Jump to content

Eroare BMW F11 Fuel presuply-pressure control Fuel pre suply too low


enders
Go to solution Solved by enders,

Recommended Posts

Salut, 

S-a lovit cineva de problema asta:

26CF00 - Fuel presupply pressure control fuel pre supply pressure too low.
si

2E0600 - engine start, plausibility: Fuel presupply pressure to low at engine start. 
 

Pentru inceput am inlocuit filtrul de combustibil, am crezut ca poate fi de acolo eroarea, se pare ca nu, 

Eroarea nu este permanenta, este intermitenta dar nu vreau sa am erori deloc. 
 

Stie cineva ce ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

e pe presiune joasa, verifica pompa cum zice si colegul six-in-line si valva de retur.

Daca nu ai probleme in mers e valva de retur care trebuie sa se inchida cand opresti motorul sa mentina presiunea in circuit. Daca valva nu inchide combustibilul se scurge inapoi in rezervor si la pornire ai presiune mica pana amorseaza din nou pompa.

Valva de obicei nu se strica dar poate avea depuneri si nu mai inchide etans.

Link to comment
Share on other sites

Nu poate fi si senzorul de presiune combustibil de pe conducta daca cumva nu scade presiunea după oprire si totuși pornește cum trebuie? 

Am avut o eroare asemănătoare pe prefuel suply si tot Neo m a ajutat in stabilirea problemei. 
 

Am înlocuit conducta de motorina care are senzor presiune comb pe ea si nu mai apare, nu aveam niciun simptom doar ca apărea eroare pe diagnoza. 

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, WIN60 said:

Nu poate fi si senzorul de presiune combustibil de pe conducta daca cumva nu scade presiunea după oprire si totuși pornește cum trebuie? 

Am avut o eroare asemănătoare pe prefuel suply si tot Neo m a ajutat in stabilirea problemei. 
 

Am înlocuit conducta de motorina care are senzor presiune comb pe ea si nu mai apare, nu aveam niciun simptom doar ca apărea eroare pe diagnoza. 

Va multumesc de sfaturi, nici eu nu am nici un simptom, dar tot asa, imi apare eroarea pe diagnoza si nu imi place.

Posibil si din cauza ca folosesc mereu start/stop in Bucuresti ?

 

1 hour ago, six in line said:

Salut, poate sa fie rail pressure sensor sau pompa de combustibil. Pune diagnoza ISTA pe masina, nu Delphi. 

Am pus Launch nu Delphi.

Am verificat si cu ISTA si este aceeasi eroare.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ce motor e?la B47 apare destul de des problema asta,inclusiv eu am gasit-o stocata in calculator dar la mine nu a mai aparut dupa stergere.Din ce am citit se buleste senzorul de joase de pe conducta ,efectiv crapă si incepe sa piarda motorina pe la el(la f 31).

Edited by ADRIAN HD
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, ADRIAN HD said:

Ce motor e?la B47 apare destul de des problema asta,inclusiv eu am gasit-o stocata in calculator dar la mine nu a mai aparut dupa stergere.Din ce am citit se buleste senzorul de joase de pe conducta ,efectiv crapă si incepe sa piarda motorina pe la el(la f 31).

Da, B47 este.

Senzorul este cel de pe pozitia 1?

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=5L51-EUR-07-2015-F11N-BMW-520dX&diagId=13_1583

M-am uitat la el dar nu se vede nici o pierdere.

 

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de pierdere aici.. e vorba ca se defectează senzorul ala de pe conducta de motorina. 
 

E doar o încercare mai ieftină, daca problema nu dispare, te poți duce inclusiv pe pompa de motorina din rezervor, speram sa dispară. 

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
2 hours ago, WIN60 said:

N ai mai schimbat nimic?

Nu am schimbat nimic, doar motorina.

 

41 minutes ago, v@sy said:

Probabil e doar o coincidenta. Eroarea are alte cauze.

Tot ce este posibil, momentan am facut 1000 de km si nici o eroare.

Daca reapare eroarea am sa schimb si conducta cu tot cu senzor.

Link to comment
Share on other sites

Sa verifici cu Ista si pompa de combustibil din rezervor, Actual vs Targer Value. Cunosc cazuri cand pompa din rezervor nu facea presiune buna, in sarcina era totul ok dar exact cum spui pe decelerare sau cand mergeai constant cu pedala putin apasata, dadea eroare. 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, zeronoo said:

13538575467 - Fuel feed line  - Original BMW

Multumesc  

 

On 6/30/2023 at 6:15 PM, DJ Allexinno said:

Sa verifici cu Ista si pompa de combustibil din rezervor, Actual vs Targer Value. Cunosc cazuri cand pompa din rezervor nu facea presiune buna, in sarcina era totul ok dar exact cum spui pe decelerare sau cand mergeai constant cu pedala putin apasata, dadea eroare. 

