Jump to content

Noul BMW Seria 5 - G60


edit

Recommended Posts

Sunt multi ani in urma, era vremea generatiei "Bangle" E65 / E60 / E63, cu design-ul sau controversat. Tin minte pentru totdeauna ce a spus atunci un amic, citez: "Pe mine nu ma intereseaza cum arata masina pe dinafara, pentru ca eu stau pe dinauntru."

Iata ca a venit vremea ca masinile sa arate controversat si pe dinauntru, nu doar pe dinafara. Poate ar trebui sa stam pe dedesubt, acolo inca mai arata normal.

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, WIN60 said:

Pe principiul asta, nu mai contează cum arată mașina pe exterior, sa fie cum trebuie înăuntru :))

daca observi trendul general e spre mediocritate, daca te uiti la involutia lumii in ultimii ani in ce priveste masini , filme , calitate mancare , haine etc etc  e o scadere si in dizarmonie cu orice principii estetice si logice avem noi  , de ce se petrece acum cu genders si copii spalati la creier nu mai vb , perioada vaccinului a fost o mare lectie . Probabil obisnuiti cu mediocritatea oamenii nici nu vor mai avea pretentii prea mari si atunci orice merge , o masina  cu 4 roti  din A in B .

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

E trist ce se intampla cu BMW dpmdv... tot mai mult "chinezarism" in design, iar tiganeala cu tabletele ( sau ecranul din tavan de la seria 7/i7... wtf?!? ). Eu chiar din acest motiv am cautat masina ( X3 G01 ) model pre LCI, pentru a pastra cat de cat clasicismul ceasurilor normale ( chiar daca e bord digital ).

Si Audi a cam luat-o razna lately, si imho, Mercedes e departe cel mai stilizat si elegant, atat la design cat si la interioare. Nu stiu calitativ/fiabilitate cum sta, dar si la pretul sunt cele care si-l tin cel mai bine.

 

Link to comment
Share on other sites

Cica are optiunea de a semnaliza singura si de a schimba banda de mers doar intorcand capul stanga-dreapta.. 
Cred ca s-au intepat si astia de la BMW sa faca ceva in privinta semnalizatului :)).

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Edwin said:

optiunea de a semnaliza singura si de a schimba banda de mers doar intorcand capul stanga-dreapta.. 

Asta e o gluma? Tre' sa fie o gluma..

..Si daca intorc capul sa vorbesc cu, cel din dreapta e vreun microfon sa ma asculte ca vorbesc ca sa nu schimbe directia de nebuna..!?

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, bimmer90f30 said:

Asta e o gluma? Tre' sa fie o gluma..

..Si daca intorc capul sa vorbesc cu, cel din dreapta e vreun microfon sa ma asculte ca vorbesc ca sa nu schimbe directia de nebuna..!?

Automated Lane Change

Giving BMW owners one more reason not to use the turn signal stalk, the eighth-generation 5er has a camera facing the driver to track their eye movement and automatically change lanes. How does that work? When the hands-off Highway Assistant is engaged, the driver simply looks into the left or right mirror, and the car will do all the hard work by activating the turn signal and merging into the desired lane.

  • Surprised 1
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

Quote

..Si daca intorc capul sa vorbesc cu, cel din dreapta e vreun microfon sa ma asculte ca vorbesc ca sa nu schimbe directia de nebuna..!?

pai nu ai voie.. ochii la drum!

G30 LCI in opinia mea e cel mai reusit design din new-age-tik-tokery-ul asta al BMW.

A capturat destul de mult din simplitatea, eleganta si sportivitatea lui E39, fiind si modern in acelasi timp.

Probabil o arata si asta bine live, dar din poze vad multe masini dar nu vad BMW, in afara de grila, probabil d-aia o e luminata, sa iti dai seama ce e...

Interiorul putea merge in ambele directii, au ales baluta-n telefon...

