Jump to content

530 xi sau 530 xd ?


Bogdan N

Recommended Posts

Acum am un 320 D din 2006 pe care ma gandesc sa il schimb cu o seria 5.

 

Nu ma pot hotara intre benzina si diesel.Noul motor pe benzina de 3 litri pare primul motor pe benzina care sa ma convinga sa trec de pe diesel pe benzina.

 

De vreo 10 ani ma numai diesel: consum mia mic, cuplu mai bun etc.

 

Dar intre 530 xi si 530 xd nu stiu ce sa aleg.

 

Am condus un 530 xd si e de -dreptul entuziasmant...Poate solutia ar fi sa incerc si un 530 xi dar nu au la Automobile Bavaria nici unul pt drive test acum....

 

Voi ce ziceti?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu cred. Un CIP pentru un E60 LCI super dotat, e 60-65.000 euro. Asta daca nu vrei sa iei unul chel. E la fel ca inainte de LCI. Doar ca acum motorul are 272 CP.

 

In plus, pe E60, AB da gratis xDrive. Eu dac-as putea, as cere altceva de acei 2.000 euro. Doar sa nu am xDrive.

Link to comment
Share on other sites

Mda, uitasem ca acum x-ul e moca. Inainte plateai cu varf si indesat pentru el :blink:

Oricum, intre 530xi si 530xd, problema se reduce la alegerea intre i si d. Eu unul nu mi-as mai lua alt 530d.

262881[/snapback]

 

 

nu inteleg de ce zici alt 530 D....as fi la primul 530 D....

 

oricum eu nu as face comparatie de pret ( la banii astia cateva mii de euro in plus sau minus nu mia conteaza ) ci la cum se simte masina..ce poti face cu una si nu poti face cu cealalta...

 

este 530 xi semnificativ peste 530 xd ca handling si putere sau in final numia consumul face diferenta intre ele?

 

 

bine...consumul si imaginea poate.

Link to comment
Share on other sites

am prins 2 ierni cu 320 D-ul meu....indiferent de pneuri am avut probleme...poate nu sunt eu asa bun sofer desi am am permis de 12 ani si am vreo juma de milion de km la bord...

 

asadar va fi x  musai.

262954[/snapback]

 

E diferenta mare intre DSC-ul de atunci si cel de acum. E diferenta mare si intre setarile DSC de pe E90 si E60. E90 330i e MULT mai jucaus cu electronica cuplata decat E60 530i.

 

Eu nu te judec ca si sofer, dar am chiar condus - cu sau fara DSC - toate modelele curente de la BMW pe zapada si nu cred ca gasesc un drum, fie el si necuratat de zapada, pe unde sa nu ma descurc.

 

Am carnetul de ceva mai multi ani decat tine si probabil tot peste 500.000 km...

 

Ce probleme ai avut cu 320d iarna?

 

xDRIVE reprezinta totusi siguranta, asta nu poti contesta!

 

Eu mi-as lua un BMW xu Xdrive ca a doua masina!

262988[/snapback]

 

xDrive reprezinta siguranta?!? Poate pe zapada. Dar n-as purta tot anul xDrive pentru cele cateva zile de zapada care o sa le avem. Am mai explicat asta de 1.000 de ori.

 

Iar daca tu ca un conducator de M3 vrei xDrive, ceva imi da cu zecimale... Sincer, nu cred ca daca te-ai descurcat pana acum bine cu E46 M3, ai avea de ce sa-ti iei un seria 5 sau seria 3 cu xDrive.

 

Poate doar ca - Doamne fereste! - sa mori impacat cu gandul ca nici macar xDrive nu te-a putut salva. Ca altfel siguranta adusa de xDrive nu e decat daca apesi acceleratia ca disperatul cand drumul n-o permite si xDrive te face sa crezi ca poti mai mult. Aderenta e tot aia, cu sau fara xDrive, doar cand accelerezi pe suprafete foarte alunecoase, xDrive foloseste tractiunea mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Iar daca tu ca un conducator de M3 vrei xDrive, ceva imi da cu zecimale... Sincer, nu cred ca daca te-ai descurcat pana acum bine cu E46 M3, ai avea de ce sa-ti iei un seria 5 sau seria 3 cu xDrive.

