderea dosarului pentru a schimba si rulmentul.

Link to comment
Share on other sites

Inarmeaza-te cu rabdare ...

Am avut si eu un incident cu fosta masina, lovit din lateral (T-bone cum se zice in US), impactul initial fiind in roata + portiera sofer. Nimic major pentru ca a fost in parcare la viteza redusa, nu au sarit airbag-urile, dar fiind in miscare s-a zgariat de la bara fata pana la aripa spate.

Masina facuta la auto bavaria.

- Primu drum inapoi ca aveam volanu stramb.

- Al 2-lea drum ca nu au prins bara fata bine

- Al 3-lea drum cand a plouat prima oara, curgea apa in masina pe la portiera (portiera fiind schimbata)

- Al 4-lea drum cand am schimbat rotile de iarna si am vazut ca nu schimbasera rulmentul. Le-am zis atunci sa faca si geometria ca platesc eu, stiind ca unul din suruburi e in spatele amortizorului si trebuie demontat.

- Al 5-lea drum dupa ce au schimbat rulmentu si aveam volanu stramb, evident ca nu facusera geometria.

Plus multe altele cum ar fi ca la un an de zile a inceput sa se decojeasca vopseaua, nu au vazut pragu zgariat si a trebut sa fac un compromis sa nu mai vopseasca aripa spate (era foaaaarte putin zgariata) si sa vopseasca pragu in schimb, la scurt timp mi-a picat caseta de directie (a trebuit sa o inlocuiesc pe banii mei), etc.

Edited by Tavicu
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Tavicu said:

Inarmeaza-te cu rabdare ...

Am avut si eu un incident cu fosta masina, lovit din lateral (T-bone cum se zice in US), impactul initial fiind in roata + portiera sofer. Nimic major pentru ca a fost in parcare la viteza redusa, nu au sarit airbag-urile, dar fiind in miscare s-a zgariat de la bara fata pana la aripa spate.

Masina facuta la auto bavaria.

- Primu drum inapoi ca aveam volanu stramb.

- Al 2-lea drum ca nu au prins bara fata bine

- Al 3-lea drum cand a plouat prima oara, curgea apa in masina pe la portiera (portiera fiind schimbata)

- Al 4-lea drum cand am schimbat rotile de iarna si am vazut ca nu schimbasera rulmentul. Le-am zis atunci sa faca si geometria ca platesc eu, stiind ca unul din suruburi e in spatele amortizorului si trebuie demontat.

- Al 5-lea drum dupa ce au schimbat rulmentu si aveam volanu stramb, evident ca nu facusera geometria.

Plus multe altele cum ar fi ca la un an de zile a inceput sa se decojeasca vopseaua, nu au vazut pragu zgariat si a trebut sa fac un compromis sa nu mai vopseasca aripa spate (era foaaaarte putin zgariata) si sa vopseasca pragu in schimb, la scurt timp mi-a picat caseta de directie (a trebuit sa o inlocuiesc pe banii mei), etc.

Mda... eu sunt "doar" la al 2-lea drum inapoi  :)))

Ei mi-au zis ca au trimis catre Allianz propunerea sa fie schimbate atat caseta de directia si rulmentul. Aprobarea a fost primita doar pentru caseta, iar pentru rulment Allianz le-a cerut dovezi (foto), pe care nu le-au trimis pentru ca din testele efectuate (care or fi alea?!) nu au suspectat rulmentul si nu au mai demontat sa vada.

Fie ca vorbim de Cobalcescu sau Bavaria, se pare ca sunt toti o apa si-un pamant din pacate.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.