Jump to content

Noul BMW Seria 5 - G60


edit

Recommended Posts

15 min prin curte si 15 min sa vezi cum modifici temperatura. Haidi mo'.

Iar Bavaria da masini lu' Luci Popa 1 zi si ala da 200 pe DN. Halal marketing si customer service.

Acel Luci Popa, care daca nu stiti, nu mai primeste masini de la BMW Romania, ci doar de la Bavaria, daca vor ei.

Edited by Ciprian01
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Ciprian01 said:

Iar incepeti. Se dau la teste, 1 ora, si doar cunoscuti ma nene. 😄 

Acum 2 ani, am luat un X4, 2 zile, si ma chema Ciprian jean barjean si nu aveau niciun stres. Acum s-au schimbat lucrurile.

Arata bine i5-ul.

Pai normal ca nu iti mai dau astia masina 2 zile, dupa ce ti-au dat X4 si te-ai dus sa cumperi hAudi 😄 

 

Chiar is curios de iX50 asta

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, raduron10 said:

Interiorul arata chiar bine, pe afara insa nu.

M-am uitat de două ori să mă asigur că este modelul nou. Arată fix la fel de câțiva ani buni. Nu este urâtă, doar teribil de plictisitoare. Bejul ăla i se potrivește de minune. Škoda devine Toyota europeană.

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

On 11/3/2023 at 1:27 AM, Itarachiu said:

Frumos Bmw ul asta deghizat 😀

Octavia si Superb sunt cele mai misto masini posibile la pret decent.

Niciodata nu le as da in favoarea lui f30 si f10.

Suplimentar, nu pricep cum de masinile alea au atat de mult spatiu pt pasageri si in portbagaj...cum dracu o fi fost posibil dpdv tehnic.

Voi v-ati urcat in vreouna sa vedeti cat spatiu ramane pt pasagerii spate si asta dupa ce reglezi scaunele fata boiereste?

Vad ca la noul Superb a crescut din nou portbagajul care era deja urias.

645L are liftback si 690 breakul. Astea-s masini care sa te slugareasca.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, edit said:

Octavia si Superb sunt cele mai misto masini posibile la pret decent.

Niciodata nu le as da in favoarea lui f30 si f10.

Suplimentar, nu pricep cum de masinile alea au atat de mult spatiu pt pasageri si in portbagaj...cum dracu o fi fost posibil dpdv tehnic.

Voi v-ati urcat in vreouna sa vedeti cat spatiu ramane pt pasagerii spate si asta dupa ce reglezi scaunele fata boiereste?

Vad ca la noul Superb a crescut din nou portbagajul care era deja urias.

645L are liftback si 690 breakul. Astea-s masini care sa te slugareasca.

Mereu cand ma urc in Superb raman fascinat de spatiul din spate plus spatiul din portbagaj, astia au batut legea spatiului.

In F10 daca se urca la volan cineva mai inalt de 1.80 si da scaunul putin mai in spate, ala de pe bancheta nu mai sta comod sau nu mai sta deloc...

Asa o fi si la G60 ?

Link to comment
Share on other sites

nu-s de acord cu nimic, inafara de faptul ca are spatiu.

Am un Superb Combi, masina de munca, de vreo 4 ani jumate. Colegul meu si-a ales Passat combi. Aceeasi motorizare, 2 litri diesel, 190 cp, automata, 4x4. Eu am mers pe Superb, ca puteam sa pun mai multe optionale. 

Masina a avut pret de lista 45k Eur, in Ianuarie 2019, comanda, livrata in Aprilie 2019 ( chiar inainte de FL) discount destul de bun, deoarece comandasem vreo 6, prin ALD, comanda plasata la dealer in Cehia (am numere de Cehia).

Antifonare foarte proasta, se simte vantul prin ea. Modulul BT, cel mai varza, persoana cu care vorbesti are impresia ca vorbesti din fundul curtii. la 40k s-au dus discurile, din cauza etrierilor blocati (toate cele 6 masini au patit la fel, in jurul a 40k km). Suna singura la 112 (butotnul de SOS). Front Assist si ACC merge cand vrea daca ninge sau ploua. Camera spate, zici ca-i de pe 3310. Consuma ulei, in draci, pe modelul "asa face toate".

La fiecare 4k km, trebuie sa ma duc la service sa imi faca regenerare fortata, ca imi apare check engine si n-au ce sa faca. (deja nu imi mai iau bani). Cutia automata DSG DQ381 da in nas, eu de cand am masina o tin doar in Sport. Imobilizator dus, blocat volanul.

Masina este servisata doar la reprezentanta la maxim 15.000 KM.

Lucrez intr-un domeniu conex (Automatizari industriale) si am ocazia sa merg prin foarte multe fabrice OEM sau Tier 1/ Tier 2 de automobile sau componente, si toti au acelasi feedback: Grupul VW cumpara cele mai mizerabile si imputite componente, pe principiul, sa fie cat mai ieftin.