262997[/snapback]

Nu, nu , problema este ca m-am plictisit uneori de sosele si mai vreau si offroad!

 

Ma gandeam la un X3 3.o sd, nu un seria 3!

 

De exemplu, in weekend am fost pana la Cota 1400 ( Cu M3-iul) insa am cam mormait in barba de drumul pana acolo, (spoiler, pivoti, bucsi, suspensii) asa ca era biinevenita o masina ceva mai inalta.Si daca tot iti iei ceva Jeep sau SUv, Xdrive-ul deja e o necesitate!

 

Insa topicul este despre seria 5, iar ca parere personala, X-drive-ul pe seria 5 mi se pare un pas inainte in siguranta si tehnologie.

 

Eu votez pentru 530xi!

 

 

Parerea mea! :blink:

Link to comment
Share on other sites

theothien, te cam contrazici si oricum stricam topicul omului. Daca discutam off-road, nu continuam, ca acolo n-am nimic impotriva xDrive. Te plangi ca vrei o masina mai inalta... Am doua intrebari. 1. Ai frecat pe jos? 2. Aduce siguranta mai multa o masina mai inalta?

 

Eu daca vreau siguranta nu iau SUV, decat daca vreau sa mor.

 

Iar daca discutam de seria 5, imi pastrez opinia de mai sus. Bocancii nu-i port tot anul ca poate ma ajuta sa fug mai repede iarna.

Link to comment
Share on other sites

E diferenta mare intre DSC-ul de atunci si cel de acum. E diferenta mare si intre setarile DSC de pe E90 si E60. E90 330i e MULT mai jucaus cu electronica cuplata decat E60 530i.

 

Eu nu te judec ca si sofer, dar am chiar condus - cu sau fara DSC - toate modelele curente de la BMW pe zapada si nu cred ca gasesc un drum, fie el si necuratat de zapada, pe unde sa nu ma descurc.

 

Am carnetul de ceva mai multi ani decat tine si probabil tot peste 500.000 km...

 

Ce probleme ai avut cu 320d iarna?

xDrive reprezinta siguranta?!? Poate pe zapada. Dar n-as purta tot anul xDrive pentru cele cateva zile de zapada care o sa le avem. Am mai explicat asta de 1.000 de ori.

 

Iar daca tu ca un conducator de M3 vrei xDrive, ceva imi da cu zecimale... Sincer, nu cred ca daca te-ai descurcat pana acum bine cu E46 M3, ai avea de ce sa-ti iei un seria 5 sau seria 3 cu xDrive.

 

Poate doar ca - Doamne fereste! - sa mori impacat cu gandul ca nici macar xDrive nu te-a putut salva. Ca altfel siguranta adusa de xDrive nu e decat daca apesi acceleratia ca disperatul cand drumul n-o permite si xDrive te face sa crezi ca poti mai mult. Aderenta e tot aia, cu sau fara xDrive, doar cand accelerezi pe suprafete foarte alunecoase, xDrive foloseste tractiunea mai bine.

262997[/snapback]

 

 

Nu am avut probleme pe drum normal acoperit cu zapada ( decat in sensul ca am mers mult mia incet dar vorba presedintelui nostru iubit iarna nu-i ca vara deci e de inteles ) insa pe cea mai mica panta m-am intrebuintat serios sa urc.

 

Am urcat e drept dar transpirand din greu...

 

Asta e una.Alta e ca totusi conduc destul de mult pe an ( deh viata de vanzator

) prin toata tara si toate conditiile de drum.

 

Este poate o impresie dar parca m-as simti in siguranta sa stiu ca imi trag toate rotile la nevoie...

