Jump to content

530 xi sau 530 xd ?


Bogdan N

Recommended Posts

Teoretic, la o automata iti doresti cat mai mult cuplu, ca sa ai ce pierde.

263131[/snapback]

 

Da' problema e cand in curbe retrogradeaza singura la momentul inoportun, nu e tocmai comod. Daca vrei sa mergi tare. Noroc ca Steptronic in DS e suficient de destept.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[...]

daca romulus si altii imi spun ca se poate mult mai bine ca si feeling decat 530 xd eu nu pot decat sa fiu fericit si sa incep campania de drive teste si de traininguri la BMW mai spre iarna.......

[...]

263133[/snapback]

 

Cel mai corect e sa faci un drive test cu amandoua, in aceeasi zi. Asta va fi concludent si te va lamuri. Si te va pune sa vezi daca avantajele/dezavantajele fiecareia isi merita sau nu banii sau gratuitatea.

 

Altfel tot ce spunem noi, sunt povesti.

Link to comment
Share on other sites

stimabile citeste si matale topicul si o sa vezi ca nu gratuitatea ma intereseaza.ci ce cred eu despre xdrive avand in vedere ca nu am condus decat cale de 2 km un 530 xd si mi-a placut f mult.

 

daca romulus si altii imi spun ca se poate mult mai bine ca si feeling decat 530 xd eu nu pot decat sa fiu fericit si sa incep campania de drive teste si de traininguri la BMW mai spre iarna.......

 

capisci?

 

aaaaaaa.....si daca imi place 530 i si nu xi si AB nu dau decat cu xdrive nu-i bai...cumparam frumusel din Germanica....

263133[/snapback]

In ciuda faptului ca ma stimezi tot mai mult, pe post ce trece, incepi sa devii foarte inconsistent. Singurul tau motiv scris a fost ca e "entuziamant", in primul post. Apoi afirmi ca nu e topic despre tractiuni, ci despre motoare, ca apoi sa insisti pe de ce nu x-drive.

Link to comment
Share on other sites

Uite, am si eu o intrebare (banuiesc ca raspunsul ar fi lamuritor pt dilema tractiunii) pt cei care au experienta cu/fara X-drive: mie mi s-a intamplat de doua ori, cu un E39 - deci tractiune spate- care are numai ASC ca, in aceeasi curba, de cca 90-100 de grade, pe ud, in urcare, spre iesirea din curba, sa accelerez putin masina - care circula cu cca 50-60 km/h) si sa ma rotesc pentru ca spatele masinii "pleca" singur spre exterior. Banuiesc ca, pentru un sofer normal, ca mine, fara veleitati de pilot, nu-i deloc placut sa simta ca i-a iesit masina de sub control si sa se roteasca pe contrasens pana reuseste mareata performanta sa faca un cerc de aproape 360 de grade...

 

INTREBAREA: daca aveam X-drive, as mai fi patit asa ceva? Daca raspunsul este nu, din punctul meu de vedere tractiunea integrala castiga fara drept de apel disputa...

Link to comment
Share on other sites

e relativa cu tractiunea integrala si cu tractiunea spate ............ eu am bmw din decembrie am prins ceva mazga pe jos si polei....si pot sa zic ca o mai acceleram in curbe imi intra dsc/dtc dar masina nu fugea facea un pic din fund si se rederesa imediat..si pe ploaie torentiala pe la 4 dimineata pe bulevardu unirii am schimbat 1-2-3 pe rosu si misca putin din fund dar dsc/dtc isi fac bine treaba ..singura data cand mi-a fugit curu a fost pe piatra cubica la statuia aia a aviatorului am vrut sa intorc si am accelerat-o pe piatra cubica inghetata....si mi-a fugit putin spatele da acolo n-ai ce face parerea mea ca nici Xdrive nu are cum sa te ajute pe piatra cubica inghetata

 

in familie mai se afla si un vw passat v6 2.8l 193 cai tiptronica 4motion diferenta e ca 4motion e permanent fata de bmw 60%spate si 40% fata . si la vw am cauciucuri all season si tot urca la munte iarna nu fuge deloc isi face bine treaba 4 motion in rest eu nu prea am de ce sa laud tractiunea integrala ... cu tractiunea spate iei curbele mai misto mai in interior [nu neaparat la viteze mari ] .... la bmw am cauciucuri 225/40-17 8j si spate 255/45-17 8.5j run flat si la viteze de 160-170km daca iau o denivelare [ gen podurile de pe soarelui ] sau ceva drum nasol se simt cam naspa in volan adik trebuie sa il ti calumea ca sa nu te trezesti pe contra sens la vw am 225/55 parca pe 16 si nu se simt chiar asa naspa denivelarile acum si cauciucurile conteaza foarte mult ....