Am verificat si acum totul este in parametri. Poate fost coincidenta sa apara eroarea pe tester cand am schimbat combustibilul.

Sunt putin cam panicat cu masina, imi da impresia ca nu sta bine deloc la fiabilitate si saptamanal apare cate o eroare. 
Asa ca pana sa ii bag combustibil “premium” nu am avut nici o eroare, am bagat combistibil, am mers cateva zile, am Pus testerul si a aparut eroarea, am inceput sa alimentez cu combustibil standard si a disparut eroarea. 
Nici nu stiu ce sa cred acum, daca apare iar, schimb tot ce este de schimbat. 

Acum imi apare o noua eroare,AUC senzor 🤦, dar si asta la fel, ba apare ba nu apare. 
 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, enders said:

Acum imi apare o noua eroare,AUC senzor 🤦, dar si asta la fel, ba apare ba nu apare. 
 

Este senzorul de calitatea a aerului pentru clima, este usor de inlocuit, fiind motat in fata stergatorului de la pasager.

Senzorul asta comuta clima pe recirculare daca "simte" ca aerul de afara e cu probleme.

Eu l-am schimbat recent ca ma deranja eroarea, doar ca am asteptat vreo 2 luni livrarea ca nu este in stoc nicaieri la BMW in Germania.

Pretul lui e in jur de 300 RON.

  • Thanks 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Am si eu un f11 xdrive cu motor b47 disel, masina este deja la 225000km...

Saptamana trecuta cum au fost diminetile geroase, am pornit masina, si parca s-a auzit asa ca un zgomot mai infundat cand  a pornit la sfert de cheie.

In general in sezonul rece, las motorul sa mearga vreo 2 minute, uleiul il schimb la 10k.

Cat era motorul rece, se simtea asa o vibratie usoara si un zgomot mai gros la motor la relanti... apoi cand am plecat, cred cred ca primi 2 km pana sa se mai incalzeasca cat de cat... motorul parca huruia cand luam pedala de pe frana

Am pus a doua zi diagnoza cu ista si am codul acela de eroare 26CF00, nu era activ, dar aparuse deja cu vreo 30km in urma.

Dupa evenimentul ala, uneori simt motorul ca are un zgomot mai fortat, dar fara sa mai apara acel sunet gros.

Sa ii fac un test la pompa din rezervor?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • Solution

Revin cu up-date legat de problema mea cu fuel presuply.

Nu am schimbat senzorul de alimentare pt ca am uitat, il aveam in cos sa il schimb dar am uitat.

Si cum la BMW daca uiti sa ii schimbi ceva atrage de la sine si altceva...

Am avut un drum mai lung iar spre finalul drumului masina nu mai tragea, am venit cu ea in service si mi-a aruncat 30 de erori, toate legate de ECU, am desfacut ECU, era imbaiat in motorina si de aici a inceput distractia.

Mufele catre turbo, admisie, egr si pe unde dreaq ai duceau ele erau pline de motorina.

M-am apucat frumos de curatat toata instalatia pe unde a curs motorina, am desfacut ECU, l-am curatat, parfumat(nimic MORT).

Povestea este mult mai lunga, toata distractia a durat o saptamana, iar costurile destul de frumusele, toate astea din cauza unui senzor pe care am uitat sa il schimb.

ASA CA DACA AVETI EROAREA ASTA PE TESTER, NU EZITATI NICI O CLIPA SA IL SCHIMBATI.

SPOR

1 minute ago, enders said:

Revin cu up-date legat de problema mea cu fuel presuply.

Nu am schimbat senzorul de alimentare pt ca am uitat, il aveam in cos sa il schimb dar am uitat.

Si cum la BMW daca uiti sa ii schimbi ceva atrage de la sine si altceva...

Am avut un drum mai lung iar spre finalul drumului masina nu mai tragea, am venit cu ea in service si mi-a aruncat 30 de erori, toate legate de ECU, am desfacut ECU, era imbaiat in motorina si de aici a inceput distractia.

Mufele catre turbo, admisie, egr si pe unde dreaq ai duceau ele erau pline de motorina.

M-am apucat frumos de curatat toata instalatia pe unde a curs motorina, am desfacut ECU, l-am curatat, parfumat(nimic MORT).