 

Probabil ce ar trebui sa fac inainte sa ma hotarasc ar fi sa ma duc la un training d'ala de condus masina iarna si asa ori m-as schimba parerea cu privire la tractiune ori m-ar ajuta sa ma decid si asupra motorului.

 

E funny totusi cum de unde acum 2 ani am testat inainte sa bag 35 ooo de uero intr-o masina cam toate modelele concurente ( Audi, Peugeot, Volvo etc cu exceptia Mercedes ca nu imi place ) pana sa ma hotarasc la BMW ( care este cu un cap peste orice ) iar acum nu imi trece prin cap sa mia incerc nimic asa de mult imi place cum se simte masina.

 

Iar daca un 320 D imi place atat de mult un 530 xd/xi cred ca va fi ce va deosebit...

 

 

Imi vine greu Romulus sa accept ca o tractiune spate poate fi la fel de sigura cu una integrala...pur si simplu fizic imi vine greu sa inteleg.

Link to comment
Share on other sites

OK, mai incerc sa enumar dezavantajele DOAR in ce priveste siguranta...

 

- suspensie inaltata -> stabilitate mai proasta

- greutate fata marita -> stabilitate mai proasta

- greutate fata neamortizata mai mare -> stabilitate mai proasta

- directie mai imprecisa -> control mai prost

- fara Dynamic Drive pe seria 5

 

si asta DOAR daca discutam de siguranta.

 

Toate dezavantajele sunt prezente de cand iesi cu masina de la dealer, pana o vinzi.

 

Pe cand drumul alunecos, astfel incat sa pui mai usor puterea prin xDrive pe sosea, e doar cateva zile pe an.

 

Si sunt si alte dezavantaje care nu sunt legate de siguranta activa. CEA MAI IMPORTANTA. Care te ajuta sa nu ajungi intr-un accident.

Link to comment
Share on other sites

Totusi, chiar si acele cateva zile de iarna in care zici ca ar merita tractiunea integrala, sa le ignori complet, sunt ca si calcaiul lui Achile. Toti zicem, daca merg atent si prudent, nu are ce sa se intample, e imposibil sa fac accident. Insa din 365 de zile, e suficient o zi de iarna in care alt super sofer sa faca o imprudenta si sa intre pe contrasens, si sa incerci sa il eviti si deodata constati ca fara tractiune integrala, esti la mana sortii.
Link to comment
Share on other sites

La manevre de evitare de genul celei care o descrii, accelerezi?!? Cred ca trebuie sa te dezveti. Ca altfel aderenta e aceeasi!

263059[/snapback]

Ca accelerezi,ca nu accelerezi rezultatul este acelasi,daca virezi brusc ti-a fugit de fund.

Edited by lucian1
Link to comment
Share on other sites

Ca accelerezi,ca nu accelerezi rezultatul este acelasi,daca virezi brusc ti-a fugit de fund.

263061[/snapback]

 

Sper ca glumesti. NICI POVESTE. Asta inseamna distributia 50:50. In plus, greutatea mai mare pe fata va provoca un comportament subvirator care e dezavantajos in asa manevre de evitare.

Link to comment
Share on other sites

o sa razi. sunt f apropiate ca pret dupa catalogul Automobile Bavaria...dieselul e un pic mai scump dar nu semnificativ.

262957[/snapback]

Ziceam ca bani contra ce masina e. Nu mi se pare un raport bun. E60 in general, fie x, i, d.

 

nu inteleg de ce zici alt 530 D....as fi la primul 530 D....

262963[/snapback]

Pentru ca ce economisesti la pompa, dai la service (nu ca ar consuma foarte putin d-ul). Pentru ca poti sa dormi linistit noaptea ca nu ai nici o turbina de schimbat. Pentru ca nu face pac-pac motorul. Pentru ca se aude mai frumos i-ul decat d-ul. Etc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.