 

 

parerea mea ca xdrive se potriveste cel mai bine cu o cutie automata.. Daca e gratis eu zic sa iti iei cu x drive o sa simti o singuranta in plus ...acolo unde cu un 530i sau 530d ai merge cu 50 cu un x drive ai merge cu 90 :blink: mai mult tine minte ca x-drive nu face minuni doar iti ofera un plus de siguranta care in unele situatii poate fi egal cu 0 ........ si nu e adevarat ca tractiunea fata este mai sigura ca tractiunea spate iarna..... e o porcarie eu mai am si un vw pasat 1.9 tdi si pot sa zic ca o simt mult mai instabila decat bmw ...... cel mai bun lucru este sa faci un test drive cu 530x/i/d si fara x ......dar la noi in romania nu prea se poate..... poate doar putin prin parcarea la bavaria

Edited by Allex18
Link to comment
Share on other sites

Uite, am si eu o intrebare (banuiesc ca raspunsul ar fi lamuritor pt dilema tractiunii) pt cei care au experienta cu/fara X-drive:

INTREBAREA: daca aveam X-drive, as mai fi patit asa ceva? Daca raspunsul este nu, din punctul meu de vedere tractiunea integrala castiga fara drept de apel disputa...

263144[/snapback]

 

X-drive isi face treaba ,fara indoiala,insa depinde de fiecare ce urmareste.

Masinile cu X-drive sunt mai complicate tehnic(intretinere mai mare), consum mai mare,asta daca tinem cont de partea materiala.

Probabil acest aspect conteaza prea putin cand o masina cu X-drive iti salveaza viata intr-o situatie in care tractiunea spate nu reuseste,optica se schimba un pic.

Link to comment
Share on other sites

Uite, am si eu o intrebare (banuiesc ca raspunsul ar fi lamuritor pt dilema tractiunii) pt cei care au experienta cu/fara X-drive: mie mi s-a intamplat de doua ori, cu un E39 - deci tractiune spate- care are numai ASC ca, in aceeasi curba, de cca 90-100 de grade, pe ud, in urcare, spre iesirea din curba, sa accelerez putin masina - care circula cu cca 50-60 km/h) si sa ma rotesc pentru ca spatele masinii "pleca" singur spre exterior. Banuiesc ca, pentru un sofer normal, ca mine, fara veleitati de pilot, nu-i deloc placut sa simta ca i-a iesit masina de sub control si sa se roteasca pe contrasens pana reuseste mareata performanta sa faca un cerc de aproape 360 de grade...

 

INTREBAREA: daca aveam X-drive, as mai fi patit asa ceva? Daca raspunsul este nu, din punctul meu de vedere tractiunea integrala castiga fara drept de apel disputa...

263144[/snapback]

 

Aici sunt doua probleme separate.

 

N-a sustinut nimeni ca tractiunea spate se conduce la fel ca si tractiunea fata sau tractiunea integrala. Daca accelerezi la iesirea din curba si nu stii ce faci, probabil merita sa te trezesti din feerie. E o greseala la fel ca orice alta greseala de sofat, doar ca asta poate avea implicatii mai mari. De asta tractiunea spate nu e pentru oricine.

 

Si a doua problema e ca xDrive se bazeaza oricum pe informatii de la DSC. Si asa cum te pazeste xDrive, o foace foarte bine si DSC fara xDrive. Doar ca fara dezavantajele xDrive care le-am enumerat.

 

Deci o masina cu DSC e deja pregatita sa-ti salveze funduletul. In caz ca are Active Steering o face contrabracand rotile fata, fara interventia ta. Daca are xDrive o face mutand tractiunea spre fata.

 

De ce ar fi xDrive o solutie salvatoare, cand aduce cu ea dezavantaje multiple, pe cand DSC si Active Steering, nu?

Link to comment
Share on other sites

Romulus: ba ar trebui sa fie "pentru oricine", pe mine nu m-a intrebat nimeni daca am brevet de pilot cand am cumparat masina. Mai ales ca sunt o persoana care conduce ponderat si nu cauta sa castige o astfel de experienta de pilotaj pe drumurile publice.