 

Zicea @edit de asiatici, dar Kia EV9 mi se pare mai reusit ca design decat XM si IX-urile. pare mai omogen.

 

PS. am 37 de ani, si parca ma simt ca un mos d-ala de nu accepta nimic nou... sunt doar eu? e justificat? sau sunt doar mos?

Edited by bogdanx
Link to comment
Share on other sites

Nu-mi dau seama de ce au renuntat la DRL angel eyes si au luat acest model pentru DRL care ma duce cu gandul la Peugeot.. Angel Eyes ar fi trebuit sa ramana ceva emblematic dpmdv.
Macar forma de L de la g30 facelift (ca si acea forma de L e cu traditie) o puteau pastra.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sskkaa said:

 

Si Audi a cam luat-o razna lately, si imho, Mercedes e departe cel mai stilizat si elegant, atat la design cat si la interioare. Nu stiu calitativ/fiabilitate cum sta, dar si la pretul sunt cele care si-l tin cel mai bine.

 

Audi au fost primii care in 2017 odata cu A8 au venit cu display-urile alea multe si au pastrat doar o parte din comenzile esentiale pe buton fizic iar implementarea acelor displayuri este facuta cu o eleganta maxima, cel putin in raport cu bmw, care practic se indteapta ckar spre consumatorul needucat din china sau catre barosanii nostri carora trebuie sa le straluceasca masina

Audi au fost blamati atunci de consumatori, ulterior copiati de toata lumea. 

 

La fel si cu motoarele turbo de acum 2 decenii. Retorica era ca doar cine nu e capabil sa faca un aspirat (a se citi Audi), face motoare turbo...ramanand in fapt ca Bmw nu mai face motoare aspirate de vreo 12 ani, evidnt Audi continuand ani multi in paralel cu turbo si aspirate.

 

Aceeasi retorica si cu lumibile ambientale introduse in premiera in productia de masa la A8-ul lansat in 2009. Retorica era "brad de craciun".

Acum consumatorul de BMW se simte insultat daca nu ai lumini ambientale si in cur

 

Brandul bmw si in general consumatorii sunt mereu intr-o criza de identitate, exceptand unele modele semispeciale si consumatorii acestora.

 

 

Edited by edit
  • Like 3
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, edit said:

Brandul bmw si in general consumatorii sunt mereu intr-o criza de identitate, exceptand unele modele semispeciale si consumatorii acestora.

Asa e, de asta Audi e mai mereu pe locul 3 din cei trei giganti germani, de obicei la mare distanta. 😕

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, edit said:

Audi au fost primii care in 2017 odata cu A8 au venit cu display-urile alea multe

Intrebare retorica, nu Audi a pus displayul ala de se a ridica si ascundea in bord? Au unii dintre cei mai buni designeri care au resit sa integreze armonios displayul central in bord!

Nu o zic eu ci toti cei care fac review-uri despre masini.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, DJ Allexinno said:

Tesla a renuntat la multi senzori din rationament pur financiar. Folosesc camerele masinii pentru parcare mai nou dar nu este deloc precis sistemul. Iti arata ca mai ai 50cm iar cand verifici, daca mai ai 10cm reali :)))

Ai dreptate. Eu spuneam doar că BMW (și ceilalți) vor face la fel pe viitor.

Văd că toată lumea se plânge de "tableta de pe bord". Sunt total de acord, este hidoasă și nu au făcut niciun efort s-o integreze. Dar este o boală de care suferă majoritatea fabricanților. Din câte știu, doar Porsche (și într-o oarecare măsură Audi) au reușit o integrare estetică.

2021-porsche-taycan-interior.png

Dar au și ei problema cu lipsa butoanelor fizice de exemplu.

