Jump to content

Rechemare service - cod 0011150700


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Update si la mine:

-in februarie m-am programat online (Filaret) pt recall, m-au sunat, m-au intrebat daca consuma antigel, au zis ca nu au piesa si nici termen, dar ca nici nu e nevoie sa vin fizic ca deja se stie despre ce e vorba, si ca sa urmaresc periodic antigelul pana cand ma suna ei

-in iunie mi-au zis ca am fost programat automat pentru o data din iulie, sa vin sa las masina cu 1 zi inainte ca sa fie rece dimineata sa poata lucra

-a doua zi dupa ce am lasat masina era gata

 

 

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, cezar13 said:

Salutare, a schimbat cineva in regim propriu egr și racitor? Aveți idee ce producator ar fi bun aftermarket?

EGR doar original nu monta Wahler ce vine pe OEM ca o sa ai probleme, ca sa iti faci o idee, se strica astea OEM eu zic sa nu mergi pe AM

  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, DragosPena said:

EGR doar original nu monta Wahler ce vine pe OEM ca o sa ai probleme, ca sa iti faci o idee, se strica astea OEM eu zic sa nu mergi pe AM

Nu înțeleg exact, deci sa merg pe OEM sau nu?

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, sskkaa said:

Sa iei piesa originala BMW (OE).

Din ce stiu eu, cele OE sunt rezervate strict pentru fabrica, nici reprezentantele nu au acces la ele. Ce iti ofera sunt piesele OEM, care sunt facute strict la specificul si tolerantele impuse de producator, pe cand AM are o marja in care poate lucra in + sau -.

Marea diferenta intre OE si OEM/AM este ca OE-ul are un control al calitatii extrem de exigent, deoarce producatorul ofera garantie, este implicata si imaginea lui.

Cat tine de OEM, piesa din cutia stantata BMW se poate schimba periodic in functie de ce producator are semnat contract cu producatorul auto, asa ca poti sa ai echipare de fabrica pe durata de productie a unei masini cu diverse firme.

Acum, ca recomandare, as spune ca nu ar fi cazul sa existe diferente intre un OEM si AM (daca stii producatorul) pentru ca sigur nu au linii diferite de productie.

Iar in general, la orice categorie de piesa, daca iei de la un producator consacrat sanse mici sa ai probleme, atata vreme cat sunt montate corespunzator pe o masina care functioneaza sanatos.

Dar, da, la componentele care nu sunt consumabile si care implica si un timp de lucru mare, este recomandat sa mergi spre OEM...

 

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, sskkaa said:

Exista piese OE ( echipare de fabrica ), OEM ( producator echipare fabrica ) si AM ( after market - terti producatori )

Cea mai calitativa este piesa OE, urmata de OEM si in final AM.

Ideea e simpla, comanda de pe bavauto sau de unde vrei tu astfel incat sa aibe sigla BMW, nu imi mai bat capul cu OE sau OEM , OE parca e cea care vine in fabrica

Edited by DragosPena
Link to comment
Share on other sites

Pai as vrea sa si folosesc masina dacă o am , și dacă durează 1 an sa ma cheme e nasol, eu ce fac merg cu frica ca ma lasă în drum, plec la un drum de 1500 km în afara tarii dacă crapă atunci, platforma costa și ea destul de mult și cu familia după tine nu e prea distractiv

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, cezar13 said:

platforma costa și ea destul de mult și cu familia după tine nu e prea distractiv

de ce pleci fara sa faci macar o asigurare de asistenta rutiera?

costa vreo 100 lei.

 cat antigel iti pierde? la verificare ce a iesit?

Edited by daddy0307
Link to comment
Share on other sites

Am avut o mare problema in legatura cu EGR-ul asta... Astazi, cand mergeam spre casa, masina mi-a luat foc... Am reusit sa o sting repede, dar tot s-a topit destul sub capota..

Am fost la BMW acum o luna pentru rechemarea in service. Mi-au facut constatare si mi-au comandat piesa, dar fara nicio estimare cand va ajunge.

Ce pot face in situatia asta? Cum as putea sa ii trag la raspundere pe cei de la BMW? Exista vreun cadru legal pentru asta?

Edited by Stefannn
Link to comment
Share on other sites

Buna seara,

Poate a mai întâlnit cineva următoarea situație, in 2023 am schimbat pe rechemare egr/racitor de gaze la Bavaria si a fost totul in regula, de 5 zile a apărut check engine, am pus testerul la un service si a apărut eroarea “Exhaust Gas Recirculation (EGR) actuator position control: valve too far open/negative control deviation”. aceasta a fost ștearsă dar dupa doua zile a reaparut din nou (am observat ca a aparut la pornire motor), întrebarea este mai beneficiez de garanție la piesa/lucrare?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Update:

Am fost programat la un service pentru diagnoza si surpriza cand am pornit masina nu a mai apărut martorul in bord, am fost totusi si au aparut erorile atasate.

Intrebarea ramane valabila cu termenul de garanție.

 

7c84a58e-f0bb-4c15-947c-de80f4b4e007.jpeg

Link to comment
Share on other sites

@dveber programeaza-te la o reprezentanta, sa ti verifice ei erorile, sa faca o diagnoza, si daca e intr-adevar de la EGR, vei afla daca e inca in garantie sau nu. Teoretic ar trebuie sa fie, la cate probleme au cauzat EGR-urie si racitoarele de la BMW...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.