Jump to content

Bmw , incotro? ( pareri despre pret/dotari,masini noi)


Viper05

Recommended Posts

Stateam si ma uitam zilele asta ma jucam prin configurator, si mi-am configurat un 520i , pret 60k aproape. Mi se pare absolut exagerat 

Am avut un f10 2012 relativ chel 520d pret de lista undeva la 32k acum 10ani. Astazi aceiasi masina face peste 45k ( vorbim de masini noi). De unde diferenta asta de pret?

in plus mi se pare ca BMW a cam ramas in urma, mai ales la capitolul motoare( nu vorbesc despre M-uri) vorbim de motoare “normale” 520i , 530i. Competitia ofera motoare mai puternice la preturi mai mici

Am un g21 320i cumparat de nou acum 2 ani cu discounturi bla bla am fost sub 40k , astazi aceiasi masina este bine peste 45k ( cu dotari similare)

mi se pare mie sau preturile o iau absolut razna? 
 

 

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca au mai pus dotari in standard,care inainte nu erau: faruri led,navi prof.,alarma,pilot cu fc.franare,sensatec,…cu astea tot pe acolo ieseai la pret.

https://configure.bmw.de/de_DE/configure/G30/71AG/FKHFY,P0668,S01CB,S01CE,S01DF,S0205,S0230,S0255,S027C,S02PA,S02VB,S0302,S0423,S0428,S0465,S04K8,S04NE,S0508,S0534,S0548,S05AV,S0654,S06AC,S06AE,S06AK,S06C4,S06U3,S06WD,S0801,S0851,S0879,S08KA,S08R9,S08TF,S08WL,S09QX

Daca pui si un mpaket iesi sub 60k cu discount.Ar mai fi vopseaua,1k in plus.

77ECE3D1-0C3F-4B69-8DAE-13AA278A06D0.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Isi sapa singuri groapa si nu numai ei, cam toti producatorii au saltat preturile si uite asa ajunge lumea sa cumpere Tesla 🙂 . Caut sa iau ceva masina noua pe la 30k jale , ce acum 3-4 ani era 20k 25k (Suzuki, Hyundai, Toyota) acum sare de 30k . In conditiile astea o Tesla 3 "cheala" la 31 32k pare o afacere foarte buna . Later edit: am trecut sambata asa aiurea pe la AB Baneasa in showroom ceva 120i pret de lista 36k plus tva (chel da?) optiuni 17k ajungea undeva la peste 50k :)))) 

Edited by alex230ro
  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

Preturile sunt aberante la toate marcile premium/de lux.

Sa nu uitam totusi ca Tesla de baza la 30k este dupa reducerea de 10k eur de la stat pentru electrica, deci pretul ei real este 40k 🙂

Se profita pentru ca clientii care isi permiti masini de peste 50/60k eur le vor cumpara oricum, chiar daca s-au scumpit cu 5k sau 10k eur. Cand nu se vor mai vinde in acelasi ritm, vor aparea din nou discounturile de 15-20%, sau poate peste.

SI acum se sta la coada dupa masini care vin in 6-9 luni, si e bataie pe ele, indiferent de pret.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Personal cred că BMW nu s-a scumpit sau dacă s-a scumpit nu este semnificativ. Și acum 5-10 ani erau aceleași prețuri doar că primeai discount semnificativ de la dealer, chiar si 15%. Acum nu mai sunt acele discount-uri.

Cine nu crede, să încerce să configureze un Passat nou și când ajunge spre prețul de seria 5 să vină să ne povestească.

 

Link to comment
Share on other sites

Toate masinile s-au scumpit, nu doar BMW, daca incerci sa configurezi un E sau un A6 tot pe la 60k ajungi, cu motor mic si cateva dotari, nu ceva wow.

Acum 10 ani luai un X5/ML nou cu banii astia, acum abia daca il iei cu 3 ani vechime si 50k de de km.