Cred ca Bavaria a sesizat cel mai bine esenta: in momentul in care masina iti scapa din control la o manevra foarte simpla si aluneci cu lateralul ei spre un stalp de iluminat, pe contrasens, alte lucruri nu mai conteaza...decat siguranta.

 

Nu ma intelegeti gresit, nu pledez pentru tractiune integrala, nici n-am condus asa ceva sa-mi dau cu parerea. Un surub poate sa valoreze foarte mult atunci cand ai nevoie de el si nu-l ai. :blink:

 

A, si pentru ELF: ai uitat sa scrii ca m-ar fi ajutat si mai mult daca as fi avut cu doi cilindri mai putin la motor, asa ca tine :) :)

Link to comment
Share on other sites

Romulus: ba ar trebui sa fie "pentru oricine", pe mine nu m-a intrebat nimeni daca am brevet de pilot cand am cumparat masina. Mai ales ca sunt o persoana care conduce ponderat si nu cauta sa castige o astfel de experienta de pilotaj pe drumurile publice.

[...]

263214[/snapback]

 

Nu e nevoie de brevet de pilot. E nevoie de cunostiinte elementare de operare ale unei masini cu o dinamica diferita. E nevoie de experienta pe un tip nou de tractiune. CONSTIENT.

 

De altfel de asta BMW a montat DSC pe masina. Ca sa te scape cineva si in procesul de invatare. Dar asta nu inseamna ca nu trebuie invatat. DSC nu e licenta de prostie. Nu e licenta de ignorare a necesitatii de a invata. Nu trebuie sa devi pilot. Ci pur si simplu sa inveti sa folosesti noul tip de tractiune.

 

Si DSC-ul te va salva neconditionat, mai putin intr-un caz. Care-l voi discuta in alta parte.

Link to comment
Share on other sites

De altfel in Romania xDrive este gratuit, si pentru ca aici, o masina trebuie sa suporte orice trece prin minte oricui, fara pic de experienta, fara pic de constientizare a ce se intampla sub fundul tau si fara sa se intample nimic rau. ORICE. Masina trebuie sa stie sa faca.

 

De asta mor atatia cu Dacia 1300 si Matiz... Pentru ca presupun ca pot face orice la volan. Masinile nu sunt jucarii. Le inveti limitele si le exploatezi in parametri. E valabil la orice masina, orice tractiune sau electronica are. Orice elemente de siguranta activa ar avea. Si orice elemente de siguranta pasiva.

Link to comment
Share on other sites

SUNT pt 530i ... Silentioasa, puternica, consumul nu cred ca are vreo importanta doar dai cel putin 60.000E pe ea nu 6.000 E...

 

xi -ul...mai rapeste ceva din placerea de a conduce...dar daca o sa o folosesti sigur pe drumuri inzapezite iarna si namoloase vara...atunci e ok un xi...daca nu...sti raspunsul meu...

Link to comment
Share on other sites

In ciuda faptului ca ma stimezi tot mai mult, pe post ce trece, incepi sa devii foarte inconsistent. Singurul tau motiv scris a fost ca e "entuziamant", in primul post. Apoi afirmi ca nu e topic despre tractiuni, ci despre motoare, ca apoi sa insisti pe de ce nu x-drive.

263137[/snapback]

 

 

Singurul meu motiv pt a cumpara un 530 ?

 

Am multe motive pt a cumpara un 530 motive printre care nu se numara si dorinta de a ma da mare...

 

Intotdeauna mi-a placut BMW.Am fost indragostit de marca asta inca de cand luam lectii de sofat pentru permis...Imi placea totul la ea.Cred ca ma reprezinta si ca design ( o impresie de soliditate si agresivitate : sau asa imi place mie sa ma vad lol ) si ca handling in conducere.

 

Sunt un sofer care desi prudent conduce tare si imi place sa ma joc cu masina in curbe si pe sosea acolo unde se poate.

 

Desi am cca 500 000 km la bord nu am avut nici un accident major pana acum tocmai pt ca privesc sofatul ca pe ceva foarte serios iar masina ca pe o arma letala ...

 

M-am hotarat sa trec la Seria 5 intrucat de vreo un an am o familie ( urmeaza sa fiu tata in octombrie ) iar seria 3 e prea mica pentru o familie .Seria 3 este o limuzina sport dar care nu se potriveste pt cand iesi cu nevasta si copilul la picnic...