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, edit said:

Audi au fost primii care in 2017 odata cu A8 au venit cu display-urile alea multe si au pastrat doar o parte din comenzile esentiale pe buton fizic iar implementarea acelor displayuri este facuta cu o eleganta maxima, cel putin in raport cu bmw, care practic se indteapta ckar spre consumatorul needucat din china sau catre barosanii nostri carora trebuie sa le straluceasca masina

Eu ma refeream mai mult la designul exterior, la interior inca Audi e ok dpmdv.

Ma sui intr-un A4/A6 si feelingul la volan e mai bun decat in BMW. E doar parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

da cele integrate arata mult mai bine ,  la inceput mi-a fost greu sa ma obisnuiesc la A7 mai ales ca nici macar cel de avarie nu e  normal  tot bajbaiam pe acolo , acum m-am obisnuit si stiu exact unde sa arunc privirea o sec si sa  interactionez cu ecranele . In schimb tableta aia patrata pe BMW  in loc de bord imi pare o gluma , probabil ca in scurt timp vom interactiona doar cu volanul si vom controla toata masina de acolo . Cochetam cu M4  si daca fac pasul va fi cel cu bord normal , unde inca te simti sofer si nu in scaun la Multiplex 😄

 

Oricum cu noul 5  ne luam la revedere si de la angel eyes care au avut o evolutie frumoasa mai ales G30 LCI , f reusit , in schimb interiorul f clasic si cumva vechi, in genere masina  pare boring si mai mult business class , as spune ca F10 imi parea mai atractiv si inca ma uit dupa ele cand le vad , seria 8 inca pastreaza un stil atractiv sa vedem ce le tuna mintea si cu asta in viitor , practic la momentul la care eu am vandut seria 6 nu exista in gama bmw absolut nimic sa ma atraga  fizic , doar M4 si 8 care relativ noi erau la un pret f ridicat .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Luciosu said:

Pamflet!

 

BMW cah! Audi 👍

 

 

 

AudiA5.PNG

Audi A4.PNG

RS3.PNG

In primele poze ai derivatele din Audi A4.

Vedem anul asta la lansarea noului model ce vor face. 

Este irelevanta cantitatea vanzarilor, nu despre asta discutam

Audi are neajunsurile lui ca brand sau ca nume...eu doar exemplificam prin postarea aia shizofrenia ocazionala a consumatorului de BMW.

Si un cacat daca ii dai sa consume si pui pe el eticheta de bmw, il consuma cu drag.

Plus retorica ridicola si schimbatoare, asta e amuzanta 🙂

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Poate integrarea tabletelor in bord la BMW nu e cea mai estetica, dar mie unul mi se pare cea mai ergonomica si usor de utilizat. Ai ecranul in dreptul ochilor si nu trebuie sa bajbai pe jos ca sa umbli pe la una alta. In plus ce nu suport la Audi este faptul ca esti obligat sa folosesti touchscreen-ul, extrem de enervant, obositor si mai ales inestetic, mereu ai ecranul plin de grasime si urme de degete.

Ma uitam la Mercedes GLE pe langa faptul ca tableta e integrata frumos, poti controla totul si din track-pad care inlocuieste rotita veche, dar si de pe volan. Foarte elegant.

  • Like 1
  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

Vai cat cost reduction au facut, nici schimbator nu mai ai :))))))))))))) si masca aia frontala din plastic.... Foame rau dupa profit  

Is curios cum au corectat baietii problema cu displayul care in caz de accident vine peste nanaul soferului, auzisem intr-o vreme ca ar monta un fel de chinga ca sa il tina ancorat

Link to comment
Share on other sites

On 5/25/2023 at 1:15 PM, bogdanx said:

Zicea @edit de asiatici, dar Kia EV9 mi se pare mai reusit ca design decat XM si IX-urile. pare mai omogen.

Culmea, head-designer-ul de la Kia (Karim Habib) a lucrat și pentru BMW. Vă las să căutați ce creații a avut.

Design-ul în general la BMW a luat o direcție... ciudată după numirea lui Domagoj Dukec ca head of design în 2019.

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.