Era greu sa gasesti masini de peste 100k noi, in afara de 7/A8/S class excluzand exoticele, acum si un 545e foarte dotat, sare de 100k.

Dar daca se cumpara si se poate de ce nu? Cerul e limita...

Edited by raduron10
Link to comment
Share on other sites

E clar ca toate mașinile s-au scumpit. O parte din scumpiri au sens, s-au mai scumpit materiile prime, s-au mai refăcut lanțuri de aprovizionare cu covidul, cu războiul, etc. 

Dar mulți, printre care și bmw, profita de treaba asta sa tina preturile sus, pentru ca gigel cumpără. A fost chiar și în interviu cu cineva de sus de la BMW care spunea ca ei n-o sa reducă preturile după ce trece criza. Deci pe fata. 

In condițiile astea, o tesla noua la 30k euro, cu costuri minime de mentenanță, pare din ce în ce mai atractiva.. 

Edited by mgi
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, alex230ro said:am trecut sambata asa aiurea pe la AB Baneasa in showroom ceva 120i pret de lista 36k plus tva (chel da?) optiuni 17k ajungea undeva la peste 50k :)))) 

Exact, 50k pe un seria 1 oricat de dotat ar fi el , cu un motor generic , mi se pare aberant. La banii aia ai nenumarate optiuni toate peste seria1

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca e nesimtire peste tot , ca idee ma uitam la Suzuki Vitara as fi cautat ceva cu tractiune integrala- cutie automata, primesc oferta masina de drive test as zice:

-martie 2022 - 17k km - 28k eur, deschis siteul Suzuki.ro configurez aceasi masina - dotari culoare si " Pret recomandat de vanzare (TVA inclus) 30 830 EUR Pret Rabla* (TVA inclus) 27 630 EUR".

Sigur una e disponibila "imediat"  iar cea noua "poate dura si un an pana ajunge" 

Right... si ne intoarcem la Tesla care iti sa masina destul de rapid 🙂  Well pana la urma raman cu ghenele curente si aia e, pare a fi un moment destul de nefericit pt a arunca banii pe o masina noua.

Edited by alex230ro
  • Fara comentarii 1
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca oarecum e cantecul de lebada al industriei auto...au facut cum au facut, si tot la mana chinezilor vor ajunge...in cativa ani se va popula de masini ieftine, ce o sa cam puna presiune pe marii colosi ce traiesc mult din prestigiul trecutului.

Toata lumea se uita la seria 3/5, insa in ultimii ani s-au diversificat gamele foarte mult, multe modele, multe declinari ale aceluiasi model, s-a scurtat perioada de lansare a unui nou model, automat s-a umblat si la durata de utilizare/viata, pentru a alinia industria auto la trendul consumerist unde trebuie sa produci cat mai mult si sa vinzi cat mai mult.....in mod clar s-au reajustat si preturile.

Tesla e doar o parte, dar de curiozitate am mers si am vazut masinile chinezesti produse cu sigla MG....arata chiar bine, construite solid, deocamdata putin scumpe vs concurenta, dar o sa mai treaca cativa ani si vor ajunge la pret de dumping( acum ca vor merge pe unde vrea partidul comunist chinez e partea a doua). cat va dura sa isi aduca chinezii spring-ul lor si sa ii trimita pe renault in somaj.....

Link to comment
Share on other sites

Toate marcile au preturile sus acum.

Imi configurasem un C class 330e ma ajungea vreo 78k, un c class, adica nu e ceva wow. Apoi dupa asta m-am uitat putin la seria 3, era cat pe ce sa-l cumpar dar nu mai era masina pe stoc. Dupa asta m-am uitat catre un seria 5 si A6, cand le-am configurat ambele erau pe undeva la 93k si chiar am ramas surprins ca o clasa medie sa fie asa scumpa. In final am mers pe A6 cu ceva discount bun dar si asa tot a fost scumpa.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.