Jump to content

F21 M140i


PzKpfW

Recommended Posts

Daca ne uitam pe testul asta stock scoate timpi de M3 E46 🙂  oarecum normal are putere si greutate asemanatoare, cu in LSD sunt convins ca se poate mai bine, iar versiunea Xdrive + cutie automata va avea si ea rezultate mai bune .Oricum combinatia cutie + diferential + motor mi se pare perfecta adica cutia si diferentialul se "pupa" cu motorul rapoartele sunt foarte bine alese,cum ziceam merg zilnic si drumul presupune o portiune de 1 km cu mers bara la bara si o pot lasa lejer cu 1-a relanti e viteza fix cat trebuie , cu is-ul din cauza diferentialului 1-a relanti ma duc peste cei din fata si trebuie sa las vreo 3 masini buffer plus ca incepe sa dea in nas dupa 50 metri si trebuie sa ma joc din ambreiaj .

Link to comment
Share on other sites

Eu am sunat si am intrebat , au zis 2022 la telefon, am injurat dar am zis asta e ma rog am 0423 si 0223 :))  >Maine dimineata ma pun la coada am scandal mare acasa daca nu le montez in mini vacanta de 01 Dec trebuie sa mergem cu 140ul :)) deoarece cred ca ajungem si pe la Ranca si cu ursul si "all season" am vazut cum este, o sa fie interesant si cu Crossclimate , revin cu pareri dupa ce le montez. 

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Montate dar nu am mai ajuns la Ranca , oricum mă "înțeleg" mult mai bine cu jantele originale și Crossclimate vs cele de vara. Pe întoarcere am "apreciat" și suspensia având parte de vreo 20 km de drum mai rău( Waze ne-a scos de pe dealul Negru pe ceva drum spre Poiana Lacului) . 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 2 weeks later...

Pana acum am așa:

-bara fata / spate de revopsit

-jante stânga fata/spate inlocuit

-aripa stânga fata înlocuit și revopsit

-aripa stânga spate de reparat

Ar mai fi : oglinda zgâriată , și de verificat partea de direcție - volanul sta strâmb și de văzut farul stânga fata .

Link to comment
Share on other sites

Bun, se anunta vremuri interesante, am lasat masina la Otopeni pt reconstatare, au facut-o , ma rog mie nu mi-au dat nimic dar verbal au spus" masina are geometria per total ok dar totusi roata dreapta are caderea in afara parametrilor" concluzia fiind ca acest lucru se datoreaza "amortizoarelor neconforme"  . Astept sa vad daca imi dau si in scris treaba asta . Ma rog practic au insinuat ca masina asa era si inainte de accident cu volanul stramb... 

PS: nu am stat sa ma cert ca nu are rost , din ce tin eu minte unghiul de cadere nu este reglabil cel mai probabil amortizorul dreapta fata e stramb dar evident ca nu au binevoit sa verifice nici macar nu au dar rotile jos. O s caut factura de la amortizoare plus factura de la serviceul unde au fost montate plus raportul de geometrie de la Autosoft , si apoi ai rog sa imi explice si mie cum a "migrat" unghiul ala de cadere

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Eu nu vopsesc masinile la reprezentanta, am un baiat in Popesti care e meserias tare si lucreaza intr-un vopsitorie super cunoscuta.

Otopeni era za shit, dar a primit review-uri naspa in ultima perioada, mai sunt si aia Toplac...dar e com ci com ca.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, alex230ro said:

Nu a mai vopsit nimeni masina? Bavaria Otopeni as fi vrut dar ...

La Otopeni am făcut eu pe casco o bară față de f20( belituri de la pietre)

A ieșit binișor,la nuanță super bine.

Tziganii au izolat grilele,n au mai demontat,se vede dacă știi să te uiți. 

Link to comment
Share on other sites

Pe rand - TopLac am lucrat cu ei in general au fost ok atat ca inteleg ca nu se mai "inteleg" cu Allianz, Otopeni da , asa am auzit si eu ca au fost ok si nu mai sunt.. as "risca" sa merg la Proleasing la Ploiesti dar deja cred ca ma complic prea mult. Prefer sa fac la repezentanta deoarece cel mai probabil dupa o sa scot masina din nou la vanzare si aparent treaba asta cu reprezentanta da bine 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Bun, am primit si raportul de geometrie ce inteleg / vad ce e cu rosu e in afara parametrilor . Am gasit si geometria facuta anul trecut la cateva saptamani dupa montarea suspensiei . Acum e acum - ce poate cauza diferenta de cadere pe parta dreapta? Bavaria zice asa- lovitura e pe stanga fata deci nu e de la lovitura problema .Cand am cerut sa dea hartie cu ce au zis ei ca e de la amortizoare neconforme au zis faceti programare pentru verificare suspensie ...image.thumb.png.a8000e381fcb52e6db927662df9cfa2d.png

Screenshot 2024-08-29 211834.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.