  • Like 1
  • Surprised 1
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, edit said:

Suplimentar, nu pricep cum de masinile alea au atat de mult spatiu pt pasageri si in portbagaj...cum dracu o fi fost posibil dpdv tehnic.

Bmw monteaza motoarele pana in puntea fata si cumva prea aproape de bord. Producatorii mai de buget nu fac asta si de aici au de unde sa jongleze spatiul.

 

2 hours ago, enders said:

In F10 daca se urca la volan cineva mai inalt de 1.80 si da scaunul putin mai in spate, ala de pe bancheta nu mai sta comod sau nu mai sta deloc...

Ma plangeam si eu de asta de e39 la un vecin care are f10 si m a invitat sa intru la el in masina in spate si la fel am ramas prost ca este la fel de inghesuita pentru cat de mare e masina.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Luciosu said:

nu-s de acord cu nimic, inafara de faptul ca are spatiu.

Am un Superb Combi, masina de munca, de vreo 4 ani jumate. Colegul meu si-a ales Passat combi. Aceeasi motorizare, 2 litri diesel, 190 cp, automata, 4x4. Eu am mers pe Superb, ca puteam sa pun mai multe optionale. 

Masina a avut pret de lista 45k Eur, in Ianuarie 2019, comanda, livrata in Aprilie 2019 ( chiar inainte de FL) discount destul de bun, deoarece comandasem vreo 6, prin ALD, comanda plasata la dealer in Cehia (am numere de Cehia).

Antifonare foarte proasta, se simte vantul prin ea. Modulul BT, cel mai varza, persoana cu care vorbesti are impresia ca vorbesti din fundul curtii. la 40k s-au dus discurile, din cauza etrierilor blocati (toate cele 6 masini au patit la fel, in jurul a 40k km). Suna singura la 112 (butotnul de SOS). Front Assist si ACC merge cand vrea daca ninge sau ploua. Camera spate, zici ca-i de pe 3310. Consuma ulei, in draci, pe modelul "asa face toate".

La fiecare 4k km, trebuie sa ma duc la service sa imi faca regenerare fortata, ca imi apare check engine si n-au ce sa faca. (deja nu imi mai iau bani). Cutia automata DSG DQ381 da in nas, eu de cand am masina o tin doar in Sport. Imobilizator dus, blocat volanul.

Masina este servisata doar la reprezentanta la maxim 15.000 KM.

Lucrez intr-un domeniu conex (Automatizari industriale) si am ocazia sa merg prin foarte multe fabrice OEM sau Tier 1/ Tier 2 de automobile sau componente, si toti au acelasi feedback: Grupul VW cumpara cele mai mizerabile si imputite componente, pe principiul, sa fie cat mai ieftin.

Skoda Octavia noua- ma rog 40 km la bord si a aprins pomul de Craciun 🙂  ma rog s-a stins dupa clasicul oprit stat un pic si repornit dar.. clar cele mai misto masini posibile pana incepi sa mergi cu ele :)) 

  • Haha 1
  • Surprised 1
  • Fara comentarii 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, alex230ro said:

Skoda Octavia noua- ma rog 40 km la bord si a aprins pomul de Craciun 🙂  ma rog s-a stins dupa clasicul oprit stat un pic si repornit dar.. clar cele mai misto masini posibile pana incepi sa mergi cu ele :)) 

Fratele meu a luat skoda octavia noua in 2012 si a folosit o pe taxi 400.000 de km in 10 ani. Singurul lucru care nu l a schimbat a fost motorul. GPL u fabrica nu i a mai dat nimeni de cap dupa vreo 150.000 de km, nici reprezentanta nici expertii. Cutia de viteze manuala a schimbat o pe la 200.000 cu una din dezmembrari, s a stricat si aia, a pus iara alta. Injectoarele erau consumabile la 30.000 trebuia alt set. Manerul din interior sa deschizi capota se rupea continuu, cred ca i l am schimbat de 5 ori.

Si acum tin minte cand era noua sub 100 de km ca nu scartaia nimic in ea. La 200.000 era deja terminata. Bine, hartaneala pe taxi...

Link to comment
Share on other sites

Ce sa zic pe vremuri da Skoda era o "afacere" buna, au avut și ai mei Fabia, mânca bobine pe pâine mai a picat ceva la geamurile electrice mai pe suspensii dar nimic grav, 1.2 ul era ok pentru ei. Asta de zic eu acum faza tare e ca o așteptau de prin 2021 sa ajungă :)) doar ca nu au putut sa livreze nu mai știu exact care au fost problemele.

Oricum cam toată lumea taie din costuri după Fabia au luat ceva Mitsubishi Space Star- de mult nu am mai văzut plastice așa rele la o mașină noua, totul culminând cu compartimentul motor care e lăsat în grund.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.