 

E drept ca un Scenic este mai bun pt scopul asta decat o Seria 5 dar pt cand sunt singur pe sosea vreau o masina in care deplasarea sa fie mereu ca un drive test....

 

Tocmai scopul dual pt care vreau o Seria 5 m-a facut sa ma gandesc la xdrive iar motorul ar fi pt sufletul meu.

 

Oricum atata timp cat o sa imi permit voi avea numai BMW...

 

P.S. Faptul ca inainte de a-mi lua o Seria 3 am testat atatea alte masini a fost strict pt a ma convinge ca nu imi cumpar o masina numia cu inima ci si cu creierul.

 

Cu exceptia unor rahatisuri din categoria ventilator stricat sau incuietori la usi Seria 3 m-a convins ca este o masina asa cum am visat ca trebuie sa fie o masina.

 

In concluzie inestimabile chas3 acum am fost destul de consistent pt gustul matale? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Singurul meu motiv pt a cumpara un 530 ?

 

...

 

In concluzie inestimabile chas3 acum am fost destul de consistent pt gustul matale?  :blink:

263334[/snapback]

Ok, am priceput.

Probabil ca in cateva posturi o sa folosesti "diamant" ca apelativ :)

 

Solutia lui Romulus e destul de buna. Macar sa stii o treaba. In rest pe topic vor fi o parte care vor sustine x-ul pentru ca iti salveaza viata cumva/candva si o parte care nu il vor sustine pentru ca DSC-ul e suficient si restul motivelor.

Cel mai corect e sa faci un drive test cu amandoua, in aceeasi zi. Asta va fi concludent si te va lamuri. Si te va pune sa vezi daca avantajele/dezavantajele fiecareia isi merita sau nu banii sau gratuitatea.

 

Altfel tot ce spunem noi, sunt povesti.

263136[/snapback]

 

LE: Si acum asteptam poze cu masina :)

Link to comment
Share on other sites

Ok, am priceput.

Probabil ca in cateva posturi o sa folosesti "diamant" ca apelativ :blink:

 

Solutia lui Romulus e destul de buna. Macar sa stii o treaba. In rest pe topic vor fi o parte care vor sustine x-ul pentru ca iti salveaza viata cumva/candva si o parte care nu il vor sustine pentru ca DSC-ul e suficient si restul motivelor.

LE: Si acum asteptam poze cu masina :)

263338[/snapback]

 

 

daca te coafeaza te fac si diamant... :)

 

Poze cu masina actuala sau cu 530?

 

Daca e varianta be mai ai de asteptat ca nu ma decid pana nu ma dau si cu si fara xdrive....

Link to comment
Share on other sites

Lucrurile devin din ce in ce mai clare...

 

Avand in vedere ca de cand am vazut noua cutie automata sport cu 6 trepte am vrut sa o am pe seria mea 5 si cum Dinamic Drive pare o solutie f misto iar cum ambele nu sunt disponibile pt x drive s-ar putea sa inclin decisiv spre 530 i fara x...

 

Asta daca nu cumva la drive test o sa imi placa mai mult 530xi..

Link to comment
Share on other sites

Nu uita de Active Steering. N-ai sa te intorci la o masina fara dupa Active Steering si Steptronic. Chiar si cel vechi. Cel nou sport, aud ca e superb. Astept sa pun si eu mana pe unul de test.

264679[/snapback]

 

 

Active steering era un must have de la inceput...

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ma reprezinta si ca design ( o impresie de soliditate si agresivitate : sau asa imi place mie sa ma vad lol ) si ca handling in conducere.

 

Intr-adevar inspira si soliditate si agresivitate...mai ales agresivitate... ma sperie si pe mine cand o vad din fata asa cu ochisorii aia incruntati...ca sa nu mai zic de cei pe care urmeaza sa-i depasesc si ma vad in retrovizoare... :blink:

 

 

Avand in vedere ca de cand am vazut noua cutie automata sport cu 6 trepte am vrut sa o am pe seria mea 5 si cum Dinamic Drive pare o solutie f misto iar cum ambele nu sunt disponibile pt x drive s-ar putea sa inclin decisiv spre 530 i fara x...

 

Buna alegere.... sa nu uiti sa pui poze...

 

PS: Ce culoare??!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.