Povestea este mult mai lunga, toata distractia a durat o saptamana, iar costurile destul de frumusele, toate astea din cauza unui senzor pe care am uitat sa il schimb.

ASA CA DACA AVETI EROAREA ASTA PE TESTER, NU EZITATI NICI O CLIPA SA IL SCHIMBATI.

SPOR

LE: daca schimbati senzorul, introduceti-l fara garnitura de etansare, in caz ca se buleste iar sa nu mai faca atata presiune incat sa impinga motorina pe toata instalatia.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Nasol moment.Câți km.are mașina?si eu stau puțin morcovit din cauza acestei probleme,cu senzorul lu pește,am văzut pe cei de la B force că recomandau desfacerea mufei de la maf pt.a vedea dacă e umedă și ca urmarè schimbarea senzorului.La mufa senzorului de motorină,cel puțin la f31 și pe sus pe la capota,nici o șansă să o desfac.Am verificat mufa la maf și am desfacut și cutia de la dde dar e uscat.Am găsit și eu o dată eroarea cu pricina.Senzorul nu e cu tot cu conductă,unde are garnitură?la mufă?

Link to comment
Share on other sites

Sa va zic o romaneasca pe care o fac mecanicii nostri in 2024? :)) Cu un ac incins, puncteaza putin mufa sau cablul (izolatia). Nu e risc de scurt circuit dar nici nu mai urca motorina in calculator.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ADRIAN HD said:

Nasol moment.Câți km.are mașina?si eu stau puțin morcovit din cauza acestei probleme,cu senzorul lu pește,am văzut pe cei de la B force că recomandau desfacerea mufei de la maf pt.a vedea dacă e umedă și ca urmarè schimbarea senzorului.La mufa senzorului de motorină,cel puțin la f31 și pe sus pe la capota,nici o șansă să o desfac.Am verificat mufa la maf și am desfacut și cutia de la dde dar e uscat.Am găsit și eu o dată eroarea cu pricina.Senzorul nu e cu tot cu conductă,unde are garnitură?la mufă?

Acum am 222222 km. 
Senzorul vine cu tot cu conducta.  
Ca sa scapi de stres scoate garnitura mufei sau fa cum a zis colegul @Onnix

Edited by enders
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am patit`o si eu duminica, tot asa... am postat mai sus o patanie minora de iarna trecuta, de atunci ce ii drept masina a mers perfect.... prin vara stiu ca am facut ceva diagnoza la masina, si aveam 3.9 bari constant pe circuitul de joasa... si am uitat de senzor :))

Duminica, coincidenta sau nu, aveam vreo 30 litri de motorina de la rompetrol, si am plecat la munte cu masina :)) am mai bagat inca vreo 30 de litri de la MOL...

Dupa  ce am alimentat... nu cred ca am mers 5km, si incepe masina sa se comporte haotic cu turatia cand acceleram, in special dupa 2000 de ture...

Cand avea masina chef... si acceleram, simteam asa cum moare motorul si "da in nas"... in fine, pana la urma am decis sa ma intorc inapoi la timisoara, ca nu eram foarte departe... am zis ca e mai sigur asa...

Am ajuns acasa, am oprit masina, ce m-am invariti prin casa sa iau cablu si laptopul pt diagnoza,   

dau la cheie, nu mai porneste masina,  a pornit destul de anemic la a doua incercare,  si  turatia la relantiu varia foarte fin, insa simteam ca masina tremura putin

Am pus diagnoza, si codurile

26CF00 - Fuel presupply-pressure control Fuel pre-supply presure to low

2E0600 - Fuel pre-supply presure to low during start.

 

Cu masina pornita la relantiu, presiunea in rampa ramanea stabila la 320 bari, dar pe joasa varia de la 1.5 pana spre 2 bari,  la un moment dat citisem si 1 bar

image.png.fba7e86dac8fa3ce819d782813a1c8fc.png

 

Si in poza de mai jos, am facut procedura de bleeding fuel cu motorul oprit, si a masurat 3.8 bari dupa care a inceput sa coboare pana la 1.8 bari.

 

Intre timp am comandat un senzor nou de presiune-temperatura, maine sper sa imi ajunga.

image.png.7dd6c5518189f6662dd93ce9e289969e.png

 

Dupa toata nebunia de duminica,  ieri dimineata cand am pornito si am mers prin oras... nimic nu a schitat,  a mers perfect, insa ma gandesc pana si la pompa din rezervor. Sa vedem cu senzorul nou cum va fi.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.